I've stayed away from mmos the past couple years myself due to lack of innovation over the years, as well as being let down by AoC, WAR, and most recently Aion.
I'm anxiously anticipating Guild Wars 2 though, as ArenaNet has been very vocal and passionate about doing away with dated standards and lots of the negative stigma that comes with most mmos. It's really a labor of love that is doing many things right and pushing things forward; if you used to love mmos much like I did, I'd really recommend looking into GW2 more.
Guild Wars 2 on hetkel vaieldamatult üks kõige oodatuimaid mänge ning seetõttu on loogiline, et paljud huvilised selle kohta uudiseid ja muud teavet otsivad.
Ma ise olen suur fänn ja mind häiris asjaolu, et polnud ühtegi korraliku, lihtsat ja mugavat saiti, kust saaks kõik uue info mängu kohta kohe kätta. Seepärast panime sõbraga pead kokku ja tegime ise lehekülje, mis asub www.gw2camp.com. See on inglise keelne, kuna ideeks on tõsine projekt teha sellest üldkasutatav koht, kuhu tulevikus gw2 mängijad tihedalt pöörduvad.
Me oleme nüüd veidi üle kuu aega toimetanud ning igasugune abi oleks väga lahe. Saidi külastamine, postituste kommenteerimine tuleb alati kasuks. Samuti kui kellelgi on huvi ise midagi GW2 kohta kirjutada, siis see oleks ka väga mõnus. Me üritame luua lehekülge, kus kõik saavad tahtmise korral midagi kirjutada ning teha sait tõesti fännidele.
Aitäh ja võimaluse korrale tutvustage saiti ka sõpradele
Oh shoot! Väga kena leht! GW2 uudiseid hakkan ilmselt sealt vaatama
EDIT:
@GuildWars2 tweetis:
"Yes, Mesmer is the final profession. Seems like someone jumped the gun. Official reveal will be on Wednesday, stay tuned. ~MK"
Nuff said.
Naljakas vaadata, kuidas inimeste algne ükskõikne suhtumine, on muutunud räigeks ootusärevuseks.
Kui ma oma peas pussle juppe kokku panen, siis GW2 on raudselt minu game of year (kuigi ma pole seda veel mänginudki) ja ootused on laes.
mul on kogemus GW, mangisin juba 6 aastat. mulle meeldib väga GW ja teeb palju huvitavaks... jah 20lvl piir, ei saa rohkem.
kui guild wars sai titles 30/50-50/50 Hall of Monuments siis saab minna Guild Wars 2.
A console version of MMO Guild Wars 2 is "in the preparation stage", NCsoft has said.
Speaking in a financial conference call today, reported by Guild Wars Insider, NCsoft executives confirmed - for the first time - a console version of the exciting fantasy online game.
In response to an analyst question about console versions of its games, NCsoft replied: "When it comes to Guild Wars 2 as we have announced already, we are in the preparation stage."
We've had a listen to the call ourselves and the quote is accurate.
Just to be sure, we checked in with our friendly neighbourhood NCsoft representative, who issued us the following statement:
"Currently ArenaNet is focused on making GW2 the best PC MMO ever released."
"Currently..."
While a console version of Guild Wars 2 now seems certain, a launch alongside the PC version - due out some time this year - seems unlikely.
"Realistically speaking I don't think it would be likely that we will be launching the console version [and the PC version] together," an NCsoft executive said on the call.
The PC version's release date will depend on the results of the large scale beta test, currently scheduled for some time in March or April, NCsoft said.
See pani natuke muretsema.. loodan, et nad PC versiooni kuidagi "konsoolistuma" ei hakka
See nädalavahetus saab põnev olema. Press NDA liftitakse pealt ära ja vähemalt MikeB (BFF report) ja Totalhalibut lasevad oma mängukogemused ülesse.
Ja nats aja pärast peaks suletud beeta hakkama.
Mike Fergusoni artikkel kuidas nende RealmvsRealmvsRealm bg-d välja nägema hakkavad. Täpsustuseks niipalju et ühes bg-s nelja osatsooni peale kokku võib ligikaudu 2000 inimest korraga möllata ja väidetavalt ei ole õudne lagfest. Tõsine feat serveri optimiseerimise osas kui see tõsi on.
Pve osa vaatasin ära ning asi võib isegi suh-koh hea olla eeldusel, et see autobalanseerimine liiga lihtsaks asju ei tee. _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Seda küll aga mingi enam-vähem adekvaatse pildi peaks ikka ette saama. Vaevalt nad questimissüsteemi radikaalselt muutnud oleks.
Samas vaatasin, et nood relvaspetsiifilised skillid arenesid kuidagi üüratult kiirelt. Ei tea kas see oli lihtsalt messi puhul turboga või milles asi? Kui nood skillid tulevad kätte loetud minutite või isegi mõne tunniga siis võiks see samahästi kui olemata olla imho. Eriliseks progressiooni path'iks seda küll ei peaks. Selle koha pealt võiks vast pigem vaadata LotRO legendaarse geari "leveldamiset" kui tahta seda grindi tegelase pealt gearile lükata. _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Relvaskillid on üks asi ja need on healthimullist vasemal, 3 Mh skilli ja 2 OH skilli.
Healthimullist paremal on special/elite skillid mida saad oma charri spetsiifilisi queste tehes kuni levelcapini. Aga trait/skill süsteemi viimastest videotest saadik on muudetud niiet ei julge 100% midagi väita.
Nagu ma aru sain et isegi kui pvp jaoks upscaletakse lowleveli rahvas peaaegu sama tugevaks põhiparameetrite puhul kui max levelis tegelased siis nad neid elite/special skille ei saa ja 1v1 ei tasu kindlasti minna naturaalselt max levelis rahvaga. Aga saavad kaasa lüüa ilma et oneshotti saaks ja mitmekesi saavad maha küll ma arvan.
Geari grindimise poolest tundub et räägitakse umbes lihtsustatud mõttes et ajad encounterispetsiifilist geari kokku aga kõik on samal ilevelil. Ehk siis shadow resisti farmimine sharazi jaoks või nature resist AQ jaoks.
Konkreetselt hüpet karakteri jõus ei teki kuna kõik kraam on sama ileveliga, item budget on teisiti kulutatud. Mille vastu mul pole küll midagi
Hm, see resist geari kokku ajamine võiks isegi huvitav olla. Seal TB videotes mingi asjapulk väitis, et instadest saab pigem ainul kosmeetilist geari. _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Nojah mis vahet seal on kas saad +2 agi leather rihma või +2 fire resisti andvad sandaalid kui need on eelduseks et järgmise raskusastmega contenti teha.
tsitaat:
Lead Designer Eric Flannum will discuss some of the changes players experienced during this beta weekend event. Plus, we’ll have some very specific information about an upcoming Guild Wars 2 beta event – I guarantee you will not want to miss it!
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Viimati mängisin mmorpg mitu aastat tagasi, aga tundub, et Guild Wars kahega tõmban sõltuvuse tööle.
On ehk juba mõni preorder koht olemas? oleks super, kui tuleks stiimi.
Võib öelda et ma vist tean kuhu Blizzardi vanakool tuld tõmbas '
tsitaat:
The founders of ArenaNet were former employees of Blizzard Entertainment who played important roles in developing the highly successful video games Warcraft, StarCraft, Diablo, Diablo II, and the Battle.net gaming network. Their new studio was briefly called Triforge, Inc.[4] before changing its name to ArenaNet and being acquired by NCsoft.
tsitaat:
Jeff Strain is a game programmer and one of the three founders of ArenaNet. He served ArenaNet and NCsoft as the leader of the Art and Production teams and President of Product Development respectively. He was previously the lead programmer of Blizzard's MMORPG World of Warcraft; he also created the StarCraft campaign editor and worked on Diablo and Warcraft III.
tsitaat:
Patrick Wyatt is a game programmer and one of the three co-founders of ArenaNet.[1] He is the leader of the Network and Technology teams and a programmer for Guild Wars. Before the founding of ArenaNet, he was working in Blizzard Entertainment where he was the Vice President of Research and Development and a senior programmer. Wyatt was the leader of Battle.net gaming network's programming and a major contributor on the multiplayer parts of Blizzard's popular games including StarCraft, Diablo and Warcraft II: Tides of Darkness.[1] Having been in Blizzard for more than eight years, his work also includes earlier Blizzard games like Lost Vikings and Rock N' Roll Racing.
Pole merebioloogid.
Serverid ülerahvastatud ja passid queues? Not in GW2. Lükatakse ajutine servu püsti kus saad questida/pvp-da oma chari peal ja kui jõuad oma päris kodurealmi queues ettetsa kopeeritakse kogu su progress üle ja midagi ei lähe kaduma
Päris huvitav tundub, ootused on jälle tõusnud. Tahaks oma thiefiga lammutada juba.
tsitaat:
A big thanks for following us on Facebook! We have a surprise for you tomorrow, so keep an eye on our social networks and website and tell your friends to follow us, too! ~RB
Source
E: täna (homme - sõltuvalt ajatsoonist) lubatakse siis midagi suurt.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.