Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Sixten
HV Guru
liitunud: 14.12.2002
|
15.10.2011 17:56:09
|
|
|
Lasin numbri üle viia. 30. septembril tegin Tele2 lehel liitumise. 12. oktoobril sain sim-kaardi kätte. 14.oktoobril pidin sim-i aktiveerima ja 15. oktoobril(täna) sain telefoni kätte.
ELS kuller pidi tooma telefoni ukse taha ja helistama mulle ette. Täna helistati aga Tartu postkontorist, et ELS kuller käis ukse taga ja ei saanud kätte kedagi. Tegelikult ei käinud eile keegi. Ju siis lihtsalt ei viitsinud tulla.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
|
time123
HV Guru
liitunud: 11.09.2005
|
03.12.2011 22:23:47
|
|
|
Hea demagoogia. Link suunab siis TELE2 lehele, kus on küsitluse tegelikud tulemused näha.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 198 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
175 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
13.12.2011 22:56:57
|
|
|
Tele2 pakkumised on mind pehmelt öeldes närvi ajanud viimasel ajal.
Näiteks täna sain sellise kirja enda postkasti:
Spoiler
Kogu poe telefonivalikus on kokku 8 telefoni, millel juures märge Tühjendusmüük. Tõsiselt, WTF Tele2 - kust otsast see SUUR tühjendusmüük on?
Lisaks, mis loogikaga on aretatud järelmaksu hinnad? Kui järelmaks kiiremini ära maksta, maksad rohkem? Allpool pildil kenasti näha Kliendihind 12-kuulise järelmaksuga versus Kliendihind 18-kuulise järelmaksuga versus Kliendihind 6-kuulise järelmaksuga.
Ja otse loomulikult on tühjendusmüügi hinnad lepingu sõlmimisel. Olemasolev klient võib ennast jälle nurga taga imeda.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
villu70
HV Guru
liitunud: 19.12.2006
|
13.12.2011 23:12:57
|
|
|
Betamax, Sa perssekukkund q-gsm ei tunne ära või, nende puhul täiesti normaalne nöörimis viis..... tegelt nad oinad/operaatorid on kõik suht samasse auku.
Lihtsalt ma pole enam nii loll et igasuguse lollakate pakkumiste peale pöördesse minna.
|
|
Kommentaarid: 139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
13.12.2011 23:22:36
|
|
|
Lõppkokkuvõttes pean vist jälle Amazon.de kaudu tellima. Isegi postikulu makstes ei tule summa nii suur kui "kliendihinnaga" operaatorilt osta. Amazon ei seo kõigele lisaks ka mingi haiglase pooleteise kuni aastase lepingu ja paketiga.
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
14.12.2011 11:50:21
|
|
|
Mind hämmastavad nende "kliendihinnad" Samsungi tahvelarvutitele, vist kõige kallimad hinnad Eestis.
Aga kui mingi idioot ikkagi otsustab neilt osta, siis pidevalt LAOS PUUDUB ... geniaalne ärimudel
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
21.12.2011 13:56:28
|
|
|
Tele2 saatis täna büroosse suure karbitäie küpsiseid ja piparkooke. Väga meeldiv üllatus oli.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
23.12.2011 20:52:43
|
|
|
alpha kirjutas: |
Tele2 saatis täna büroosse suure karbitäie küpsiseid ja piparkooke. Väga meeldiv üllatus oli. |
Kas ostsite nendelt Samsungi tahvelarvuteid?
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
24.12.2011 01:53:03
|
|
|
globostrat kirjutas: |
alpha kirjutas: |
Tele2 saatis täna büroosse suure karbitäie küpsiseid ja piparkooke. Väga meeldiv üllatus oli. |
Kas ostsite nendelt Samsungi tahvelarvuteid? |
Ei. Sügisel vahetasime küll moblad välja. Kliendid oleme neil ka juba iidamast ajast. Kusjuures kohale taris selle karbi sama vend, kellega me seal äriteeninduses suhtlesime.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
MaXakas
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2004
|
04.01.2012 18:43:53
|
|
|
Aastavahetusel on tele2s arvete tegijad vist ennast täitsa mägraks joonud Tuli ühele mu numbrile, mis enam üle aasta tele2s ei ole siis SMS 'teile on koostatud arve 60 midagi euri, 48 tunni jooksul saabub arve ka teie määratud e-posti aadressile' vmt. Kurat, ekstra logisin nüüd tele2 iseteenindusse sisse, et äkki aastavahetus põhjustas numbriliikuvuses kala ja number tele2te tagasi läinud... Aga ei... Sealt ei näe midagi...
Kas tele2 õhtune/öine telefoniteenindus on asjalik? Või ainult registreerivad ja helistavad millalgi tagasi?
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
04.01.2012 22:27:43
|
|
|
Tele2 Kliendid võivad nüüd rõõmustada! Mobiil tel. ei ole enam kunagi levist väljas. Alates eilsest on nii, et kui lülitad tel. välja või oled levist väljas siis suunatakse kõne kuhugi sõnumikeskusesse. Helistajal ei muutu midagi, temal mõnda aega kutsub ja siis antakse kinnist tooni. Aimamata, et valitud number on tegelikult välja lülitatud. Ja nii võibki korduvalt lolliks helistada ja mõelda miks kõnele ei vastata. Kui hiljem tel. sisse lülitada siis saabuvad smsid nendelt kodanike numbritega täpse kuupäeva ja kella ajaga kes sulle vahepeal helistasid. Teenus on mõlema osapoolele tasuta. Teenusest saab ka loobuda. Vaikimisi peaks see kõigil peal olema. Kellel on teenus peal siis välja helistades annab tel. märku, et suunamised on aktiivsed. Mina isiklikult maadlesin eile tükk aega selle kallal, et kuhu mu kõned suunatud on.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Mart352
HV Guru
liitunud: 05.02.2003
|
04.01.2012 22:48:07
|
|
|
pois11 kirjutas: |
Tele2 Kliendid võivad nüüd rõõmustada! Mobiil tel. ei ole enam kunagi levist väljas. Alates eilsest on nii, et kui lülitad tel. välja või oled levist väljas siis suunatakse kõne kuhugi sõnumikeskusesse. Helistajal ei muutu midagi, temal mõnda aega kutsub ja siis antakse kinnist tooni. Aimamata, et valitud number on tegelikult välja lülitatud. Ja nii võibki korduvalt lolliks helistada ja mõelda miks kõnele ei vastata. Kui hiljem tel. sisse lülitada siis saabuvad smsid nendelt kodanike numbritega täpse kuupäeva ja kella ajaga kes sulle vahepeal helistasid. Teenus on mõlema osapoolele tasuta. Teenusest saab ka loobuda. Vaikimisi peaks see kõigil peal olema. Kellel on teenus peal siis välja helistades annab tel. märku, et suunamised on aktiivsed. Mina isiklikult maadlesin eile tükk aega selle kallal, et kuhu mu kõned suunatud on. |
Proovisin just järgi. Õde helistas mulle kui mul teleon väljas oli. Ütles nagu ikka, et telefon välja lülitatud või väljaspool leviala.
Õel see asi aga töötab. Isegi sõnumi saanud detsembris, et selline tasuta teenus temal nüüd töötab. Paketid meil samad
_________________ Imperfection is perfect |
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
reimoo
HV vaatleja
liitunud: 15.12.2007
|
05.02.2012 12:28:13
|
|
|
Jaanuaris ja Veebruaris (võibolla ka varem) olen täheldanud järgmist asja -
Helistan (vahet ei ole mis numbrile) ja kui peale mingit korda kõnet vastu ei võeta, vajutan lõpetamise nupule. Ei oota kuni viskab kõneposti või kuhugi. Kuid tihtipeale , kuid mitte koguaeg , näitab nagu oleksin ikkagi inimesega rääkinud.
Vahest viskab kõneajaks 00:02:30 (2minutit 30sekunit), teinekord jälle 00:00:11 (11 sekundit) . Ja selline asi on olnud ka naise telefoniga. Olen muidu lepinguline klient ning mul ja naisel erinevad paketid. Seega tundub, et Tele2 röövib ka ilma kedagi kätte saamata raha.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
revo1
HV kasutaja
liitunud: 22.06.2009
|
07.02.2012 01:58:18
|
|
|
Oi kus ma igapäev hakkan seda firmat aina rohkem ja rohkem vihkama.
Kuna mul oli 2 numbrit 1 elisa ja 2 tele2 oma , siis hoidsin tele2 oma nimelt väikeses miinuses, et see siis Jaanuaris lõplikult leping lõpetada. need **** saatsid siis täna arve, et ma oleks nagu tahtnud oma tele2 numbrit avada. Milleks?,kui mul leping lõpetatud.
Nende firma tebiilne loogika röövib ikka iga normaalse kodaniku taskus nii mõnedki eurod.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
08.02.2012 17:20:59
|
|
|
Ja ikka veel pole kumbki Samsung Galaxy Tab saadaval, pole näinud esindustes ja kodulehel pidevalt kirjas et puudub e-laos. Milleks need tootelehed üldse eksisteerivad neil, ajavad ainult tolmu silma. Haletsusväärane Tele2.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Tiiger15
HV veteran
liitunud: 15.01.2004
|
09.02.2012 12:22:51
|
|
|
Huvitav lugu teil, mina pole küll just pikaajaline klient - 2aastat, aga olen rahul, soodsad kõned ja sõbranumbrile tasuta...Ainuke mis häirib on see infoliinile helistamine, see automaatvastajaga jamamine, enne kui elava hinge otsa satud on jube tüütu
_________________ My choices, my life - don't judge me, just try better! |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Cemtey
HV kasutaja
liitunud: 04.03.2008
|
10.02.2012 23:03:21
|
|
|
.. kustutatud ..
viimati muutis Cemtey 04.05.2014 17:02:00, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Flacko
Joonistusmaniakk!
liitunud: 02.03.2006
|
10.02.2012 23:25:22
|
|
|
pois11 kirjutas: |
Tele2 Kliendid võivad nüüd rõõmustada! Mobiil tel. ei ole enam kunagi levist väljas. Alates eilsest on nii, et kui lülitad tel. välja või oled levist väljas siis suunatakse kõne kuhugi sõnumikeskusesse. Helistajal ei muutu midagi, temal mõnda aega kutsub ja siis antakse kinnist tooni. Aimamata, et valitud number on tegelikult välja lülitatud. Ja nii võibki korduvalt lolliks helistada ja mõelda miks kõnele ei vastata. Kui hiljem tel. sisse lülitada siis saabuvad smsid nendelt kodanike numbritega täpse kuupäeva ja kella ajaga kes sulle vahepeal helistasid. Teenus on mõlema osapoolele tasuta. Teenusest saab ka loobuda. Vaikimisi peaks see kõigil peal olema. Kellel on teenus peal siis välja helistades annab tel. märku, et suunamised on aktiivsed. Mina isiklikult maadlesin eile tükk aega selle kallal, et kuhu mu kõned suunatud on. |
Ma ka ükapäev hakkasin mõtlema mis suunamised mul järsku käima läind, mõtlesin et moblal ise mingi asja kogemata käima pand. Aga muidu asi töötab. Kord oli mobla 5 päeva kinni ja käima pannes tuli öösel 4 smssi 4 eri inimeselt. Kõik ühelt inimeselt koondati kokku ühte smssi.
_________________ Flacko, the nutty weasel who loves blue cheese, Blyth's Reed Warbler and Devin Townsend! |
|
Kommentaarid: 198 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
postal
HV vaatleja
liitunud: 05.01.2010
|
15.02.2012 18:21:33
|
|
|
Telefonist:
Ostsin 31. jaanuaril Tele2'st Samsung Galaxy S+, samal päeval avastasin, et telefon lülitab end peale shut downi ise sisse.
Telefon USB kaablit ära ei tunne ja arvutiga ühendust ei saa, öö sõi 30% akust-jõudsin interneti abil järeldusele, et telefonil on lühis.
(telefon seisis 2 päeva laual)
Viisin 2. veebruaril telefoni garantiisse.
Täna helistati, et telefonil on veekahjustus ja mina peaks 45€ paranduse eest maksma.
Kuna telefon oli Tele2 esinduses klaasi taga eksponaadiks, siis tundub, et sattusin reselli ohvriks.
Ehk siis keegi viis vett saanud telefoni poodi tagasi ja see müüdi mulle(telefoni kaitsekilel oli ka õige nurga all kriime näha).
Kuna mina ei ole nõus selle eest maksma ja nõuan uut telefoni, siis tehti täna avaldus(telefoni teel).
Öeldi, et paari päeva jooksul öeldakse vastus(kuna 8 päeva jooksul minu e-mailile ei vastatud, siis kahtlen selles).
Lepingust:
31.jaanuaril koos telefoni ostuga sõlmisin Nuti1 paketi liitumisega avalduse.
Paar päeva hiljem saadeti mulle jaanuari kuu arve summas 9.40€(mis on täissumma).
Kuna minul ei ole lepingut olnud ligi 6 aastat siis ei teanud, et mulle niimoodi kott pähe tõmmatakse.
Klienditeenindaja oleks võinud vähemalt hoiatada, et kui ma sõlmin kuu viimasel päeval lepingu, siis ma pean terve eelneva kuu 1 päeva eest kinni maksma.
Ma oleks võinud vabalt järgmisel päeval uuesti esindusse pöörduda, kui oleks teadnud.
Antud hetkel tundub, et mida kiiremini ma tele2'st lahti saan, seda parem mulle endale.
(Siinjuures võin öelda, et olen pool oma elust olnud tele2 klient, lepinguga ja kõnekaartidega).
Annan teada, mis edasi saab.
#UPDATE
Sain uue telefoni.
viimati muutis postal 22.02.2012 19:56:02, muudetud 4 korda |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
15.02.2012 18:26:10
|
|
|
postal kirjutas: |
Viisin 2. veebruaril telefoni garantiisse.
Täna helistati, et telefonil on veekahjustus ja mina peaks 45€ paranduse eest maksma.
|
Haha, klassika
Enda telefonile aeti kunagi sama häda kaela, mis sellest, et tegu oli tarkvaraveaga
Aga anna siis teada, kuda asi laheneb.
Muidugi resell ei pruukinud olla, aga kuna klaasi taga, siis ilmselt telefoni piisavalt "testitud" ning kas tehases või selle "testimise" käigus saanud endale vea külge.
Põlva elionis juhtusin kunagi nägema, kuidas telefonil lihtsalt aku tagant ära rebiti (nupust ei viitsitud välja lülitada). Ma ei tea küll, kuidas see nutikatele mõjub, aga eks kui pidevalt sedasi tehakse siis ehk miskit ikka juhtub (sisuliselt tegu ju arvutiga, ning arvutit ei lülita ju sedasi välja, et tirid juhtme seinast)
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
15.02.2012 18:35:21
|
|
|
Igasuguseid veekahjustusi ei seostaks otseselt telefoni müüva firmaga. See on rohkem seotud töid teostava firma sisenaljadega, kui just tõesti resell ei toimunud.
Hiljuti sai tele2 kaudu garantiisse saadetud LG540, millel oli nö sada häda küljes. Telefon oli u 13 kuud vana, kukkunud, kriimuline jne. Tuvastati kukkumise põhjustatud emaplaadi vigastus, aga selle vahetus läks garantii alla. Purunenud detail ei oleks tohtinud nende sõnul tavalise kukkumise käigus puruneda ja kogu nali läks kirja, kui tootja materjali defekt. Imelihtne oleks olnud veekahjustus "külge pookida"või kukkumisele viidata, aga seekord vedas
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks... |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
postal
HV vaatleja
liitunud: 05.01.2010
|
15.02.2012 18:47:18
|
|
|
radist87 kirjutas: |
Igasuguseid veekahjustusi ei seostaks otseselt telefoni müüva firmaga. See on rohkem seotud töid teostava firma sisenaljadega, kui just tõesti resell ei toimunud.
Hiljuti sai tele2 kaudu garantiisse saadetud LG540, millel oli nö sada häda küljes. Telefon oli u 13 kuud vana, kukkunud, kriimuline jne. Tuvastati kukkumise põhjustatud emaplaadi vigastus, aga selle vahetus läks garantii alla. Purunenud detail ei oleks tohtinud nende sõnul tavalise kukkumise käigus puruneda ja kogu nali läks kirja, kui tootja materjali defekt. Imelihtne oleks olnud veekahjustus "külge pookida"või kukkumisele viidata, aga seekord vedas |
LG, Tele2 ja Samsung on kõik erinevad ettevõtted.
See, kes sind soosis oli LG.
Tele2 käsi ei olnud mängus, Tele2 on vaid vahendaja.
|
|
tagasi üles |
|
|
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
15.02.2012 18:58:23
|
|
|
postal kirjutas: |
radist87 kirjutas: |
Igasuguseid veekahjustusi ei seostaks otseselt telefoni müüva firmaga. See on rohkem seotud töid teostava firma sisenaljadega, kui just tõesti resell ei toimunud.
Hiljuti sai tele2 kaudu garantiisse saadetud LG540, millel oli nö sada häda küljes. Telefon oli u 13 kuud vana, kukkunud, kriimuline jne. Tuvastati kukkumise põhjustatud emaplaadi vigastus, aga selle vahetus läks garantii alla. Purunenud detail ei oleks tohtinud nende sõnul tavalise kukkumise käigus puruneda ja kogu nali läks kirja, kui tootja materjali defekt. Imelihtne oleks olnud veekahjustus "külge pookida"või kukkumisele viidata, aga seekord vedas |
LG, Tele2 ja Samsung on kõik erinevad ettevõtted.
See, kes sind soosis oli LG.
Tele2 käsi ei olnud mängus, Tele2 on vaid vahendaja. |
Sellele ma vihjasingi, et tele2 on vaid garantiiteenuse vahendaja. Igasuguste vedelikukahjustuste külge pookimine käib garantiid teostavas ettevõttes, kes seda ikka ohtralt garantii tühistamiseks kasutavad.
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks... |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
postal
HV vaatleja
liitunud: 05.01.2010
|
15.02.2012 19:12:02
|
|
|
radist87 kirjutas: |
postal kirjutas: |
radist87 kirjutas: |
Igasuguseid veekahjustusi ei seostaks otseselt telefoni müüva firmaga. See on rohkem seotud töid teostava firma sisenaljadega, kui just tõesti resell ei toimunud.
Hiljuti sai tele2 kaudu garantiisse saadetud LG540, millel oli nö sada häda küljes. Telefon oli u 13 kuud vana, kukkunud, kriimuline jne. Tuvastati kukkumise põhjustatud emaplaadi vigastus, aga selle vahetus läks garantii alla. Purunenud detail ei oleks tohtinud nende sõnul tavalise kukkumise käigus puruneda ja kogu nali läks kirja, kui tootja materjali defekt. Imelihtne oleks olnud veekahjustus "külge pookida"või kukkumisele viidata, aga seekord vedas |
LG, Tele2 ja Samsung on kõik erinevad ettevõtted.
See, kes sind soosis oli LG.
Tele2 käsi ei olnud mängus, Tele2 on vaid vahendaja. |
Sellele ma vihjasingi, et tele2 on vaid garantiiteenuse vahendaja. Igasuguste vedelikukahjustuste külge pookimine käib garantiid teostavas ettevõttes, kes seda ikka ohtralt garantii tühistamiseks kasutavad. |
Kuid kõik telefoni veatunnused viivad lühise juurde.
Telefon lülitab end ise sisse: http://www.youtube.com/watch?v=eBB_3qtgj68
Seal ka kirjas, et kaabli ühendus lühises(niiskuskahjustus/sodi ühenduse pesas).
Ja telefon ei tuvastanud USB ühendust.
Ööga aku tühjenemine 30%.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tiiger15
HV veteran
liitunud: 15.01.2004
|
15.02.2012 20:31:59
|
|
|
Tere. Kuna on säästuaeg ja lisaks sellele, helistas täna veel noor neiukene Tele2.-st ja pakkus netipulka. No muidugi personaalse pakkumise. Et selle teise astme pulga kuumakse oleks 5.90. Põhiinternet on mul kodus elion, aga kui ma elioni netist loobuksin, säästaksin 10€ ja netipulk oleks lisaks 3 kuud tasuta kuumaksuta. Siis hakkaks 5.90€ maksma. Lisaks oleks nett koguaeg taskus ja julmasid failide tõmbamisi ma ei harrasta enam arvuti tõttu mille olude sunnil vanema vastu välja vahetasin. Teadmiseks veel, et oman läpakat, seega oleks mugav. Seotud leping 24 kuud, aga kuna olen niigi tele2 klient ja õnneks ka rahulolev, siis mida teie arvate? Elan 3G levialas, või isegi 3.5G ma arvan.
Praegu vaatasin tele2 kodukalt, et sama asi niisama liitumiseks oleks 8.95€
_________________ My choices, my life - don't judge me, just try better! |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
|