Kas seda mitte ka teises osas juba teha ei saanud _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
.. hea mäng jne aga nii putsis sihtimisega mängu pole ammu mänginud. tea kui see shooteri osa ära fixitakse siis on pms sama hea kui uncharted 2. Pms igasugu "tulistamine" on antud hetkel küll paras lääägine piin. Hakkama saab aga mingit kiiret headshot streami ei ole võimalik teha kuna sihtida on võimatu.
kohati tüübile meeldib ka haakuda asjade külge (0 klahv) kui ei ole vaja (actioni ajal kui just lidud) ning siis kui hiilides vaja siis teps mitte ei tee seda
vastased kah kohati nagu spawniks perse taha ehk siis meenutab mingit coop'i hard mode'i kus vastased spawnisid lampi igast august kuni "timer" läbi sai Ehk siis AI "cheatimise" tunne on kohati suht tugev _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Mis seal harrastada... mida edasi mäng läheb seda võimatumaks muutuvad igasugu "shooting" kohad. Eelmistes uncharted mängudes oli asi rohkem skillis kinni. Nüüd pms on iga shooter koht paras võitlus puldiga ja ekraanil toimuva läägiga. Tunduks nagu mingit auto aim'erite derp crap'i taoks ehk siis kõige lihtsam, ebatõhus, viis on panna sihik kusagile vastase lähedusse ja hakata kuule raiskavalt lampi täristama. Üritad päid sihtida siis jäädkui seda sageli tegema. Ise olen saanud aga suht "ehku" peale tulevad. Online'is ei pidanud sama probleemi olema. -> http://www.play-mag.co.uk/general/uncharted-3-aiming-problems/ . Dead Zone vast paigast ära ja muud "kalad" sees
Kohati tunduks, kuna action liiga kiire siis ei ole 100% tõestust, et vastased ka spawnivad lampi kusagilt välja. Nagu GTA 4'ja taoks, kus võmmid ilmutasid end alati su seljataha. Korraks selja pöörad ja tagasi vaatan on jälle mõnes "action" kohas armee ees . Võimalik et hüppavad kusagilt või ilmutavad end aga kohati tundub küll et teleporting device on vastastel tagataskust võtta
Uncharted 2'es oli liikumine kah kuidagi sujuvam või "kindlam". Pidevalt on jama, et tegelane koperdab ja komistab selle asemel, et ette suunatud seina külge end haakida ja kuulide eest varjuda.
Loodetavasti fixitakse see ära... review kokkuvõtetes ei ole üheski kohas märganud selle suht "mängu lõhkuva" bugi olemasolu... $$$$ talks shit walks.
Levelid head
Story hea
Graafika hea (paar kohta tahaks hädasti ainult AA'd)
Pms uncharted ... mis seal siis ikka
-edit-
proovisin, online'is on asi enamvähem korras. saab täristada edukalt. ainult tegelaste lõustad on seekord low grafa peale keeratud ning ammot ja granaate võtab automaatselt ülesse isegi hard tasemega _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
eelmine uncharted sai aasta GOTY ja 3 osa meeldis mulle isiklikut tiba rohkem isegi kui 2osa nii et võiks nimetada kindlasti üheks aasta parimaks mänguks,omas zanris kindlasti,selliseid põnevaid seiklus mänge polegi teisi momendil mis nii head oleks _________________
Lemmik koht on see kuidas kõik AI vastased kärvavad hobuste tulekul ilma, et keegi ühtegi lasku oleks lasknud
mp''s on ka lahe vaadata kuidas vastased end ilmutavad suitsu pilve saatel... houdini'd vist kõik ..
Uncharted 2 on sellest asjast mp coop'i osas igast otsast üle... level disain, vastaste spawnimine, raskus aste, relvade auto pick-up 'i puudumine jne jne. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Just lõpetasin ja ainult kiidusõnad, iga osa läheb järjest paremaks, seda ei juhtu pea, et üldse /filmid/sarjad/mängud, lõpus ootasin natukene väljakutsuvamat "lõppmängu" aga samas ongi vb hea, et lõpus ajusid läbi panda _________________ Inflatsioon on maksustamine ilma seadusandluseta
sain ka just hard-iga l2bi, nüüd teen v2ikse pausi ja siis proovin uuesti, vist saab nüüd 2kki uue raskustasemega l2bi teha? viimase run-iga tahaks k6ik aarded ka yles leida, siiani vist mingi 60 ringis leitud.
Nüüd sain teada, et uncharted 3 toetab 3D, see on lihtsalt uskumatu milline kvaliteet sellel 3D on, ma mängin selle kindasti uuesti 3D läbi _________________ Inflatsioon on maksustamine ilma seadusandluseta
xxlmaster, Uncharted 3 loodi 3D-d silmas pidades! GT5-le topiti lihtsalt mingi pooletoobine aretis külge. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
ka nüüd väha pelatud ja peaks mainima et buge on küll tunduvalt rohkem kui U2es. Küll kipun mingitesse kohtadesse kinni jääma, mainimata ei saa jätta ka ülilolli AId, kes lihtsalt jokseb edasi-tagasi ringi. Natukene pettunud aga loodetavasti story kompenseerib selle.
3D kohta nii palju, et on ok aga peab kasutama õigetes kohtades, muidu suht häiriv(maja põlemise koht oli tõesti lahe).
Movie cutscene viewer added (in the Bonuses menu, Single-Player only)
Technical
Fixed the missing Motion Blur effects (for Single Player only)
“Alternate Aim Settings” added to the Options menu under Camera options (for Single Player only)
Multiplayer
General
Settings bug fixed: all controls being set to flipped mode setting will no longer change all controls back to default
Gameplay
Medal streaks won’t reset if the host migrates to another user
Blindfire targeting adjusted so that opposing players past a certain vertical angle above and below won’t be hit.
Allow grenade throw while scoped
Tuned Pull Down range from 1.5 meters to 2.0 meters
Lowered the player running speed when players run ‘n gun by approximately 15%
Slightly increased the turn radius of run ‘n gun
Slightly decreased the turning speed during Sprint
Technical
Fixed an infrequent hunter spawning issue in Hunter Arena when the match round switches
Fixed several cinema crashes
Locked fast-forwarding on convoy sequence in Airstrip TDM and train sequence on London Underground TDM to 3x maximum in Cinema Mode
Fixed certain cameras in Kick Offs and Pull Downs
Fixed a late join skin bug with locked content
Fixed a split-screen Buddy treasure pickup bug
Fixed duplicate medal problem causing bad tabulation of a few medals to the player’s career stats
User Interface
Objective points now show up in the player’s Competitive statistics tab instead of the Cooperative statistics tab
Added a Facebook Sign Out option
Added the Add Friend functionality in the Facebook tab
Fixed voice icon for mics not appearing in Matchmaking lobby
Adding missing weapon stats tracking for certain weapons that were not being recorded to the player stats
Fix for not displaying the entire Online ID within the “Players” column of any leaderboard.
Fix for a user having an online ID containing fifteen or more characters created in uppercase format and actively using a voice comm device.
Server
Matchmaking now waits for double the number of players in the biggest party in the room to be present before starting a game (to prevent parties from being split frequently)
Players no longer able to join party that is already in Matchmaking
unchartedi tegijatelt siis on jälle midagi põnevat oodata ehk juba järgmisel aastal.
survival horror......meenutab will smith i I'm legendi ainult need väärakad jooksevad ka päevavalguses ringi _________________
Hi, The next patch (1.08) is coming very soon. We'll have a full list of all the changes that will happen as soon as it's been fully tested and signed off. One very important item we want to inform you about right now is your cinema files.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.