Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu - küsimustele vastab TELE2 (INTERVJUU ON LÕPPENUD) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 01.12.2011 10:59:03 vasta tsitaadiga

Tele2: Kuna vastuvõetava kõnega kaasneb teenuse osutajale kulu, siis sellest lähtuvalt on vastaval teenusel ka tasu.

salatoimik kirjutas:
Miks Tele2 Rootsi võrgus on kõnele vastamine alates teisest minutist 0.13€? Miks ei võiks see olla tasuta?
Sama küsimus ka muu maailma kohta. Mille jaoks on vajalik see, et ma veel sissetuleva kõne eest ka maksan? icon_neutral.gif Vähemalt Euroopa Liidu piires võiks selline asi puududa.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 01.12.2011 11:01:31 vasta tsitaadiga

Tele2: Täna võtavad kõik teenuse osutajad teises võrgus kõnedele vastamise eest tasu.

Tanel kirjutas:
salatoimik, kas mõni operaator üldse pakub tasuta kõnede vastuvõtmist EL-i piires?

Mis puudutab muud maailma, siis see pole ei TELE2 ega teiste operaatorite teha, arve esitavad oma võrgu kasutamise eest meie sideoperaatoritele kohalikud operaatorid ja miks peaks meie operaator selle omast taskust kinni maksma?


Tele2: Võrgu ressursi kasutamise eest tuleb tasuda, mis on igati loomulik. Kuna roamingu klient ei saa maksta teenuste eest otse sellele võrgu operaatorile, kelle võrgus see ta kõnesid vastu võtab, siis makstaksegi selle teenuse eest läbi klienti koduoperaatori.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 01.12.2011 11:03:18 vasta tsitaadiga

Tele2: Kuulutakse küll samasse gruppi, aga võrgu ressursi kasutamise eest tuleb sellegipoolest tasuda, kuna teenuse osutamisega kaasnevad kulud. Samas osutame me mitmes riigis oma klientidele vastavat teenust tasuta, mis ei tähenda, et meil selle teenuse osutamisega kulusid ei kaasneks.

tsitaat:

Heaküll, terve euroopa jätame hetkeks kõrvale siis nendes riikides võiks see ikka ilma lisatasuta olla: Austria, Saksamaa, Holland, Norra, Rootsi, Venemaa (on sealgi ju Tele2 olemas - kuuluvad kõik Tele2 AB gruppi)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 01.12.2011 11:05:44 vasta tsitaadiga

Tele2: Tele2 alandas alates 1.juulist 2011 mitmete roamingteenuste hindu. Ja kampaania korras olid meil juulis ja augustis hinnad veelgi odavamad kui need on täna. Sellest tuleb ka erinevus hindades.

iir kirjutas:
Tere, kas teema on ainult interneti kohta?
Millest erinevus roamingus? Partnerist?

25.06.2011
Tere tulemast Itaaliasse! Köne Eestisse 0.47 EUR/min. Vastuvöetav köne 0.18 EUR/min. SMS-i hind 0.13 EUR. Andmeside hind 3.20 EUR/MB. MMS-i hind 0.26 EUR, millele lisandub mahule vastav andmeside tasu. Lisainfo +37258000000. Hädaabinumber 112. Tele2

03.07.2011
Tere tulemast Austriasse! Köne Eestisse 0.30 EUR/min. Vastuvöetav köne 0.13 EUR/min. SMS-i hind 0.13 EUR. Andmeside hind 1.00 EUR/MB. MMS-i hind 0.26 EUR, millele lisandub mahule vastav andmeside tasu. Lisainfo +37258000000. Hädaabinumber 112. Tele2


Tele2 hinnakiri
Helistamine Euroopa Liidu riikides 0.42
Kõneminut Euroopa Liidu riikidest Eestisse 0.42
Kõneminut ühest EL-i riigist teise EL-i riiki 0.42
Kõnedele vastamine EL-i riikides 0.13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 01.12.2011 15:34:51 vasta tsitaadiga

radist87 kirjutas:


Miks peab näiteks Perepaketi vahetusel iseteeninduses vahetama ära kõigi kolme numbri paketid, piisaks ju vaid ühest?
Iseteeninduses võiks olla näha näiteks tähtajalised lepingud, varem minu meelest see oli nii.
Miks üle 10 aasta lojaalne ja korralikult arveid maksev klient ei saa mitte mingeid soodustusi? Kaalun hetkel uue nutitelefoni ostu, aga peab vist mõne teise operaatori juurde pöörduma, kuna hinnavahe on märgatav.


Tele2: Iseteeninduses ei ole sellist piirangut, raske kommneteerida ilma konkreetse näiteta, kuidas klient sellisesse situatsiooni sattus.

Iseteeninduses on olemas kõik lepingud, nii tähtajalised kui mitte tähtajalised. Kunagi ei ole olnud näha tähtajalise lepingu lõpukuupäeva, see on nii tehnilistel põhjustel.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 01.12.2011 16:17:15 vasta tsitaadiga

radist87 kirjutas:
Perepaketiga seoses:

Perepaketis on tavaliselt rohkem kui üks kasutaja, rohkem kui üks telefon jne. Samas on kõik perepaketi numbrid ainult ühe inimese nimel. Seetõttu ei ole ülejäänud pereliikmed esinduse silmis üldse kliendid. Nad ei saa kliendihinnaga telefone osta, telefoni garantiisse viia jne. Ikka peab see üks inimene oma maise kere esindusse vedama ja tegema vastavaid toiminguid mõne teise pereliikme eest. Kas kuidagi oleks võimalik perepaketis siduda numbrid nende taga olevate reaalsete isikutega, et ka neist saaksid kliendid vastavate kliendi õigustega.


Tele2: Tegelikult nii ei ole. Olemasolev klient saab Salasõna alusel teha erinevaid muudatusi sh ka telefoni juurde osta Küsimus on selles, kuidas Lepingu omanik on kasutajatega kokku leppinud ehk kas ta on Salasõna kasutaja valdusesse andnud või mitte.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 01.12.2011 16:18:34 vasta tsitaadiga

ärihai kirjutas:
tekkis ka selline küsimus, et kas tele2 esinduses saaks ostu lepingut muuta, kui inimeselt on väljapetetud telefon ja petturi käes on ka telefoni paberid? küsin seda seepärast, et inimene kelle käes on ostupaberid saab telefoni mustastnimekirjast ise maha võtta, olgugi, et telefon on teise inimese nimel.


Tele2: Tele2 esinduses telefoni ostulepingut muuta ei saa. Kui inimeselt on väljapetetud telefon koos telefoni ja ostudokumentidega, siis avada saab siiski vaid isik, kes tõendab omandisuhet ostudokumentidega või isik, kelle avadluse alusel on telefon eelnevalt juba musta nimekirja kantud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2011 00:38:24 vasta tsitaadiga

Rudolf112 kirjutas:
Betamax kirjutas:
Tele2 Tehnika kirjutas:
Vastus: täname, et olete meie teenuse pikaajaline ja lojaalne kasutaja, tehnikaosakonnale teadaolevalt saab väga häid kampaaniapakkumisi praegu ka olemasolev klient.

Betamax kirjutas:
Kas Tele2 plaanib ka mingeid pakette teha kliendistaaži baasil nagu näiteks EMT Topeltpluss kliendiprogramm? Olen olnud varsti üle 12 aasta Tele2 klient ja kõik arved on alati olnud õigeaegselt tasutud. Sellele vaatamata on tõeliselt soodsad pakkumised ainult uutele klientidele.

Me dissapoint, Tele2 thumbs_down.gif

Ehk peetakse siin silmas mingeid netipoe soodukaid, kus uue 18-kuulise vms tähtajalise lepinguga ka olemasolev klient midagi soodsamalt saab, aga paketindusega on neil, jah, kehvasti.

Seda ma silmas pidasingi - Topeltpluss klientidele on igakuiselt allahindlused erinevatele telefonidele. Tele2 on telefonid ainult siis odavad, kui oled uus klient või tahad paketti vahetada ja poolteist aastat kohustusliku lepinguga olla. Mu vana telefon hakkab suremise märke näitama ja tahaks uut nutitelefoni osta, kuid paketti samaks jätta ega mingeid lisakohustusi võtta.
Kommentaarid: 690 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu - küsimustele vastab TELE2 (INTERVJUU ON LÕPPENUD) mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.