praegune kellaaeg 16.06.2024 01:40:39
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tele2 Tehnika
HV vaatleja
liitunud: 30.11.2011
|
01.12.2011 10:59:03
|
|
|
Tele2: Kuna vastuvõetava kõnega kaasneb teenuse osutajale kulu, siis sellest lähtuvalt on vastaval teenusel ka tasu.
salatoimik kirjutas: |
Miks Tele2 Rootsi võrgus on kõnele vastamine alates teisest minutist 0.13€? Miks ei võiks see olla tasuta?
Sama küsimus ka muu maailma kohta. Mille jaoks on vajalik see, et ma veel sissetuleva kõne eest ka maksan? Vähemalt Euroopa Liidu piires võiks selline asi puududa. |
|
|
tagasi üles |
|
|
Tele2 Tehnika
HV vaatleja
liitunud: 30.11.2011
|
01.12.2011 11:01:31
|
|
|
Tele2: Täna võtavad kõik teenuse osutajad teises võrgus kõnedele vastamise eest tasu.
Tanel kirjutas: |
salatoimik, kas mõni operaator üldse pakub tasuta kõnede vastuvõtmist EL-i piires?
Mis puudutab muud maailma, siis see pole ei TELE2 ega teiste operaatorite teha, arve esitavad oma võrgu kasutamise eest meie sideoperaatoritele kohalikud operaatorid ja miks peaks meie operaator selle omast taskust kinni maksma? |
Tele2: Võrgu ressursi kasutamise eest tuleb tasuda, mis on igati loomulik. Kuna roamingu klient ei saa maksta teenuste eest otse sellele võrgu operaatorile, kelle võrgus see ta kõnesid vastu võtab, siis makstaksegi selle teenuse eest läbi klienti koduoperaatori.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tele2 Tehnika
HV vaatleja
liitunud: 30.11.2011
|
01.12.2011 11:03:18
|
|
|
Tele2: Kuulutakse küll samasse gruppi, aga võrgu ressursi kasutamise eest tuleb sellegipoolest tasuda, kuna teenuse osutamisega kaasnevad kulud. Samas osutame me mitmes riigis oma klientidele vastavat teenust tasuta, mis ei tähenda, et meil selle teenuse osutamisega kulusid ei kaasneks.
tsitaat: |
Heaküll, terve euroopa jätame hetkeks kõrvale siis nendes riikides võiks see ikka ilma lisatasuta olla: Austria, Saksamaa, Holland, Norra, Rootsi, Venemaa (on sealgi ju Tele2 olemas - kuuluvad kõik Tele2 AB gruppi) |
|
|
tagasi üles |
|
|
Tele2 Tehnika
HV vaatleja
liitunud: 30.11.2011
|
01.12.2011 11:05:44
|
|
|
Tele2: Tele2 alandas alates 1.juulist 2011 mitmete roamingteenuste hindu. Ja kampaania korras olid meil juulis ja augustis hinnad veelgi odavamad kui need on täna. Sellest tuleb ka erinevus hindades.
iir kirjutas: |
Tere, kas teema on ainult interneti kohta?
Millest erinevus roamingus? Partnerist?
25.06.2011
Tere tulemast Itaaliasse! Köne Eestisse 0.47 EUR/min. Vastuvöetav köne 0.18 EUR/min. SMS-i hind 0.13 EUR. Andmeside hind 3.20 EUR/MB. MMS-i hind 0.26 EUR, millele lisandub mahule vastav andmeside tasu. Lisainfo +37258000000. Hädaabinumber 112. Tele2
03.07.2011
Tere tulemast Austriasse! Köne Eestisse 0.30 EUR/min. Vastuvöetav köne 0.13 EUR/min. SMS-i hind 0.13 EUR. Andmeside hind 1.00 EUR/MB. MMS-i hind 0.26 EUR, millele lisandub mahule vastav andmeside tasu. Lisainfo +37258000000. Hädaabinumber 112. Tele2
Tele2 hinnakiri
Helistamine Euroopa Liidu riikides 0.42
Kõneminut Euroopa Liidu riikidest Eestisse 0.42
Kõneminut ühest EL-i riigist teise EL-i riiki 0.42
Kõnedele vastamine EL-i riikides 0.13 |
|
|
tagasi üles |
|
|
Tele2 Tehnika
HV vaatleja
liitunud: 30.11.2011
|
01.12.2011 15:34:51
|
|
|
radist87 kirjutas: |
Miks peab näiteks Perepaketi vahetusel iseteeninduses vahetama ära kõigi kolme numbri paketid, piisaks ju vaid ühest?
Iseteeninduses võiks olla näha näiteks tähtajalised lepingud, varem minu meelest see oli nii.
Miks üle 10 aasta lojaalne ja korralikult arveid maksev klient ei saa mitte mingeid soodustusi? Kaalun hetkel uue nutitelefoni ostu, aga peab vist mõne teise operaatori juurde pöörduma, kuna hinnavahe on märgatav. |
Tele2: Iseteeninduses ei ole sellist piirangut, raske kommneteerida ilma konkreetse näiteta, kuidas klient sellisesse situatsiooni sattus.
Iseteeninduses on olemas kõik lepingud, nii tähtajalised kui mitte tähtajalised. Kunagi ei ole olnud näha tähtajalise lepingu lõpukuupäeva, see on nii tehnilistel põhjustel.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tele2 Tehnika
HV vaatleja
liitunud: 30.11.2011
|
01.12.2011 16:17:15
|
|
|
radist87 kirjutas: |
Perepaketiga seoses:
Perepaketis on tavaliselt rohkem kui üks kasutaja, rohkem kui üks telefon jne. Samas on kõik perepaketi numbrid ainult ühe inimese nimel. Seetõttu ei ole ülejäänud pereliikmed esinduse silmis üldse kliendid. Nad ei saa kliendihinnaga telefone osta, telefoni garantiisse viia jne. Ikka peab see üks inimene oma maise kere esindusse vedama ja tegema vastavaid toiminguid mõne teise pereliikme eest. Kas kuidagi oleks võimalik perepaketis siduda numbrid nende taga olevate reaalsete isikutega, et ka neist saaksid kliendid vastavate kliendi õigustega. |
Tele2: Tegelikult nii ei ole. Olemasolev klient saab Salasõna alusel teha erinevaid muudatusi sh ka telefoni juurde osta Küsimus on selles, kuidas Lepingu omanik on kasutajatega kokku leppinud ehk kas ta on Salasõna kasutaja valdusesse andnud või mitte.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tele2 Tehnika
HV vaatleja
liitunud: 30.11.2011
|
01.12.2011 16:18:34
|
|
|
ärihai kirjutas: |
tekkis ka selline küsimus, et kas tele2 esinduses saaks ostu lepingut muuta, kui inimeselt on väljapetetud telefon ja petturi käes on ka telefoni paberid? küsin seda seepärast, et inimene kelle käes on ostupaberid saab telefoni mustastnimekirjast ise maha võtta, olgugi, et telefon on teise inimese nimel. |
Tele2: Tele2 esinduses telefoni ostulepingut muuta ei saa. Kui inimeselt on väljapetetud telefon koos telefoni ja ostudokumentidega, siis avada saab siiski vaid isik, kes tõendab omandisuhet ostudokumentidega või isik, kelle avadluse alusel on telefon eelnevalt juba musta nimekirja kantud.
|
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
02.12.2011 00:38:24
|
|
|
Rudolf112 kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Tele2 Tehnika kirjutas: |
Vastus: täname, et olete meie teenuse pikaajaline ja lojaalne kasutaja, tehnikaosakonnale teadaolevalt saab väga häid kampaaniapakkumisi praegu ka olemasolev klient.
Betamax kirjutas: |
Kas Tele2 plaanib ka mingeid pakette teha kliendistaaži baasil nagu näiteks EMT Topeltpluss kliendiprogramm? Olen olnud varsti üle 12 aasta Tele2 klient ja kõik arved on alati olnud õigeaegselt tasutud. Sellele vaatamata on tõeliselt soodsad pakkumised ainult uutele klientidele. |
|
Me dissapoint, Tele2 |
Ehk peetakse siin silmas mingeid netipoe soodukaid, kus uue 18-kuulise vms tähtajalise lepinguga ka olemasolev klient midagi soodsamalt saab, aga paketindusega on neil, jah, kehvasti. |
Seda ma silmas pidasingi - Topeltpluss klientidele on igakuiselt allahindlused erinevatele telefonidele. Tele2 on telefonid ainult siis odavad, kui oled uus klient või tahad paketti vahetada ja poolteist aastat kohustusliku lepinguga olla. Mu vana telefon hakkab suremise märke näitama ja tahaks uut nutitelefoni osta, kuid paketti samaks jätta ega mingeid lisakohustusi võtta.
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|