Kahju, falloudis sai litsidelt seksi nuruda. Aga mida abielu kaasa toob, saab mingeid eeliseid ka? Ja kas saab abielluda vaid mingite kindlate inimestega või saab ka näiteks gay abielu teha või lausa kuninganna omale naiseks saada?
Skoorida saab kõiki ja peale pulmi on igasugu boonuseid. Näiteks mõned hakkavad hoopis müüjateks ja teenivad sulle 100 raha iga päev.
See 100 on jama.See võiks vaikimisi nt 500 olla.Siis oleks sellest ka mingit kasu.Praegu võtan selle 100 ainult siis kui mul oma majja asja on.
See toidutegemine on kah suht mõttetu
kahju, et siin on dissiaid nagu SirAskAlot jne... tegelt mäng ju väga tore ja põnev, ma usun et oma lvl 36de olid sa ikka mingi 30-40h ikka pannud, eriti kui sideskille eriti ei arendanud. meele pole ju mouse klikkamine on ikka power attackid, backslashid ja ikka erinevaid liigutusi saad erinevaid nupu kombinatsioone tehes - tõsi on see, et hiir pole kõige parem asi, mida peksta kuna see väikseke kulub, aga wowis parem? wowis oli võimalik facerollida 123141234 makrode või kindlate spellide asjade peal niiet väga eriline polnud. kuigi olen ka ise suht wowifan
kuna mul endale suht crappy laptop pelamiseks(hea, et lowi pealgi jookseb) siis igasugu kollid jne olid enne draakonirüüd päris rasked ning panid ikka mõtlema ja reloadima jälle... kilbiga plokkimist ei kujuta eriti ette kui fps 10 lähedal kõigub ning maagia vennad teevad kiirelt opop(oleks pidanud stamina asemel rohkem healthi investeerima )
minu jaoks on tegemist mänguga, mis ikka üle pika aja ületab ootusi - ja nagu kõik muutub ka skyrim üksluiseks igavaks misiganes.
Nüüd on vist mäng pekkis.
Killisin Alduini ära ja ytlesin peale seda Tsunile, et ei taha veel tagasi minna. Nüüd istub ta seal lossis, uks on lukus, võtit kuskil pole, fast travelida ei saa
Naljakas, kuid mul tekib hoopis selline küsimus, et miks ta on Lydiale maagi varustuse selga on pannud?
Fireforce kirjutas:
meele pole ju mouse klikkamine on ikka power attackid, backslashid ja ikka erinevaid liigutusi saad erinevaid nupu kombinatsioone tehes - tõsi on see, et hiir pole kõige parem asi, mida peksta kuna see väikseke kulub, aga wowis parem? wowis oli võimalik facerollida 123141234 makrode või kindlate spellide asjade peal niiet väga eriline polnud. kuigi olen ka ise suht wowifan
WoW pole küll nüüd mingi combat süsteemide mõõdupuu, millega mänge kõrvutada.
Dark Messiah combat system oli parem, kui Skyrim'il, ja see mäng on sama vana, kui Oblivion. Mount & Blade'i combat system on tunduvalt parem ja see mäng on toodetud väikese indie developeri poolt.
Jah, Oblivioniga võrreldes on Skyrim mõningaid edusamme selles valdkonnas teinud, kuid ausalt öeldes oleks enamat oodanud.
Melee combat on Skyrimis väga jama võrreldes sellega, mis juba tehtud on. Snitti on võtta väga mitmetest mängudest. Dark Messiah of M&M on juba mainitud, edasi Gothic seeria (kus melee combat oli combo based, relva skill andis pikemat combot teha), või isegi klassika nagu Thief (kus ei saanud vastasest "läbi" lüüa). Skyrimi melee combatil pole absoluutselt mingit feedbacki väljaspool shieldiga möllamist ning relva skill kui selline on täiesti mõttetu parameeter. _________________ Avatar by Flacko
Sai nüüd proovida natuke rohkem.
Hea graafikaga Oblivion aga otsest uut wow effekti graafika osas selgelt ei ole, lihtsalt uued "põnevad/igavad" osad.
Kohati vastaste rünnak meeldib, ei ole tuim tampimine mõõgaga.
Läksin mingit hiiglast ründama, see tegi ühe löögiga selgeks, et vale plaan oli, järgmine kord ei torkinud enam.
Proovime edasi, näeme, üldiselt tundub asjalik kuna Oblivion meeldis küll...
Skyrim HD ja mingi Nightsky mod on peal, settingud va. FXAA on peal/põhjas, FPS on 40-60, VMem kasutab kuni 850MB, ja CPU usage on seal 35%-60% kandis. _________________ Purgatory Judgement
Sneakimine võiks olla veidi paremini tehtud, nimelt:
Sneak 100 juures võib pmst igale npc-le otsa joosta nii, et ta ei pane tähele, et ma seal olen.
Samuti võiks olenemata sneak skillist leida npc-d mängija üles, kui ta reaalselt millegi otsa koperdab:
ma sneakisin ühe npc selja taga ja jooksin maas vedeleva otsa, mis tegi põrgulärmi. NPC loomulikult midagi imelikku ei kuulnud. _________________ Dima oli siin
ma sneakisin ühe npc selja taga ja jooksin maas vedeleva otsa, mis tegi põrgulärmi. NPC loomulikult midagi imelikku ei kuulnud.
Ei teagi, mille järgi seda võetakse, endal oli sama situatsioon ja jooksin mingile asjale otsa, tegi põrgulärmi, pööras mob ringi ja oli "alerted" koheselt...
Ja tasakaalust rääkides...
lvl 21 Master tasemega läks Blood dragoni maha võtmiseks mingi 14 surma saamist + 50 noolt õnnestumiseks.
Draakon ise shoutiga võtab 3/4 elusid, kui lähen melee range'i on oneshot.
Ei ütleks, et mitte kuskil lihtne oleks.
Igasuguste bossimate bossidega kuskil dungides / koobastes mässan ikka sama palju. Ilma sneaki ja vibuta ma ära neile ei teeks. _________________ Winter is coming...
kahju, et siin on dissiaid nagu SirAskAlot jne... tegelt mäng ju väga tore ja põnev, ma usun et oma lvl 36de olid sa ikka mingi 30-40h ikka pannud, eriti kui sideskille eriti ei arendanud. meele pole ju mouse klikkamine on ikka power attackid, backslashid ja ikka erinevaid liigutusi saad erinevaid nupu kombinatsioone tehes - tõsi on see, et hiir pole kõige parem asi, mida peksta kuna see väikseke kulub, aga wowis parem? wowis oli võimalik facerollida 123141234 makrode või kindlate spellide asjade peal niiet väga eriline polnud. kuigi olen ka ise suht wowifan
kuna mul endale suht crappy laptop pelamiseks(hea, et lowi pealgi jookseb) siis igasugu kollid jne olid enne draakonirüüd päris rasked ning panid ikka mõtlema ja reloadima jälle... kilbiga plokkimist ei kujuta eriti ette kui fps 10 lähedal kõigub ning maagia vennad teevad kiirelt opop(oleks pidanud stamina asemel rohkem healthi investeerima )
minu jaoks on tegemist mänguga, mis ikka üle pika aja ületab ootusi - ja nagu kõik muutub ka skyrim üksluiseks igavaks misiganes.
Kahju et inimestel on oma arvamus mis ei ühti sinu omaga ja nad oma arvamust julgevad siin välja ütelda ?
Minu arust on suht suur vahe kui ühes mängus läheb vaja 1234 ja teises ainule 1111 aga see ei olnud mu mõte. Mõte oli pigem selles et mängija oskustel põhineval mängus on oluline vahe kas sa plõksid 1234 või 4321.
Kui nüüd Skyrimist rääkida siis on üritatud mingit skillil põhinevat süsteemi teha. Mana , stamina drainivad või extra dami tegevad spellid ja erinevad skillid melee puudel. Sa võid ju neid kasutada , aga ütle nüüd ausalt kas need lõppkokkuvõttes ka võitlusel mingi erinevuse tegid ?
Ma toon välja 2 asja mis minujaoks võitluse tulemuse erinevaks tegid.
a) ma tapsin kogemata oma kaaslase ära.
b) mul ei olnud piisavalt mana et castida uus summon kui vana surma sai või mõni caster ta oma kontrolli alla võttis.
Ma räägin mängu kõige raskemast tasemest mitte normal tasemest.
veel facerollimisest
Oleks ma oma kangelasest viimast võtnud oleks mu master tasmel mäng kujunenud millekski selliseks . Ilma asjadeta ja relvadeta kangelane korjab looti , 2 daedrat ja kaaslane teevad ees tee tühjaks.
Võin ka näiteks tuua mängija kes complainis bethesda foorumites et ta 1 shotis backstabiga Blooddragoni master tasemel.
Ise eeldaks ühe mängu kõige raskemalt tasemelt et ma pean kõiki mängus olevaid võimalusi kasutama. Blackmithingut, alkeemiat, enchantingut , parimaid mängus olevaid asju ja peaks ka kangelasega võitlemisel pingutama.
Vabandan ette oma järgnevate sõnade pärast. Kogu mu taktika töötaks ideaalselt ka sinu 10-se FP-siga. See kui sa ei taha (eeldan et asi on tathimse mitte oskuste taga) oma mängu rõõmu selliste mängu viisidega rikkuda ei tähenda seda Skyrim oleks korralikult testitud ja tasakaalustatud mäng.
Üldiselt võib Skyrimi puhul täheldada olukorda kus tegijatele antakse väga palju andeks. Mõne teise mängutootja puhul oleks samade probleemidega mäng maatasa tehtud. Skyrimi õnnetuseks ja võibolla ka õnneks (oleneb kus kohast vaadata) on ilmselt olukord , et hiljuti on mitmed RPG-d oma järjed välja lasknud. Witcher, DeusEX, Dragon Age on ilmselt tutumad. Lisada võiks veel Dungeon Siege, Mount and Blade , Might and Magic , Fable.
Enda jaoks on täielikust ülevaatest puudu veel Diablo 3.
Skyrim pole teistega võrreldes üldse paha mäng. Samas väita et Skyrimil pole probleem on väga naiivne. Mille poolest Skyrim hiilgab on juba palju kordi välja toodud maailm. Teine millele on veits vähem tähelepanu pööratud - modijate sõbralikus. Skyrim on maailm mida paljud mängijad tahaks muuta, täiendada ja arendada. Paljud ka teevad seda. Lõpuks tuleb sellest ilmselt midagi väga head ja ilmselt midagi ka igale maitsele.
Kahju et inimestel on oma arvamus mis ei ühti sinu omaga ja nad oma arvamust julgevad siin välja ütelda ?
Vigade leidmine ükskõik mis asja juures ei vaja mingit skilli ega läbinägelikkust. Positiivse tähelepanemine on märksa raskem. Tuleb meelde üks tsitaat Vahvast Sõdurist Švejkist... "lollilt oskab igaüks pasandada".
Vigade leidmine ükskõik mis asja juures ei vaja mingit skilli ega läbinägelikkust. Positiivse tähelepanemine on märksa raskem.
Ma ütleks, et see sõltub ikka konkreetsest asjast, mille juures üritatakse positiivseid ja negatiivseid külgi välja tuua.
Väide, et vigu on lihtsam leida, kui positiivseid külgi, tundub minu jaoks natuke naiivne. Kas sa sellele oled mõelnud, et võibolla on vigu selle pärast lihtsam leida, et neid lihtsalt on rohkem?
Rääkides nüüd konkreetselt Skyrim'ist, siis vigu on sellel mängul küllaga. Samas see ei tähenda, et mulle mäng ei meeldiks.
samas on SirAskAlot-l jutul point sees . Kui Diablo 3 tuleks sellise combat süsteemiga või bugfestiga, siis mina kisaks küll, selle mängu puhul võtan kui paratamatust
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.