Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
24.11.2011 15:57:58
|
|
|
"siis ma saan endale draakoni armorit valmistada" ...
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
24.11.2011 16:18:13
|
|
|
Kogu enchantingu ja blacksmithingu jama saaks lahendad WOWilt maha viksimisega. Iron daggerit vorpides skill lihtsalt ei tõuse üle 15ne ja kõik. Võid ikka vorpida müümiseks kui soovid, aga et skill tõuseks, pead tegema paremaid (resurssinõudlikumaid) juppe. Paremate juppide tegemiseks pead toorainet koguma või ostma (mida parem ressurss, seda kallim poes või pole üldse müügis) ja niimoodi kuni lõpuni välja. Nad on üritanud blacksmithingus vähemalt seda asja piirata perkidega kuid alchemy on näiteks täiesti piiranguteta. Mul pole alchemys ühtegi pointi aga 600poundi lillede eest keevitasin ikka VÄGA mitu levelit ja saan kõiki potte teha (efektiivsed pole ainult, kuid me räägime skilli leveldamisest, mitte kasulikusest).
Mismoodi nad selle -100% mana cost asja sisse jätsid enchantingusse jääb mulle müsteeriumiks. Pole ju mõtet võtta perke, mis vähendavad kindla koolkonna spellide mana maksumust, kui kõik on tasuta enivei. Ainult max mana peab olema piisav üheks castiks. See on ilmselge oversight või neid lihtsalt ei huvita balanseerimine. Kas skill 100enchnatinguga maag peabki olema põhimõtteliselt jumal?
Muuseas, mis vahet sel on londiste, mismoodi TES seeria leveldamist teinud on? Me ei räägi ju sellest, et me ootasime midagi muud, jutt käis ju selle üle, et klassikaline stiil meeldib rohkem. Võibolla on falloutid liiga ära hellitanud. Exploremine on mid-end game TÄIESTI mõttetu, sest koopastest sa kasutatavat nänni ei saa (master luku taga 8 goldi), koopa leidmise eest sa expi ei saa, koopa sees kollide tapmise eest sa expi ei saa (võibolla skill increase aint, a see pole koopaga seotud) ja mingit self contained huvitavat miniquesti sa ka ei saa (peale kill all who dwell inside). Seega - exploration on mõttetu.
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
24.11.2011 16:26:04
|
|
|
madfury, kuna see on juba mängu launchi ajast siiani samaks jäänud siis ilmselgelt on nii mõeldud, oma pseudo fixi võite ehk näha uues kuuendas osas. Ma olen samuti poolt, et skilli peaks vähem kõvasti saama lihtsalt kuid hetkel on nii tehtud.
Täiesti ise veel avastasin pm selle kah, kuna kui esimest korda midagi smithima hakkasin siis hakkasin uurima milline asi kõige odavam, kas suur asi vs väike asi on mingi vahe olemas ala milline annab rohkem skilli, kui nägin, et polnud siis hakkasingi kõige odavamaid asju tegema, dagger oli selline, mis silma paistis aga ei viitsinud kohe küll hakata neid tegema, plnud raha ju enivei. Lvl27 peal otsustasin saja peale ära teha, oli juba mingi 50 koos niisama igasugu asjade tegemisest.
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
kissu19
HV kasutaja
liitunud: 27.05.2004
|
24.11.2011 16:40:15
|
|
|
Suvalise asja ehitamine sepikojas võiks sama palju ekspi anda vahet pole kas char on lvl1 või lvl50, lihtsalt selle erinevusega, et lvl 1 olles pead nt 10 asja ehitama, aga lvl2 juba 50, nii oleks asi rohkem balansis.
Endal smithing 30 ja kasutasin alguses seda päris palju, praegu ehitan kaelakeesid ja tuunin armorit kui mingi vahvama tüki maast leian, muidu eriti ei ole sepikotta asja. Just leidsin esimese tüki elven armorit, sellega peab vist tiba toimetama sepikojas üle pika aja.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
24.11.2011 17:00:36
|
|
|
kissu19 kirjutas: |
Suvalise asja ehitamine sepikojas võiks sama palju ekspi anda vahet pole kas char on lvl1 või lvl50, lihtsalt selle erinevusega, et lvl 1 olles pead nt 10 asja ehitama, aga lvl2 juba 50, nii oleks asi rohkem balansis. |
Kus kohas siin see loogika peitub?
Smithing on ju eraldi seisev oskus. See, kui tegelane mingite teiste skillide najal level 50 peale on jõudnud, ei tähenda ju, et tal peaks olema raskem Smithingut õppida.
Mingil alal osav olemine ei tähenda ju seda, et sul peaks teiste alade õppimine raskem olema.
Üldiselt jah, see pisike ja lihtne täiendus, mille madfury välja tõi, aitaks juba päris palju. Kuid WoW pole nüüd küll mingi mõõdupuu, mille järgi mängule crafting süsteemi kujundada. On palju palju paremaid mänge, mida eeskujuks võtta.
viimati muutis LightsabeR 24.11.2011 17:15:02, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sven
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.04.2007
|
24.11.2011 17:03:19
|
|
|
Jälgin.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri23
HV veteran

liitunud: 17.01.2005
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
24.11.2011 17:08:03
|
|
|
lauri23, Mina olen fire destructo maag. Lihtsalt level nii kõrge, et sain seda lubada muude skillide kõrvale.
Maag on alguses raske, pead endale companion tangi või summoni hankima. Spelle on päris palju ja kindlasti huvitavam kui melee. Saab ka hiiliva maagi muuseas teha, selleks illusion treest perki vaja aint.
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Steff.
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.01.2006
|
24.11.2011 17:13:55
|
|
|
Kas ma olen ainus kes ei suuda viimas Main Questi ära lõpetada või peab nii olema et kõik tehtud aga quest ei lõppe?
_________________ Kui sind ei ole siin...Siis sind ei ole olemaski! |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
24.11.2011 17:21:13
|
|
|
lauri23 kirjutas: |
1)Kuidas enchantida saab, või on see rohkem high level teema? Smithida lihtne, kuid maagile seda vaja ei lähe |
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Enchanting
lauri23 kirjutas: |
2)Kas alkeemiaga potione teha, kas peabki ise joppamise peale kokku segama asju või ilmuvad kuhugi retseptid ka? |
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Alchemy
madfury kirjutas: |
lauri23, Mina olen fire destructo maag. Lihtsalt level nii kõrge, et sain seda lubada muude skillide kõrvale.
Maag on alguses raske, pead endale companion tangi või summoni hankima. Spelle on päris palju ja kindlasti huvitavam kui melee. Saab ka hiiliva maagi muuseas teha, selleks illusion treest perki vaja aint. |
Ei tea, endal küll tanki vaja polnud (Adept raskuse peal). Ja see, kas on huvitavam, kui melee, sõltub ikkagi inimesest endast ning muidugi ka suuresti sellest, millist tüüpi maagiga mängida.
Enda esimese tegelase tegin ka maagi (Dest/Rest/Alt), kuna arvasin, et palju skille ja on huvitav, kuid kusagil level 25 paiku muutus juba tüütuks. Alustasin siis uuesti, tegin klassikalise heavy armor sword + shield tegelase, praeguseks level 32 ja mingil põhjusel on huvitavam mängida.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
24.11.2011 17:22:52
|
|
|
klassikalise leveldamissüsteemi ootus on imo lihtsalt tes-i kohta pisut ebareaalne. see on ju ammu selge, et tes-i süsteem on erinev.
fallout3/nv klassikaline süsteem on vast vähem exploititav, aga samamoodi kirud et ühelgi traderil raha pole, et su kaasaskantavat varandust ära osta ja veerand mängu peal oled levelcapis anyway.
miks keegi selle üle ei kiunu, et mining ei anna mingit skilli, smeltimine, relvade/armori enhancemine vist ka mitte. samamoodi ingredientide söömine, millest perkide olemasolul mõjud teada saad. food kui selline on mängus täiesti useless, sest söömisest saad hp-d minimaalselt ja ebaefektiivselt, mingit asist tulemust toidul kui sellisel ei ole.
nagu keegi siin kilkas, puid raiudes saab kiire arvutuse järgi 7200 goldi tunnis...
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
NeroEST
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.11.2007
|
24.11.2011 17:25:08
|
|
|
Archangel kirjutas: |
Lihtsalt veidi häirib, kui pole jõudnud veel content'iga poole pealegi, kui juba on max. level käes paljudel ning über-relvad kaasas, raha lõpmatuseni ning pm. ükski vastane enam mingit vastupanu ei paku. Midagi uut koobastest ei leia ning mängidki puhtalt story-line laksu.
|
Mul oli täpselt sama laks Fallout 3ega, kui level 30 oli käes ja raha ning manti oli sitaks, muutus mäng minu jaoks automaatselt puhtaks FPS mänguks(kinda boring). Vastaseid lootida ei viitsinud, midagi nagu enam teha ei olnud.
Aga ilmselt võib siis öelda, et job well done ja tee endale uus karakter, probleem oli selles, et main questline polnud veel läbi saanud. Ja oleks nagu story mõttes progressi tahtnud näha, kuid selle karakteriga absull mängida ei viitsinud.
Saan su probleemist aru küll:) Hetkel lihtsalt mul on vedanud, et skyrimis olen level 24 ja mitte midagi pole maksitud, raha ei ole piisavalt, et hunniku glass armorit tegema hakata. Spellid on kallid, itemid on kallid, otstsin mingi adept destruction robe' maksis 4000 kulda, endal 10k ainult oli ja see ülejäänud 6k läks destructioni treenimise peale...
Ju on mul Skyrimi puhul vedanud, et kõik on suhteliselt balanssis ja midagi ei tule lihtsalt. Kõik vastased oneshotivad ka ( maagi mängin ) ja ise pean neid oma lightning boltiga ikka sussutama päris kõvasti ja kitema, et neid maha saaks...
_________________ Winter is coming... |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
FraanCh
HV kasutaja
liitunud: 03.11.2006
|
24.11.2011 17:41:59
|
|
|
11.11a, mu 6950 jaoks küll miskit ei muutnud
AA-d peal ikka pelda ei saa
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ravenclaw
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2004
|
24.11.2011 17:43:40
|
|
|
Mina alustasin ka maagiga lvl 9 peal tekkis spelle nii palju et otsustasin heavy armod + shield tegelast mängida ja hetkel lvl 34 ning väga rahul, ei ütleks et igav, shieldiga peab ikka vaatama millal blokid, millal ise teed heavy hit ja millal nii sama jne.
Ma tavaliselt mängim maagi aga kuna siin mängus ei istunud see favorite süsteem (ei olnud quick slotte jne) siis otsustasin melee venna kasuks, võib olla kui kunagi pärast esimese ringi lõpetamist tuleb uuesti isu mängida siis proovin maagiga uuesti
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
24.11.2011 17:44:29
|
|
|
londiste eksid paaris punktis. Esiteks taimede söömine annab alchemyt aga nii minimaalset et sa pead kõvasti sööma, et bar liiguks. Teiseks relvade ja armori enchantimine ongi põhimoodis kuidas seda leveldada. Disenchant ei ole nii efektiivne. mining ja smelting tõepoolest ei anna skilli, kuid kas need peaks olema omaette skilli all või ka blacksmithing? mida on ühist kaevuril ja blacksmithil? smeltimise saaks veel sepistamise alla panna aga ma ei tunne sellest puudust. Äkki võiks lillekorjamine maast ka alchemyt anda?
ja kordan veelkord: keegi EI oodanud klassikalist leveldamist TESist. Kust sa seda võtad??
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
24.11.2011 17:48:12
|
|
|
11.11a tulemus oli see, et 1080p sain üle 2h rahulikult mängida.
enne, 11.11 draiveritega ja nii enne kui peale skyrimi drm patchi, sain mängida mingi 30-40 minutit enne crashi.
improvement!
madfury, teritamist või misiganes mõtlesin, mitte enchantimist.
kogu see minemine, toidutegemine ja seppamine tundub paras riseni kloon olema muidugi. parasjagu lõpetamata kloon.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 24.11.2011 17:51:02, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
24.11.2011 17:49:11
|
|
|
Ravenclaw kirjutas: |
Ma tavaliselt mängim maagi aga kuna siin mängus ei istunud see favorite süsteem (ei olnud quick slotte jne) |
Numbrite 1-8 alla saad ju panna mida tahad.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
FraanCh
HV kasutaja
liitunud: 03.11.2006
|
24.11.2011 17:50:40
|
|
|
On kellelgi veel 6950 2gb-ne versioon?
Ma saan ainult taluvalt siis pelada kui kõik AA on maas peale FXAA. CCC-s on pandud kõik program settings vms.
Muidu tiksun mingi 10 fps.
Praegu prooviks võtsin FXAA maha ja lükkasin ülejäänd AA põhja startupis. Tulemuseks oli Dragonsearch lossis sees 1 fps lol...
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
24.11.2011 17:51:09
|
|
|
londiste kirjutas: |
madfury, teritamist või misiganes mõtlesin, mitte enchantimist. |
Annab ka see minu meelest. Relvade/armori parandamine paremaks. Aga vbl eksin, pole seda eriti just teinud.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ravenclaw
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2004
|
24.11.2011 18:20:41
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Ravenclaw kirjutas: |
Ma tavaliselt mängim maagi aga kuna siin mängus ei istunud see favorite süsteem (ei olnud quick slotte jne) |
Numbrite 1-8 alla saad ju panna mida tahad. |
ok ok tunnistan üles et mängin seda konsooli peal, nii et minul kahjuks seda võimalust pole
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
hulax
HV vaatleja

liitunud: 26.09.2007
|
24.11.2011 18:23:47
|
|
|
FraanCh kirjutas: |
On kellelgi veel 6950 2gb-ne versioon?
Ma saan ainult taluvalt siis pelada kui kõik AA on maas peale FXAA. CCC-s on pandud kõik program settings vms.
Muidu tiksun mingi 10 fps.
Praegu prooviks võtsin FXAA maha ja lükkasin ülejäänd AA põhja startupis. Tulemuseks oli Dragonsearch lossis sees 1 fps lol... |
On. Ja kõrval sõbral ka. Sapphire Dirt3 edition 2gb. Settingud spoileris. Jookseb linnas ~40-45, maastikul ~50-60fps. Äkki jääb sul prosest väheks. Mul Q9400@2,66ghz ja 1333mhz ddr3.
Spoiler 
_________________ ... |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
rastaman
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.02.2011
|
24.11.2011 18:31:18
|
|
|
mina paneks 2xAA ja kõik ülejäänud põhja, view distance eriti. object detail fade maha. ja mängusiseselt pidin eraldi grass fade juurde keerama, sest see pold põhjas, kuigi launcherist oli pandud
|
|
tagasi üles |
|
 |
hillar1993
HV kasutaja
liitunud: 01.11.2010
|
24.11.2011 18:59:02
|
|
|
ma ei tea kas seda on juba siin räägitud, aga leidsin mängus teise bugi -.-
Saarthali guest vms ja seal kui lased tombstone'i siis mäng paneb crashi
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
24.11.2011 19:11:39
|
|
|
hillar1993 kirjutas: |
ma ei tea kas seda on juba siin räägitud, aga leidsin mängus teise bugi -.-
Saarthali guest vms ja seal kui lased tombstone'i siis mäng paneb crashi |
Mis mõttes bug? Kõigil siis ei crashi. Sai ka seda questi tehtud ja neid kive tulisatud eriti need kolm viimast. Kuid mingeid crashe pole olnud.
kas need random draakonid kunagi otsa ka lõppevad? Ma juba nii palju neid tapnud ja raisad lähevad aina tugevamaks. Viimane oli mingi elder.
_________________ zero
viimati muutis 486 24.11.2011 19:13:58, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
hulax
HV vaatleja

liitunud: 26.09.2007
|
24.11.2011 19:11:40
|
|
|
rastaman kirjutas: |
mina paneks 2xAA ja kõik ülejäänud põhja, view distance eriti. object detail fade maha. ja mängusiseselt pidin eraldi grass fade juurde keerama, sest see pold põhjas, kuigi launcherist oli pandud |
Panin nii nagu ütlesid. Ainult, et seal kus on ultra võimalus, kasutasin HIGH, kõik muu põhjas ja 2xAA. 2min benchmark Frapsiga, jooksin natuke maastikul ringi ja siis läbi whiteruni koguaeg ringi vaadates. Keskmine tuli 40fps. Hea soovitus.
_________________ ... |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
|