Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
27.09.2011 16:36:58
|
|
|
Betamax, max digimarket ongi max123. mitte segamini ajada selle tüübiga, kes on endale registreerinud maxdigimarket.eu ja max.digimarket.ee domeenid - need suunavad ümber hoopis ühe teise poe kodulehele. väga odav trikk et MAXi kodulehe otsijaid oma lehele suunata.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
27.09.2011 16:50:31
|
|
|
Mitte, et max.ee ei omistanud max digimarket nime endale...igasugu max asju on regatud palju, www.digimarket.ee ainult 1 ja juba väga ammusest ajast ning nüüd tuligi max ning arvas, et lisame digimarket.ee nimele max ning ongi lahe pood valmis. Tagatipuks on veel digimarket.ee omanik süüdi, et tema nimi kasutusele võeti suure ja ülbe poe poolt? Sama hästi võiks teha endale poed max eesti, max bmw, max hv, max ford, max lenovo, jne ehk siis lisada suvalistele kaubamärkidele liideseid ning meelitades kasutajaid sellise nipiga enda lehele, nagu max digimarket seda praegu teeb.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
matu21
HV Guru

liitunud: 24.11.2003
|
27.09.2011 17:54:25
|
|
|
DeTHiCa. kirjutas: |
Betamax, max digimarket ongi max123. mitte segamini ajada selle tüübiga, kes on endale registreerinud maxdigimarket.eu ja max.digimarket.ee domeenid - need suunavad ümber hoopis ühe teise poe kodulehele. väga odav trikk et MAXi kodulehe otsijaid oma lehele suunata. |
Kui sa ninatark enne pasundamist viitsiksid vaadata nt http://web.archive.org/ siis teaksid, et nägin juba 2002a seda ette ja hoopis Max on see, kes võõrast nime kasutab.
_________________ Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43 |
|
Kommentaarid: 1373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1047 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
27.09.2011 18:14:11
|
|
|
matu21 kirjutas: |
DeTHiCa. kirjutas: |
Betamax, max digimarket ongi max123. mitte segamini ajada selle tüübiga, kes on endale registreerinud maxdigimarket.eu ja max.digimarket.ee domeenid - need suunavad ümber hoopis ühe teise poe kodulehele. väga odav trikk et MAXi kodulehe otsijaid oma lehele suunata. |
Kui sa ninatark enne pasundamist viitsiksid vaadata nt http://web.archive.org/ siis teaksid, et nägin juba 2002a seda ette ja hoopis Max on see, kes võõrast nime kasutab. |
nägid ette mida?
kui sõnaühend "digimarket" on sulle trademarkina registreerimata siis ei saa keegi keelata teistel seda kasutada. ju siis arvati et digikaupade poe kirjeldamiseks on see hea nimi.
ära nüüd arva et keegi teadlikult võttis su poe nime üle et sult kliente üle lüüa.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
matu21
HV Guru

liitunud: 24.11.2003
|
27.09.2011 18:26:20
|
|
|
ja samamoodi ei keela keegi mul kasutada oma domeenis alamdomeeni, näiteks siis max.digimarket.ee või maximaalne.digimarket.ee või misiganes.digimarket.ee
ära nüüd arva, et ma teadlikult tegin selle, et neilt kliente üle lüüa. liiga erinev valdkond siiski.
Aga ma arvan, et aitab selle teema läbust.
_________________ Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43 |
|
Kommentaarid: 1373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1047 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
27.09.2011 22:57:33
|
|
|
Minu küsimuse tagamõte oli tegelikult selles, et kui MAX Digimarketist osta Delli sülearvuti, siis ei pea Max123-le garantiisse viies seda käitlustasu maksma?
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Smoking
HV Guru

liitunud: 15.08.2005
|
27.09.2011 23:00:58
|
|
|
Betamax, Täpselt.
|
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
298 |
|
tagasi üles |
|
 |
ArgoA
HV veteran

liitunud: 03.01.2004
|
27.09.2011 23:03:53
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Minu küsimuse tagamõte oli tegelikult selles, et kui MAX Digimarketist osta Delli sülearvuti, siis ei pea Max123-le garantiisse viies seda käitlustasu maksma? |
Nii peaks olema ka kõigi teiste müüjatega, sealt kust oled sülearvuti ostnud, sinna viies ei pea käsitlustasu ka maksma Viies konkureerivasse ettevõttesse, on vist loomulik, et päris tasuta hakkama ei saa.
Endal muidu enamasti MAX123-ga garantii osas OK kogemused, aga väga kalliks on see tasu läinud, kuni 45 eur on pigem selline, et 95% juhtudest tuleb see arve 45eur
_________________ www.greendice.ee - kvaliteetne arvutimaailm teenusena soodsamalt kui Big Mac-i eine, alates 6,9EUR kuus! |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
169 |
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
28.09.2011 01:02:19
|
|
|
business as usual - kõlaks tuntud ütelus
Teeninduse puhul on see dilemma alati, kui palju küsida. Liiga vähe pole hea küsida, see pole aus kasvõi töötajate suhtes, kellede palk ju kaudselt sellest sõltub. Teenusel peab olema vääriline tasu, tekitab respekti ja maandab riske. Samas jällegi, kui neid teenustasusid sedasi määratakse, et kliendid iga tühja asja pärast teenindusse ei jookseks, on ka tumedam pool - nad hakkavad vältima vastavat firmat. See vältimine viib paraku selleni, et ei väldita üksnes hooldust vaid ka poodi. Ehk siis nagu phyrrose võit - said tüütutest klientidest lahti aga tulemusena jääd klientidest üldse ilma.
Olid ajad, mil maxis olid hoolduses pehmed mugavad istumised, teenindaja tõi kliendile kohvi, kui see pidi pisut kauem ootama. Mäletatavasti ka nendest aegadest on pärit kiidukõned maxi teeninduse suhtes ning järgmise sammuna ei kaheldud ka ülehinnatud arvuteid ostmast, sest teati - kui miski jama on, teenindatakse sind kui tõelist Klienti. Tänaseks on see kadunud, ning ma ei imesta kui see ka müüginumbrites kajastub.
Ülbe saab teeninduse hindade ja tingimuste juures olla seni, kuni pole konkurente või kuni sinu tingimused ja olud mängivad kiiruselt ja kvaliteedilt üle konkurentide omasid. Absurdne on seejuures olukord, kus olud enam ei erine konkurentide omast, ent hinnad ometigi suurenevad. Et nagu mis.. kui ooteaeg suureneb 2 nädala asemel 2 kuu peale siis läheb ka tasu vastavates kordades suuremaks?
Või siis taandub küsimus selleni, kust kohast see raha kätte saada, müügist või teenindusest. Kõik sõltub põhitegevusest. Kui müük on põhiline, oleks rumal kasumit taga ajada teenindusest (ja vastupidi). Kui aga kasumit aetakse taga igast asjast, võib lõppeks kõigest ilma jääda.
Minu arusaamist mööda peab teenindus toetama müüki, tekitama ostjas kindlust, et olgugi kallilt soetatud asi, vähemasti hooldus ei koini. Jah, arusaadav, meelehärmi tekitavad need, kes odavalt ostavad mujalt ja siis tulevad odava teenuse mõnusid nautima. Aga teenus ei peagi olema odav, vaid mõistlik ja inimlik, et kundel isu ka järgmine kord seda asutust külastada oleks.
Paraku on näha tuttavat mustrit, kus teenindus kiratseb (rääkigem kasvõi palkadest või koolitustest) aga müüki edendatakse. Jah, kasumi saab sedasi kiiremini kätte. Või ehk.. ongi see omanike tegelik huvi?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sponge
HV Guru

liitunud: 28.08.2004
|
28.10.2011 12:20:01
|
|
|
Külajutte ka natuke : tegevjuht vahetub.
viimati muutis Sponge 31.10.2011 10:05:23, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 398 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
323 |
|
tagasi üles |
|
 |
xtr
HV Guru

liitunud: 20.12.2001

|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
2 :: |
259 |
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
04.11.2011 12:10:45
|
|
|
Külajuttudel näikse tõsi taga olevat. Igatahes soovin edu; paistab et mingid muutused on teel.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
jaakennuste
HV kasutaja
liitunud: 05.07.2007
|
08.11.2011 00:46:20
|
|
|
Kahju, et Digimarket ise ei anna mingeid kommentaare, et kuidas läheb. Tegu on kifti ja väga ambitsioonika ettevõtmisega. Müts maha Ploomi ees, kes nii kalli ja riskantse projekti suutis omanikele majanduslikult turbulentsel (ja depressiivsel) ajal maha müüa. Sellist ostukohta, kus kõik vajalik digikaup ühes kohas saadaval on, oleks Tallinnal vaja. Kas ainult kliendid jõuavad sellist kohta ülal pidada? Ma ise kardan et mitte, aga võin vabalt eksida.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
08.11.2011 03:20:31
|
|
|
Emmm...kas nt Euronicsist või OnOffist siis ei saa kõike digikaupa ühestkohast...või on sealne soodsam hind nende kohtade miinuseks või see, et kui Tartust Tallinnasse ostma satud, siis saad garantii Tartus teha hiljem?
Aga sellesuhtes tõesti respect kellelegi, kes suutis omanikele selgeks teha, et vot matke 2M euri sellesse poodi, küll vasti 20M tagasi saate
Samas mis kommentaare sealt ikka oodata, kui tegevjuht 2 kuu tegevuse jooksul juba kinga saab, siis ei ole asjad just eriti hästi...
Kusjuures, klick, kus vististi Ploom eelnevalt töötas oli mitu aastat peale tema ära minekut 8-9 miljoni kroonises miinuses(masu oli kindlasti ka üks põhjustest ning plaaniti lausa sulgemist)...ning üsna hiljuti on maksuvõlg lõpuks kadunud, ei tundu mulle just väga asjaliku juhina, kuigi isiklikult ei tunne.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
WAV
HV veteran
liitunud: 02.03.2010
|
08.11.2011 05:27:40
|
|
|
wirx kirjutas: |
Emmm...kas nt Euronicsist või OnOffist siis ei saa kõike digikaupa ühestkohast... |
Oleneb mida "kõike" all mõelda... Neil on küll igast tootegrupist midagi, kuid see "midagi" on kõigil neil nn. "digi-marketitel" ka omavahel kattuv üks ja sama massitarbija mudelite valik. Tõsisema tehnikahuvilise soove see ei rahulda. Minu arusaamades peaks õige "digi-market" olema selline pood, kus on võimalik osta/tellida mistahes tootja mistahes eksisteerivaid mudeleid (midaiganes siinses regioonis müüa on lubatud). Lisaks on Euronicsis ja OnOffis näiteks komponentide ja moodulite valik üldse olematu. See on ju ometi ka digikaup.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
matu21
HV Guru

liitunud: 24.11.2003
|
08.11.2011 08:22:16
|
|
|
jaakennust kirjutas: |
Kahju, et Digimarket ise ei anna mingeid kommentaare, et kuidas läheb. |
Tänan küsimast, palju paremini läheb alates 18.augustist.
Reklaamile ei ole vaja sentigi kulutada, kõige eest maksab üks teine firma nüüd.
_________________ Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43 |
|
Kommentaarid: 1373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1047 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
08.11.2011 13:17:35
|
|
|
WAV....NewYorkis elab üle 20M inimese, aga isegi seal ei ole sellist poodi....loota, et 0.3M elanikuga linnas selline olemas oleks...on vist suht naiivne?
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
08.11.2011 13:49:20
|
|
|
Arenguruum on täiesti olemas. Tõsiseltvõetavust ja kliente lisaks kindlasti elektroonika müük, nii, et soovija saab kodus arvuti ise juppidest kokku panna. See on küll tüütu äri, ei saa asju lattu valmis tellida, vähemasti mitte hulgi. Lisaks eeldab see kompetentseid müüjaid. Ja kui selle juures hakata suurendama teenuste osa, mis klientide elu lihtsamaks ja muretumaks teeb, ei näe ma põhjust, miks ei võiks firma uuele tõusule minna.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
WAV
HV veteran
liitunud: 02.03.2010
|
08.11.2011 21:13:01
|
|
|
wirx kirjutas: |
WAV....NewYorkis elab üle 20M inimese, aga isegi seal ei ole sellist poodi....loota, et 0.3M elanikuga linnas selline olemas oleks...on vist suht naiivne? |
Samas on ju veelgi jaburam, et kõik need meie praegused suured ketid hoiavad omal letis peaaegu identset mudelivalikut, sedasi täielikult üksteist dubleerides. Kas 25 samasugust kesktee-valikuga poodi on siis mõistlikum äri, võrreldes sellega kui kasvõi paar tükki neist poodidest pakuksid just oma konkurentide suhtes veidi erinevamaid mudeleid?
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
18.11.2011 14:54:34
|
|
|
Ploom on ju alati olnud saneerija, sellega sai ta maxis ka 2009 päris hästi hakkama, kui saatis ligi 20 töötajat minema... ja seda arvesse võttes oli ta selle kohapeal ikka imelikult kaua
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
18.11.2011 19:08:09
|
|
|
eShelobik kirjutas: |
Ploom on ju alati olnud saneerija, sellega sai ta maxis ka 2009 päris hästi hakkama, kui saatis ligi 20 töötajat minema... ja seda arvesse võttes oli ta selle kohapeal ikka imelikult kaua  |
MSN's on ta topicuks "I AM RECRUITING!..."
Aga jah, krokodilli amet läks vähe pikale, poiss läks äksi täis. Loodan vaid, et ma teda kolmandat korda ei näe.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
20.11.2011 12:06:11
|
|
|
Eliit teeninduse kiirus - 4 minutit võttis aega, et teenindaja passiva kliendiga suhtlema hakkaks...tase tõesti
http://www.ohtuleht.ee/452600
Ja nagu pildilt näha, on poes peale passiva kliendi täpselt 0 klienti...tagaplaanil on näha ühte eliit klassi teenindajat letil lösutamas, arvatavasti teised kuulavad superstaari laulu...kuna see on neil vist ainus "eelis" veel teiste konkurentide ees
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
purexpure
HV veteran
liitunud: 05.01.2006
|
20.11.2011 12:28:40
|
|
|
Minu arust peaks klient ise märku andma, et tahab abi. Mulle küll tehnikapoes ei meeldi, kui pealetükkiv teenindaja tuleb minu juurde. Kui midagi vajan, siis lähen ise otsin teenindaja.
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
ferry
HV vaatleja
liitunud: 26.01.2010
|
20.11.2011 12:40:58
|
|
|
purexpure kirjutas: |
Minu arust peaks klient ise märku andma, et tahab abi. Mulle küll tehnikapoes ei meeldi, kui pealetükkiv teenindaja tuleb minu juurde. Kui midagi vajan, siis lähen ise otsin teenindaja. |
Samad sõnad.
Aga, muideks, kas keegi teab, kus on Pallasti 2B?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
|