Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
27.10.2011 19:26:30
|
|
|
Nojah see ale vist ei olegi nii suur asi, kui see, et ei teavitata, et saad kasutatud asja.
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
28.10.2011 14:09:16
|
|
|
See, kas on kasutatud või mitte, on tõlgendamise küsimus. Ega enne poodi saabumist on ju ka neile kuskil win peale sastud ja muudmoodi testitud. Ka siis on töömehe "kehamahlad" mängus olnud. Samuti olen kuulnud teese, et tehnikapood peaks kõik oma tooted ükshaaval enne läbi testima, et neid müüa, et välistada DOA-d ja meeletute kahjude tekitamist ostjale.
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
28.10.2011 15:07:04
|
|
|
Jaa, seda küll, et win on tavaliselt eelnevalt peale installeeritud, kuid siin on ikkagi oluline vahe sees, et kas masin on olnud mitu mitu nädalat letil kõigile näppimiseks või on sellele lihtsalt targaruumis vajalikud asjad peale installeeritud
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
28.10.2011 15:16:35
|
|
|
Kui "kehamahlad" kõrvale jätta, siis on veel üks asjaolu, mis eristab tutikat karbis olevat läpparit ja pikalt lahtisel poeriiulil töötanud sülearvutit. Sa võid pealmised pinnad tolmust ja sõrmejälgedest puhtaks pühkida, aga kui palju tolmu juba masina sees radika vahel on, ei tea mitte keegi. See võib suhteliselt puhas olla, aga seda ei saa võrrelda karbist välja võetud uue isendiga.
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks... |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
kännuämmelg
HV Guru

liitunud: 27.08.2002
|
28.10.2011 16:39:16
|
|
|
RustyZ kirjutas: |
Jaa, seda küll, et win on tavaliselt eelnevalt peale installeeritud, kuid siin on ikkagi oluline vahe sees, et kas masin on olnud mitu mitu nädalat letil kõigile näppimiseks või on sellele lihtsalt targaruumis vajalikud asjad peale installeeritud  |
aga Sul pole kunagi nagu pähe karanud, et äkki tolle salongi müügimees on kiiksuga ja müübki ainult letile pandud asju ning pärast toob vitriini uue asemele? Seljuhul ju äkki polegi kõige kleepuvamad ihumahlad veel peale sattunud
Minuarust on ikka täielik nõrkus peale kaklust rusikaid vehkida
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
01.11.2011 02:54:09
|
|
|
Aga kui 10 minuti pärast tagasi tulles oleks teenindaja jõudnud selle arvuti ära pakkida ning sinu järelpärimise kohta, kuhu letilt arvuti kadus vastanud, et osteti kellegi teise poolt ära, kätte oleksid saanud sa kinnise pakendi ning arvuti oleks kenasti ära olnud puhastatud...siis oleks ju kõik ok olnud, sa poleks pidanud tüdruku ees kargama hakkama ning ka muu plõksimine erinevates kohtades oleks ära jäänud ja rõõmsalt oleks tüdruk seda "kasutatud" arvutit kasutanud edasi. Arvuti ei ole hügieeniside, et seda ainult ise pakendist välja võid võtta. Mina nt võtan pea alati laptopi karbist enne kliendile üle andmist välja, sest mitu korda on juhtunud, et klient saab tehasest tulnud pakendiga arvuti kätte ning kodus avastab, et ei tööta, tuleb 200km kauguselt vihasena tagasi ning mina paigutan mälu paremini sisse 10 sekiga.
Aga loo moraal, kui tõesti on ise pakendi avamine ülima tähtsusega, siis teavita sellest eelnevalt müüjat ning küll ta leiab täiesti kinnise pakendi ka...olgugi, et enne seda on seda sama arvutit 10-d räpased hiinlaste näpud näppinud
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
386
Kreisi kasutaja

liitunud: 09.11.2003
|
01.11.2011 03:40:10
|
|
|
Ei saa aru poe/müüja õigustamises. Pole näinud veel ühtegi klienti siin joovastuses olevat, kes sellise jama otsa satuvad. Teie poodnikud vaadake asja kliendi silmade läbi. Isegi sarnase jama otsa sattunud. Läed poodi. tehakse sulle selgeks et kaup korras. Küsisin üle ka kas kinnises karbis -vastu jah. Läksin koju ja maksin neti teel arve. Ja arvake ära mu nürdimust kui järgmine päev kauba järele läksin. Loomulikult võtsin kauba ära , kuna mujalt seda saada ei olnud(kaup oli tehniliselt korras). Teie müüjad ei valmista toodanud. Vaid vahendate. Ja sa wirx jätad endast niimoodi ebausaldusväärse müüja, kui leiad ainult õigustusi. Et klient on vaimustuses, kui läpakal on rasvased sõrmejäljed kenasti näha. Lisaks tootele ostab klient ju ka head olemist, rõõmu kaubast ja viisakust.
Teemasse rääkides. Minul läks klikiga suht seisuks, kui 3 päeval ostetud toote tagasi viisin. Minu arvates oli kuvar praak, sest värvid olid ikka monitoril jamad. Peale seda, kui nad nägid, et ma veendunult olin valmis avaldust kirjutama, lasid nad toote 'ümber vahetada'. Ja seal lasin müüjatel rääkida, nende arvamust avaldada. Ning ilusti informeerisid, et see toode, mida mina tahaksin võtta on viimane ja letil. Et on veel teisi alternatiive ja mille tehnilised näitajad on paremad. Peaaegu avalduse kirjutamiseni jõudmiseni suutsid nad mul vere kõrvus kohisema panna. Aga edasi laabus juba kõik üllatavalt professionaalselt nende poolt.
_________________ Minu klaviatuur vihkab mind... |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
ToivoLep
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2010
|
01.11.2011 14:17:20
|
|
|
No vahendajate poolsest õigustamisest ma saan veel aru - mida väiksem tegija seda rohkem vorsti leival kaitsed.
Keha mahla nautijatele logish, et tehases
Spoiler 
sellist pilti näeb. Aga mind isiklikult küll väga ei eruta teadmine, et minu läptasilt on üle libisenud mõne nakkusdispanseri sõrm vms
Üldjoontes kui on valida juba avatud kaup või 1/3 rohkem maksev täiesti kinnine pakend siis loomulikult ostan kinnise Seetõttu mind näiteks väiksema keti odav hind ei püüa.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
01.11.2011 14:34:02
|
|
|
Ok, te räägite rasvastest näppudest jaloogiline, et seda 100% vältida ei saa. Aga kuidas mõjub nt ekraanile pool aastat järjest päev otsa töötamist ja sama pildi kuvamine? Komponendid ei väsi poole aastaga? Pool aastat ja 12 tundi päevas teeb üle 2000 töötunni? Kas see on veel uus vähekasutatud asi?
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Olaf

liitunud: 14.11.2003
|
01.11.2011 14:46:56
|
|
|
iir kirjutas: |
Ok, te räägite rasvastest näppudest jaloogiline, et seda 100% vältida ei saa. Aga kuidas mõjub nt ekraanile pool aastat järjest päev otsa töötamist ja sama pildi kuvamine? Komponendid ei väsi poole aastaga? Pool aastat ja 12 tundi päevas teeb üle 2000 töötunni? Kas see on veel uus vähekasutatud asi? |
Näita mulle mõni kauplus, kus on pool aastat sama toode riiulil seisnud?
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
01.11.2011 14:53:58
|
|
|
Arvad, et nt euronics vahetab iga kuu väljas olevaid telekaid? Arvuti poed vahetavad iga kuu väljas olevaid asju?
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Olaf

liitunud: 14.11.2003
|
01.11.2011 15:09:57
|
|
|
iir kirjutas: |
Arvad, et nt euronics vahetab iga kuu väljas olevaid telekaid? Arvuti poed vahetavad iga kuu väljas olevaid asju? |
Ei arva, lihtsalt pool aastat on pikk aeg ja selle ajaga suudab ka kõige kehvem müügimees selle maha müüa. Ja selle maha müüdud mudeli asemele tuleb uus mudel.
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
01.11.2011 15:10:50
|
|
|
Point on ikka selles, et Rustyz olles teada saanud, et arvuti on letil seisnud kauples hinda alla, aga ei tehtud, aga ikkagi ostis arvuti ära, sest tema arvates oli hea pakkumine ning hiljem hakkab foorumites ja fb halama, et temaga on ülekohtuselt käitutud. Keegi ei käskinud seda arvutit osta ning vaevalt, et teenindajad teavad peast mis on iga asja täpne laoseis. Klick oleks võinud muidugi hinnast alla teha, aga kui juhtajat polnud kohal, siis arusaadav, hiljem müügimees peab oma taskust vahe kinni maksma veel.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
ewil-apple
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2011
|
01.11.2011 15:37:01
|
|
|
Peale liisingupaberite sõlmimist, kus on hind ja kõik kindlaks määratud, oleks ju juba keeruline allahindlust teha. Seega, minu silmis oli müügimehe ainsaks veaks see, et ta ei kontrollinud, kas toodet pakis on, aga võibolla oli kiire aeg, palju kliente jne.
Liisingulepingust on õigus ju ka 14 päeva jooksul taganeda, ilma ühtegi põhjust omamata, seega ei peaks muret tundma !
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Araablane
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2008
|
01.11.2011 21:55:01
|
|
|
Liisingu lepingust jah aga mitte kaubast (maksad kauba 14 päeva jooksul kinni ning mingit lisatasu ei tule).
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
ewil-apple
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2011
|
02.11.2011 00:04:00
|
|
|
Tegelikult käib kaup garantiis ja vaadatakse üle, kas kõik on korras. Kui on, siis saad ilusasti enda kauba tagastada ja lepingu ka lõpetada.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oliverk
HV veteran
liitunud: 31.12.2003
|
15.01.2012 17:16:54
|
|
|
Krt ikka sama Klick nagu ikka. Vanaisa käis laptoppi ostmas ja anti kinnine karp kätte ilusti. Kodus selgus et kaasas ainult UK laadijaots. Nüüd vaja tal jälle linna sõita et EUR otsik saada. Võtavad suure partii sisse, aga keegi ei konntrolli kas meil kasutada ka saab või mitte.
http://www.klick.ee/hp-compaq-presario-cq57-301sa.html
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Puuriit
Kreisi kasutaja

liitunud: 22.11.2004
|
15.01.2012 19:06:23
|
|
|
Oliverk kirjutas: |
Krt ikka sama Klick nagu ikka. Vanaisa käis laptoppi ostmas ja anti kinnine karp kätte ilusti. Kodus selgus et kaasas ainult UK laadijaots. Nüüd vaja tal jälle linna sõita et EUR otsik saada. Võtavad suure partii sisse, aga keegi ei konntrolli kas meil kasutada ka saab või mitte.
http://www.klick.ee/hp-compaq-presario-cq57-301sa.html |
Esmalt peab sellises asjas veenduma maaletooja/vahendaja kellelt kaupmees seda heauskselt sisse võtab. Olen isegi otse ühelt suurimalt eesti hangeldajalt läpaka võtnud millel oli UK ots ning hiljem saadeti õige kaabel järgi. Loomulikult oleks kaupmees saanud seda üle kontrollida, kuid see on juba teine teema. Otsene viga lasub siinkohal küll maaletoojal ning tõenäoliselt on vastavasisuline info ka klickini praeguseks jõudnud klientidelt kes ei pea liigseks kaupmehe teavitamist ning tõenäoliselt antakse klientidele kaabel hiljem tagant järgi.
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
 |
ivokas
HV veteran

liitunud: 14.10.2006
|
16.01.2012 12:45:06
|
|
|
Oh jah... seda keissi lugedes tuli selline mõnus nostalgiahoog peale: kaugel nõukaajal nii mõnedki kassetikad poest ostetud ja eranditult alati korgiti makk karbist välja ning tehti kliendi nina all letil full-test , isegi salvestati ja taasesitati Selleaegset kaubavalikut/läbimüüki ei kannata muidugi praegusega kuskilt otsast võrrelda.
Ja näidiseks olnud kauba müügist (mitte küll IT-alalt): salongis vaatamiseks väljas olnud vanni sain 18000 asemel 10500-ga.
_________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta! |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
16.01.2012 12:56:52
|
|
|
priit908 kirjutas: |
Oliverk kirjutas: |
Krt ikka sama Klick nagu ikka. Vanaisa käis laptoppi ostmas ja anti kinnine karp kätte ilusti. Kodus selgus et kaasas ainult UK laadijaots. Nüüd vaja tal jälle linna sõita et EUR otsik saada. Võtavad suure partii sisse, aga keegi ei konntrolli kas meil kasutada ka saab või mitte.
http://www.klick.ee/hp-compaq-presario-cq57-301sa.html |
Esmalt peab sellises asjas veenduma maaletooja/vahendaja kellelt kaupmees seda heauskselt sisse võtab. Olen isegi otse ühelt suurimalt eesti hangeldajalt läpaka võtnud millel oli UK ots ning hiljem saadeti õige kaabel järgi. Loomulikult oleks kaupmees saanud seda üle kontrollida, kuid see on juba teine teema. Otsene viga lasub siinkohal küll maaletoojal ning tõenäoliselt on vastavasisuline info ka klickini praeguseks jõudnud klientidelt kes ei pea liigseks kaupmehe teavitamist ning tõenäoliselt antakse klientidele kaabel hiljem tagant järgi. |
Sama juhus eelmise aasta keskel. Saatsin isiku läpakat ära tooma. Tagasi jõudes vaatas karbist vastu ainult UK laadija ots. Kõne poodi: Müüja olevat unustanud kaasa anda. Sama läpakat olevat tol perioodil suht palju müüdud (mingi kampaaniatoode, millest ma ühe viimastest sain), seega ei saanud õige juhtme puudumine mingi üllatus olla.
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks... |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
ready
HV kasutaja
liitunud: 25.11.2005
|
16.01.2012 20:41:23
|
|
|
Loomulikult oleks kaupmees saanud seda üle kontrollida, kuid see on juba teine teema.[/quote]
Oot, mis jutt see nüüd sii on? Loomulikult vastutab kaupmees asjade kompleksuse eest, mitte ei saada ostjat Kapa- kohilasse Juhani juurde pretensiooniga.
Viimase aja trend tundub olevat müüa sitta ja siis viidata kellelegi teisele nagu ostja süüdi oleks(Elioni telekava) selles.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Xvc
HV Guru

liitunud: 26.02.2011
|
19.01.2012 19:21:38
|
|
|
Selline jutt ....
Täna hommikul oli vaja kiiresti uut sülearvutit. Läksin Klicki ja ostsin üks Dell(maksis kuskil 500eur) sealt.
Lõuna paiku tulin koju, panin tööle, kõik töötas ok kuskil 2 minutit, pärast üht restarti läks pilt triibuliseks.... Vaatasin, et missasja, tegin restarti uuesti, must ekraan. Võtsin aku välja, panin tagasi,jälle must ekraan ja ainult ventikas töötab.
Juba pärast 3 korda windows laes üles ja pilt jäi seisma, 5-6 seki, läpakas lülitas end ise. Veel kord panin käima, aga nüüd juba hakkas töötama ainult pärast 3-4 vajutamist nuppu ON.
Sülearvuti töötas maksimaalselt 4-5 min üldse.(Minu arust selline defekt on videokaardi oma, aga nagu seal videokaart on integreeritud siis ju terve emaplaat on vaja vahetada...)
Läksin tagasi poodi, panime seal käima, sama lugu must ekraan jne.
Palusin vahetada teise vastu, et see ju defektne arvuti, aga ütlesid et ei saa praegu vahetada. Esialgu on vaja garantiisse ära viia ja seal testida, et mis juhtus...
Tulin nende garantiisse, küsisin et mis siis tuleb kui seal midagi arvutiga katki saab. Vastus: "Me siin ainult remontime arvuteid"
Nüüd küsimus: homme arvuti test saab valmis ja ütlevad milline viga seal on ja nagu nad tegelevad seal ainult remontiga selge see et "ei haka keegi vahetama teisele vastu" vaid ainult remonti tegema.
Ma ei viitsi täitsa uus arvuti panna juba teisel päeval remonti, mis töötas 3-4min. maksimaalselt!!!!
Kas ma tõesti ei saa vahetada selline defektne arvuti poes teise vastu või mis, see ju ebanormaalne?
Andke palun nõu, et see arvuti on üldse nagu kingitus ja nüüd selline jama üldse ...
|
|
Kommentaarid: 807 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
646 |
|
tagasi üles |
|
 |
firemark
HV Guru

liitunud: 11.03.2007
|
19.01.2012 19:30:34
|
|
|
Kui kauplusel pole asendada samasuguse toote vastu siis nad on kohustatud asja saatma garantiise selgitamaks välja põhjust ja siis selle ka korda tegema kui tegemist on tootja veaga, asendama samaväärse tootega või maksma raha tagasi.
lihe ja loogiline
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
 |
Xvc
HV Guru

liitunud: 26.02.2011
|
19.01.2012 19:45:39
|
|
|
Lihtsalt mitte iga päev sellises olukorras olen ja ebameeldiv kohe alustada garantiist ...
|
|
Kommentaarid: 807 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
646 |
|
tagasi üles |
|
 |
Motiv8
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2003
|
19.01.2012 21:35:04
|
|
|
Xvc kirjutas: |
Lihtsalt mitte iga päev sellises olukorras olen ja ebameeldiv kohe alustada garantiist ... |
Järgmine kord tellid toote netipoest ja siis saad 14 päeva jooksul tagastada kui ei sobi või katki on, kahjuks tavapoest ostes, sellist head omadust pole...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
|