Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Rage märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 26, 27, 28  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 26.10.2011 22:35:43 vasta tsitaadiga

ma ei ytleks et graafika väga s*tt on. lihtsalt on selgelt näha et tekstuure pakiti korralikult kokku ja seda prioriteedi põhimõttel nö. ehk siis vähemolulised objektid eriti räige udu, mõned asjad veidi vähe, enamus suurematest objektidest veel vähem pakitud tekstuuridega ja karakterid on suht pakimata kujul. paratamatult selline kombinatsioon ekraanil korraga tekitab möhh tunde.
kui kogu krempel oleks samas stiilis lahendatud nagu karakterid on, siis oleks tegelikult tegemist ysnagi ilusa mänguga, eriti open world kohta. saaks high-res tekstuuride packi kätte, siis oleks koheselt teine teema.
enne patchi pole mänginud, seega ei tea kuda enne oli, aga post patch tekstuuride popup oli enamjaolt murdsekundites mõõedetav, va siis kui lokatsiooni vahetus käis - siis oli tsipa pikem protsess korraks.
mängu suurus patchituna 22G - absoluutselt pohlad. tänapäeval see kettaruum on ikka nii odav et ma ei näe yhtegi põhjust selle yle viriseda. samuti ma ei oska seostada mängu mahtu mänguajaga, see on tegelt ysna suhteline, täpselt nagu jpeg kompressioon annab seinast seina failisuuruse tulemust sama resoga piltidel erinevate värvipaletide puhul.
oleks võinud lasta mängijal jalutada lokatsioonide vahel ja sisse visata random kolle tema teele - hoobilt 10h mänguaega juures icon_biggrin.gif. ilmselgelt asja põhjuseks on mega tekstuurid(ma ei viitsi uurida kas päriselt mängus kah mõni 128000x128000 tekstuur sees on), mis omakorda tähendavad suurt mahtu vähese taaskasutamise tõttu.

minu jaoks oli ka positiivne see et mäng jookseb täiesti sujuvalt 19x12 reso juures mitu põlvkonda vanal videokaardil(nvidia 9800gtx+).

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kissu19
HV kasutaja

liitunud: 27.05.2004




sõnum 26.10.2011 23:05:20 vasta tsitaadiga

mutabor, väga nõus olen sinuga, mänguaja tõstmiseks kasutatakse liiga palju spawni praegustes mängudes ja tegelikult see peli jooksis ikka ülihästi. Minu hangumise teema lõppes tegelt ka sellega, et lasin peale viimased nvidia draiverid mis remontisid bethesda käkerdajate bugid taas ära ja seekord draiverite suurus ei läinudki paar megabaiti suuremaks icon_smile.gif
_________________
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 26.10.2011 23:11:05 vasta tsitaadiga

ahjaa, minu meelest väärib ära märkimist ka see kuidas AI tegutses. animatsioonid olid siiski ypris head - tabamustele reageerimine, peidukoha otsimine jms. kuni selleni välja et omavahel friendly fire peale kutid mölisesid icon_biggrin.gif. äärmiselt meeldiv vaheldus näha et asjaga on vaeva nähtud natuke, mitte ei implementeeritud standard kukkumiste animatsioonide pakki icon_razz.gif.
_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 26.10.2011 23:15:10 vasta tsitaadiga

Max textuurid pidavat ühe tüübi silma järgi midagi 6k x 6k olema. 8k x 8k vs 16k x 16k vahet polnud enam. 128k'st on asi ikka väga kaugel.
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 26.10.2011 23:33:55 vasta tsitaadiga

Tehke omale esiteks selgeks mida megatexture'i juures see reso reaalselt tähendab ja siis tulge rääkima. Hetkel siin käib teil jutt lihtsalt videokaardis hoitavast puhvrist mil pole kõige vähimatki seost tekstuuride detailsusega.

Ühtlasi reaalne reso teisendatuna lameda pinna peale on kõvasti suurem, kui 128k x 128k icon_smile.gif

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 26.10.2011 23:46:47 vasta tsitaadiga

ma ei tea kuda silma järgi saab seda hinnata aga noh...
ega tekstuuri dimensioon kui selline ei garanteerigi mingit detailsust. ainuke eelis on visuaali unikaalsus, aga samas see nii või naa toob paratamatult mängu mahu suurenemist(vs tile). see kuda seda mällu striimitakse paistab olevat suhteliselt nõrgalt implementeeritud, vähemalt rage näitel.
128k x 128k on see number mis jäi meelde kunagi ja olevat tekstuuri maksimum...

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 26.10.2011 23:49:12 vasta tsitaadiga

mutabor kirjutas:
see kuda seda mällu striimitakse paistab olevat suhteliselt nõrgalt implementeeritud, vähemalt rage näitel
Tegu on esimese asjaga mis säärast tehnikat kasutab ning kindlasti pole asi efektiivne kuid siiski on see valgusaastaid ees senistest muudest tekstuuride ja muu data streamimise süsteemidest arvestades millised andmemahud sealt pidevalt läbi käivad.
mutabor kirjutas:
128k x 128k on see number mis jäi meelde kunagi ja olevat tekstuuri maksimum...
Ei, see pole kaugeltki mitte maksimum
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 27.10.2011 00:24:03 vasta tsitaadiga

see on iseennesest hämmastav kui inimesed kes tegelikult on yhel nõul suudavad tekitada foorumis arutelu mis näib vaidlusena seetõttu et ei viitsita pikalt ja laialt kirjutada ja samal ajal eeldatakse et teavad väga hästi mida teine inimene mõtleb, ehk siis hinnatakse oma ridade vahelt lugemise oskuse kergelt yle icon_biggrin.gif.

ok, viitsisin wikipediasse piiluda ja selle järgi idtech5 on upto 128k x128k. ja loomulikult eelnevalt pidasin ma silmas idtech5 ja mitte absoluutset limiiti...

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 27.10.2011 04:07:13 vasta tsitaadiga

Mäng on FAIL kuubis. rsk täitsa lõpus annavad uue relva, et siis paar sõdurit killida. BFG ka veel jüram kui D3es.

Mis hea animatsioon? Ma lasen pumbaga sõdurile näkku see seisab samas kohas edasi natuke vb kummardab vaid. tra ta oleks pidanud paar meetrid eemale lendama. Mitte mingeid füüsika efekte polnud plahvatustel, kõik objektid olid staatilised ja vaenlased samuti ei reageerinud sittagi. Isegi L4D on etem.

Väga odava maigu jättis mäng. Väljas olid ilusad taustad küll, kuid kahju, et sinna minna ei saanud. Viletsad tekstuurid. Jüra heli ei mingit akustikat polnud tunnelites ega väljas seal kanjonite vahel tulistades, kaja efektid jne. Puhas null stoory eest. Lollus lõppu poole HL2 maha visatud. Ja kuida moodi need authority vennad selliseid ehitisi ehitasid? Mitte ainult, et need hiigel suured olid. Vaid see oli ka mingit starwars alien tehnikat täis. WTF? See pidi ju maailmalõpu temaatika olema, kuid inimkond on veelgi targem ja edasi arenenum, kui enne seda asteroidi. BS!

Tekstuuri patchi asemel võiksid nad mängu korda teha, et see ikka aasta 2011 tasemel oleks.

_________________
zero


viimati muutis 486 27.10.2011 18:35:32, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 27.10.2011 08:05:08 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:


Mis hea animatsioon? Ma lasen pumbaga sõdurile näkku see seisab samas kohas edasi natuke vb kummardab vaid. tra ta oleks pidanud paar meetrid eemale lendama.


Vaata vähem filme icon_razz.gif

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Whiskey
HV vaatleja

liitunud: 07.10.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.10.2011 09:57:24 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Mis hea animatsioon? Ma lasen pumbaga sõdurile näkku see seisab samas kohas edasi natuke vb kummardab vaid. tra ta oleks pidanud paar meetrid eemale lendama.


See jutt on nüüd küll täielik jamps. Newtoni kolmas seadus väidab sinu jutule täiesti vastupidist asja.
Sinu loogika järgi peaksid sa ise ka sellisel juhul paar meetrit tagasi lendama icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 27.10.2011 11:02:33 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Mäng on FAIL kuubis. rsk täitsa lõpus annavad uue relva, et siis paar sõdurit killid. BFG ka veel jüram kui D3es.

Mis hea animatsioon? Ma lasen pumbaga sõdurile näkku see seisab samas kohas edasi natuke vb kummardab vaid. tra ta oleks pidanud paar meetrid eemale lendama. Mitte mingeid füüsika efekte polnud plahvatustel, kõik objektid olid staatilised ja vaenlased samuti ei reageerinud sittagi. Isegi L4D on etem.

Väga odava maigu jättis mäng. Väljas olid ilusad taustad küll, kuid kahju, et sinna minna ei saanud. Viletsad tekstuurid. Jüra heli ei mingit akustikat polnud tunnelites ega väljas seal kanjonite vahel tulistades, kaja efektid jne. Puhas null stoory eest. Lollus lõppu poole HL2 maha visatud. Ja kuida moodi need authority vennad selliseid ehitisi ehitasid? Mitte ainult, et need hiigel suured olid. Vaid see oli ka mingit starwars alien tehnikat täis. WTF? See pidi ju maailmalõpu temaatika olema, kuid inimkond on veelgi targem ja edasi arenenum, kui enne seda asteroidi. BS!

Tekstuuri patchi asemel võiksid nad mängu korda teha, et see ikka aasta 2011 tasemel oleks.


Ma jätan selle postitues meelde, mängin mängu sellel aastal läbi, ja annan sulle vastuse, kas sul oli õigus, või oled pisut rumal.

Mängu mängimata võin öelda, et võid oma pumba jutuga... wait, sa ju tegid nalja eksole?

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 27.10.2011 11:20:44 vasta tsitaadiga

Püssifüüsikutele paar küsimust:

Kui püssist kuuli välja lased ja ise paugu hetkel tagasi lendad koos püssiga sama palju, kui teoreetiliselt teine vend koos kuuliga peaks lendama, kas siis kuul mitte ei peaks liikumatuks jääma?

Kui püssi hästi lõdvalt hoiad, siis kergema kuti võib püss lendu küll saata ja sellest lähtuvalt peaks teine tüüp sama kõva mataka saama, kui laska, kes ennast väevõimuga kohalt hoidis õige laskeasendiga.

Meeles peab pidama seda, et püssikuuli impuls ei saa olla kuigi suur tema olematu massi tõttu ja sellest johtuvalt ei suuda kuul suhteliselt rasket inimest, võrrelduna püssikuuliga, kuigi palju eemale tõugata.

Või siis selline, et kui ma kedagi raskema asjaga viskaks, siis selleks, et pihtasaaja pikali kukuks tabamuse tulemusena, peaksin ise samuti pikali kukkuma. Makes sense mutch? Ei?

_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 27.10.2011 11:24:37 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
Kui püssist kuuli välja lased ja ise paugu hetkel tagasi lendad koos püssiga sama palju, kui teoreetiliselt teine vend koos kuuliga peaks lendama, kas siis kuul mitte ei peaks liikumatuks jääma?
Kuul jääb seisma hetkel kui ta sihtmärki tabab, mitte tulistamise hetkel (ok, reaalselt küll lihtsalt aeglustub, seisma jäämiseks peaks tabama mõnd tugevamat luud). Elementaarne (põhikooli?) füüsika.
NATAS999 kirjutas:
Või siis selline, et kui ma kedagi raskema asjaga viskaks, siis selleks, et pihtasaaja pikali kukuks tabamuse tulemusena, peaksin ise samuti pikali kukkuma. Makes sense mutch? Ei?
Sõltub kui hästi sa tasakaalu hoidsid viskamise hetkel kuid mingit ebakorrapärasust siin ei ole.

Üsna mind boggling et keegi säärastest asjadest aru ei saa.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
xpander
HV veteran
xpander

liitunud: 24.10.2005




sõnum 27.10.2011 11:31:07 vasta tsitaadiga


Link

_________________
Linux Gaming Videos: Xpander69
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
asdasd
HV kasutaja
asdasd

liitunud: 15.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.10.2011 11:38:12 vasta tsitaadiga

Pumbal on täiesti olemas selline asi nagu kickback, ehk jõud mis rakendub vastupidiselt kuuli liikumisele. Sellest ka massive recoil.
Ja peaks olema ka lähedalt väga laia spreadiga jõud, mis jätab vähemalt vastase seisma kui mitte lükkab ümber juba puhtalt efekti mõttes.
Mängides on näha, et kuulide impact animatsioonid on täiesti välja jäetud, nagu irrelevant asjad. Nende asemel on vastastele pandud mingid pre-canned animatsioonid kuidas nad reageerivad peale seda kui neil elud 0 on. Pole midagi halba iseenesest, aga oleks saanud paremini.
Üleüldiselt nõustun 486 arvamusega. Oli suht fail mängu mõttes. Mootori arendamise mõttes vb ei olnud nii fail - saab näha kus/kuidas bethesda seda idtechi veel kasutab. Äkki tuleb midagi head. Odavat muljet küll ei jätnud (näha, et 20gb tekstuuridele ja 60fps mootorile ikka laristati) - stoorile ja sisule samas mitte.

"Vaata vähem filme"? Miks üldse öelda midagi sellist - Minuarust peaks olema mängud just efektide ja animatsioonide poolest rohkem nagu filmid. Kui päriselu tahad mängi arma't, seal saad lappida ennast/oodata meedikut murus pikali pool tundi, väga äge.


viimati muutis asdasd 27.10.2011 11:39:52, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 27.10.2011 11:38:54 vasta tsitaadiga

Ho Ho, et kui püss kuuli ümbert täie hooga tagasi lendab, siis kuul lendab sama hooga ikka edasi, nagu siis, kui püss oleks ühe koha peal seisnud? Nüüd ka siis füüsikas targem thumbs_up.gif tänud.
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 27.10.2011 11:45:48 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
Ho Ho, et kui püss kuuli ümbert täie hooga tagasi lendab, siis kuul lendab sama hooga ikka edasi, nagu siis, kui püss oleks ühe koha peal seisnud?
Ei, see jõud mis pani püssi tagasi liikuma lahutatakse kuuli edasi liikumise jõust. Ehk siis oleks sa püssi näiteks vastu kõvemat seina toetanud nii, et tagasilöök relva ei liiguta siis oleks kuulidele edasi antud impulss oluliselt suurem.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 27.10.2011 12:04:08 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Ei, see jõud mis pani püssi tagasi liikuma lahutatakse kuuli edasi liikumise jõust. Ehk siis oleks sa püssi näiteks vastu kõvemat seina toetanud nii, et tagasilöök relva ei liiguta siis oleks kuulidele edasi antud impulss oluliselt suurem.
Tubli, õige. Ja mis me nüüd sellest järeldame?
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 27.10.2011 12:12:22 vasta tsitaadiga

Mida sealt järeldada vaja on? Newtoni seadused kehtivad endiselt.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 27.10.2011 12:27:51 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Mida sealt järeldada vaja on? Newtoni seadused kehtivad endiselt.
Kust sa selle välja lugesid, et ma Sir Isaac Newtoni poolt tõestatud ja kirja pandud teoorias ja seadustes kahtleval seisukohal olen? Mul on hoopis mure energia jäävuse seaduse pärast. Ja viimane on ka otsene vihje edasiseks aruteluks.
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spooky
HV kasutaja
Spooky

liitunud: 25.02.2005




sõnum 27.10.2011 12:40:34 vasta tsitaadiga

Sai nüüdseks Normal'iga mäng läbi tehtud. Süžee annab soovida - mine sinna ja löö kõik mätasse; oleks võinud Surnud Linna teise missiooni ka mingi suurema kolli toppida, poolelektrooniline möire tagataustal ja suur puhas plats nagu viidaksid sellele; Võimu bossi ei saanudki näha, samas viimane püss andis lootust küll. Unikaalseid tekstuure polnud ka kuskil näha. Kõik kohad olid suhteliselt sarnased ning vastastel oli heal juhul kolm erinevat nägu. Doom, mis Doom. Poolikuks jäi kuidagi, Half-Life: Lost Coast'i maitse jäi suhu pärast seda mängu. Viimased NVIDIA driver'id parendasid mul ka graafikat. Nüüd saab rahulikult mängida peaaegu kõik sätted põhjas, välja arvatud AA. Tänu paranenud ning nüüdsest ilusale pildile ja mõnes kohas heale muusikale, teen selle enneaegsele Nightmare'iga teise ringi peale.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 27.10.2011 13:47:50 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


Tüüp laseb mingi snipriga ju. Kuul lendas lihtslat läbi kõigest. Ma mõtlesin pumppüssi, mille padrunis on palju väikseid kuulikesi. Keegi siin faking RE4 mänginud on vä? Vot seal on õiged pumppüssid. Isegi Doom 1 jätab parema mulje, kui Rage või muudes uutes shuuterites.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xpander
HV veteran
xpander

liitunud: 24.10.2005




sõnum 27.10.2011 14:09:40 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler


Tüüp laseb mingi snipriga ju. Kuul lendas lihtslat läbi kõigest. Ma mõtlesin pumppüssi, mille padrunis on palju väikseid kuulikesi. Keegi siin faking RE4 mänginud on vä? Vot seal on õiged pumppüssid. Isegi Doom 1 jätab parema mulje, kui Rage või muudes uutes shuuterites.

vaata siis varasemat osa kus pumbaga ka lasti.
või loe natuke internetis. ei lenda keegi meetreid eemale.
kuul on ise nii väike et ei lennuta inimest kuhugi vaid läbistab või jääb sisse kinni, kuuide kaal on siiski nii väike et inimest lennutama hakata...naljamees. mingeid plekk purke saad vb veidi liigutada. kuigi tõenäoliselt ka plekkpurgist läheb kuul lihtsalt läbi nii et aint ribad lendavad laiali.

_________________
Linux Gaming Videos: Xpander69
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 27.10.2011 14:11:26 vasta tsitaadiga

xpander kirjutas:
kuul on ise nii väike et ei lennuta inimest kuhugi
Kuuli suurus ega kaal ei mängi asja juures vähimatki rolli. Loeb ainult tulistamisel sellele antud jõud.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Rage mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 26, 27, 28  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.