Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
07.10.2011 21:10:16
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Mis neis paremat olema peaks? Transparency-AA puudumise tõttu näeb vegetatsioon pehmelt öeldes jube välja. Vegetatsioon ise koosneb umbes 4-5 taimest mida siis copy-pastega igale poole spammitakse. Maapinna tekstuurid on väiksed ja samamoodi korduvad. Eelviimasel pildil oled saanud ka ühe texture mapping errori puutüvel peale  |
näita kus kohas? ma jätsin FOV'i peale see nusserdab natuke kauguses olevaid asju ära
aga too siis välja parem ja kenam mootor
ID tech 5 praegusel hetkel end ei n äita küll eriti paremast küljest ei ilu ega perfi poole pealt.
.. samas ei ole nii jõle pask nagu unreal 3'e mootor tuli
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
The Man
HV kasutaja

liitunud: 20.01.2010
|
07.10.2011 21:12:47
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Kui ei meeldi ära kasuta kuid ära ka varasta |
See on lastetoa küsimus, kas emme-issi kunagi väikesele ahvile rääkisid, mis on õige või vale.
_________________ Press A to disagree.
<Too late!> |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
07.10.2011 21:19:36
|
|
|
angel kirjutas: |
aga too siis välja parem ja kenam mootor |
Avatud maailma kohta julgeks väita, et rage näol on tegu hetke tippudega võrdse asjaga ka oodatust madalama resoga tekstuuride kiuste. Igasugune tilemine ja tekstuuride-objektide kordus on minu jaoks isiklikult äärmiselt häiriv mängudes ning selle koha pealt on mäng lihtsalt klass omaette ilma ainsamagi konkurendita, Vaadates noid taeva ja pilvepilte hetkel ei meenu et kusagil midagi ligilähedaseltki nii head näinud oleks.
angel kirjutas: |
ID tech 5 praegusel hetkel end ei n äita küll eriti paremast küljest ei ilu ega perfi poole pealt. |
Tehnilise poole pealt on tegu igati eeskujuliku asjaga ning mina ajaks süü üsnagi otseselt MS'i kaela kelle mingid kahtlased nõuded ei lubanud >3 plaati kasutada ning keelas ära release ajal olukorra, et mõnel teisel platformil oleks oluliselt parema contendiga asi välja antud. Eks näis mis jutte siis räägitakse kui ehk kunagi antakse välja vähe suurema resoga megatexture data.
Mõned rage pildid vähe isasema pilli pealt:
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1587291&postcount=2136
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1587293&postcount=2137
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
07.10.2011 21:46:38
|
|
|
Ho Ho, pill võib sul olla nii isane kui tahes, ega ta sellepärast textuure suuremaks ei joonista, kui nad algmaterjalis HDD'le installitud on. Ja mis need pilved siis nii eriliseks teeb? Fotosi oskan ise ka teha ja neid textuurina mingile objektile peale kleepida või backgroundiks panna.
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
07.10.2011 21:49:12
|
|
|
see näeb küll välja nagu mingi ... asi -> http://www.abload.de/img/rage_2011_10_05_13_40_n27g.jpg
ei saa täpselt aru seda "textuuride kordus"... kas siis iga rohu lible peaks olema... strateegia mängus... erinev? Crysis 1 mootor oli päris lahe ja päris asjalike textuuridega (mis sest et mängu selle peal nähtud pole ja asi oli vaid üks kena 3dmark)
kohati on rage kena ja kohati on täitsa müstika... eks ootab pätsi ära näis mis siis tuleb. saab kruttida asja põhja ja näha kuidas mootor reaalselt oskab süsteemi kasutada ja jooksutada end.
Kui neid nii väga mingi M$ segas siis saatnud asja seenele... õiged devid vilistavad sellise jura peale ning PC peal on kõvasti ketta ruumi.. pangu kas või 50GB installeri kui tahavad. PS3 peal peaks kah mingite piirangutega ruumi olema (alati saab ju asja hiljem välja lasta kui vaja kärpida).
Ho palju sa ise üldse mänge taod? Profiili kast nagu ei vihjaks et über grafa jälgija oleks. Reaal ajas asja nägemine on sageli teine kui pildil, ise kah tõdenud antud asja
Aga ID 5 mootoril on potentsiaali, eks näis kuidas asja kasutama hakatakse. Kui kergesti porditav iga asja peale siis võib asjal isegi minekut olla. Oleks lihtsalt lootnud ka mingit mängu näha mis ei ole üks suur "fetch quest"
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
viimati muutis angel 07.10.2011 21:52:13, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
07.10.2011 21:49:43
|
|
|
Rage puhul on iva selles, et tehniliselt on kõik vajalik olemas panemaks mängu välja nägema oluliselt parem kui ta praegu seda teeb. Lihtsalt bürokraatia taga seisab asi kinni.
Kui pilvi nii lihtne teha on siis miks enamus mängudes nad nii saastad välja näevad?
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
omgwtf
HV Guru

liitunud: 23.10.2006
|
07.10.2011 21:55:48
|
|
|
Natsa proovisin ka ja ei kurda millegi üle otseselt Jookseb nagu siid ja pilt ka täitsa ilus,Nvidia CP-st on igast viled pelae pressitud ja sellest hoolimata kasutab vaid ~30-50% GPU-st ATV-ga kimades kohati miskit valget värki on näha,aga täitsa kannatab mängida
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
07.10.2011 22:01:29
|
|
|
angel kirjutas: |
eks ootab pätsi ära näis mis siis tuleb. saab kruttida asja põhja ja näha kuidas mootor reaalselt oskab süsteemi kasutada ja jooksutada end. |
See patch ei muuda mitte kui midagi. Sa võid juba praegu rageconfigi abil kõik võimaliku peale ning põhja lükata. Probleem on selles, et vaja on paarikümne giga jagu paremaid tekstuure, et Rage kenam välja hakkaks nägema.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
LauriTed
HV Guru
liitunud: 06.04.2005
|
07.10.2011 22:21:49
|
|
|
Mäng isenesest täitsa ok. Aga graafika osas no ikka täielik müstika kuidas selline asi on välja lastud. GPU kasutus 30-40% ja fps on väiksem kui mehe r..st.
|
|
Kommentaarid: 248 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
225 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
07.10.2011 22:37:19
|
|
|
Scart, paarikümne giga jagu on vähe, paar sada oleks juba midagi märkimisväärset ilmselt.
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
07.10.2011 22:41:39
|
|
|
20G asemel 80G tähendaks tekstuuride reso kasvamist 2x mõlemas suunas (a'la 1024x1024->2048x2048) ehk iga piksli asemel oleks 4 pikslit. Ise tahaks näha 16x detailsemaid tekstuure ning teoorias peaks neil olema algmaterial vähemalt 64x detailsem praegusest.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
07.10.2011 22:59:32
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
Scart, paarikümne giga jagu on vähe, paar sada oleks juba midagi märkimisväärset ilmselt. |
Ära unusta, et mäng oli ID jaoks vastuvõetav 150 giga peal. Kui nad upiks kõige madalamaid tekstuure mõned korrad ja kaotaks selle päris ehmatusefekti ära, oleks ma juba täiesti rahul.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
omgwtf
HV Guru

liitunud: 23.10.2006
|
07.10.2011 23:02:37
|
|
|
LauriTed kirjutas: |
Mäng isenesest täitsa ok. Aga graafika osas no ikka täielik müstika kuidas selline asi on välja lastud. GPU kasutus 30-40% ja fps on väiksem kui mehe r..st. |
570 peal on 60FPS piirajas,kuna CP-st mul vsync peale forcetud Ei näe mingit probleemi nagu..
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
07.10.2011 23:07:42
|
|
|
Vaatasin varem mingit benchi ning praktiliselt kõik kaardid olid FPS piirajas 1080p juures, k.a 550ti. 560GTX kukkus alles 2560x1600 peal kusagile 45-50 vahele.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
LauriTed
HV Guru
liitunud: 06.04.2005
|
07.10.2011 23:14:41
|
|
|
omgwtf, mul samuti vsync peal aga kuidagi ei jookse. samuti triple buffering. Vaid siseruumids on fps 50-60. Mingit vahet polnud ka kellamata ja kellatud protsessoriga.
Kas SSD ja HD vahel ka nüüd mingid vahed sisse tulevad selles mängus?
|
|
Kommentaarid: 248 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
225 |
|
tagasi üles |
|
 |
omgwtf
HV Guru

liitunud: 23.10.2006
|
07.10.2011 23:52:15
|
|
|
Ei tea kus see pidur siis on,vaevalt,et HDD taga asi Ehk prose siis ikka..
E: kusjuures tegelt võib jah HDD olla vabalt,nagu liigud ringi siis HDD tuli vilgub päris hoolega..
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
08.10.2011 00:10:13
|
|
|
mul peaks HDD päris fragmenteerunud olema kui probleemi pole. samas 2 ketast RAID-0, aga vaevalt see kuigipalju mõjub.
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005

|
08.10.2011 00:48:46
|
|
|
SSD ei tohiks HDD`ga võrreldes küll midagi juurde anda.
Vähemalt siis kui arvutis vähegi mälu on.
1GB mäluga arvutiga võib kaugust visata.
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
scarface
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2005
|
08.10.2011 01:51:41
|
|
|
Mida te kurat hädaldate ise mängite Minecrafti nii, et ila tilgub suunurkadest nagunii Küll need paremad textuurid ka tulevad, muidu ju disaini we mis iganes tiim on imesi teinud, mega ilusad textuurid oleksid. Gameplay kallal mis on 10x tähtsam ei näe ma kedagi kurtvat ju siis on kõik okei.
_________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:] |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aliorg
HV vaatleja
liitunud: 18.09.2007
|
08.10.2011 09:50:27
|
|
|
Kas selle tektstuuride artifactimise vastu Radeon 4000 seeria peal Windos XP all pole endiselt mingit rohtu ?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Spooky
HV kasutaja

liitunud: 25.02.2005
|
08.10.2011 10:32:34
|
|
|
Kas mulle tundub või Reidž jooksebki widescreen resodel paremini?
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
eZ
HV kasutaja

liitunud: 06.02.2007
|
08.10.2011 10:43:19
|
|
|
Panin uued ATI preview driverid peale ja sain kõvasti perfomansit juurde
http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/GPU122AMDCat1110PreDriverV2.aspx
Tekstuurid ikka jamavad aga vähemalt kannatab mängida nüüd normaalse fpsiga.
Improves performance in Rage on single GPU configurations using the AMD Radeon HD 6000, AMD Radeon HD 5000 Series and AMD Radeon HD 4000 series of products.
Reduces intermittent crashing seen loading levels in Rage
Resolves flickering of NPCs in Rage
Enables automatic Vsync for Rage
|
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Strom
HV vaatleja

liitunud: 11.11.2002
|
08.10.2011 10:47:56
|
|
|
angel kirjutas: |
aga nimeta siis mäng mis on parema grafaga + sama massiivne ning omab reaal ajas peegeldus efekte + dünaamilist valgustust (enamik mänge tänapäeval kasutavad staatilist valgustust + peegeldusi - kui sedagi)? üksuste arv mida mootor korraga mapil kuvada suudab on päris metsik . Mis sest et "clone war" aga vähemalt on meeste lõustad varjeeruvamad kui rage'is olevad kollid kes kloonidena vastu hüppavad. |
Crysis 2 DX11 on päris vinge. Pole küll päris sama massive unit count kui shogunis. Battlefield 3 DX11 näeb samuti väga hea välja. Mõlemal mängul on väga kvaliteetne valguse mootor.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
LP
HV vaatleja

liitunud: 06.07.2007
|
08.10.2011 13:31:57
|
|
|
Sain eile mängu arvutile peale, aga avades tuleb selline asi ette:
Peab enne mingi miljon fixi peale panema, et käima läheks? Alguses paar reklaami käib ära ja siis lööb selle jama ette.
Abi palun!
|
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
08.10.2011 13:45:11
|
|
|
Spooky kirjutas: |
Kas mulle tundub või Reidž jooksebki widescreen resodel paremini? |
enamik uusi mänge toimib wide resol paremini... 16:9 peale enamik tehtud kuna ... konsoolid jooksevad ju sellise reso suhtega
http://www.gamershell.com/xbox360/rage/review.html
mingi asjalikum review kah
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
|