Suht marru ajab see, kui oled kõhuli maas ja oma meestest keegi "otsa jookseb". Viskab koguaeg mind kuskile eemale.... Vahepeal paneb see kiruma küll....
Suht marru ajab kui ei viitsita suur pilt spoilerisse panna.
Krt, on see nii.... et korjad maast veel endapoolt unlockimata relva ja kui sellega kellegi maha notid..... siis jäävad need punktid nö. tulevikku ootama.
Endal see relv veel lahti ei ole aga 3 killi on kirjas.
*If the attacking team arms the M-COM, but runs out of tickets, the match will continue until the M-COM detonates or defenders disarm it
*If the defenders start disarming an M-COM just before it’s about to blow, the explosion is prevented until the disarm is accomplished. If the defender gets killed during the disarm process, the M-COM will instantly blow
snap3, töötab ma küll mitmel korral nii hävingut ära hoidnud ja ise ka seda näinud kui tehakse. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Jaa, suht tavaline on see, et viimasel hetkel lendab MCOM õhku, aga ikkagi tuleb kaotus kirja, kuigi peaks uuesti aeg tiksuma hakkama. Ja siis veel kuuled, kui statse näidadakse, juttu ja plahvatust, et kuidas pääseda edasi metroosse, nagu alati, kui kaks esimest MCOMi on õhatud.
sniperite paradiis:) BC2 ei meeldinud mulle üldse snipida, aga praegu kui esimesel sniperi relval on bipod ja silencer ja 12x scope sain 260 marksmani bonuse metros:P Scopest on näha kuidas kuuli trajektoor muutub:) ühest mapi otsast teise oli 2 kriipsu drop kuulil 12x scope peal. Naljakas on see et tänu dropile saab õhimõtteliselt kivi taha ka tulistada:)
jah kui kivi jääb lõppsihtmärgist ettepoole tunduvalt. kui ei jää, siis ongi see läbi kivi laskmise bug. see seletab nii mõndagi, et miks ma surma saan kui kivi taga pikali viskan, peale seda kui keegi valangut minu poole teeb.
aga muidu jah, ma olin ka mk11 fänn. aga bolt actionid ka päris head (sv98 näitab end väga heast küljest). _________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Sellel läbi kivide kuulidega pihta saamisel on mitu põhjust.
Üks on mõistagi see, et paljudest kividest saab lihtsalt läbi lasta (suure tõenäosusega parandatakse release ajaks ära). Teine põhjus on aga client side hit detection, mis tähendab, et kuigi sina viskasid juba kivi taha pikali, siis teise tüübi ekraanil seisad sa ikka veel püsti, ning server loeb tema tulistatud kuulid tabamusteks. See on probleem, mida tõenäoliselt kunagi ei kõrvaldata, vähemalt mitte täielikult.
About client side hitreg - alpha trial did same thing. We saw negative hp. Now client get hp value from server and you see only positive or zero hp. Dice using 2 methods:
1 - prediction of hits on client side to decrease server load, no need to send SHOW_X_MARKER command to every client.
2 - Hit registration on server side.
As result sync error - on the server you already dead, but your client is not synced for a few milliseconds, you can see X marker (client still dont know about your death and you still can shoot), generated by your client, but server will not register your damage because you dead and cant shoot. (i hope so lol, dice is not so stupid to use client side hitreg)
And about ppl which killed you from another base - it's just a bug. I saw my teammate under the bridge, but i spawn on him near train, btw after spawn i could not see him(still saw marker under the bridge). And enemy killed him without problems.
BS või on sellel mingi point?
meigib senssi küll tegelikult, aga enne DICE kommentaare/launchi on vara spekuleerida final producti üle. _________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
About client side hitreg - alpha trial did same thing. We saw negative hp. Now client get hp value from server and you see only positive or zero hp. Dice using 2 methods:
1 - prediction of hits on client side to decrease server load, no need to send SHOW_X_MARKER command to every client.
2 - Hit registration on server side.
As result sync error - on the server you already dead, but your client is not synced for a few milliseconds, you can see X marker (client still dont know about your death and you still can shoot), generated by your client, but server will not register your damage because you dead and cant shoot. (i hope so lol, dice is not so stupid to use client side hitreg)
And about ppl which killed you from another base - it's just a bug. I saw my teammate under the bridge, but i spawn on him near train, btw after spawn i could not see him(still saw marker under the bridge). And enemy killed him without problems.
BS või on sellel mingi point?
meigib senssi küll tegelikult, aga enne DICE kommentaare/launchi on vara spekuleerida final producti üle.
see on ju mängimisel tunda. Kui on kogemus mõlema süsteemiga siis on väga lihtne aru saada.
näiteks crysis2 on sama teema.
eks loogiline, et nad tahavad serveri loadi vähendada kuna see destruction 3.0 juba ise neelab päris kõva osa aga samas ma ei taha isegi mõelda kui hull võib olla igasugune häkkimise probleem kui selline asi käib client side.
näiteks: mitte server ei vaata, et "ahah 1 seisab siin, 2 seisab siin, 1 laseb 2-st ja 2-ne saab pihta kuna ta asub nähtaval kohal võrreldes 1-gs jne.
client side aga: 1-lt tuleb info, et 2-e sai pihta ja ta seisis seal - server: ok, 2-ne sureb!! ja siin ongi see minu sniperi näide kus ma jooksin 40m üle patsi ja järsku lendasin üle kivide, kändude, barjääri tagasi surnuna maha... kuna mingi (1)miki 1000 pingiga nägi, et "2-e seisis seal, lasin ja sain pihta" server vastab 2-le.. "näed.. sind tulistati ja ta sai sulle piht, sina surid seal" ja siis mulle syncitakse 40m tagasi toimunud info.
ottf, mis paneb sind arvama, et dice järsku tagasi clientside selle viib?
su näite kohta, äkki sa ise läägisid ja ei jõudnud serverist info sinuni, et sa surnud oled? _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
See ongi see huumor, et inimesed võtavad kõike tõepähe, ka igasugu foorumis ulgujaid kes arvavad end olevat maailmatargad (targemad kui kogemuste ja haridusega mängu developerid) ja siis räägivad kuidas nende arust praegu mäng üles ehitatud on. Ja kõike seda BETA buildi põhjal mis ei ole kindlasti lõppprodukt.
Lõpuks tehakse järeldus - ei anta enam betat inimestele testimiseks ega proovimiseks. sest klientuur ei oska teha sellega muud, kui vinguda nagu 12 aastased. Mänguribaasist mingi väike protsent on inimesi kes asja ajudega võtavad, aga müüma peab ju kõigile. _________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Ja kõike seda BETA buildi põhjal mis ei ole kindlasti lõppprodukt.
Kas sa saad ometi aru, et see "beta" ei ole mitte beta, mõeldud bugide leidmiseks vaid tegu on demoga, millega seda mängu müüa? Beetad tehakse kuus kuud enne launchi, mitte kolm nädalat enne letile jõudmist. Praegu "betas" leitavad bugid saavad parandatud minimaalselt kaks-kolm kuud tänasest päevast. Milline kuradi idioot teeb AAA mängule beta, milles leitud bugide fixe näeb 2 kuud peale mängu letile jõudmist? Tegu on demoga, mis mõeldud mängu müüma aga nagu näha, backfires see debiilne idee täielikult. Ja põhjusega.
Thank you for playing the Open Beta and making the final game better!
We are very excited to see so many gamers join our Battlefield 3 Open Beta. Here’s an update on the Open Beta from DICE General Manager Karl Magnus Troedsson.
I want to give you an overview of how the Open Beta is helping us shape a fantastic final game, what we are implementing based on your feedback, and how the Open Beta will help us deliver a robust gaming environment from day one.
The Open Beta is a true Beta
The Battlefield 3 Open Beta is based on software that is more than one month old. We need to test the new back end dedicated server structure we’ve built. Not only have we built a new game engine, but an entirely new back end system so that everyone can enjoy the benefits of dedicated servers on all platforms.
Just like normal procedure when releasing a game, the Open Beta has had long lead times due to testing, certification, and setting up. This means that the code you are now playing is actually quite early and not representative of the final game.
We had to do this in order to have as many people testing as possible, in order to ensure a top quality experience when the game is released. However, we’re confident in the Battlefield formula and confident that our fans will support us in order to make Battlefield 3 better.
Dedicated servers require dedicated testing
The biggest reason for running the Open Beta is to stress test our servers and back end. Already, we are seeing 6 times the number of simultaneous players in the Battlefield 3 Open Beta compared to the Beta for Battlefield: Bad Company 2! The fact that Battlefield 3 is clearly our biggest game launch ever by a magnitude of 6 makes it doubly important to test everything.
We are constantly updating the News section on Battlelog with information on what we are fixing from Open Beta to final. We appreciate your time and your feedback. The data and feedback from the Open Beta will not only directly affect the final game of Battlefield 3, but its future development and support.
We’re heading out on the road this week to let journalists experience all aspects of Battlefield 3. Stay tuned for their previews, and stay tuned for the final game on October 25th. The final game will look, play and sound better than the Open Beta. You have helped making sure of that.
Karl Magnus Troedsson
General Manager, DICE _________________ >50$ pokkeri bankroll
Scart, see on beta, mitte demo. nagu nüüd näha, siis vähemalt kuu aega vana pealegi ning ka dice poolt kinnituse saanud, et testiti siiski eelkõige serverit ja battlelogi.
edit:
ehee, bush jõudis ette ja palju detailsema kirjelduse copy-pasteda _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.