Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battlefield 3 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 221, 222, 223 ... 1045, 1046, 1047  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2011 22:30:07 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Suht marru ajab see, kui oled kõhuli maas ja oma meestest keegi "otsa jookseb". Viskab koguaeg mind kuskile eemale.... Vahepeal paneb see kiruma küll....


Suht marru ajab kui ei viitsita suur pilt spoilerisse panna.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ukm9
HV vaatleja

liitunud: 11.10.2009




sõnum 03.10.2011 22:31:26 vasta tsitaadiga

Pole kindel kas teemast juba läbi käinud kuid vägagi thumbs_up.gif paroodia.

Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
villu70
HV Guru
villu70

liitunud: 19.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2011 22:50:48 vasta tsitaadiga

Krt, on see nii.... et korjad maast veel endapoolt unlockimata relva ja kui sellega kellegi maha notid..... siis jäävad need punktid nö. tulevikku ootama.
Endal see relv veel lahti ei ole aga 3 killi on kirjas. icon_rolleyes.gif
Spoiler Spoiler Spoiler


dog.gif boss.gif
vanamehe koer, 4 kuune murdja.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
snap3
Kreisi kasutaja
snap3

liitunud: 20.04.2004




sõnum 03.10.2011 22:53:37 vasta tsitaadiga

*If the attacking team arms the M-COM, but runs out of tickets, the match will continue until the M-COM detonates or defenders disarm it
*If the defenders start disarming an M-COM just before it’s about to blow, the explosion is prevented until the disarm is accomplished. If the defender gets killed during the disarm process, the M-COM will instantly blow


see asi ei tööta!icon_sad.gif
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 03.10.2011 23:02:55 vasta tsitaadiga

snap3, töötab icon_eek.gif ma küll mitmel korral nii hävingut ära hoidnud ja ise ka seda näinud kui tehakse.
_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Jack Vegas
HV kasutaja
Jack Vegas

liitunud: 18.09.2011




sõnum 03.10.2011 23:03:10 vasta tsitaadiga

Jaa, suht tavaline on see, et viimasel hetkel lendab MCOM õhku, aga ikkagi tuleb kaotus kirja, kuigi peaks uuesti aeg tiksuma hakkama. Ja siis veel kuuled, kui statse näidadakse, juttu ja plahvatust, et kuidas pääseda edasi metroosse, nagu alati, kui kaks esimest MCOMi on õhatud.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KuriVaiM1
HV veteran
KuriVaiM1

liitunud: 10.12.2006




sõnum 03.10.2011 23:03:28 vasta tsitaadiga

võtas-uxu, see kratt sul mängib veel alles mitte murrab icon_cool.gif
_________________
icon_arrow.gif "Mõtle kriitiliselt"
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
pohmakas,
käed värisevad
pohmakas,

liitunud: 11.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2011 23:05:50 vasta tsitaadiga

Õah, mõnda muud mapi tahaks mängida, metroost siiber icon_lol.gif
Kommentaarid: 164 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2011 23:31:15 vasta tsitaadiga

Mõtlesin miks tihti kivi taga olles olen surma saanud! Alguses arvasin et jalad väljas vms, aga noh...


Link
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kristocfc
HV veteran
Kristocfc

liitunud: 07.01.2009




sõnum 04.10.2011 00:07:52 vasta tsitaadiga

sniperite paradiis:) BC2 ei meeldinud mulle üldse snipida, aga praegu kui esimesel sniperi relval on bipod ja silencer ja 12x scope sain 260 marksmani bonuse metros:P Scopest on näha kuidas kuuli trajektoor muutub:) ühest mapi otsast teise oli 2 kriipsu drop kuulil 12x scope peal. Naljakas on see et tänu dropile saab õhimõtteliselt kivi taha ka tulistada:)
Kommentaarid: 64 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.10.2011 00:15:03 vasta tsitaadiga

jah kui kivi jääb lõppsihtmärgist ettepoole tunduvalt. kui ei jää, siis ongi see läbi kivi laskmise bug. see seletab nii mõndagi, et miks ma surma saan kui kivi taga pikali viskan, peale seda kui keegi valangut minu poole teeb.
aga muidu jah, ma olin ka mk11 fänn. aga bolt actionid ka päris head (sv98 näitab end väga heast küljest).

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 04.10.2011 01:54:40 vasta tsitaadiga

Sellel läbi kivide kuulidega pihta saamisel on mitu põhjust.

Üks on mõistagi see, et paljudest kividest saab lihtsalt läbi lasta (suure tõenäosusega parandatakse release ajaks ära). Teine põhjus on aga client side hit detection, mis tähendab, et kuigi sina viskasid juba kivi taha pikali, siis teise tüübi ekraanil seisad sa ikka veel püsti, ning server loeb tema tulistatud kuulid tabamusteks. See on probleem, mida tõenäoliselt kunagi ei kõrvaldata, vähemalt mitte täielikult.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.10.2011 02:09:49 vasta tsitaadiga

tsitaat:

About client side hitreg - alpha trial did same thing. We saw negative hp. Now client get hp value from server and you see only positive or zero hp. Dice using 2 methods:
1 - prediction of hits on client side to decrease server load, no need to send SHOW_X_MARKER command to every client.
2 - Hit registration on server side.

As result sync error - on the server you already dead, but your client is not synced for a few milliseconds, you can see X marker (client still dont know about your death and you still can shoot), generated by your client, but server will not register your damage because you dead and cant shoot. (i hope so lol, dice is not so stupid to use client side hitreg)

And about ppl which killed you from another base - it's just a bug. I saw my teammate under the bridge, but i spawn on him near train, btw after spawn i could not see him(still saw marker under the bridge). And enemy killed him without problems.

BS või on sellel mingi point?
meigib senssi küll tegelikult, aga enne DICE kommentaare/launchi on vara spekuleerida final producti üle.

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 04.10.2011 03:47:51 vasta tsitaadiga

Trolololol, veel parem kui kaelkirjaku bug icon_lol.gif
Ärge sepa WTF tähele pange thumbs_down.gif

Link

_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 04.10.2011 07:33:15 vasta tsitaadiga

Video alguse tanki asi oli küll päris hea. Sai täitsa naerda kohe.
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
invension
Kreisi kasutaja
invension

liitunud: 27.09.2009




sõnum 04.10.2011 08:15:25 vasta tsitaadiga

Päris hea..

Link
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ottf
HV veteran

liitunud: 29.11.2005




sõnum 04.10.2011 09:07:56 vasta tsitaadiga

painkillah kirjutas:
tsitaat:
Spoiler Spoiler Spoiler


BS või on sellel mingi point?
meigib senssi küll tegelikult, aga enne DICE kommentaare/launchi on vara spekuleerida final producti üle.



see on ju mängimisel tunda. Kui on kogemus mõlema süsteemiga siis on väga lihtne aru saada.
näiteks crysis2 on sama teema.

eks loogiline, et nad tahavad serveri loadi vähendada kuna see destruction 3.0 juba ise neelab päris kõva osa aga samas ma ei taha isegi mõelda kui hull võib olla igasugune häkkimise probleem kui selline asi käib client side.

näiteks: mitte server ei vaata, et "ahah 1 seisab siin, 2 seisab siin, 1 laseb 2-st ja 2-ne saab pihta kuna ta asub nähtaval kohal võrreldes 1-gs jne.

client side aga: 1-lt tuleb info, et 2-e sai pihta ja ta seisis seal - server: ok, 2-ne sureb!! ja siin ongi see minu sniperi näide kus ma jooksin 40m üle patsi ja järsku lendasin üle kivide, kändude, barjääri tagasi surnuna maha... kuna mingi (1)miki 1000 pingiga nägi, et "2-e seisis seal, lasin ja sain pihta" server vastab 2-le.. "näed.. sind tulistati ja ta sai sulle piht, sina surid seal" ja siis mulle syncitakse 40m tagasi toimunud info.

meigib ju täieg senssi eks
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 04.10.2011 10:37:27 vasta tsitaadiga

ottf, mis paneb sind arvama, et dice järsku tagasi clientside selle viib?
su näite kohta, äkki sa ise läägisid ja ei jõudnud serverist info sinuni, et sa surnud oled?

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markxy10
HV kasutaja
Markxy10

liitunud: 27.09.2009




sõnum 04.10.2011 11:03:23 vasta tsitaadiga

mül päris palju nii olnud, et mees jookseb läbi mingi augu maas või mida iganes, siis lendab tuhatnelja taeva poole ja kukkudes saab surma
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bush
Kreisi kasutaja
bush

liitunud: 14.04.2002




sõnum 04.10.2011 12:26:12 vasta tsitaadiga

http://www.thetechgame.com/Forums/t=2289296/ouch-battlefield-3-lost-34k-preorders-numbers-rising.html

Oehhh, mõnes mõttes hea. Saavad kedagi vallandada sealt DICE-st

_________________
>50$ pokkeri bankroll
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 04.10.2011 12:32:18 vasta tsitaadiga

bush kirjutas:
http://www.thetechgame.com/Forums/t=2289296/ouch-battlefield-3-lost-34k-preorders-numbers-rising.html

Oehhh, mõnes mõttes hea. Saavad kedagi vallandada sealt DICE-st


Too bad, so sad. Aga eks kolm kuud vana koodi välja laskmine demo pähe oli hea mõte ka icon_lol.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.10.2011 12:34:23 vasta tsitaadiga

See ongi see huumor, et inimesed võtavad kõike tõepähe, ka igasugu foorumis ulgujaid kes arvavad end olevat maailmatargad (targemad kui kogemuste ja haridusega mängu developerid) ja siis räägivad kuidas nende arust praegu mäng üles ehitatud on. Ja kõike seda BETA buildi põhjal mis ei ole kindlasti lõppprodukt.
Lõpuks tehakse järeldus - ei anta enam betat inimestele testimiseks ega proovimiseks. sest klientuur ei oska teha sellega muud, kui vinguda nagu 12 aastased. Mänguribaasist mingi väike protsent on inimesi kes asja ajudega võtavad, aga müüma peab ju kõigile.

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 04.10.2011 12:39:11 vasta tsitaadiga

painkillah kirjutas:
Ja kõike seda BETA buildi põhjal mis ei ole kindlasti lõppprodukt.


Kas sa saad ometi aru, et see "beta" ei ole mitte beta, mõeldud bugide leidmiseks vaid tegu on demoga, millega seda mängu müüa? Beetad tehakse kuus kuud enne launchi, mitte kolm nädalat enne letile jõudmist. Praegu "betas" leitavad bugid saavad parandatud minimaalselt kaks-kolm kuud tänasest päevast. Milline kuradi idioot teeb AAA mängule beta, milles leitud bugide fixe näeb 2 kuud peale mängu letile jõudmist? Tegu on demoga, mis mõeldud mängu müüma aga nagu näha, backfires see debiilne idee täielikult. Ja põhjusega.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bush
Kreisi kasutaja
bush

liitunud: 14.04.2002




sõnum 04.10.2011 12:47:36 vasta tsitaadiga

Thank you for playing the Open Beta and making the final game better!

We are very excited to see so many gamers join our Battlefield 3 Open Beta. Here’s an update on the Open Beta from DICE General Manager Karl Magnus Troedsson.

I want to give you an overview of how the Open Beta is helping us shape a fantastic final game, what we are implementing based on your feedback, and how the Open Beta will help us deliver a robust gaming environment from day one.

The Open Beta is a true Beta
The Battlefield 3 Open Beta is based on software that is more than one month old. We need to test the new back end dedicated server structure we’ve built. Not only have we built a new game engine, but an entirely new back end system so that everyone can enjoy the benefits of dedicated servers on all platforms.

Just like normal procedure when releasing a game, the Open Beta has had long lead times due to testing, certification, and setting up. This means that the code you are now playing is actually quite early and not representative of the final game.

We had to do this in order to have as many people testing as possible, in order to ensure a top quality experience when the game is released. However, we’re confident in the Battlefield formula and confident that our fans will support us in order to make Battlefield 3 better.

Dedicated servers require dedicated testing
The biggest reason for running the Open Beta is to stress test our servers and back end. Already, we are seeing 6 times the number of simultaneous players in the Battlefield 3 Open Beta compared to the Beta for Battlefield: Bad Company 2! The fact that Battlefield 3 is clearly our biggest game launch ever by a magnitude of 6 makes it doubly important to test everything.

We are constantly updating the News section on Battlelog with information on what we are fixing from Open Beta to final. We appreciate your time and your feedback. The data and feedback from the Open Beta will not only directly affect the final game of Battlefield 3, but its future development and support.

We’re heading out on the road this week to let journalists experience all aspects of Battlefield 3. Stay tuned for their previews, and stay tuned for the final game on October 25th. The final game will look, play and sound better than the Open Beta. You have helped making sure of that.

Karl Magnus Troedsson
General Manager, DICE

_________________
>50$ pokkeri bankroll
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 04.10.2011 12:48:45 vasta tsitaadiga

Scart, see on beta, mitte demo. nagu nüüd näha, siis vähemalt kuu aega vana pealegi ning ka dice poolt kinnituse saanud, et testiti siiski eelkõige serverit ja battlelogi.

edit:
ehee, bush jõudis ette ja palju detailsema kirjelduse copy-pasteda icon_smile.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battlefield 3 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 221, 222, 223 ... 1045, 1046, 1047  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.