Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Deus Ex: Human Revolution märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 44, 45, 46  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tolknaz
HV vaatleja

liitunud: 12.03.2002




sõnum 20.09.2011 23:53:17 vasta tsitaadiga

Kruvi kirjutas:

selle asemel et võtta Dx ning moderniseerida seda tänapäeva tehnoloogiaga ja parandama seda mis oli valesti või puudulik.
Sisu ja plot on ju siiski Dx (kuigi nagu mainisin võiks kohati sügavam olla), probleem on gameplay mehaanikas mis on Dx'ist kaugel.


Tuleb kuidagi tuttav ette. Tead kes veel sama asjaga hakkama sai?
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 21.09.2011 08:08:45 vasta tsitaadiga

Mis see gameplay DX'ist kaugel on? Samamoodi oli hiilimine seal eelistatud (see on põhiasi, mida kõik rõhutavad). icon_rolleyes.gif
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rastaman
Kreisi kasutaja
rastaman

liitunud: 27.02.2011




sõnum 21.09.2011 14:41:47 vasta tsitaadiga

kolmas läbimängimine ja ikka avastan üksikuid uusi asju icon_biggrin.gif detroit tundub palju kodusem ka, väga lihtne orienteeruda juba
ise hiilimist üldse ei kasuta, notin pigem kõik järjest ühe kuuli kaupa ära icon_razz1.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2011 14:47:37 vasta tsitaadiga

rastaman, Sama siin.Teisel läbimängimisel avastasin kogu aeg uusi lähenemisi ja ligipääsuvõimalusi icon_smile.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
FR3AK
HV kasutaja
FR3AK

liitunud: 21.12.2006




sõnum 21.09.2011 17:20:30 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
rastaman, Sama siin.Teisel läbimängimisel avastasin kogu aeg uusi lähenemisi ja ligipääsuvõimalusi icon_smile.gif

Palju neid võimalus on siis? Ei ole küll teist korda mänginud, aga esimesel korral käisin enda arust kõik kohad läbi kuhu minna sai. Nt kui oli ühte kohta 4 sissepääsu (a'la ventilatsioon, sein puru lüüa, hackida ja eest uksest minna) siis käisin ikka kõik läbi. Või on tõesti neid võimalusi nii palju, et ka teisel korral avastab neid koguaeg juurde?
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2011 17:26:34 vasta tsitaadiga

FR3AK kirjutas:
tomorrow kirjutas:
rastaman, Sama siin.Teisel läbimängimisel avastasin kogu aeg uusi lähenemisi ja ligipääsuvõimalusi icon_smile.gif

Palju neid võimalus on siis? Ei ole küll teist korda mänginud, aga esimesel korral käisin enda arust kõik kohad läbi kuhu minna sai. Nt kui oli ühte kohta 4 sissepääsu (a'la ventilatsioon, sein puru lüüa, hackida ja eest uksest minna) siis käisin ikka kõik läbi. Või on tõesti neid võimalusi nii palju, et ka teisel korral avastab neid koguaeg juurde?

Igat kohta esimese korraga ei avastagi.Keegi väidab, et ta avastas, siis ta tegi kas save-reload või ajab jama icon_smile.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 21.09.2011 17:31:01 vasta tsitaadiga

tomorrow, mis täpselt takistab kõik need 4 teed läbi käimast?
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2011 17:34:25 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
tomorrow, mis täpselt takistab kõik need 4 teed läbi käimast?

Stoori.Nagu ma ütlesin save-reloadiga saab enamuse läbi ka esimese korraga aga mitte kõike.
Stoori on tihtipeale nii, et esimese korraga valid mingi valiku siis teised valikud kaovad teatud maalt ära.

Nt lähed mängu alguses ja killid DRB territooriumil kõik ära, siis mitut sidequesti ei õnnestu teha.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rastaman
Kreisi kasutaja
rastaman

liitunud: 27.02.2011




sõnum 22.09.2011 00:40:02 vasta tsitaadiga

soovitaks see speech augmentation vms ka ära panna kohe alguses, saab muud juttu kuulata icon_razz1.gif
praegu avastasin, et vist esimene kord kui mujale lennates tuleb see pomm kahjutuks teha ja seal istub üks valgetes tööriietes neeger, kui temaga rääkida siis ta saadab pärast su kontori arvutisse meili kus kutsub kokku saama, ja peale temaga kokku saamist saab korteris asuvast poest allahindlust icon_razz1.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Helbeke
HV kasutaja
Helbeke

liitunud: 05.01.2002




sõnum 22.09.2011 01:58:29 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
londiste kirjutas:
tomorrow, mis täpselt takistab kõik need 4 teed läbi käimast?

Stoori.Nagu ma ütlesin save-reloadiga saab enamuse läbi ka esimese korraga aga mitte kõike.
Stoori on tihtipeale nii, et esimese korraga valid mingi valiku siis teised valikud kaovad teatud maalt ära.

Nt lähed mängu alguses ja killid DRB territooriumil kõik ära, siis mitut sidequesti ei õnnestu teha.


Jama ajad. Kõik saab ilusasti läbi käia.

_________________
i like my sugar with coffe and cream
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2011 07:24:12 vasta tsitaadiga

Helbeke kirjutas:
tomorrow kirjutas:
londiste kirjutas:
tomorrow, mis täpselt takistab kõik need 4 teed läbi käimast?

Stoori.Nagu ma ütlesin save-reloadiga saab enamuse läbi ka esimese korraga aga mitte kõike.
Stoori on tihtipeale nii, et esimese korraga valid mingi valiku siis teised valikud kaovad teatud maalt ära.

Nt lähed mängu alguses ja killid DRB territooriumil kõik ära, siis mitut sidequesti ei õnnestu teha.


Jama ajad. Kõik saab ilusasti läbi käia.

Saab jah - aga mitte esimese korraga ja samal ajal save-reload kasutamata icon_wink.gif

Ühtlasi tasuks uusim Patch peale lasta.
Uuendab 1.1.622.0 pealt 1.2.630.0 peale.

http://www.pcgamer.com/2011/09/16/deus-ex-human-revolution-patch-fixes-stuttering-adds-windowed-mode/

tsitaat:
Fixes:
*We have addressed various issues that can occur for players that would result in ‘stuttering’.
*Stutters that are the result of graphics driver shader processing are now removed or significantly reduced.
*Stutters that are the result of data streaming have been removed or significantly reduced.
*Performance has been improved and made more stable on dual-core systems. This could previously also result in stuttering.
*Fixed issue where some players couldn’t complete the Motherly Ties side quest.
*Fixed an issue where doors in Omega Ranch sometimes wouldn’t open.
*The TYM medical card should no longer fall through the table if an NPC’s body comes into contact with the card. Players already stuck in this area will need to revert to a previous save before the card fell through.
*Occasional hangs for some players during video-playback have been fixed.
*A crash on startup when running DX11 on a single-core CPU has been fixed.
*An issue causing Eyefinity setups to not be correctly detected for some players has been fixed.
*Fixed an issue where the HUD would get permanently disabled for some players.
*Fixed certain issues that caused the mouse cursor to be able to leave the game-screen on multi-monitor setups.
*Fixed an issue that caused the mouse cursor to not be visible in-game when the user has mouse trails enabled in Windows. We still recommend disabling mouse trails for a smoother in-game mouse cursor.
*Fixed issue where ammo count for collected guns is incorrect when Adams weapon is augmented.
*In DX9 mode:
*Fixed error message for some users when trying to use FXAA Medium or FXAA Low anti aliasing modes.
*Fixed shadow-mapping ‘lines’ on some graphics hardware when using anisotropic filtering.

Feature Additions:
*The Enter and Numpad-Enter keys can now be bound to game actions in the keyboard control menu.
*Intro logos can now be skipped on all but the first run of the game.
*Added windowed mode.
*Selectable in the menu, and can be toggled between windowed, fullscreen, and fullscreen windowed using ALT-ENTER.
*Added an option to change the text language of the game. This setting only changes the text language, the audio is controlled by the language option in Steam.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kruvi
HV kasutaja

liitunud: 12.09.2003




sõnum 22.09.2011 19:56:20 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Mis see gameplay DX'ist kaugel on? Samamoodi oli hiilimine seal eelistatud (see on põhiasi, mida kõik rõhutavad). icon_rolleyes.gif


Hakkasin juba kribama aga leidsin väga põhjaliku analüüsi mis kõik mõtted väga hästi kokku võtab:
http://www.gamasutra.com/blogs/EricSchwarz/20110911/8406/Deus_Ex_Human_Revolution_design_analysis.php

tsitaat:
The focus on takedowns as the most rewarding way of dealing with enemies, coupled with their gratuitous and easy nature to perform, tells of a developer so in love with one game mechanic or idea that it didn't stop to consider the effects of the change would be on the rest of the game.


tsitaat:
Moreover, the XP system leads to an unhappy snowball effect for certain types of players. While it's a good idea to reward those who explore, Human Revolution does so so often, and so disproportionately, that those who invest in certain skills early on will find themselves literally drowning in upgrade points by the game's end. I do not exaggerate when I say that my stealthy character was missing all of about 6 potential upgrades by game's end, whereas my action-hero lunkhead version of Jensen was missing much closer to 30. Even though action-hero Jensen could complete the game just fine owing to his huge arsenal, there were some very real limitations left over in his character build, gaps in his play-style that couldn't be filled and had to be worked around. Stealthy Jensen had no such problem - not only could he sneak, but he was actually just as versatile and powerful as action-hero Jensen because his incredible excess of XP had allowed him to purchase just about every upgrade. In the end, there was really no distinction between the two characters, save for the way I decided to envision their personalities


tsitaat:
Augmentation and the incredible advantages it gives to people is a strong theme throughout Human Revolution, yet it's rare for Adam Jensen to ever really exhibit that ability - sure, he can cloak, and fall from great heights, but very few augmentations feel like they truly expand the fundamental capabilities of him as an individual. For all the discussion of posthumanism, there's very little post- to be found in Adam Jensen




Üllatavalt hea:
tsitaat:
During my third play-through, rather than negotiate or allow the terrorist to escape, I tried something else: I fired a tranquilizer dart at him immediately upon drawing my weapon. Rather than watch the hostage die as the temporarily-invulnerable terrorist executed her, as I'd expect in so many other games, instead he simply fell over unconscious. Not only did the hostage live, but so did the terrorist; later, I encountered him held in prison, and even later in the game, he ambushed me after escaping the prison.


Ja veel üks, lühem lugemine (Liberty island'i kirjeldus on natuke üle pingutatud aga suht logish):
http://onegate.wordpress.com/2011/09/18/if-deus-ex-1-were-made-by-eidos-today/


Ja allolev video seletab miks bossi lahingud totaalselt suckisid.
http://www.youtube.com/watch?v=i9YbSkOW7sU&feature=player_embedded
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 23.09.2011 02:43:49 vasta tsitaadiga

EBN mod väljas: http://www.pcgamer.com/2011/09/22/deus-ex-human-revolution-mod-augments-visuals-lighting-improved-fist-chisels-shinier/

Hea koomiks:
Spoiler Spoiler Spoiler

icon_lol.gif

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.09.2011 04:19:34 vasta tsitaadiga

Alles rääkisin patchist kui tuli juba uus patch icon_smile.gif .Kahjuks jään hetkel build numbri võlgu:
http://store.steampowered.com/news/6337/

tsitaat:
- A specific issue that caused performance degradation for some DX9 players in the 1.2.630 patch has been fixed.
o We are still evaluating further measures to counter stuttering and plan to have a further update for this in another patch.
- Crashes when examining quest items have been fixed.
- Some issues related to switching between fullscreen and windowed mode have been fixed.
- Additional fixes have been made for the TYM medical card. The current fix should also allow users that already have the problem in their savegame to pick up the card again.
- ‘Russian’ text language option now shows up correctly regardless of current text language.
- An issue that may cause the game to have stability issues on certain RAID setups may have been addressed. Even with this patch, if you have a RAID setup, please ensure you have the latest drivers for your controller.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 25.09.2011 02:45:11 vasta tsitaadiga

Missing Link DLC walktrough http://www.giantbomb.com/deus-ex-human-revolution-the-missing-link-dlc-walkthrough-trailer/17-4944/
icon_cool.gif

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2011 11:52:24 vasta tsitaadiga

Mafia kirjutas:
Missing Link DLC walktrough http://www.giantbomb.com/deus-ex-human-revolution-the-missing-link-dlc-walkthrough-trailer/17-4944/
icon_cool.gif

Väga lahe icon_razz.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XT
HV kasutaja
XT

liitunud: 04.05.2005




sõnum 25.09.2011 11:57:26 vasta tsitaadiga

Tekitab splinter celli tunde, kuidagi hea õhustik seal paadis. icon_biggrin.gif Vähemalt on challenge et pole ühtegi augi. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 25.09.2011 12:06:50 vasta tsitaadiga

Järgmine patch lisab Nvidia 3D toe. Siis saab mäng lõpuks tõsiselt käsile võetud icon_smile.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ak47
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2006




sõnum 25.09.2011 12:57:55 vasta tsitaadiga

Jajah icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaun
HV kasutaja
Kaun

liitunud: 25.03.2007




sõnum 25.09.2011 14:31:45 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Järgmine patch lisab Nvidia 3D toe. Siis saab mäng lõpuks tõsiselt käsile võetud icon_smile.gif


hmm... see paistab huvitav olevat icon_smile.gif

_________________
PC: Planetside 2, Warframe
xbox tag: Plat0nius
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2011 18:38:43 vasta tsitaadiga

kui tal auge ei ole siis miks tal statistika kõrval jookseb nagu oleks augid peal... icon_rolleyes.gif
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2011 19:16:28 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
kui tal auge ei ole siis miks tal statistika kõrval jookseb nagu oleks augid peal... icon_rolleyes.gif

DLC alguses pole.Selle jooksul saab need tagasi + mingid uued augid nagu ma aru saan.
Ehk siis alguses pead väga hoolikalt hiilima.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2011 19:20:46 vasta tsitaadiga

igatahes üpris nõme,et jäetakse täis mängust tükikesi välja ,et neid pärast DLCdena maha müüa
_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tolknaz
HV vaatleja

liitunud: 12.03.2002




sõnum 25.09.2011 20:12:07 vasta tsitaadiga

firemark kirjutas:
igatahes üpris nõme,et jäetakse täis mängust tükikesi välja ,et neid pärast DLCdena maha müüa

Eks ta ole. Ise olen selle pärast põhimõtteliselt loobunud uute mängude ostmisest. Witcher 2 oli erandiks, sest teadsin, et niikuinii tulevad DLC-d tasuta patchi. Üldiselt ostan juba aastaid alles GOTY reliise.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 28.09.2011 14:49:09 vasta tsitaadiga


Link

icon_lol.gif

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Deus Ex: Human Revolution mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 44, 45, 46  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.