Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Probleem MSI CR630ega märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.08.2011 10:11:04 Probleem MSI CR630ega vasta tsitaadiga

Tervist, ütlen eelnevalt,et käisin selle arvutiga juba garantiis ära ning nemad väitsid,et tegu on tarkvaralise mitte riistvaralise veaga.

Asi selles siis,et keset töötamist kaob järsku pilt eest ära( läheb mustaks) või vahepeal täiesti valgeks. Mitte midagi teha ei saa peale välja lülitamise. Windows logidest ei avasta ka muud peale selle,et lülitasin ise arvuti ootamatult välja. Olen vahetanud windowsi juba mitu korda samuti. Nii 32bitist kui ka nüüd 64bitist windows 7et. Veider see,et just ootamatult tuleb see viga välja, just siis kui vaja poleks. Näiteks kui arvuti seisab niisama, siis ei juhtu vahepeal midagi, töötab rahulikult. Kuid on ette tulnud,et siis ka jookseb ekraan kinni. Olen arvanud,et tegu võib olla driveritega kuid isegi peale windowsi installi kui pole ühtegi driverit peale windows update tõmbanud jookseb ka kokku.

Milles võib teema olla? või mida võiks proovida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 23.08.2011 10:40:35 vasta tsitaadiga

Probleem: "Ekraan mustaks / valgeks" on ikkagi puhtalt emaplaadi enda viga, kus emaplaadi ühendused videokiviga "mängivad". Kui ühendused on OK, siis töötab, kui temperatuuride / painde vms. ühendused katkevad, siis ongi kas must või valge.

Nii, et ära peksa draivereid icon_smile.gif , vaid pead suutma ikkagi garantiipakkuja "surnuks rääkida", et see on raua viga, mitte tarkvaraline jama.
---------------------------------
Huvi pärast mis firma läppar ja mis firma garantiiteenust pakub - jääb pigem mulje, et tegu järjekordselt mõne sellise firmaga, kes kõiges klienti ja tarkvara süüdistab a la, et raual pole ja ei saa midagi viga olla.
A la lahtiseletatuna, et me ei viitsi tegelikku viga taga otsida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.08.2011 11:08:43 vasta tsitaadiga

Klick jutu järgi väitis,et saadeti leetu. Seal seisis mingi 2 nädalat.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 23.08.2011 12:15:27 vasta tsitaadiga

Pead minema uuele, võidukale ringile. icon_smile.gif beer_yum.gif

Usun, et asi oli lihtne - vajutatakse nuppu, pilt on ees, asi korras. Ja keegi ei hakka masinat suurte koormuste all pikalt piinama, et viga välja tuleks.

Nii, et edukat vaidlust. thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
robema
HV kasutaja

liitunud: 20.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.08.2011 15:20:36 vasta tsitaadiga

Esitatud info põhjal ei oska koheselt küll viga pakkuda, kuid kindel, et tegemist on riistvaralise veaga. Kui arvutil on garantii, siis tegeleb sellega vastav firma.
_________________
1+1=0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.08.2011 15:37:50 vasta tsitaadiga

No probleem ongi ju selles, et vastav firma ei tahagi tegeleda, peab sundima seda firmat...Tarbijakaitse mainimine on tavaliselt töötanud thumbs_up.gif
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.09.2011 17:30:25 vasta tsitaadiga

Eks lähen homme taas klicki ning räägin jutu ära ning rõhutan,et olen juba mitut windowsi proovinud ning sama jama jätkub. Meelde tuli veel see,et pärast eelmist garantiist saabumist öeldi,et kuna arvutil polnud ostes windowsi peal siis igasugune tarvara probleem ei lähe garantii alla. Selline mulje jäi,et see on minu probleem,et kokku jookseb, et nagu oleks pidanud ilma windowsita kasutama.

Nüüd siis käis see arvuti 2 korral garantiis ja viga ei parandatud. kirjutasin avalduse,et nad ümber vahetaksid
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Probleem MSI CR630ega
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.