Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 56, 57, 58  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 12.06.2011 19:44:08 vasta tsitaadiga

jamaylem kirjutas:
Keegi äkki oskab aidata. Objektile siis lisatud normal map(Kasutan Mayat). Probleem siis selles, et normal map peaks tooma kontuurid välja poole mitte lükama need sissepoole.

http://imageshack.us/photo/my-images/809/pilt1.jpg/


See vist oleneb tekstuurist, valge läheb ühele poole must aga vastassuunas, keskmine hall on vast 0 jne

_________________
My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 12.06.2011 20:02:14 vasta tsitaadiga

jamaylem kirjutas:
Keegi äkki oskab aidata. Objektile siis lisatud normal map(Kasutan Mayat). Probleem siis selles, et normal map peaks tooma kontuurid välja poole mitte lükama need sissepoole.

http://imageshack.us/photo/my-images/809/pilt1.jpg/

Pead kuidagi invertima vist. Äkki pead sealkohas kus määrasid tekstuuri normalmapiks, nuppu 2 korda vajutama(blenderis oli varemalt nii, et 1. kord määras Nor value ja teist korda vajutades inverted Nor)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
hemmar
HV kasutaja

liitunud: 12.01.2007




sõnum 12.06.2011 20:17:44 vasta tsitaadiga

Keegi Vue nimelist tarkvara ka kasutab? Hiljuti sai see peale lastud, kuna tundus, et sellega saab ikka igasusgust põnevat maastiku luua (matte paintingu jaoks tundub eriti mugav). Samas tundub, et render time selle programmi puhul on kodukasutaja jaoks vähemalt ikka häirivalt pikk. Näiteks see küllaltki lihtne ja minimaalse resoga still renderdas üle tunni aja kuni mul lõpuks juba vaikselt sulavast prosest (see palavus ei soosi ikka renderdamist icon_lol.gif ) kahju hakkas ja ma pooleli jätsin. Ei taha teada kaua siis veel animatsiooniga läheks.
Spoiler Spoiler Spoiler

Aga eks ma hakkan nüüd uurima ka kuidas stseene võimalikult optimiseerida.

Ahjaa, 3D Challange tundub põnev idee. Kui nüüd aega peaks jätkuma, võtaks isegi osa.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 12.06.2011 21:22:39 vasta tsitaadiga

expressive kirjutas:
Keegi Vue nimelist tarkvara ka kasutab? Hiljuti sai see peale lastud, kuna tundus, et sellega saab ikka igasusgust põnevat maastiku luua (matte paintingu jaoks tundub eriti mugav). Samas tundub, et render time selle programmi puhul on kodukasutaja jaoks vähemalt ikka häirivalt pikk. Näiteks see küllaltki lihtne ja minimaalse resoga still renderdas üle tunni aja kuni mul lõpuks juba vaikselt sulavast prosest (see palavus ei soosi ikka renderdamist icon_lol.gif ) kahju hakkas ja ma pooleli jätsin. Ei taha teada kaua siis veel animatsiooniga läheks.
Spoiler Spoiler Spoiler

Aga eks ma hakkan nüüd uurima ka kuidas stseene võimalikult optimiseerida.

Ahjaa, 3D Challange tundub põnev idee. Kui nüüd aega peaks jätkuma, võtaks isegi osa.


Äkki sellel stseeni renderdusaja pikaks venitajaks oli veel olev displacment map? Igasugu refractionid koos displacmentmapiga renderdavadki kaua. Aga VUE puhul ei ole kindel, just shooting darts here icon_razz.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 12.06.2011 21:50:01 vasta tsitaadiga

beer_yum.gif Vast kuumaga kellatud cpu'd ei kasuta beer_yum.gif
---
Tegin halva kvaliteediga muusika failide jaoks album arti pildikese oma playerisse.
9h20m EDIT updated 30h jätsin siin pooleli kuna shader mp3 peal näeb parem välja kui tekstuur.
Selline material läks nüüd peale (shader bumpis)

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>

<scenedata>
   <material>
      <name>Brushed-Pd</name>
      <phong>
         <exponent>
            <constant>198765</constant>
         </exponent>
         <ior>1.60838</ior>
         <nk_data>nkdata\Pd.nk</nk_data>
         <diffuse_albedo>
            <constant><rgb>
               <rgb>0.86 0.86 0.86</rgb>
               <gamma>2.2</gamma>
            </rgb></constant>
         </diffuse_albedo>
         <bump>
            <shader>
               <shader><![CDATA[def eval() real : fbm(dot(getTexCoords(0)*600000000.0, vec2(0.0, clamp(noise(getTexCoords(0)), 0.0001, 0.015))), 16)*0.0000015]]></shader>
            </shader>
         </bump>
      </phong>
   </material>

</scenedata>


See veel tekstuuriga mitte shaderiga mp3 kirja peal.
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB.


viimati muutis Mucrop3 16.06.2011 10:35:42, muudetud 2 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 12.06.2011 22:32:17 vasta tsitaadiga

jamaylem kirjutas:
Keegi äkki oskab aidata. Objektile siis lisatud normal map(Kasutan Mayat). Probleem siis selles, et normal map peaks tooma kontuurid välja poole mitte lükama need sissepoole.

http://imageshack.us/photo/my-images/809/pilt1.jpg/


jamaylem vaata ega su bump või displacmentmap inverdis pole. Teine variant, pane normalmap value-le miinus ette, ehk see aitab.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jamaylem
HV kasutaja
jamaylem

liitunud: 05.06.2005




sõnum 12.06.2011 23:43:19 vasta tsitaadiga

Ma proovisin ei näinud nagu silmaga erinevust. Kuigi loogiliselt peaks nii töötama(kasutades -). kellelgi veel ideeid siis soovitage. Eks ma kolan netis veel ja uurin kellel veel selline probleem olnud.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rapidsh0t
HV vaatleja
Rapidsh0t

liitunud: 13.07.2010




sõnum 12.06.2011 23:43:25 vasta tsitaadiga

expressive kirjutas:
Keegi Vue nimelist tarkvara ka kasutab? Hiljuti sai see peale lastud, kuna tundus, et sellega saab ikka igasusgust põnevat maastiku luua (matte paintingu jaoks tundub eriti mugav). Samas tundub, et render time selle programmi puhul on kodukasutaja jaoks vähemalt ikka häirivalt pikk. Näiteks see küllaltki lihtne ja minimaalse resoga still renderdas üle tunni aja kuni mul lõpuks juba vaikselt sulavast prosest (see palavus ei soosi ikka renderdamist icon_lol.gif ) kahju hakkas ja ma pooleli jätsin. Ei taha teada kaua siis veel animatsiooniga läheks.
Spoiler Spoiler Spoiler

Aga eks ma hakkan nüüd uurima ka kuidas stseene võimalikult optimiseerida.


Sai isegi VUE 9-t natuke näpitud. Vahva programm. Saab väga kenasid maastiku pilte väga lihtsa vaevaga valmis vorpida - väga palju valmis preset-e mida kasutada. Suudab hõlpsasti miljardeid polygone renderdada (suurte stseenide puhul, kus on kasutatud eco-system'it).

Aga jah, korraliku resolutsiooniga tulemuste nägemiseks peab kümneid tunde varuma (arvestades keskmist kodukasutaja arvuti jõudlust). Proovisin ka igatpidi neid seadistusi paika saada, aga selle läpakaga, mis mul hetkel kasutusel, ei suutnud saavutada minu jaoks mõistlikku kvaliteedi ja aja suhet. (Jutt käib siis still-renderitest - animatsioonidest ei ole mõtet siinkohal üldse rääkida)

Küll aga kasutan ohtralt VUE terrain editori realistliku maastiku loomisel, mille siis hiljem 3ds Max'i ümber konverdin.

Proovisin ühildada VUE't 3ds Max'iga, lootes, et saab niimoodi kasutada Max'i renderdusmootorit (V-Ray), kuid see ei anna ka paremat tulemust renderdamisel. Stseeni koos kõikide objektidega avab 3ds Max'is kenasti lahti, kuid kui renderdama hakkab, siis kasutab ikkagi VUE mootorit.

Kui programm on selge, ja on teada kus-mis-kuidas täpselt töötab, siis on VUE suurepärane vahend väga realistlike piltide tegemiseks. Aga enne kui asi selgeks saab, peab seda protsessorijuppi kõvasti kuumutama icon_smile.gif.

---

3D-võistlusest võtaks kindlasti osa.

R.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 13.06.2011 14:50:12 vasta tsitaadiga

Sai eile natuke selle telefoni teema ümber mõtiskletud ja minu arvates tundub see päris huvitav.

Pakuksin välja siis meie esimeseks Challenge-ks „Telefon läbi aegade“. Kasutada võid ükskõik mis mobiili või tavatelefoni reference pilte OMA telefoni/mobiili välja mõtlemiseks kasutada aga ei tohi olla üks-ühele olemas oleva telefoni/mobiiliga. Et asja põnevamaks teha, ei tohi teha stuudio shoti. Lõpptulemus peab olema kuskil keskkonnas, nt. köögis laual, elutoas või oma enda töölaual kus on ka muid vidinaid mis annaksid kogu stseenile elu .

Challenge-i pikkuseks 1 nädal.

Et põnevust ülal hoida, teeb iga osavõtja uue topicu.Topicu pealkirjas peab olema välja toodud osavõtja nimi ja millest ta osa võtab, et pärast hääletamisel kergem oleks. Topicu alguses toob välja mis pilte kasutama hakkab (kui hakkab mingeid pilte kasutama) ja räägib lühidalt oma ideest. Iga osavõtja poolt tehtud topicusse lisab ta update-e oma progressist, teistele vaatamiseks ja hindamiseks.
Eraldi teen ma topicu pealkirjaga HV 3D Challenge „Telefon läbi aegade“, kuhu iga osavõtja postitab lingi mis viitab tema challange WIP (work in progress) lehele. Siis saame ülevaate palju osa võtab ja kui challenge läbi on siis sellel samal lehel annavad foorumi kasutajad oma hääle.

3 Võistluskategooriat:

#1 – beauty render ehk siis kõige ilusam töö
#2 – Parim idee ehk siis kõige huvitavam telefon
#3 – Parim WIP ehk kõige huvitavama sisuga osavõtja challenge WIP topic

Igal hääletajal on 3 häält (üks hääl beauty render, üks parim idee ja üks hääl parim WIP eest). Iga osavõtja võib ka oma hääled anda aga ainult teiste töödele. Hääli saab andma hakata siis kui challenge läbi on ja, et kõik jõuaksid anda oma hääled siis hääletamiseks anname ka nädal aega.

Nii siis, idee minu poolt selline. Sobib? icon_razz.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009




sõnum 13.06.2011 14:54:20 vasta tsitaadiga

Mulle meeldib.
_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
otty
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2010




sõnum 13.06.2011 15:28:56 vasta tsitaadiga

braien334 kirjutas:
Mulle meeldib.

+1
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 13.06.2011 17:01:16 vasta tsitaadiga

Jään sellest eemale, kuna varsti reisule aga edu osalejatele icon_cool.gif
_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 13.06.2011 17:52:57 vasta tsitaadiga

Natuke vähe aega väga hea renderi tegemiseks, aga võibolla võtan ka osa kui aega leian.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 13.06.2011 20:25:54 vasta tsitaadiga

HighEnd kirjutas:
Natuke vähe aega väga hea renderi tegemiseks, aga võibolla võtan ka osa kui aega leian.


Peaks ju piisavalt olema.
1 päev piltide otsimine-sorteerimine, idee välja mõtlemine.
2-4 päev mudeldamist
5 päev valgustamist
6-7 päev renderdamist

icon_razz.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 13.06.2011 20:45:19 vasta tsitaadiga

Mingi 2 nädalat kuni 1 kuu oleks vast parem nokitsemiseks töö ja muude hobide kõrvalt.
Kellel rohkem aega võib lihtsalt rohkem töid postitada. icon_idea.gif icon_rolleyes.gif

_________________
My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 13.06.2011 21:26:12 vasta tsitaadiga

Mucrop3 kirjutas:
Mingi 2 nädalat kuni 1 kuu oleks vast parem nokitsemiseks töö ja muude hobide kõrvalt.
Kellel rohkem aega võib lihtsalt rohkem töid postitada. icon_idea.gif icon_rolleyes.gif


Ok, 2 nädalat siis icon_cool.gif

Mucrop3 võtad osa?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 13.06.2011 21:47:19 vasta tsitaadiga

võtaks ka kindlasti osa kui asi 2 nädalat on, ei peaks nii väga hullu kiirusega asja valmis vorpima

icon_smile.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 13.06.2011 21:52:38 vasta tsitaadiga

Vahepealne saavutus, otsisin ühe vana stuudio setupi ülesse, päris hea jäi icon_cool.gif


_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 13.06.2011 22:07:24 vasta tsitaadiga

tige kala kirjutas:
Vahepealne saavutus, otsisin ühe vana stuudio setupi ülesse, päris hea jäi icon_cool.gif



Kõik tundub hea olevat, aga kontrasti jääb väheks. Valguse intensi juurde, saab varju tugevamaks, sest auto tundub õhus hõljuvat IMO. icon_rolleyes.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 13.06.2011 22:25:45 vasta tsitaadiga

Sylv3r kirjutas:
Mucrop3 kirjutas:
Mingi 2 nädalat kuni 1 kuu oleks vast parem nokitsemiseks töö ja muude hobide kõrvalt.
Kellel rohkem aega võib lihtsalt rohkem töid postitada. icon_idea.gif icon_rolleyes.gif


Ok, 2 nädalat siis icon_cool.gif

Mucrop3 võtad osa?


Kindlalt ei tea lubada, kiire on.
Aga see võistluse asi on hea mõte, loodame, et jääb püsima.

Kas sain õigesti aru, et võib ise välja mõelda telefoni icon_question.gif

_________________
My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 13.06.2011 22:29:55 vasta tsitaadiga

Mucrop3 kirjutas:
Sylv3r kirjutas:
Mucrop3 kirjutas:
Mingi 2 nädalat kuni 1 kuu oleks vast parem nokitsemiseks töö ja muude hobide kõrvalt.
Kellel rohkem aega võib lihtsalt rohkem töid postitada. icon_idea.gif icon_rolleyes.gif


Ok, 2 nädalat siis icon_cool.gif

Mucrop3 võtad osa?


Kindlalt ei tea lubada, kiire on.
Aga see võistluse asi on hea mõte, loodame, et jääb püsima.


Peab vaatama, palju siin lähipäevil inimesi juurde tuleb, osa võtma. Ja ehk siis juba järgmisest nädalast asi veerema panna. Või teine variant, pärast jaani, kui kõik jälle kained ja tööaldis on icon_lol.gif

Jah, said õigesti aru. Kasutada võid erinevate telefonide mingeid elemente, aga telefon peab unikaalne olema.


viimati muutis Sylv3r 13.06.2011 22:31:23, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kazzka
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2010




sõnum 13.06.2011 22:30:08 vasta tsitaadiga

Kuidas teha 3D's MAXis teravat äärt, kui kasutan turbosmoothi? Panen 3 äärt üksteisele nii ligidale, et ei teki suuremat kumerust?
_________________
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 13.06.2011 22:36:17 vasta tsitaadiga

kazzka kirjutas:
Kuidas teha 3D's MAXis teravat äärt, kui kasutan turbosmoothi? Panen 3 äärt üksteisele nii ligidale, et ei teki suuremat kumerust?


Ise maxi enam ei kasuta aga kui loogiliselt võtta, siis tuues mõlemalt poolt loope lähemale kesmisele siis tekib teravus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009




sõnum 13.06.2011 22:56:54 vasta tsitaadiga

tige kala, Päris kena thumbs_up.gif
_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jamaylem
HV kasutaja
jamaylem

liitunud: 05.06.2005




sõnum 13.06.2011 23:49:00 vasta tsitaadiga

Antud Normal mapi sain siis korda niimoodi. Et kasutasin Photoshopi ja Nvidia NormalMap plugini, millega sai Y väärtust ümber keerata. Samas väga hea photoshopis normalmapi vigasid korrigeerida.
Tänud abi eest kõik, nati targem jälle:)
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 56, 57, 58  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.