Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
12.06.2011 19:44:08
|
|
|
See vist oleneb tekstuurist, valge läheb ühele poole must aga vastassuunas, keskmine hall on vast 0 jne
_________________ My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB. |
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
12.06.2011 20:02:14
|
|
|
Pead kuidagi invertima vist. Äkki pead sealkohas kus määrasid tekstuuri normalmapiks, nuppu 2 korda vajutama(blenderis oli varemalt nii, et 1. kord määras Nor value ja teist korda vajutades inverted Nor)
|
|
tagasi üles |
|
 |
hemmar
HV kasutaja
liitunud: 12.01.2007
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sylv3r
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2011
|
12.06.2011 21:22:39
|
|
|
Äkki sellel stseeni renderdusaja pikaks venitajaks oli veel olev displacment map? Igasugu refractionid koos displacmentmapiga renderdavadki kaua. Aga VUE puhul ei ole kindel, just shooting darts here
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
12.06.2011 21:50:01
|
|
|
Vast kuumaga kellatud cpu'd ei kasuta
---
Tegin halva kvaliteediga muusika failide jaoks album arti pildikese oma playerisse.
9h20m EDIT updated 30h jätsin siin pooleli kuna shader mp3 peal näeb parem välja kui tekstuur.
Selline material läks nüüd peale (shader bumpis)
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<scenedata>
<material>
<name>Brushed-Pd</name>
<phong>
<exponent>
<constant>198765</constant>
</exponent>
<ior>1.60838</ior>
<nk_data>nkdata\Pd.nk</nk_data>
<diffuse_albedo>
<constant><rgb>
<rgb>0.86 0.86 0.86</rgb>
<gamma>2.2</gamma>
</rgb></constant>
</diffuse_albedo>
<bump>
<shader>
<shader><![CDATA[def eval() real : fbm(dot(getTexCoords(0)*600000000.0, vec2(0.0, clamp(noise(getTexCoords(0)), 0.0001, 0.015))), 16)*0.0000015]]></shader>
</shader>
</bump>
</phong>
</material>
</scenedata> |
See veel tekstuuriga mitte shaderiga mp3 kirja peal.
Spoiler 
_________________ My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB.
viimati muutis Mucrop3 16.06.2011 10:35:42, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
Sylv3r
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2011
|
12.06.2011 22:32:17
|
|
|
jamaylem vaata ega su bump või displacmentmap inverdis pole. Teine variant, pane normalmap value-le miinus ette, ehk see aitab.
|
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
12.06.2011 23:43:19
|
|
|
Ma proovisin ei näinud nagu silmaga erinevust. Kuigi loogiliselt peaks nii töötama(kasutades -). kellelgi veel ideeid siis soovitage. Eks ma kolan netis veel ja uurin kellel veel selline probleem olnud.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rapidsh0t
HV vaatleja

liitunud: 13.07.2010
|
12.06.2011 23:43:25
|
|
|
Sai isegi VUE 9-t natuke näpitud. Vahva programm. Saab väga kenasid maastiku pilte väga lihtsa vaevaga valmis vorpida - väga palju valmis preset-e mida kasutada. Suudab hõlpsasti miljardeid polygone renderdada (suurte stseenide puhul, kus on kasutatud eco-system'it).
Aga jah, korraliku resolutsiooniga tulemuste nägemiseks peab kümneid tunde varuma (arvestades keskmist kodukasutaja arvuti jõudlust). Proovisin ka igatpidi neid seadistusi paika saada, aga selle läpakaga, mis mul hetkel kasutusel, ei suutnud saavutada minu jaoks mõistlikku kvaliteedi ja aja suhet. (Jutt käib siis still-renderitest - animatsioonidest ei ole mõtet siinkohal üldse rääkida)
Küll aga kasutan ohtralt VUE terrain editori realistliku maastiku loomisel, mille siis hiljem 3ds Max'i ümber konverdin.
Proovisin ühildada VUE't 3ds Max'iga, lootes, et saab niimoodi kasutada Max'i renderdusmootorit (V-Ray), kuid see ei anna ka paremat tulemust renderdamisel. Stseeni koos kõikide objektidega avab 3ds Max'is kenasti lahti, kuid kui renderdama hakkab, siis kasutab ikkagi VUE mootorit.
Kui programm on selge, ja on teada kus-mis-kuidas täpselt töötab, siis on VUE suurepärane vahend väga realistlike piltide tegemiseks. Aga enne kui asi selgeks saab, peab seda protsessorijuppi kõvasti kuumutama .
---
3D-võistlusest võtaks kindlasti osa.
R.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Sylv3r
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2011
|
13.06.2011 14:50:12
|
|
|
Sai eile natuke selle telefoni teema ümber mõtiskletud ja minu arvates tundub see päris huvitav.
Pakuksin välja siis meie esimeseks Challenge-ks „Telefon läbi aegade“. Kasutada võid ükskõik mis mobiili või tavatelefoni reference pilte OMA telefoni/mobiili välja mõtlemiseks kasutada aga ei tohi olla üks-ühele olemas oleva telefoni/mobiiliga. Et asja põnevamaks teha, ei tohi teha stuudio shoti. Lõpptulemus peab olema kuskil keskkonnas, nt. köögis laual, elutoas või oma enda töölaual kus on ka muid vidinaid mis annaksid kogu stseenile elu .
Challenge-i pikkuseks 1 nädal.
Et põnevust ülal hoida, teeb iga osavõtja uue topicu.Topicu pealkirjas peab olema välja toodud osavõtja nimi ja millest ta osa võtab, et pärast hääletamisel kergem oleks. Topicu alguses toob välja mis pilte kasutama hakkab (kui hakkab mingeid pilte kasutama) ja räägib lühidalt oma ideest. Iga osavõtja poolt tehtud topicusse lisab ta update-e oma progressist, teistele vaatamiseks ja hindamiseks.
Eraldi teen ma topicu pealkirjaga HV 3D Challenge „Telefon läbi aegade“, kuhu iga osavõtja postitab lingi mis viitab tema challange WIP (work in progress) lehele. Siis saame ülevaate palju osa võtab ja kui challenge läbi on siis sellel samal lehel annavad foorumi kasutajad oma hääle.
3 Võistluskategooriat:
#1 – beauty render ehk siis kõige ilusam töö
#2 – Parim idee ehk siis kõige huvitavam telefon
#3 – Parim WIP ehk kõige huvitavama sisuga osavõtja challenge WIP topic
Igal hääletajal on 3 häält (üks hääl beauty render, üks parim idee ja üks hääl parim WIP eest). Iga osavõtja võib ka oma hääled anda aga ainult teiste töödele. Hääli saab andma hakata siis kui challenge läbi on ja, et kõik jõuaksid anda oma hääled siis hääletamiseks anname ka nädal aega.
Nii siis, idee minu poolt selline. Sobib?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Braien
HV Guru

liitunud: 02.02.2009
|
13.06.2011 14:54:20
|
|
|
Mulle meeldib.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
13.06.2011 15:28:56
|
|
|
braien334 kirjutas: |
Mulle meeldib. |
+1
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
13.06.2011 17:01:16
|
|
|
Jään sellest eemale, kuna varsti reisule aga edu osalejatele
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
13.06.2011 17:52:57
|
|
|
Natuke vähe aega väga hea renderi tegemiseks, aga võibolla võtan ka osa kui aega leian.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sylv3r
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2011
|
13.06.2011 20:25:54
|
|
|
HighEnd kirjutas: |
Natuke vähe aega väga hea renderi tegemiseks, aga võibolla võtan ka osa kui aega leian. |
Peaks ju piisavalt olema.
1 päev piltide otsimine-sorteerimine, idee välja mõtlemine.
2-4 päev mudeldamist
5 päev valgustamist
6-7 päev renderdamist
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
13.06.2011 20:45:19
|
|
|
Mingi 2 nädalat kuni 1 kuu oleks vast parem nokitsemiseks töö ja muude hobide kõrvalt.
Kellel rohkem aega võib lihtsalt rohkem töid postitada.
_________________ My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB. |
|
tagasi üles |
|
 |
Sylv3r
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2011
|
13.06.2011 21:26:12
|
|
|
Mucrop3 kirjutas: |
Mingi 2 nädalat kuni 1 kuu oleks vast parem nokitsemiseks töö ja muude hobide kõrvalt.
Kellel rohkem aega võib lihtsalt rohkem töid postitada.  |
Ok, 2 nädalat siis
Mucrop3 võtad osa?
|
|
tagasi üles |
|
 |
MaxEvil
HV kasutaja

liitunud: 07.10.2007
|
13.06.2011 21:47:19
|
|
|
võtaks ka kindlasti osa kui asi 2 nädalat on, ei peaks nii väga hullu kiirusega asja valmis vorpima
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
13.06.2011 21:52:38
|
|
|
Vahepealne saavutus, otsisin ühe vana stuudio setupi ülesse, päris hea jäi
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sylv3r
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2011
|
13.06.2011 22:07:24
|
|
|
tige kala kirjutas: |
Vahepealne saavutus, otsisin ühe vana stuudio setupi ülesse, päris hea jäi
 |
Kõik tundub hea olevat, aga kontrasti jääb väheks. Valguse intensi juurde, saab varju tugevamaks, sest auto tundub õhus hõljuvat IMO.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
13.06.2011 22:25:45
|
|
|
Sylv3r kirjutas: |
Mucrop3 kirjutas: |
Mingi 2 nädalat kuni 1 kuu oleks vast parem nokitsemiseks töö ja muude hobide kõrvalt.
Kellel rohkem aega võib lihtsalt rohkem töid postitada.  |
Ok, 2 nädalat siis
Mucrop3 võtad osa? |
Kindlalt ei tea lubada, kiire on.
Aga see võistluse asi on hea mõte, loodame, et jääb püsima.
Kas sain õigesti aru, et võib ise välja mõelda telefoni
_________________ My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB. |
|
tagasi üles |
|
 |
Sylv3r
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2011
|
13.06.2011 22:29:55
|
|
|
Mucrop3 kirjutas: |
Sylv3r kirjutas: |
Mucrop3 kirjutas: |
Mingi 2 nädalat kuni 1 kuu oleks vast parem nokitsemiseks töö ja muude hobide kõrvalt.
Kellel rohkem aega võib lihtsalt rohkem töid postitada.  |
Ok, 2 nädalat siis
Mucrop3 võtad osa? |
Kindlalt ei tea lubada, kiire on.
Aga see võistluse asi on hea mõte, loodame, et jääb püsima. |
Peab vaatama, palju siin lähipäevil inimesi juurde tuleb, osa võtma. Ja ehk siis juba järgmisest nädalast asi veerema panna. Või teine variant, pärast jaani, kui kõik jälle kained ja tööaldis on
Jah, said õigesti aru. Kasutada võid erinevate telefonide mingeid elemente, aga telefon peab unikaalne olema.
viimati muutis Sylv3r 13.06.2011 22:31:23, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
13.06.2011 22:30:08
|
|
|
Kuidas teha 3D's MAXis teravat äärt, kui kasutan turbosmoothi? Panen 3 äärt üksteisele nii ligidale, et ei teki suuremat kumerust?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sylv3r
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2011
|
13.06.2011 22:36:17
|
|
|
kazzka kirjutas: |
Kuidas teha 3D's MAXis teravat äärt, kui kasutan turbosmoothi? Panen 3 äärt üksteisele nii ligidale, et ei teki suuremat kumerust? |
Ise maxi enam ei kasuta aga kui loogiliselt võtta, siis tuues mõlemalt poolt loope lähemale kesmisele siis tekib teravus.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Braien
HV Guru

liitunud: 02.02.2009
|
13.06.2011 22:56:54
|
|
|
tige kala, Päris kena
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
13.06.2011 23:49:00
|
|
|
Antud Normal mapi sain siis korda niimoodi. Et kasutasin Photoshopi ja Nvidia NormalMap plugini, millega sai Y väärtust ümber keerata. Samas väga hea photoshopis normalmapi vigasid korrigeerida.
Tänud abi eest kõik, nati targem jälle:)
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
|