Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
07.06.2011 12:26:35
|
|
|
Redikate, Umm.... 360 versiooni näidati, milles probleem?
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
07.06.2011 12:30:41
|
|
|
Dude . kirjutas: |
Redikate, Umm.... 360 versiooni näidati, milles probleem? |
Kartus et konsoolid rikuvad PC gameplay ära nagu nii mõnegi mänguga juhtunud on?
Tuleb mingi ajukas UI näiteks mis on mõeldud "left stickyle ja right stickyle"
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
aap14
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
07.06.2011 12:35:46
|
|
|
Ainuke asi, mida nad hetkel vist ilustavad on tegelase tegemine e. tglt. oled Dragonborn ja nii palju valikuid kui Oblivionis sul alguses oma tegelase kohta teha ei lasta.
Ülejäänud tundub täiesti eepiline. Võimed, mis lasevad ilma muuta, graafika, mis on konsoolide kohta uskumatult hea (vaadakse seda vett koopas!) ning kui 300+ tundi gameplay kohta paika peab, siis pole põhjust ka mängu pirada
Scriptimata draakonid muudavad samuti asja huvitavamaks.
_________________ Slow is smooth and smooth is fast |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
07.06.2011 12:37:18
|
|
|
Redikate kirjutas: |
Dude . kirjutas: |
Redikate, Umm.... 360 versiooni näidati, milles probleem? |
Kartus et konsoolid rikuvad PC gameplay ära nagu nii mõnegi mänguga juhtunud on?
Tuleb mingi ajukas UI näiteks mis on mõeldud "left stickyle ja right stickyle" |
Rahune maha Oblivioniga oli korras ju.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
NeroEST
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.11.2007
|
07.06.2011 14:10:43
|
|
|
Sealt hotelli maalimise videolt comment of the day:
"I was going to give up all my possessions, forfeit my bursts of excitement and unregulated emotion, subject myself to rigorous discipline, and live the ascetic life of a monk with no worldly attachments...
I think I'll play Skyrim instead.
"
_________________ Winter is coming... |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
Erx15
HV kasutaja

liitunud: 09.08.2008
|
07.06.2011 20:21:40
|
|
|
Nii, kas blokkimine toimub ainult juhul, kui kilp on käes või kuidas? Muidu tundus väga äge
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
kakuke
HV veteran
liitunud: 03.08.2002
|
08.06.2011 08:05:42
|
|
|
Eelnevalt lingitud E3(vist) video oli täitsa viisakas. Sarnane stiil ja mehhaanika, mis ehk vanu fänne ka seest soojendab.
Kuid hetkel jäi üks asi silma, mis hakkas häirima, kuskil 2.00 ümber, kus taat koopasse ronis ja vibuga kaks pahalast maha võttis. Esimene notitud ja teine passis lolli näoga surnut. Sama häda, mis eelnevates mängudes. Kas tõesti AI on ikka nii loll, et ei otsita varju ega midagi, kui ei teata kustpoolt nooled lendavad. Või sain mina hetkel asjast valesti aru?
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
08.06.2011 08:39:44
|
|
|
kakuke kirjutas: |
Kuid hetkel jäi üks asi silma, mis hakkas häirima, kuskil 2.00 ümber, kus taat koopasse ronis ja vibuga kaks pahalast maha võttis. Esimene notitud ja teine passis lolli näoga surnut. Sama häda, mis eelnevates mängudes. Kas tõesti AI on ikka nii loll, et ei otsita varju ega midagi, kui ei teata kustpoolt nooled lendavad. Või sain mina hetkel asjast valesti aru? |
Tundus jah aga eks see ole arendus versioon kah.Kui ta nende skelettide vastu seda firespelli kasutas lendas üks neist õhku ja kuhugi seina sisse vms kadus ära
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
08.06.2011 09:17:47
|
|
|
UI, combat, spellid, statid, esimene linn, suuremat sorti koobas, dragon shouts, ebasurnud, mammutid, draakonid. See video kordab natuke ülal olnud lõike, kuid uut nodi on ka.
http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/713430/the-elder-scrolls-v-skyrim-gameplay-demo-from-e3-2011/
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aah
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.09.2007
|
08.06.2011 09:44:30
|
|
|
madfury kirjutas: |
UI, combat, spellid, statid, esimene linn, suuremat sorti koobas, dragon shouts, ebasurnud, mammutid, draakonid. See video kordab natuke ülal olnud lõike, kuid uut nodi on ka.
http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/713430/the-elder-scrolls-v-skyrim-gameplay-demo-from-e3-2011/ |
Kohustuslik vaatamine Isegi hobusega kappamisel on 2 kiirust. Paljud asjad mida nad varem on välja käinud, relvade ja spellide käsitlus , rääkimisel ei zuumita nägu jne on tõeks saanud.
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
08.06.2011 09:49:34
|
|
|
Kas mingid ametlikud nõuded on olemas ? Profiilis olevale masinale on vist uut videot vaja(kasvõi dx11 jaoks)
viimati muutis Velociraptor 08.06.2011 09:50:02, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
08.06.2011 09:49:35
|
|
|
UI-d nägi kah
Btw: Hobune oli paks
Ok saan aru, et umbes nagu Tori hobune selline jässakas tõug lihtsalt
Aga jah väga lahe tundus
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aah
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.09.2007
|
08.06.2011 10:17:26
|
|
|
DrZ, ametlikke nõudeid veel ei ole aga vga vajaks küll uuendust. Norm diectx11 vga tõstaks sinu arvuti powerit vähemalt 2x. Kuid aega on selle kiire asjaga.
E: Põhjamaal ongi sellised suured rammusad/töö hobused. Panid tähele et ajakirjanik küsis, hobusel armorit polegi. Ja vaata kui kiirelt koopasse tüüp sisenes
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
08.06.2011 10:19:14
|
|
|
DrZ, Kamaan, see ju läheb ka konsoolidele. 4870x2 on maa ja ilm. dx11 pärast ma ei põeks, ma isegi ei mäleta, et keegi oleks rääkinud Skyrimi puhul dx11st.
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
FeZ
HV kasutaja
liitunud: 15.02.2006
|
08.06.2011 12:46:20
|
|
|
ebasurnud jah....
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markxy10
HV kasutaja

liitunud: 27.09.2009
|
08.06.2011 13:14:55
|
|
|
Viimases videos oli näha, et seal ka selline "Fallout style slowmo killcam". Suht äge võib olla näiteks vibuga pika maa pealt lasta ja see näitab aeg-luubis, kuidas nool lendab... pähe
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaarta
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2008
|
08.06.2011 13:26:37
|
|
|
yuutuubi link ka siia:
Spoiler 
graafiline pool tundus küll täiesti wonderful,
loodetavasti sisu ka vastav.
suure tõenäosusega GOTY
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
08.06.2011 20:10:29
|
|
|
Ja see on xboxi peal ? Tahaks PC näha
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
noonius
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2002
|
08.06.2011 20:15:31
|
|
|
kas keegi modimise pealt ka midagi kuulnud on?
_________________
tsitaat: |
Mingi paks pihv paugub siin
|
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
08.06.2011 20:31:38
|
|
|
noonius kirjutas: |
kas keegi modimise pealt ka midagi kuulnud on? |
Pole veel kuulnud aga TES mängud on alati väga moditavad olnud seega ei tasu karta vast, et mingi DLC laviin tuleb ja modimine kinni keeratakse.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
eZ
HV kasutaja

liitunud: 06.02.2007
|
08.06.2011 20:37:06
|
|
|
nesta kirjutas: |
yuutuubi link ka siia:
Spoiler 
|
Video alguses on mingi tumeda peaga eit seal rääkimas aga lõpus mingi brünett järsku
Aga video muidu
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
XATM092
HV veteran

liitunud: 03.07.2007
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
08.06.2011 21:55:58
|
|
|
eZ, brünett ka tume ju.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
08.06.2011 22:25:07
|
|
|
eZ kirjutas: |
Video alguses on mingi tumeda peaga eit seal rääkimas aga lõpus mingi brünett järsku
Aga video muidu  |
Esimene "eit" oli vana videogamenerd Morgan Webb, teine praegune Attack of the Show co-host Candace Bailey. Vahetusid, sest vahepeal oli paus.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
blackahole
HV vaatleja

liitunud: 24.07.2008
|
09.06.2011 17:37:00
|
|
|
Redikate kirjutas: |
Dude . kirjutas: |
Redikate, Umm.... 360 versiooni näidati, milles probleem? |
Kartus et konsoolid rikuvad PC gameplay ära nagu nii mõnegi mänguga juhtunud on?
Tuleb mingi ajukas UI näiteks mis on mõeldud "left stickyle ja right stickyle" |
Bethesda: Consoles to be the lead platform for Skyrim, aim to make it “really accessible”
Spoiler 
In an interview with CVG, Bethesda’s Craig Lafferty said that Skyrim has been developed with consoles as the lead target.
The lead producer on Skyrim said: “We use the consoles as our lead SKU… So we develop towards the consoles and then porting to PC is usually not too bad actually .”
The above comments are likely to cause PC gamers a bit of grief, and the next thing on Craig Lafferty’s mind was unlikely to appease them.
“We wanted to take it and make it really accessible,” the producer said.“… We still have the complexity behind the scenes, but we wanted to make it so that you could pick up the controller and play and it was easy; the average person could get into it…We knew we wanted to make the user interface a little bit more open and available … get away from the stats and things like that.”
Hopefully this doesn’t mean we will be getting a dumbed down version of the RPG, but rather a slicker and more streamlined game. Simplifying RPG’s usually equates to commercial success, but also causes a split in your core audience, as we saw with Dragon Age 2. Bethesda will have to make sure they don’t alienate its established fan base in its quest to please the “average person”.
The Elder Scrolls V: Skyrim releases on PC, PlayStation 3 and Xbox 360 on November 11.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|