Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
31.05.2011 12:43:01
|
|
|
küsimus. miks peavad asjad reaalsed välja nägema?
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
mTim
HV Guru

liitunud: 19.10.2004
|
31.05.2011 12:52:41
|
|
|
punktiir kirjutas: |
küsimus. miks peavad asjad reaalsed välja nägema? |
Isegi kui on tegu täiesti mittereaalse asjaga, võtab aju selle paremini vastu, kui ta tundub reaalne mittereaalne asi...
Said aru?
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
31.05.2011 14:50:20
|
|
|
ei aga noh iga ühel oma arvamus
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Braien
HV Guru

liitunud: 02.02.2009
|
31.05.2011 14:51:30
|
|
|
ma arvan, et kui üritatakse reaalsust teha, siis peaks reaalne olema, aga kui tulemus on täpselt nagu tahetakse, siis ok.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
mTim
HV Guru

liitunud: 19.10.2004
|
31.05.2011 15:00:09
|
|
|
punktiir kirjutas: |
ei aga noh iga ühel oma arvamus |
Seda kindlasti
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
01.06.2011 16:30:37
|
|
|
Vaja on Blenderist 3Dsmaxi jaoks sobiv fail exportida. Proovin .3ds exporter addoni ja kas keegi max'i omanikest oleks nii hea ja prooviks kas see stseen avaneb ja renderdub koos materjalide ja tekstuuridega.
http://www.upload.ee/files/1384631/audodeskTEST.3ds.html
E: hull typo failinimes
Blenderi default render näeb välja selline:
Spoiler 
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
01.06.2011 16:44:18
|
|
|
tiivik kirjutas: |
Vaja on Blenderist 3Dsmaxi jaoks sobiv fail exportida. Proovin .3ds exporter addoni ja kas keegi max'i omanikest oleks nii hea ja prooviks kas see stseen avaneb ja renderdub koos materjalide ja tekstuuridega.
http://www.upload.ee/files/1384631/audodeskTEST.3ds.html
E: hull typo failinimes
Blenderi default render näeb välja selline:
Spoiler 
|
Paremal juhul suudab Blender vaid UV tekstuure mape edasi anda.
Materjalid tuleb nagunii uuesti ülesse sättida teises programmis.
_________________ My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB. |
|
tagasi üles |
|
 |
Rapidsh0t
HV vaatleja

liitunud: 13.07.2010
|
01.06.2011 17:02:24
|
|
|
tiivik kirjutas: |
Vaja on Blenderist 3Dsmaxi jaoks sobiv fail exportida. Proovin .3ds exporter addoni ja kas keegi max'i omanikest oleks nii hea ja prooviks kas see stseen avaneb ja renderdub koos materjalide ja tekstuuridega.
http://www.upload.ee/files/1384631/audodeskTEST.3ds.html
E: hull typo failinimes
Blenderi default render näeb välja selline:
Spoiler 
|
Jah, nagu Mucrop3 seletas, siis saad ainult objekte exportida, ja seda kas UV-koordinaatidega või ilma. Proovisin antud faili Max 2011-s ja seal pistab renderdamisel kisama, et koordinaadid puuduvad. Võid proovida OBJ failina exportida.
Materjalid exportimisel failiga kaasa ei lähe.
R.
|
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
01.06.2011 17:26:50
|
|
|
Hmm ma järeldusin lihtsalt sellest
|
|
tagasi üles |
|
 |
Braien
HV Guru

liitunud: 02.02.2009
|
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
02.06.2011 03:03:33
|
|
|
Parem lõika ise UV lahti. Või kasuta selleks mõeldud programme(UVlayout näiteks).
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
02.06.2011 11:17:20
|
|
|
jamaylem kirjutas: |
Parem lõika ise UV lahti. Või kasuta selleks mõeldud programme(UVlayout näiteks). |
asi pole üldse UV layouti perfektsuses. Parem on muidugi seam'id ise paika panna aga on vaja lihtsalt teada kas UV layout ka ekspordidakse
|
|
tagasi üles |
|
 |
Braien
HV Guru

liitunud: 02.02.2009
|
02.06.2011 11:19:43
|
|
|
Ma saan peale viite vaadata.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
02.06.2011 11:27:37
|
|
|
braien334 kirjutas: |
Ma saan peale viite vaadata. |
Tänud, kiiret pole
|
|
tagasi üles |
|
 |
MaxEvil
HV kasutaja

liitunud: 07.10.2007
|
04.06.2011 17:36:46
|
|
|
Omast kogemusest võin öelda et kui vaja teha palju import/export 3dmax ja Blenderi vahel siis .3ds fail on üks kehvemaid faile milleses üldse salvestada oma objektid, tegu on vana formaadiga ning omab igasuguseid imelike kiikse(nagu näiteks kõik küljed alati imporditakse kolmnurkadena jne...)
Kui kasutada, siis kas .obj või ka colladat, mis kellekele meeldib, isiklikult eelistaks alati .obj formaati, siia maani pole veel ükski asi metsa läinud 3dmaxis, kõik on niimoodi avanenud nagu Blenderis mudeldatut, ka uv layout tuleb nii nagu Blenderis tehtud. Natuke tuleb muidugi 3dMaxi import menüüs asju muuta kuna seal rohkem kellasi ja vilesi, et saada täpselt sama tulemus...
proovisin 3dMax2010-ga, mudelid tulevad ilusti ilma mingite probleemidega, uv layout on tegelt midagi olemas, kuid see ei näe välja selline nagu peakas, suht lambikas uv layout tudub olema(impordiga nässus suure tõenäosusega)
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
04.06.2011 20:01:38
|
|
|
.obj on tõesti üks parimaid ja eks lähengi selle peale välja.
Tegin midagi suvalist vahelduseks
Spoiler 
|
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
05.06.2011 12:55:44
|
|
|
tiivik, täitsa kena! Pane materjalid ka peale
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
06.06.2011 17:15:58
|
|
|
tiivik, mõnus, mis sellise vidina polycount on?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rapidsh0t
HV vaatleja

liitunud: 13.07.2010
|
07.06.2011 21:11:47
|
|
|
Riputan vahelduseks mõned pildid oma käesolevast projektist.
Tegu siis enese proovilepaneku eesmärgil alustatud lennuki projektiga. Inspiratsiooni sain ühest väikesest online lennukimängust (Altitude). Kõik detailid on ise välja mõeldud (st, ei kasutanud jooniseid vms) ja eesmärgiks seadsin, et asi lihtsalt hea ja huvitav välja näeks (ei aja taga ülimat reaalsust). Kuigi liikuvad objektid üritasin ikkagi nii modelleerida ja animeerida, et need vähegi loogiliselt liiguksid ja üksteisest päris läbi ei läheks.
Polygon'ide arvu püüdsin võimalikult madalal hoida:
Lennuk (koos lisavidinatega):
Polys: 164 909
Verts: 181 367
Taustal olevad hooned jne kokku ~100k poly.
Lõppeesmärk on see kunagi lendama saada (mingi lühivideo vms) ja erieffektide tegemise harjutamiseks hakkab ehk kunagi relvadest ka midagi väja tulistama
Mainiks veel, et see muheda näoga onu on tasuta ühelt leheküljelt alla tiritud, ülejäänu on omatehtud.
Praegu tegelen lennuki materjalide ja tekstuuride meisterdamisega, kuid selliste ilmadega nagu viimasel ajal väljas on, ei taha see eriti edeneda
Edu!
R.
|
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
07.06.2011 21:18:18
|
|
|
Väga ilus. Detailne.
Ma olen kade.
Kas see tüüp kes seda juhib näeb nende relvade tagant välja?
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sylv3r
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2011
|
07.06.2011 21:58:29
|
|
|
Tervitus kõigile, uus tegelane siin keskkonnas aga juba leidsin inimesed samade huvidega
mõtlesin siis postitada ka mõned tööd mis teinud.
Kasutan ma Luxology Modo nimelist programmi,mis pole vist väga laialt levinud programm aga väga kasutajasõbralik ja hea feature on realtime render engine.
Nii siis:
Ford Focus WRC - polycount 44020 ja ühe stilli (2048x1366px) rendertime oli 27min
Audi R8 - polycount 81303 ja ühe stilli (2048x1366px) rendertime oli 35min
Aston Martin DB9 - polycount 66034 ja stilli (2048x1366px) rendertime 30min
Ja vahelduseks paar tegelast esimese nimi on Furly - polycound 6817 ja stilli (1366x2048px) rendertime 28min
Teisel pole nime - polycount 4583 ja stilli (2048x1366px) rendertime 30min
teisi renderdusi ja muidu vidinaid saab vaadata minu lehelt http://www.facebook.com/pages/9Teen-Design/214822321871741 ja kui meeldib siis fänni/sharei jne
|
|
tagasi üles |
|
 |
Rapidsh0t
HV vaatleja

liitunud: 13.07.2010
|
07.06.2011 22:09:02
|
|
|
SinineSiil kirjutas: |
Kas see tüüp kes seda juhib näeb nende relvade tagant välja? |
Jah, nendelt piltidelt ei ole seda näha, aga... sel relval on LCD ekraan, mis kuvab piloodile kaamera kaudu eespool toimuva action'i!! Või midagi sellist
@Sylv3r - Kenad renderdused!
|
|
tagasi üles |
|
 |
anonymic
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2004
|
07.06.2011 22:16:30
|
|
|
Kuulid lendavad läbi propelleri. Aga hea töö tõesti.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
|