Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 56, 57, 58  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
punktiir
HV Guru

liitunud: 20.07.2004




sõnum 31.05.2011 12:43:01 vasta tsitaadiga

küsimus. miks peavad asjad reaalsed välja nägema?
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mTim
HV Guru
mTim

liitunud: 19.10.2004




sõnum 31.05.2011 12:52:41 vasta tsitaadiga

punktiir kirjutas:
küsimus. miks peavad asjad reaalsed välja nägema?


Isegi kui on tegu täiesti mittereaalse asjaga, võtab aju selle paremini vastu, kui ta tundub reaalne mittereaalne asi...

Said aru?

_________________
"I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
punktiir
HV Guru

liitunud: 20.07.2004




sõnum 31.05.2011 14:50:20 vasta tsitaadiga

ei aga noh iga ühel oma arvamus
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009




sõnum 31.05.2011 14:51:30 vasta tsitaadiga

ma arvan, et kui üritatakse reaalsust teha, siis peaks reaalne olema, aga kui tulemus on täpselt nagu tahetakse, siis ok.
_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mTim
HV Guru
mTim

liitunud: 19.10.2004




sõnum 31.05.2011 15:00:09 vasta tsitaadiga

punktiir kirjutas:
ei aga noh iga ühel oma arvamus


Seda kindlasti icon_smile.gif

_________________
"I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 01.06.2011 16:30:37 vasta tsitaadiga

Vaja on Blenderist 3Dsmaxi jaoks sobiv fail exportida. Proovin .3ds exporter addoni ja kas keegi max'i omanikest oleks nii hea ja prooviks kas see stseen avaneb ja renderdub koos materjalide ja tekstuuridega.

http://www.upload.ee/files/1384631/audodeskTEST.3ds.html
E: hull typo failinimes icon_lol.gif

Blenderi default render näeb välja selline:
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 01.06.2011 16:44:18 vasta tsitaadiga

tiivik kirjutas:
Vaja on Blenderist 3Dsmaxi jaoks sobiv fail exportida. Proovin .3ds exporter addoni ja kas keegi max'i omanikest oleks nii hea ja prooviks kas see stseen avaneb ja renderdub koos materjalide ja tekstuuridega.

http://www.upload.ee/files/1384631/audodeskTEST.3ds.html
E: hull typo failinimes icon_lol.gif

Blenderi default render näeb välja selline:
Spoiler Spoiler Spoiler


Paremal juhul suudab Blender vaid UV tekstuure mape edasi anda.
Materjalid tuleb nagunii uuesti ülesse sättida teises programmis.

_________________
My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rapidsh0t
HV vaatleja
Rapidsh0t

liitunud: 13.07.2010




sõnum 01.06.2011 17:02:24 vasta tsitaadiga

tiivik kirjutas:
Vaja on Blenderist 3Dsmaxi jaoks sobiv fail exportida. Proovin .3ds exporter addoni ja kas keegi max'i omanikest oleks nii hea ja prooviks kas see stseen avaneb ja renderdub koos materjalide ja tekstuuridega.

http://www.upload.ee/files/1384631/audodeskTEST.3ds.html
E: hull typo failinimes icon_lol.gif

Blenderi default render näeb välja selline:
Spoiler Spoiler Spoiler


Jah, nagu Mucrop3 seletas, siis saad ainult objekte exportida, ja seda kas UV-koordinaatidega või ilma. Proovisin antud faili Max 2011-s ja seal pistab renderdamisel kisama, et koordinaadid puuduvad. Võid proovida OBJ failina exportida.

Materjalid exportimisel failiga kaasa ei lähe.

R.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 01.06.2011 17:26:50 vasta tsitaadiga

Hmm ma järeldusin lihtsalt sellest
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009




sõnum 01.06.2011 20:14:05 vasta tsitaadiga

Ma vaatan oma arvutis üle, kui satun sinna.

Materialid täitsa olemas, kuid kivi texture puudub.
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 01.06.2011 20:25:04 vasta tsitaadiga

braien334 kirjutas:
Ma vaatan oma arvutis üle, kui satun sinna.

Materialid täitsa olemas, kuid kivi texture puudub.
Spoiler Spoiler Spoiler

Oh! See et tekstuur puudub, see on normaalne muidugi. Packising küll external data .blendi aga see ei tähenda et see .3ds faili expordidakse. Tore et materialid tulid, aga kas saaksid ka korra UV layoutile pilgu visata? Panin blendas sphere projection ja peaks midagi sellist välja nägema:
Spoiler Spoiler Spoiler

Tänud!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jamaylem
HV kasutaja
jamaylem

liitunud: 05.06.2005




sõnum 02.06.2011 03:03:33 vasta tsitaadiga

Parem lõika ise UV lahti. Või kasuta selleks mõeldud programme(UVlayout näiteks).
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 02.06.2011 11:17:20 vasta tsitaadiga

jamaylem kirjutas:
Parem lõika ise UV lahti. Või kasuta selleks mõeldud programme(UVlayout näiteks).

asi pole üldse UV layouti perfektsuses. Parem on muidugi seam'id ise paika panna aga on vaja lihtsalt teada kas UV layout ka ekspordidakse
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009




sõnum 02.06.2011 11:19:43 vasta tsitaadiga

Ma saan peale viite vaadata.
_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 02.06.2011 11:27:37 vasta tsitaadiga

braien334 kirjutas:
Ma saan peale viite vaadata.

Tänud, kiiret pole icon_wink.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 04.06.2011 17:36:46 vasta tsitaadiga

Omast kogemusest võin öelda et kui vaja teha palju import/export 3dmax ja Blenderi vahel siis .3ds fail on üks kehvemaid faile milleses üldse salvestada oma objektid, tegu on vana formaadiga ning omab igasuguseid imelike kiikse(nagu näiteks kõik küljed alati imporditakse kolmnurkadena jne...)

Kui kasutada, siis kas .obj või ka colladat, mis kellekele meeldib, isiklikult eelistaks alati .obj formaati, siia maani pole veel ükski asi metsa läinud 3dmaxis, kõik on niimoodi avanenud nagu Blenderis mudeldatut, ka uv layout tuleb nii nagu Blenderis tehtud. Natuke tuleb muidugi 3dMaxi import menüüs asju muuta kuna seal rohkem kellasi ja vilesi, et saada täpselt sama tulemus...



tsitaat:
http://www.upload.ee/files/1384631/audodeskTEST.3ds.html


proovisin 3dMax2010-ga, mudelid tulevad ilusti ilma mingite probleemidega, uv layout on tegelt midagi olemas, kuid see ei näe välja selline nagu peakas, suht lambikas uv layout tudub olema(impordiga nässus suure tõenäosusega) icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 04.06.2011 20:01:38 vasta tsitaadiga

.obj on tõesti üks parimaid ja eks lähengi selle peale välja.

Tegin midagi suvalist vahelduseks
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 05.06.2011 12:55:44 vasta tsitaadiga

tiivik, täitsa kena! Pane materjalid ka peale thumbs_up.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 06.06.2011 17:15:58 vasta tsitaadiga

tiivik, mõnus, mis sellise vidina polycount on?
_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jamaylem
HV kasutaja
jamaylem

liitunud: 05.06.2005




sõnum 06.06.2011 23:21:20 vasta tsitaadiga

Midagi prooviks.
Esimesel ca 10k polycount teisel 1M ca.
Esimene katsetus ka polypaintiga.
Teaks kuidas Maya paremini renderdada , oleks tulnud ka esimene pilt nati parem välja.

http://imageshack.us/photo/my-images/17/proovd.jpg/
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rapidsh0t
HV vaatleja
Rapidsh0t

liitunud: 13.07.2010




sõnum 07.06.2011 21:11:47 vasta tsitaadiga

Riputan vahelduseks mõned pildid oma käesolevast projektist.

Tegu siis enese proovilepaneku eesmärgil alustatud lennuki projektiga. Inspiratsiooni sain ühest väikesest online lennukimängust (Altitude). Kõik detailid on ise välja mõeldud (st, ei kasutanud jooniseid vms) ja eesmärgiks seadsin, et asi lihtsalt hea ja huvitav välja näeks (ei aja taga ülimat reaalsust). Kuigi liikuvad objektid üritasin ikkagi nii modelleerida ja animeerida, et need vähegi loogiliselt liiguksid ja üksteisest päris läbi ei läheks.

Polygon'ide arvu püüdsin võimalikult madalal hoida:
Lennuk (koos lisavidinatega):
Polys: 164 909
Verts: 181 367

Taustal olevad hooned jne kokku ~100k poly.

Lõppeesmärk on see kunagi lendama saada (mingi lühivideo vms) ja erieffektide tegemise harjutamiseks hakkab ehk kunagi relvadest ka midagi väja tulistama icon_smile.gif

Mainiks veel, et see muheda näoga onu on tasuta ühelt leheküljelt alla tiritud, ülejäänu on omatehtud.



Praegu tegelen lennuki materjalide ja tekstuuride meisterdamisega, kuid selliste ilmadega nagu viimasel ajal väljas on, ei taha see eriti edeneda icon_razz.gif

Edu!

R.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SinineSiil
Kreisi kasutaja
SinineSiil

liitunud: 12.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.06.2011 21:18:18 vasta tsitaadiga

Väga ilus. Detailne. thumbs_up.gif
Ma olen kade. icon_razz.gif
Kas see tüüp kes seda juhib näeb nende relvade tagant välja?
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 07.06.2011 21:58:29 vasta tsitaadiga

Tervitus kõigile, uus tegelane siin keskkonnas aga juba leidsin inimesed samade huvidega icon_smile.gif

mõtlesin siis postitada ka mõned tööd mis teinud.
Kasutan ma Luxology Modo nimelist programmi,mis pole vist väga laialt levinud programm aga väga kasutajasõbralik ja hea feature on realtime render engine.

Nii siis:
Ford Focus WRC - polycount 44020 ja ühe stilli (2048x1366px) rendertime oli 27min


Audi R8 - polycount 81303 ja ühe stilli (2048x1366px) rendertime oli 35min


Aston Martin DB9 - polycount 66034 ja stilli (2048x1366px) rendertime 30min


Ja vahelduseks paar tegelast esimese nimi on Furly - polycound 6817 ja stilli (1366x2048px) rendertime 28min


Teisel pole nime - polycount 4583 ja stilli (2048x1366px) rendertime 30min


teisi renderdusi ja muidu vidinaid saab vaadata minu lehelt http://www.facebook.com/pages/9Teen-Design/214822321871741 ja kui meeldib siis fänni/sharei jne icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Rapidsh0t
HV vaatleja
Rapidsh0t

liitunud: 13.07.2010




sõnum 07.06.2011 22:09:02 vasta tsitaadiga

SinineSiil kirjutas:

Kas see tüüp kes seda juhib näeb nende relvade tagant välja?


Jah, nendelt piltidelt ei ole seda näha, aga... sel relval on LCD ekraan, mis kuvab piloodile kaamera kaudu eespool toimuva action'i!! Või midagi sellist icon_biggrin.gif



@Sylv3r - Kenad renderdused! thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anonymic
Kreisi kasutaja
anonymic

liitunud: 04.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.06.2011 22:16:30 vasta tsitaadiga

Kuulid lendavad läbi propelleri. Aga hea töö tõesti. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 56, 57, 58  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.