Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
19.04.2011 09:09:09
|
|
|
Ma olen kahtlemata õnnelik selle muudatuse üle
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
19.04.2011 09:09:57
|
|
|
Lootus on natukene taastatud
viimati muutis Velociraptor 19.04.2011 09:16:02, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
19.04.2011 09:12:05
|
|
|
Archangel kirjutas: |
Ise tahaks muidugi veel sellist optionit, nagu originaalis oli. Et kui siiski kursori millegi "kasutatava" peale paned, siis annab märku, et see on kasutatav. Sest praegu on tunne nagu kõik asjad oleksid osa backgroundist ning enne ei tea, kas saad midagi liigutada, kui ei proovi. |
mingi kast ilmub ju, mis näitab kas saab kasutada, siis kui otsa vaatab.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
tomhai
HV vaatleja
liitunud: 11.10.2004
|
19.04.2011 10:12:38
|
|
|
Õpetlik lugu sellest, et tasub ikka foorumites virisema käia. Bitching for the win!
ja jumal tänatud... sest ilma highlightideta näeb asi oluliselt normaalsem välja
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Delta
HV Guru

liitunud: 31.03.2004
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
Helbeke
HV kasutaja

liitunud: 05.01.2002
|
19.04.2011 11:24:22
|
|
|
Keskkond võiks olla hoopis nagu BF:BC2 – peidad küll end seina taha, aga kui vastane igaks-juhuks sinna granaadiheitjaga põrutab, siis on kööga Lahtisi asju (laud, toolid, tünnid ja kastid) võiks saada kõiki liigutada ja visata jne. Peidad end pimedas nurgas, aga siis valvur paneb tule põlema
Läksin vist liiga hoogu.
_________________ i like my sugar with coffe and cream |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
19.04.2011 16:21:49
|
|
|
Tõesti väga tore, et ikka natuke kuulatakse fänne ka. Minu meelest nägi ilma highlight'idetta mäng palju parem välja.
Mind paneb natuke imestama asjaolu, et neile tundus olevat suureks üllatuseks see, et mängijatele meeldib, kui neil on võimalik ise erinevaid settinguid valida ja mängu oma oskuste ning eelistuste järgi konfigureerida. See peaks ju olema ise-enesest mõistetav ning minu meelest on imelik, et nad juba algusest peale seda valikuvõimalust mängule ei lisanud.
Ehk siis, selle asemel, et ennast kiita, kui tublid nad on, et fänne kuulavad, peaks nad hoopis vabandama, et nad algselt seda võimalust oma mängule ei lisanud.
Kuid lõpp hea kõik hea...
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
24.04.2011 02:44:58
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Mind paneb natuke imestama asjaolu, et neile tundus olevat suureks üllatuseks see, et mängijatele meeldib, kui neil on võimalik ise erinevaid settinguid valida ja mängu oma oskuste ning eelistuste järgi konfigureerida. See peaks ju olema ise-enesest mõistetav ning minu meelest on imelik, et nad juba algusest peale seda valikuvõimalust mängule ei lisanud. |
Nemad seda mängu teevad, nende perspektiivist iseenesest mõistetav, et see peabki sisse lülitatud olema - nad ei ole need kes lõppkokkuvõttes seda mängivad, niiet nad ei pea igat pisiasja ilmtingimata intuitiivselt teadma. Võiks, aga nuh, nende jaoks on kõik nende mängu juures (kehtib KÕIGI developeride kohta) iseenesest mõistetav ja vajalik. Enne neil otseselt polegi võimalik aru saada, et võiks tiba muudatusi sisse lüüa. Loodetavasti ei tulnud liiga segase mõttega jutt.
Enivei, minult müts maha nende ees, et kuulavad konstruktiivset kriitikat ja teevad mängu veidi paremaks selle tulemusel.
Nagu eelpool mainitud, võiks rohkem selliseid developere olla.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
29.04.2011 11:28:26
|
|
|
deus ex: human revolution preview (pc gamer)
tsitaat: |
Instead, he talks to their leader, securing a weapon modification for his tranquiliser rifle. Purchasing the mod doesn’t automatically weld it to your rifle. To do that, Jon needs to dip into his inventory. It’s a comforting sight for Deus Ex devotees: it uses the same grid system the first game did, where each item takes up blocks of space depending on its physical size. Jon selects the weapon mod, clicks ‘combine’, and attaches it to his rifle. He pauses on the screen for a moment, resisting the urge to spend five minutes arranging his toys into neat little corners. |
tsitaat: |
The introduction of a dedicated cover system seems means guards don’t need to be the cataract-riddled myopia sufferers from the first game: if Jon had poked his head over the parapet as a grunt was looking his way, he’d be spotted and riddled with holes. |
tsitaat: |
Jon waits out the conversation, and watches as the guards start their wider patrol. Their routes look semi-random, and – even worse for would-be super-spies – they regularly turn around mid-saunter to check their six. |
tsitaat: |
He could systematically take them all down with a melee attack – lethal or non-lethal depending on how long he holds the attack button |
tsitaat: |
Unconscious enemies can’t always be counted out of the fight – Jon explains that a guard who comes across a slumped friend will revive him before sounding the alarm – but tranquilised bodies can be dragged out of sight to reduce detection chances. |
tsitaat: |
Human Revolution’s cover system is closest to Rainbow Six: Vegas’, and shooting seems to have the snap and kinetic power of that game’s guns. |
me likey
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kruvi
HV kasutaja
liitunud: 12.09.2003
|
29.04.2011 11:58:28
|
|
|
Hakkab ikka vaikselt positiivset infot tulema jah.
PC Gamer'i preview sisendas usku.
Kuigi maru naljakas on lugeda seda konsoolile harjumuspärast kirjeldust mis nuppu tuleb vajutada et midagi juhtuks.
Varasemalt ei olnud PC mängudel kunagi räägitud stiilis "to aim the gun you just hold right mouse button", too oli alati konsooli review'ides millegi pärast.
PC peal ju vahet pole mis algne conf on, muudad ikka endale mugavaks.
Vähemalt muidugi seekord tegi PC gamer ikka PC osa preview'd.
Kuigi oleks tahtnud kuulda ka seda kuidas menüüd, optionid, graafilised sätted ja pilt PC peal on, ehk siis rohkem infot. Praegu midagi väga uut seal ei olnud.
Hea ka see et DEV'id ikka rahvast kuulda võtsid ja selle highlight'i valitavaks muutsid.
Samas mainisid nad seda, et "Deus Ex" raskus-astmel on see by-default välja lülitatud. Huvitav oleks teada kas see on tagantjärele valik või oli see neil kohe algne plaan, et selles raskusastmes seda ei ole.
See tähendaks seda et ka nende arust on see pigem tegelt abi funktsioon asjade kergemaks tegemiseks, mitte see virtual reality crap.
Nende intervjuust tuli ikkagi natuke sellist ülbet hoiakut kuidagi, võibolla lihtsalt prantslaste eripära
Samas vahet pole, põhi kriitika tekitaja võeti välja mis on igati
Kõlab lõpuks nagu õige Deus Ex'i järg
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrisVr
HV Guru
liitunud: 27.08.2008
|
03.05.2011 23:55:48
|
|
|
Süsteeminõuded!
tsitaat: |
Minimum PC specs:
OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7 with DirectX 9.0c
PROCESSOR: 2 GHz dual core
RAM: 1 GB RAM (Windows XP) / 2 GB (Windows Vista and Windows 7)
GRAPHICS: NVIDIA GeForce 8000 series or ATI Radeon HD 2000 series or better
REQUIRED DISC SPACE: 8.5 GB
Recommended PC specs:
OS: Windows 7
PROCESSOR: AMD Phenom II X4 or Intel Core 2 Quad or better
RAM: 2 GB
GRAPHICS: AMD Radeon HD 5850
REQUIRED DISC SPACE: 8.5 GB |
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
04.05.2011 21:44:20
|
|
|
ohoo, hud on vägev.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
04.05.2011 22:06:59
|
|
|
HUDi vaadates saan aru, miks nad väitsid et "oranz kast ümber objektide ei murra illusiooni". Kõik HUDi elemendid on kastikestega ümbritsetud. Aga mõnusalt minimalistlik paistab. Mulle väga istub. Kas tõesti korralik GOTY kandidaat?
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
falkriz
HV kasutaja

liitunud: 24.11.2007
|
04.05.2011 22:31:00
|
|
|
Hehe, endalegi jäi HUD silma. Ilus pisike. Mulle meeldib
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
05.05.2011 09:55:03
|
|
|
HUD on tõesti hästi disainitud.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
05.05.2011 13:48:55
|
|
|
Huvitav kas kunagi mõni fps ka tehakse kus ei ole laskemoona näha ja laadimisel pool tühi magasin lihtsalt täis ei liideta?
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
05.05.2011 14:02:03
|
|
|
486, selgita oma mõtet pisut selgemalt palun.
laskemoona ei näidata ja reloadimisel vanasse pidemesse sisse jääv ammo discarditakse? neid on üsna mitu.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
05.05.2011 17:06:01
|
|
|
Meenub ka, et on olnud mänge, kus pooliku pidemega, läheb ka laskemoon - kuid neid on tõesti vähe.
edit: kiirotsinguna Battlefield 1942 ja SWAT
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
Celos
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.08.2005
|
05.05.2011 18:06:34
|
|
|
marcor1 kirjutas: |
Meenub ka, et on olnud mänge, kus pooliku pidemega, läheb ka laskemoon - kuid neid on tõesti vähe.
edit: kiirotsinguna Battlefield 1942 ja SWAT |
Ja Mafia jäi mainimata? Häbi ..
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
kiiver
HV vaatleja
liitunud: 03.04.2003
|
05.05.2011 18:18:58
|
|
|
Celos kirjutas: |
marcor1 kirjutas: |
Meenub ka, et on olnud mänge, kus pooliku pidemega, läheb ka laskemoon - kuid neid on tõesti vähe.
edit: kiirotsinguna Battlefield 1942 ja SWAT |
Ja Mafia jäi mainimata? Häbi .. |
Ja sõjasimud nagu ArmA seeria
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
05.05.2011 21:35:19
|
|
|
kiiver kirjutas: |
Celos kirjutas: |
marcor1 kirjutas: |
Meenub ka, et on olnud mänge, kus pooliku pidemega, läheb ka laskemoon - kuid neid on tõesti vähe.
edit: kiirotsinguna Battlefield 1942 ja SWAT |
Ja Mafia jäi mainimata? Häbi .. |
Ja sõjasimud nagu ArmA seeria |
Ja ka GRAW.
Edit: Video HUD'ist http://uk.ign.com/videos/2011/05/04/the-pc-hud-in-deux-ex-human-revolution
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
10.05.2011 20:48:28
|
|
|
Uued screenid. Näeb päris hea välja.
Spoiler 
Edit: Artistilises mõttes.
viimati muutis SinineSiil 10.05.2011 21:25:30, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
10.05.2011 21:06:13
|
|
|
ei ütleks characterid näevad päris head välja (kuigi enamasti tänapäevastes mängudes ju näevadki!), environment on küll üsna lahja nende screenide järgi...
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
|