Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Deus Ex: Human Revolution märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 44, 45, 46  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2011 09:09:09 vasta tsitaadiga

Ma olen kahtlemata õnnelik selle muudatuse üle icon_cool.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Velociraptor
HV veteran
Velociraptor

liitunud: 27.03.2004




sõnum 19.04.2011 09:09:57 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif
Lootus on natukene taastatud icon_biggrin.gif


viimati muutis Velociraptor 19.04.2011 09:16:02, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 19.04.2011 09:12:05 vasta tsitaadiga

Archangel kirjutas:

Ise tahaks muidugi veel sellist optionit, nagu originaalis oli. Et kui siiski kursori millegi "kasutatava" peale paned, siis annab märku, et see on kasutatav. Sest praegu on tunne nagu kõik asjad oleksid osa backgroundist ning enne ei tea, kas saad midagi liigutada, kui ei proovi.


mingi kast ilmub ju, mis näitab kas saab kasutada, siis kui otsa vaatab.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tomhai
HV vaatleja

liitunud: 11.10.2004




sõnum 19.04.2011 10:12:38 vasta tsitaadiga

Õpetlik lugu sellest, et tasub ikka foorumites virisema käia. Bitching for the win!icon_smile.gif
ja jumal tänatud... sest ilma highlightideta näeb asi oluliselt normaalsem välja thumbs_up.gif
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Delta
HV Guru
Delta

liitunud: 31.03.2004




sõnum 19.04.2011 10:31:19 vasta tsitaadiga

Ma pelgan, et enamus virisejatest mängib hiljem ikkagi "Hilight - on" modes icon_cool.gif Aga valikuvõimalused on alati head, seega positiivne uudis thumbs_up.gif
_________________
airgun.planet.ee - õhkrelvad ja taskulambid
Salva kindlustus = probleemid
M: Käekell
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Helbeke
HV kasutaja
Helbeke

liitunud: 05.01.2002




sõnum 19.04.2011 11:24:22 vasta tsitaadiga

Keskkond võiks olla hoopis nagu BF:BC2 – peidad küll end seina taha, aga kui vastane igaks-juhuks sinna granaadiheitjaga põrutab, siis on kööga icon_wink.gif Lahtisi asju (laud, toolid, tünnid ja kastid) võiks saada kõiki liigutada ja visata jne. Peidad end pimedas nurgas, aga siis valvur paneb tule põlema icon_smile.gif

Läksin vist liiga hoogu.

_________________
i like my sugar with coffe and cream
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 19.04.2011 16:21:49 vasta tsitaadiga

Tõesti väga tore, et ikka natuke kuulatakse fänne ka. Minu meelest nägi ilma highlight'idetta mäng palju parem välja.

Mind paneb natuke imestama asjaolu, et neile tundus olevat suureks üllatuseks see, et mängijatele meeldib, kui neil on võimalik ise erinevaid settinguid valida ja mängu oma oskuste ning eelistuste järgi konfigureerida. See peaks ju olema ise-enesest mõistetav ning minu meelest on imelik, et nad juba algusest peale seda valikuvõimalust mängule ei lisanud.

Ehk siis, selle asemel, et ennast kiita, kui tublid nad on, et fänne kuulavad, peaks nad hoopis vabandama, et nad algselt seda võimalust oma mängule ei lisanud.

Kuid lõpp hea kõik hea...
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Heineken
HV Guru

liitunud: 09.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.04.2011 02:44:58 vasta tsitaadiga

LightsabeR kirjutas:
Mind paneb natuke imestama asjaolu, et neile tundus olevat suureks üllatuseks see, et mängijatele meeldib, kui neil on võimalik ise erinevaid settinguid valida ja mängu oma oskuste ning eelistuste järgi konfigureerida. See peaks ju olema ise-enesest mõistetav ning minu meelest on imelik, et nad juba algusest peale seda valikuvõimalust mängule ei lisanud.

Nemad seda mängu teevad, nende perspektiivist iseenesest mõistetav, et see peabki sisse lülitatud olema - nad ei ole need kes lõppkokkuvõttes seda mängivad, niiet nad ei pea igat pisiasja ilmtingimata intuitiivselt teadma. Võiks, aga nuh, nende jaoks on kõik nende mängu juures (kehtib KÕIGI developeride kohta) iseenesest mõistetav ja vajalik. Enne neil otseselt polegi võimalik aru saada, et võiks tiba muudatusi sisse lüüa. Loodetavasti ei tulnud liiga segase mõttega jutt.
Enivei, minult müts maha nende ees, et kuulavad konstruktiivset kriitikat ja teevad mängu veidi paremaks selle tulemusel. thumbs_up.gif
Nagu eelpool mainitud, võiks rohkem selliseid developere olla.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 29.04.2011 11:28:26 vasta tsitaadiga

deus ex: human revolution preview (pc gamer)
tsitaat:
Instead, he talks to their leader, securing a weapon modification for his tranquiliser rifle. Purchasing the mod doesn’t automatically weld it to your rifle. To do that, Jon needs to dip into his inventory. It’s a comforting sight for Deus Ex devotees: it uses the same grid system the first game did, where each item takes up blocks of space depending on its physical size. Jon selects the weapon mod, clicks ‘combine’, and attaches it to his rifle. He pauses on the screen for a moment, resisting the urge to spend five minutes arranging his toys into neat little corners.

tsitaat:
The introduction of a dedicated cover system seems means guards don’t need to be the cataract-riddled myopia sufferers from the first game: if Jon had poked his head over the parapet as a grunt was looking his way, he’d be spotted and riddled with holes.

tsitaat:
Jon waits out the conversation, and watches as the guards start their wider patrol. Their routes look semi-random, and – even worse for would-be super-spies – they regularly turn around mid-saunter to check their six.

tsitaat:
He could systematically take them all down with a melee attack – lethal or non-lethal depending on how long he holds the attack button

tsitaat:
Unconscious enemies can’t always be counted out of the fight – Jon explains that a guard who comes across a slumped friend will revive him before sounding the alarm – but tranquilised bodies can be dragged out of sight to reduce detection chances.

tsitaat:
Human Revolution’s cover system is closest to Rainbow Six: Vegas’, and shooting seems to have the snap and kinetic power of that game’s guns.


me likey thumbs_up.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kruvi
HV kasutaja

liitunud: 12.09.2003




sõnum 29.04.2011 11:58:28 vasta tsitaadiga

Hakkab ikka vaikselt positiivset infot tulema jah.
PC Gamer'i preview sisendas usku.

Kuigi maru naljakas on lugeda seda konsoolile harjumuspärast kirjeldust mis nuppu tuleb vajutada et midagi juhtuks.
Varasemalt ei olnud PC mängudel kunagi räägitud stiilis "to aim the gun you just hold right mouse button", too oli alati konsooli review'ides millegi pärast.
PC peal ju vahet pole mis algne conf on, muudad ikka endale mugavaks.

Vähemalt muidugi seekord tegi PC gamer ikka PC osa preview'd.

Kuigi oleks tahtnud kuulda ka seda kuidas menüüd, optionid, graafilised sätted ja pilt PC peal on, ehk siis rohkem infot. Praegu midagi väga uut seal ei olnud.


Hea ka see et DEV'id ikka rahvast kuulda võtsid ja selle highlight'i valitavaks muutsid.
Samas mainisid nad seda, et "Deus Ex" raskus-astmel on see by-default välja lülitatud. Huvitav oleks teada kas see on tagantjärele valik või oli see neil kohe algne plaan, et selles raskusastmes seda ei ole.
See tähendaks seda et ka nende arust on see pigem tegelt abi funktsioon asjade kergemaks tegemiseks, mitte see virtual reality crap.
Nende intervjuust tuli ikkagi natuke sellist ülbet hoiakut kuidagi, võibolla lihtsalt prantslaste eripära icon_biggrin.gif

Samas vahet pole, põhi kriitika tekitaja võeti välja mis on igati thumbs_up.gif
Kõlab lõpuks nagu õige Deus Ex'i järg thumbs_up.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.05.2011 23:55:48 vasta tsitaadiga

Süsteeminõuded! icon_smile.gif
tsitaat:
Minimum PC specs:
OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7 with DirectX 9.0c
PROCESSOR: 2 GHz dual core
RAM: 1 GB RAM (Windows XP) / 2 GB (Windows Vista and Windows 7)
GRAPHICS: NVIDIA GeForce 8000 series or ATI Radeon HD 2000 series or better
REQUIRED DISC SPACE: 8.5 GB

Recommended PC specs:
OS: Windows 7
PROCESSOR: AMD Phenom II X4 or Intel Core 2 Quad or better
RAM: 2 GB
GRAPHICS: AMD Radeon HD 5850
REQUIRED DISC SPACE: 8.5 GB
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SinineSiil
Kreisi kasutaja
SinineSiil

liitunud: 12.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.05.2011 21:44:18 vasta tsitaadiga

PC screenid. Näeb ka HUD'i. thumbs_up.gif
Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

Edit: http://www.pcgamer.com/2011/05/04/eidos-talk-deus-ex-human-revolution-pc-exclusive-features/
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 04.05.2011 21:44:20 vasta tsitaadiga

ohoo, hud on vägev.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madfury
HV veteran
madfury

liitunud: 05.09.2004




sõnum 04.05.2011 22:06:59 vasta tsitaadiga

HUDi vaadates saan aru, miks nad väitsid et "oranz kast ümber objektide ei murra illusiooni". Kõik HUDi elemendid on kastikestega ümbritsetud. Aga mõnusalt minimalistlik paistab. Mulle väga istub. Kas tõesti korralik GOTY kandidaat?
_________________
Avatar by Flacko
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
falkriz
HV kasutaja
falkriz

liitunud: 24.11.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.05.2011 22:31:00 vasta tsitaadiga

Hehe, endalegi jäi HUD silma. Ilus pisike. Mulle meeldib thumbs_up.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Heineken
HV Guru

liitunud: 09.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.05.2011 09:55:03 vasta tsitaadiga

HUD on tõesti hästi disainitud. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 05.05.2011 13:48:55 vasta tsitaadiga

Huvitav kas kunagi mõni fps ka tehakse kus ei ole laskemoona näha ja laadimisel pool tühi magasin lihtsalt täis ei liideta?
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 05.05.2011 14:02:03 vasta tsitaadiga

486, selgita oma mõtet pisut selgemalt palun.
laskemoona ei näidata ja reloadimisel vanasse pidemesse sisse jääv ammo discarditakse? neid on üsna mitu.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 05.05.2011 17:06:01 vasta tsitaadiga

Meenub ka, et on olnud mänge, kus pooliku pidemega, läheb ka laskemoon - kuid neid on tõesti vähe.
edit: kiirotsinguna Battlefield 1942 ja SWAT

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Celos
Kreisi kasutaja
Celos

liitunud: 23.08.2005




sõnum 05.05.2011 18:06:34 vasta tsitaadiga

marcor1 kirjutas:
Meenub ka, et on olnud mänge, kus pooliku pidemega, läheb ka laskemoon - kuid neid on tõesti vähe.
edit: kiirotsinguna Battlefield 1942 ja SWAT


Ja Mafia jäi mainimata? Häbi ..
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kiiver
HV vaatleja

liitunud: 03.04.2003




sõnum 05.05.2011 18:18:58 vasta tsitaadiga

Celos kirjutas:
marcor1 kirjutas:
Meenub ka, et on olnud mänge, kus pooliku pidemega, läheb ka laskemoon - kuid neid on tõesti vähe.
edit: kiirotsinguna Battlefield 1942 ja SWAT


Ja Mafia jäi mainimata? Häbi ..


Ja sõjasimud nagu ArmA seeria
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SinineSiil
Kreisi kasutaja
SinineSiil

liitunud: 12.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.05.2011 21:35:19 vasta tsitaadiga

kiiver kirjutas:
Celos kirjutas:
marcor1 kirjutas:
Meenub ka, et on olnud mänge, kus pooliku pidemega, läheb ka laskemoon - kuid neid on tõesti vähe.
edit: kiirotsinguna Battlefield 1942 ja SWAT


Ja Mafia jäi mainimata? Häbi ..


Ja sõjasimud nagu ArmA seeria

Ja ka GRAW.
Edit: Video HUD'ist http://uk.ign.com/videos/2011/05/04/the-pc-hud-in-deux-ex-human-revolution
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madfury
HV veteran
madfury

liitunud: 05.09.2004




sõnum 10.05.2011 15:13:24 vasta tsitaadiga

Vana uudis: DX toetab Eyefinityt (kuni 5 ekraani). Uus uudis: PC port toetab DX11 ja 3D-d.
http://www.pcgamer.com/2011/05/05/deus-ex-human-revolution-will-support-directx11-3d-and-amd-eyefinity/

Edit: Video for the PC Master Race!

Link

_________________
Avatar by Flacko
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SinineSiil
Kreisi kasutaja
SinineSiil

liitunud: 12.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.05.2011 20:48:28 vasta tsitaadiga

Uued screenid. Näeb päris hea välja.
Spoiler Spoiler Spoiler

Edit: Artistilises mõttes.


viimati muutis SinineSiil 10.05.2011 21:25:30, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.05.2011 21:06:13 vasta tsitaadiga

ei ütleks icon_rolleyes.gif characterid näevad päris head välja (kuigi enamasti tänapäevastes mängudes ju näevadki!), environment on küll üsna lahja nende screenide järgi...
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Deus Ex: Human Revolution mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 44, 45, 46  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.