Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Elder Scrolls V: Skyrim märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 186, 187, 188  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
gert2006
HV vaatleja

liitunud: 23.09.2010




sõnum 18.04.2011 18:03:25 vasta tsitaadiga

Võtab minu kui suure oblivioni austaja sõnatuks thumbs_up.gif teen kindlasti preorderi ära
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaarta
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.09.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.04.2011 18:08:20 vasta tsitaadiga

natuke skeptiliseks muudab see "bullettime" vms lisamine mängu....muidu täitsa asjalik tundub
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dude .
HV Guru

liitunud: 11.10.2007




sõnum 18.04.2011 18:11:48 vasta tsitaadiga

Ma ei mäleta, kas TES mängudes on olnud, aga näiteks viimastes Fallout mängudes on kah tegelikult olemas olnud selline võimalus...eriti ei sega. Ei usu, et päris matrix'iks läheb.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 18.04.2011 18:17:47 vasta tsitaadiga

Paganarh kirjutas:
muidu kompu aga kurvaks teeb ikkagi level scale icon_sad.gif olgu, nüüd saab see Howardi jutu järgi rohkem F3 moodi olema, mis on natuke parem, kuid võiks olla rohkem F:NV oma, kus tõesti on kohti kuhu minnes sulle kiirelt paar uut auku rebitakse
tsitaat:
The trick is telling a player in a wide open game, without locking stuff off, that "this area is too hard for you, come back later."

no miks? mis selles nii halba on, et satud kuskile, kust hädapärast eluga välja saad ning siis pead valima kas pumpad ennast mõnda aega või üritad probleemile kavalusega läheneda.
seda tugevam on ju "tehtud!" tunne, kui lõpuks viimase vastase seal kohas kasti lööd...

ses suhtes võttis F:NV ikka rõõmupisara silma kui vastupidiselt soovitustele läksin põhjapoole ning skorpionid ja deathclawd mind nahka pistsid icon_smile.gif

aga eks hea vähemalt et mitte Oblivioni level scale pole baasiks võetud, see oli kõige hullem.


FO3 ei võrdu FO:NV.
FO3 oli mõttetu - Vaultist väljapääsemisel, sai suht kohe mingi supermutant ära killitud. Natuke kogenenumana, ei pakkunud mingit pinget BOS patrull laiali peksta - asi mis oleks pidanud üksiküritajale, suht "mission impossble" olema.
"Kavalusega" tugevate kollide tapmine, võrdub tavaliselt mängutegijate vigade ära kasutamisega. Tüüpiliselt leitakse mingi kaldpind, mida mööda vaenlane sinuni ei jõua ja siis laksitakse, paari meetri pealt ranged attaci. Ei ole tegelikult kaval ju?

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 18.04.2011 19:14:49 vasta tsitaadiga

marcor1 kirjutas:
"Kavalusega" tugevate kollide tapmine, võrdub tavaliselt mängutegijate vigade ära kasutamisega. Tüüpiliselt leitakse mingi kaldpind, mida mööda vaenlane sinuni ei jõua ja siis laksitakse, paari meetri pealt ranged attaci. Ei ole tegelikult kaval ju?

No see on küll juba sinu enda probleem, kui sa mängu buge exploitid ja siis nina krimpsutad, et mäng liiga lihtne. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 18.04.2011 19:46:00 vasta tsitaadiga

LightsabeR kirjutas:
marcor1 kirjutas:
"Kavalusega" tugevate kollide tapmine, võrdub tavaliselt mängutegijate vigade ära kasutamisega. Tüüpiliselt leitakse mingi kaldpind, mida mööda vaenlane sinuni ei jõua ja siis laksitakse, paari meetri pealt ranged attaci. Ei ole tegelikult kaval ju?

No see on küll juba sinu enda probleem, kui sa mängu buge exploitid ja siis nina krimpsutad, et mäng liiga lihtne. icon_rolleyes.gif


Mis siis kavaluseks klassifitseerub? Millega nö. lootusetuid vastaseid killitakse? Läbimõeldud sneak ja backstab võibolla ... aga see nõuab tõsist mängu tasakaalustamist ja sneak vaatenurkade/materjalide/rüüde/valgustuse pidevat kalkuleerimist. Mitte eriti tasuv, kuna "human melee warrior" on IN icon_lol.gif

(Betasheda FO3 puhul polnud mingit pistmist "bug exploitimisega". Läksid kolme, raskerelvastuses BOS tüübi juurde ja tõmbasid nad ilma erilise võimlemiseta maha. Supermutandi tõmbasid mingi mõttetu püssi ja fps liikumistaktikaga maha.)

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 18.04.2011 19:59:22 vasta tsitaadiga

marcor1 kirjutas:
LightsabeR kirjutas:
marcor1 kirjutas:
"Kavalusega" tugevate kollide tapmine, võrdub tavaliselt mängutegijate vigade ära kasutamisega. Tüüpiliselt leitakse mingi kaldpind, mida mööda vaenlane sinuni ei jõua ja siis laksitakse, paari meetri pealt ranged attaci. Ei ole tegelikult kaval ju?

No see on küll juba sinu enda probleem, kui sa mängu buge exploitid ja siis nina krimpsutad, et mäng liiga lihtne. icon_rolleyes.gif


Mis siis kavaluseks klassifitseerub? Millega nö. lootusetuid vastaseid killitakse? Läbimõeldud sneak ja backstab võibolla ... aga see nõuab tõsist mängu tasakaalustamist ja sneak vaatenurkade/materjalide/rüüde/valgustuse pidevat kalkuleerimist. Mitte eriti tasuv, kuna "human melee warrior" on IN icon_lol.gif

(Betasheda FO3 puhul polnud mingit pistmist "bug exploitimisega". Läksid kolme, raskerelvastuses BOS tüübi juurde ja tõmbasid nad ilma erilise võimlemiseta maha. Supermutandi tõmbasid mingi mõttetu püssi ja fps liikumistaktikaga maha.)

Ma ei saa hästi aru, mida sa üldse tõestada üritad? Mis on sinu viimaste postituste mõte?

Et mob AI pole open world mängudes piisavalt kõrgel tasemel? Well... duh!

Lükka raskusaste põhja ja ära exploiti. Kui ikka liiga lihtne, siis sea endale ise mingi piirangud, et mängu raskemaks teha. Pole just raketiteadus. icon_razz.gif
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 18.04.2011 20:10:50 vasta tsitaadiga

Lootusetuid vastaseid ei killitagi. Veidi "tobe" - Lootusetu tähendabki, et ei olegi mingit šanssi jagu saada.

Aga asjad mida mina ei pea exploitimiseks vaid loogiliseks lahenduseks:

Koletise meelitamine näiteks City Guard'ide vaatevälja, kas sind abistavad.
Kõrgemal pinnal "peenestamine", aga seda ainult sellel juhul, kui AI on piisavalt tark, et mõne aja pärast annab alla ning jalutab minema ning pead talle uuesti pakkuma võimaluse sind kätte saada. A'la ronid kõrgelt alla ning saad ta tähelepanu uuesti.
Muu maastiku kasutamine: näiteks veekogude kasutamine.
Teiste kollide kasutamine enda aitamiseks - tihtipeale kaklevad omavahel ning sa aitad siis nõrgemat osapoolt ja lõpuks ellujääja killid ise ära.

Eks neid variante ole vast veel kuidas nö. "impossible" olukordi lahendada.

Eks näeb kuidas see olema saab.

Heameelega näeks, et mõned kollid oleksid tõesti sellised, millele ei saa ühegi trikiga vastu. A'la Lvl 1-10 ei vaata isegi draakoni poolegi, sest saad lihtsalt one-shoti ning talle ei tee muhvigi.

Enamik elukaid võiks olla ikka reaalselt tugevad. Mingi hundile teed 1vs1 suht mängu alguses ära veidikese tubli võitlusega. Samas mingile Ogre'le on lootust ainult metsikult buffides ära teha ning oma varustust ja abiliteid maxini ära kasutades. (Ehk võitlus niivõrd raske, et kui ära teed siis health suht nullis, relvad puru, inventori ühekordsetest asjadest tühi, staffidel charged otsas jne jne).

See kollide balanseerimine ongi suht keeruline sellistes mängudes.


Muidugi Oblivionis sai OOO-s Mod päris hästi sellega hakkama. Esimesed 5lvl-t võisid ainult kotte sügada kui keegi sind ründas. Elujäämise šans suht väike. icon_biggrin.gif - isegi mingi odava skeletoni vms vastu. Ning mingeid tavalisi Bantiite ei võtnud Melee's ühegi variandiga maha. 3 hit kill kõige kobama bandiidi poolt. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.04.2011 20:39:04 vasta tsitaadiga

Ei saa aru sellest viitsimusest, kui ise saad ühe kirvehoobiga surma, aga vastast pead 101x pähe taguma, enne kui manalateele läheb.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 18.04.2011 20:44:28 vasta tsitaadiga

Archangel kirjutas:

Enamik elukaid võiks olla ikka reaalselt tugevad. Mingi hundile teed 1vs1 suht mängu alguses ära veidikese tubli võitlusega. Samas mingile Ogre'le on lootust ainult metsikult buffides ära teha ning oma varustust ja abiliteid maxini ära kasutades. (Ehk võitlus niivõrd raske, et kui ära teed siis health suht nullis, relvad puru, inventori ühekordsetest asjadest tühi, staffidel charged otsas jne jne).

thumbs_up.gif
Teoreetiliselt ongi nii lihtne, lisame veel võimaluse kollidest teatud tingimustel mööda hiilida; erinevad immuunsused ja nõrkused (mingit stone golemit, pole mõtet sabrega peksta jne...); kollide fikseeritud hp ja dämmi ning juba suur samm RPG poole astutud.
Pakun et level scaling, pole tegelikult mitte mängurite elu kergendamiseks - selleks on raskusaste, vaid lihtlabane mängutootja laiskus.

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.04.2011 21:05:18 vasta tsitaadiga

heretic666 kirjutas:
Ei saa aru sellest viitsimusest, kui ise saad ühe kirvehoobiga surma, aga vastast pead 101x pähe taguma, enne kui manalateele läheb.

Paljudes mängudes ongi see raskusastme tähis kahjuks.Kõvema raskusastmega pole vastased taktikalisemad ja ei ürita sind rohkem flankida vms - lihtsalt taluvad rohkem "tuld" ja ongi kõik icon_neutral.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 18.04.2011 21:37:39 vasta tsitaadiga

heretic666 kirjutas:
Ei saa aru sellest viitsimusest, kui ise saad ühe kirvehoobiga surma, aga vastast pead 101x pähe taguma, enne kui manalateele läheb.


Jep - see on tõesti vastik.

Aga asja mõte ongi see, et kuidagi peab asja balanseerima, et sa mängu alguses kohe kõigile ära ei küta. Jah, võiks nii teha, et vastased ja sina mõlemad suht võrdväärse healthbariga ning võidab see, kes paremini võitleb.
Siinkohal aga kaob jälle suuresti ära see "hardcore" RPG osa mängust - sest teadagi tahavad paljud "true" RPG-jad, et nende skillid võitluses baseeruks mingidel stattidel ja vähem nende enda oskustel.


Üldjuhul ei näe mina siiski selles midagi halba, kui mängu alguses ma oma roostes noaga ei suuda Bandiiti ühe löögiga maha võtta läbi tema armori, samas kui tema oma terasest ja teritatud mõõgaga mind laksust pooleks äsab.

Ikka loogilisem, kui oled mingi suvaline tont ilma varasemate võitluskogemusteta, kes lendab täie hurraaga keset mõrtsukate laagrit ja teeb puhta töö. icon_lol.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 18.04.2011 21:40:14 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
heretic666 kirjutas:
Ei saa aru sellest viitsimusest, kui ise saad ühe kirvehoobiga surma, aga vastast pead 101x pähe taguma, enne kui manalateele läheb.

Paljudes mängudes ongi see raskusastme tähis kahjuks.Kõvema raskusastmega pole vastased taktikalisemad ja ei ürita sind rohkem flankida vms - lihtsalt taluvad rohkem "tuld" ja ongi kõik icon_neutral.gif


Selle lahenduseks peaks olema runede, spellide, jookide, skillide maksimaalne ära kasutamine. Kui aga itemid ja skillid eriti midagi ei määra siis tulebki raskusastme tõusu asemel, lihtsalt mõttetu ajakulu + pidev elupottide kogumine/varustuse remont.

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aah
Kreisi kasutaja
Aah

liitunud: 21.09.2007




sõnum 18.04.2011 23:13:54 vasta tsitaadiga

marcor1, seletab nii mõndagi thumbs_up.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madfury
HV veteran
madfury

liitunud: 05.09.2004




sõnum 18.04.2011 23:41:42 vasta tsitaadiga

Kaks artiklit RPS-is Skyrimi kohta.
http://www.rockpapershotgun.com/2011/04/18/20-best-things-about-skyrim/
http://www.rockpapershotgun.com/2011/04/18/skyrim-skills/

_________________
Avatar by Flacko
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 19.04.2011 00:37:05 vasta tsitaadiga

madfury kirjutas:
Kaks artiklit RPS-is Skyrimi kohta.
http://www.rockpapershotgun.com/2011/04/18/20-best-things-about-skyrim/
http://www.rockpapershotgun.com/2011/04/18/skyrim-skills/



Paistab tulevat võimas maailm ... iseasi kas seda suudetakse ka huvitava stoori ja skriptiga ära täita.

Nalja ka veits: icon_lol.gif
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2011 10:31:36 vasta tsitaadiga

marcor1 kirjutas:
"Kavalusega" tugevate kollide tapmine, võrdub tavaliselt mängutegijate vigade ära kasutamisega. Tüüpiliselt leitakse mingi kaldpind, mida mööda vaenlane sinuni ei jõua ja siis laksitakse, paari meetri pealt ranged attaci. Ei ole tegelikult kaval ju?
Muidugi on kaval, sest seda sobivat kohta ei pruugi üldse olla. See, et mingi suure kohmaka kolli eest kuhugi suure järskude äärtega kivade otsa saab ronida ja sealt lammutada on fantastiline ja täiega vihkaks kui oleks mingi MMO süsteem kus koll tambib kuskil 10 meetert eemal õhku aga näe arvestab seda kui pihtasaamist - siuke asi imeb eesli mune. Samas mis mulle nö. MMO'de puhul meeldib on see, et paljud kohad on täis igasugu kolle - nõrkadest võimatuteni ja vägakift on mingi sellise tegelasega kellega saab endale invizt panna siis nendest mööda hiilida kuskil kohas, et näiteks mingi quest item ära tuua.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 19.04.2011 16:16:23 vasta tsitaadiga

Positiivne, et mõni mängutegija üritab uuendusi sisse tuua.
Uus NPC-dega suhtlemis vorm võib üsna tõenäoliselt uueks standardiks saada.
Menüüde ja inventuuri ja asjade ikoone tahaks enne näha, aga artikli põhjal tundub potentsiaali olevat. (siin tuli kohe meelde DA2-e asjade ikoonid ... my ass)

Leveldamine ... rõõmu teeb, et nad on lõpuks aru saanud, vana süsteem oli jama. Uue süsteemi kohta lugedes .. Enne mängu näppimist ei julge lõpliku seisukohta võtta. Ilmselt tuleb ka jama. Kui nad teevad "capitud" süsteemi ( nagu vana oli) , siis pead sa paaniliselt jjälgima et su maag kogemata mõnda valet asja ei teeks. Ei laseks vibust ei lööks mõõgaga jne. Kui nad ei capi siis lõppeb see sellega et su maag grindib dungeone vahepeal mõõga ja vibuga (eeldan et pahalaste arv on lõputu - dungeonid respawnivad nagu oblivionis ). Mõlemad on pahad variandid.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2011 17:27:28 vasta tsitaadiga

Noh selleks, et tegelane liiga ulmeks ei läheks ja samas arengule pidurit ei pandaks peaks näiteks varustus, relvad ja maagia olema stattidest sõltuv. Ehk siis tehes näiteks maagi siis saad kätte surada aint mingi daggeri või short swordi ning selga kah max mingi leather armori. Ideena see pole küll ES seeriale omane aga jahh...
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iDemon
HV Guru
iDemon

liitunud: 03.11.2006




sõnum 21.04.2011 10:44:32 vasta tsitaadiga

Better get used to it.

Skyrim 'mostly a DirectX 9 game,' PC mods could make it to consoles.

tsitaat:
" As far as the visual nitty-gritty (yes, that's a technical term), Howard explained that Skyrim is "mostly a DirectX 9 game in terms of how the shaders work."

Sure, that may mean that the game could lack some of the technical punch of DX11, but there's an advantage to Skyrim's platform neutrality.
Kommentaarid: 122 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 21.04.2011 10:55:48 vasta tsitaadiga

iDemon kirjutas:
Better get used to it.

Skyrim 'mostly a DirectX 9 game,' PC mods could make it to consoles.

tsitaat:
" As far as the visual nitty-gritty (yes, that's a technical term), Howard explained that Skyrim is "mostly a DirectX 9 game in terms of how the shaders work."

Sure, that may mean that the game could lack some of the technical punch of DX11, but there's an advantage to Skyrim's platform neutrality.


Kas keegi siit arvas, et Gamebryo on maagiliselt saanud DX11 oskavaks? Ja modid konsoolidel? Lubage naerda icon_smile.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 21.04.2011 11:04:05 vasta tsitaadiga

see pole ju Gamebryo
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iDemon
HV Guru
iDemon

liitunud: 03.11.2006




sõnum 21.04.2011 11:09:05 vasta tsitaadiga

madness, Scart särab oma "teadmistega" pea igas populaarsemas teemas. Üsna koomiline on. icon_razz.gif

Scart, hari end, mats. Confirmed: The Elder Scrolls V: Skyrim will use an entirely new engine / Skyrim's New Engine Detailed
Kommentaarid: 122 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 21.04.2011 11:15:52 vasta tsitaadiga

iDemon kirjutas:
madness
Scart, hari end, mats. Confirmed: The Elder Scrolls V: Skyrim will use an entirely new engine / Skyrim's New Engine Detailed


"The community manager is just trying to say they have overhauled it again like they did before Oblivion. If it’s a new engine then I’m the king of England." icon_lol.gif

Nali... nali icon_smile.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 21.04.2011 12:02:54 vasta tsitaadiga

iDemon kirjutas:

Scart, hari end, mats. Confirmed: The Elder Scrolls V: Skyrim will use an entirely new engine / Skyrim's New Engine Detailed


Köhh *bullshit* köhh. Täpselt sama mootor, ainult natuke uuendatud. Kui neil oleks olnud uus mootor, oleks mäng tehtud idTech5 peale, mis on Zenimaxi in-house mootor. Pealegi oli kusagil juttu, et mod support tuleb täpselt sama võimas, lausa "Gamebryo tasemel", mis ütleb rohkemgi kui vaja.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Elder Scrolls V: Skyrim mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 186, 187, 188  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.