Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
gert2006
HV vaatleja
liitunud: 23.09.2010
|
18.04.2011 18:03:25
|
|
|
Võtab minu kui suure oblivioni austaja sõnatuks teen kindlasti preorderi ära
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaarta
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2008
|
18.04.2011 18:08:20
|
|
|
natuke skeptiliseks muudab see "bullettime" vms lisamine mängu....muidu täitsa asjalik tundub
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
18.04.2011 18:11:48
|
|
|
Ma ei mäleta, kas TES mängudes on olnud, aga näiteks viimastes Fallout mängudes on kah tegelikult olemas olnud selline võimalus...eriti ei sega. Ei usu, et päris matrix'iks läheb.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
18.04.2011 18:17:47
|
|
|
Paganarh kirjutas: |
muidu kompu aga kurvaks teeb ikkagi level scale olgu, nüüd saab see Howardi jutu järgi rohkem F3 moodi olema, mis on natuke parem, kuid võiks olla rohkem F:NV oma, kus tõesti on kohti kuhu minnes sulle kiirelt paar uut auku rebitakse
tsitaat: |
The trick is telling a player in a wide open game, without locking stuff off, that "this area is too hard for you, come back later." |
no miks? mis selles nii halba on, et satud kuskile, kust hädapärast eluga välja saad ning siis pead valima kas pumpad ennast mõnda aega või üritad probleemile kavalusega läheneda.
seda tugevam on ju "tehtud!" tunne, kui lõpuks viimase vastase seal kohas kasti lööd...
ses suhtes võttis F:NV ikka rõõmupisara silma kui vastupidiselt soovitustele läksin põhjapoole ning skorpionid ja deathclawd mind nahka pistsid
aga eks hea vähemalt et mitte Oblivioni level scale pole baasiks võetud, see oli kõige hullem. |
FO3 ei võrdu FO:NV.
FO3 oli mõttetu - Vaultist väljapääsemisel, sai suht kohe mingi supermutant ära killitud. Natuke kogenenumana, ei pakkunud mingit pinget BOS patrull laiali peksta - asi mis oleks pidanud üksiküritajale, suht "mission impossble" olema.
"Kavalusega" tugevate kollide tapmine, võrdub tavaliselt mängutegijate vigade ära kasutamisega. Tüüpiliselt leitakse mingi kaldpind, mida mööda vaenlane sinuni ei jõua ja siis laksitakse, paari meetri pealt ranged attaci. Ei ole tegelikult kaval ju?
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
18.04.2011 19:14:49
|
|
|
marcor1 kirjutas: |
"Kavalusega" tugevate kollide tapmine, võrdub tavaliselt mängutegijate vigade ära kasutamisega. Tüüpiliselt leitakse mingi kaldpind, mida mööda vaenlane sinuni ei jõua ja siis laksitakse, paari meetri pealt ranged attaci. Ei ole tegelikult kaval ju? |
No see on küll juba sinu enda probleem, kui sa mängu buge exploitid ja siis nina krimpsutad, et mäng liiga lihtne.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
18.04.2011 19:46:00
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
marcor1 kirjutas: |
"Kavalusega" tugevate kollide tapmine, võrdub tavaliselt mängutegijate vigade ära kasutamisega. Tüüpiliselt leitakse mingi kaldpind, mida mööda vaenlane sinuni ei jõua ja siis laksitakse, paari meetri pealt ranged attaci. Ei ole tegelikult kaval ju? |
No see on küll juba sinu enda probleem, kui sa mängu buge exploitid ja siis nina krimpsutad, et mäng liiga lihtne.  |
Mis siis kavaluseks klassifitseerub? Millega nö. lootusetuid vastaseid killitakse? Läbimõeldud sneak ja backstab võibolla ... aga see nõuab tõsist mängu tasakaalustamist ja sneak vaatenurkade/materjalide/rüüde/valgustuse pidevat kalkuleerimist. Mitte eriti tasuv, kuna "human melee warrior" on IN
(Betasheda FO3 puhul polnud mingit pistmist "bug exploitimisega". Läksid kolme, raskerelvastuses BOS tüübi juurde ja tõmbasid nad ilma erilise võimlemiseta maha. Supermutandi tõmbasid mingi mõttetu püssi ja fps liikumistaktikaga maha.)
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
18.04.2011 19:59:22
|
|
|
marcor1 kirjutas: |
LightsabeR kirjutas: |
marcor1 kirjutas: |
"Kavalusega" tugevate kollide tapmine, võrdub tavaliselt mängutegijate vigade ära kasutamisega. Tüüpiliselt leitakse mingi kaldpind, mida mööda vaenlane sinuni ei jõua ja siis laksitakse, paari meetri pealt ranged attaci. Ei ole tegelikult kaval ju? |
No see on küll juba sinu enda probleem, kui sa mängu buge exploitid ja siis nina krimpsutad, et mäng liiga lihtne.  |
Mis siis kavaluseks klassifitseerub? Millega nö. lootusetuid vastaseid killitakse? Läbimõeldud sneak ja backstab võibolla ... aga see nõuab tõsist mängu tasakaalustamist ja sneak vaatenurkade/materjalide/rüüde/valgustuse pidevat kalkuleerimist. Mitte eriti tasuv, kuna "human melee warrior" on IN
(Betasheda FO3 puhul polnud mingit pistmist "bug exploitimisega". Läksid kolme, raskerelvastuses BOS tüübi juurde ja tõmbasid nad ilma erilise võimlemiseta maha. Supermutandi tõmbasid mingi mõttetu püssi ja fps liikumistaktikaga maha.) |
Ma ei saa hästi aru, mida sa üldse tõestada üritad? Mis on sinu viimaste postituste mõte?
Et mob AI pole open world mängudes piisavalt kõrgel tasemel? Well... duh!
Lükka raskusaste põhja ja ära exploiti. Kui ikka liiga lihtne, siis sea endale ise mingi piirangud, et mängu raskemaks teha. Pole just raketiteadus.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
18.04.2011 20:10:50
|
|
|
Lootusetuid vastaseid ei killitagi. Veidi "tobe" - Lootusetu tähendabki, et ei olegi mingit šanssi jagu saada.
Aga asjad mida mina ei pea exploitimiseks vaid loogiliseks lahenduseks:
Koletise meelitamine näiteks City Guard'ide vaatevälja, kas sind abistavad.
Kõrgemal pinnal "peenestamine", aga seda ainult sellel juhul, kui AI on piisavalt tark, et mõne aja pärast annab alla ning jalutab minema ning pead talle uuesti pakkuma võimaluse sind kätte saada. A'la ronid kõrgelt alla ning saad ta tähelepanu uuesti.
Muu maastiku kasutamine: näiteks veekogude kasutamine.
Teiste kollide kasutamine enda aitamiseks - tihtipeale kaklevad omavahel ning sa aitad siis nõrgemat osapoolt ja lõpuks ellujääja killid ise ära.
Eks neid variante ole vast veel kuidas nö. "impossible" olukordi lahendada.
Eks näeb kuidas see olema saab.
Heameelega näeks, et mõned kollid oleksid tõesti sellised, millele ei saa ühegi trikiga vastu. A'la Lvl 1-10 ei vaata isegi draakoni poolegi, sest saad lihtsalt one-shoti ning talle ei tee muhvigi.
Enamik elukaid võiks olla ikka reaalselt tugevad. Mingi hundile teed 1vs1 suht mängu alguses ära veidikese tubli võitlusega. Samas mingile Ogre'le on lootust ainult metsikult buffides ära teha ning oma varustust ja abiliteid maxini ära kasutades. (Ehk võitlus niivõrd raske, et kui ära teed siis health suht nullis, relvad puru, inventori ühekordsetest asjadest tühi, staffidel charged otsas jne jne).
See kollide balanseerimine ongi suht keeruline sellistes mängudes.
Muidugi Oblivionis sai OOO-s Mod päris hästi sellega hakkama. Esimesed 5lvl-t võisid ainult kotte sügada kui keegi sind ründas. Elujäämise šans suht väike. - isegi mingi odava skeletoni vms vastu. Ning mingeid tavalisi Bantiite ei võtnud Melee's ühegi variandiga maha. 3 hit kill kõige kobama bandiidi poolt.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
18.04.2011 20:39:04
|
|
|
Ei saa aru sellest viitsimusest, kui ise saad ühe kirvehoobiga surma, aga vastast pead 101x pähe taguma, enne kui manalateele läheb.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
18.04.2011 20:44:28
|
|
|
Archangel kirjutas: |
Enamik elukaid võiks olla ikka reaalselt tugevad. Mingi hundile teed 1vs1 suht mängu alguses ära veidikese tubli võitlusega. Samas mingile Ogre'le on lootust ainult metsikult buffides ära teha ning oma varustust ja abiliteid maxini ära kasutades. (Ehk võitlus niivõrd raske, et kui ära teed siis health suht nullis, relvad puru, inventori ühekordsetest asjadest tühi, staffidel charged otsas jne jne).
|
Teoreetiliselt ongi nii lihtne, lisame veel võimaluse kollidest teatud tingimustel mööda hiilida; erinevad immuunsused ja nõrkused (mingit stone golemit, pole mõtet sabrega peksta jne...); kollide fikseeritud hp ja dämmi ning juba suur samm RPG poole astutud.
Pakun et level scaling, pole tegelikult mitte mängurite elu kergendamiseks - selleks on raskusaste, vaid lihtlabane mängutootja laiskus.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
18.04.2011 21:05:18
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
Ei saa aru sellest viitsimusest, kui ise saad ühe kirvehoobiga surma, aga vastast pead 101x pähe taguma, enne kui manalateele läheb. |
Paljudes mängudes ongi see raskusastme tähis kahjuks.Kõvema raskusastmega pole vastased taktikalisemad ja ei ürita sind rohkem flankida vms - lihtsalt taluvad rohkem "tuld" ja ongi kõik
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
18.04.2011 21:37:39
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
Ei saa aru sellest viitsimusest, kui ise saad ühe kirvehoobiga surma, aga vastast pead 101x pähe taguma, enne kui manalateele läheb. |
Jep - see on tõesti vastik.
Aga asja mõte ongi see, et kuidagi peab asja balanseerima, et sa mängu alguses kohe kõigile ära ei küta. Jah, võiks nii teha, et vastased ja sina mõlemad suht võrdväärse healthbariga ning võidab see, kes paremini võitleb.
Siinkohal aga kaob jälle suuresti ära see "hardcore" RPG osa mängust - sest teadagi tahavad paljud "true" RPG-jad, et nende skillid võitluses baseeruks mingidel stattidel ja vähem nende enda oskustel.
Üldjuhul ei näe mina siiski selles midagi halba, kui mängu alguses ma oma roostes noaga ei suuda Bandiiti ühe löögiga maha võtta läbi tema armori, samas kui tema oma terasest ja teritatud mõõgaga mind laksust pooleks äsab.
Ikka loogilisem, kui oled mingi suvaline tont ilma varasemate võitluskogemusteta, kes lendab täie hurraaga keset mõrtsukate laagrit ja teeb puhta töö.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
18.04.2011 21:40:14
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
heretic666 kirjutas: |
Ei saa aru sellest viitsimusest, kui ise saad ühe kirvehoobiga surma, aga vastast pead 101x pähe taguma, enne kui manalateele läheb. |
Paljudes mängudes ongi see raskusastme tähis kahjuks.Kõvema raskusastmega pole vastased taktikalisemad ja ei ürita sind rohkem flankida vms - lihtsalt taluvad rohkem "tuld" ja ongi kõik  |
Selle lahenduseks peaks olema runede, spellide, jookide, skillide maksimaalne ära kasutamine. Kui aga itemid ja skillid eriti midagi ei määra siis tulebki raskusastme tõusu asemel, lihtsalt mõttetu ajakulu + pidev elupottide kogumine/varustuse remont.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aah
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.09.2007
|
18.04.2011 23:13:54
|
|
|
marcor1, seletab nii mõndagi
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
19.04.2011 00:37:05
|
|
|
Paistab tulevat võimas maailm ... iseasi kas seda suudetakse ka huvitava stoori ja skriptiga ära täita.
Nalja ka veits:
Spoiler 
x25killa says:
04/18/2011 at 16:12
I’m sorry, did you just say you can chop wood and then sell it to the local lumber mill? TIME TO UPGRADE MY PC THEN
Shark says:
04/18/2011 at 18:10
A: I saw a dragon the other day,
horibble creatures, I made a wide bow around it.
B: I don’t want to talk about that.
A: Farewell.
B: I heard others say that.
RaytraceRat says:
04/18/2011 at 15:40
I want to see those sexy menus! pix plx!!111 – I think its a proper way to communicate with a cRPG player, isn’t it?
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
19.04.2011 10:31:36
|
|
|
marcor1 kirjutas: |
"Kavalusega" tugevate kollide tapmine, võrdub tavaliselt mängutegijate vigade ära kasutamisega. Tüüpiliselt leitakse mingi kaldpind, mida mööda vaenlane sinuni ei jõua ja siis laksitakse, paari meetri pealt ranged attaci. Ei ole tegelikult kaval ju? |
Muidugi on kaval, sest seda sobivat kohta ei pruugi üldse olla. See, et mingi suure kohmaka kolli eest kuhugi suure järskude äärtega kivade otsa saab ronida ja sealt lammutada on fantastiline ja täiega vihkaks kui oleks mingi MMO süsteem kus koll tambib kuskil 10 meetert eemal õhku aga näe arvestab seda kui pihtasaamist - siuke asi imeb eesli mune. Samas mis mulle nö. MMO'de puhul meeldib on see, et paljud kohad on täis igasugu kolle - nõrkadest võimatuteni ja vägakift on mingi sellise tegelasega kellega saab endale invizt panna siis nendest mööda hiilida kuskil kohas, et näiteks mingi quest item ära tuua.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011

|
19.04.2011 16:16:23
|
|
|
Positiivne, et mõni mängutegija üritab uuendusi sisse tuua.
Uus NPC-dega suhtlemis vorm võib üsna tõenäoliselt uueks standardiks saada.
Menüüde ja inventuuri ja asjade ikoone tahaks enne näha, aga artikli põhjal tundub potentsiaali olevat. (siin tuli kohe meelde DA2-e asjade ikoonid ... my ass)
Leveldamine ... rõõmu teeb, et nad on lõpuks aru saanud, vana süsteem oli jama. Uue süsteemi kohta lugedes .. Enne mängu näppimist ei julge lõpliku seisukohta võtta. Ilmselt tuleb ka jama. Kui nad teevad "capitud" süsteemi ( nagu vana oli) , siis pead sa paaniliselt jjälgima et su maag kogemata mõnda valet asja ei teeks. Ei laseks vibust ei lööks mõõgaga jne. Kui nad ei capi siis lõppeb see sellega et su maag grindib dungeone vahepeal mõõga ja vibuga (eeldan et pahalaste arv on lõputu - dungeonid respawnivad nagu oblivionis ). Mõlemad on pahad variandid.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
19.04.2011 17:27:28
|
|
|
Noh selleks, et tegelane liiga ulmeks ei läheks ja samas arengule pidurit ei pandaks peaks näiteks varustus, relvad ja maagia olema stattidest sõltuv. Ehk siis tehes näiteks maagi siis saad kätte surada aint mingi daggeri või short swordi ning selga kah max mingi leather armori. Ideena see pole küll ES seeriale omane aga jahh...
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
iDemon
HV Guru

liitunud: 03.11.2006
|
21.04.2011 10:44:32
|
|
|
Better get used to it.
Skyrim 'mostly a DirectX 9 game,' PC mods could make it to consoles.
tsitaat: |
" As far as the visual nitty-gritty (yes, that's a technical term), Howard explained that Skyrim is "mostly a DirectX 9 game in terms of how the shaders work."
Sure, that may mean that the game could lack some of the technical punch of DX11, but there's an advantage to Skyrim's platform neutrality. |
|
|
Kommentaarid: 122 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
21.04.2011 10:55:48
|
|
|
iDemon kirjutas: |
Better get used to it.
Skyrim 'mostly a DirectX 9 game,' PC mods could make it to consoles.
tsitaat: |
" As far as the visual nitty-gritty (yes, that's a technical term), Howard explained that Skyrim is "mostly a DirectX 9 game in terms of how the shaders work."
Sure, that may mean that the game could lack some of the technical punch of DX11, but there's an advantage to Skyrim's platform neutrality. |
|
Kas keegi siit arvas, et Gamebryo on maagiliselt saanud DX11 oskavaks? Ja modid konsoolidel? Lubage naerda
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
21.04.2011 11:04:05
|
|
|
see pole ju Gamebryo
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
iDemon
HV Guru

liitunud: 03.11.2006
|
|
Kommentaarid: 122 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
21.04.2011 11:15:52
|
|
|
"The community manager is just trying to say they have overhauled it again like they did before Oblivion. If it’s a new engine then I’m the king of England."
Nali... nali
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
21.04.2011 12:02:54
|
|
|
Köhh *bullshit* köhh. Täpselt sama mootor, ainult natuke uuendatud. Kui neil oleks olnud uus mootor, oleks mäng tehtud idTech5 peale, mis on Zenimaxi in-house mootor. Pealegi oli kusagil juttu, et mod support tuleb täpselt sama võimas, lausa "Gamebryo tasemel", mis ütleb rohkemgi kui vaja.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
|