Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
28.03.2011 12:44:26
|
|
|
Jah see on hea, et selgees liikudes samakiire pole kui niisama joostes. Jällegi peaks mainima kui eduline DMoMM oli oma käitumiselt- suurepäraselt oli tehtud see kus kuigi mäng FPS siis nö. Oli tunda, et tegelasel on ka reaalselt nigu mingisugune raam olemas mitte tegelane ei koosne keset ekraani rippuvast crosshairist. Teisisõnu kiiresti liigutades nö. vaade liikus kätest eraldi mitte ei liikund kõik robotlikult ja jäigalt kaasa, kõiksugused liikumised omasid sellist fluid motionit jne. Võtta see asi ja teha paremaks annaks fantast asja teha.
Aga üldiselt ei kurda sellepõhjal mida praegu nähtud ja kuuldud. Küsimus on pigem selles kas selles ilusas maailmas piisavalt inteaktiivsust on ja kas piisavalt erinevaid asju teha on. Näiteks selle viimase kohapealt oblivion võrreldes morrowindiga oli ilka suht feil, eriti mis puudutas seda, et kõik unikaalsed jubinad said shrine questidest ja kuskilt kivialt polnud lootust midagi vägaspetsi leida, rääkimata sellest, et varakult ei andnud kuskilt mõnda kõrgema astmega relva saada (morrowindis võisid kohe alguses omale ebony või daedric seti kokku korjata kui teadsid khu minna).
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
28.03.2011 14:29:14
|
|
|
Eks nad on vaikselt ikka vihjanud, et kiikavad sinna Morrowindi poole tagasi. Mängu graafika peaks tulema küll Oblivion+, see on täiesti piisav ka. Aga mängu art uniqueness võiks tõesti olla Morrowindi pühendumise pealt õpitud.
Kõige suurem hirm on need Radiant questid jne., et päris palju queste arvuti ju chari järgi kohandab.. loodetavasti asi töötab, et basic peaks juba paigas olema, aga veidi siis nipet-näpet. Random queste ei tahaks küll, et tekitataks, võib maailma üsna untsu keerata.
Igatahes hopes are high
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
flameas
HV veteran

liitunud: 14.07.2005
|
28.03.2011 15:08:14
|
|
|
Seda on nii kaua tehtud, et poolik vms nagu Dragon age II ei saa see olla Usun et pikalt tehtud kaunikene. Huvitav kas ülikoolist õppepuhkust saab novembris
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markxy10
HV kasutaja

liitunud: 27.09.2009
|
28.03.2011 18:40:17
|
|
|
Üks asi mis mind Oblivionis häiris oli see, et vibuga laskmine oli liiga täpne, üliinimlik. See täpsus võiks oleneda ikka Marksman skillist. Oblivionis lasin ühe lasuga banditi max distance pealt maha, mis on seal mingi 400+ meetrit äkki.
Skyrim-is tulevad ikka vibud ?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
28.03.2011 19:55:30
|
|
|
Markxy10, Tulevad. Soovitan natuke lugeda selle kohta, kui vibutamine huvitab. Lühidalt siis on muutus päris radikaalne - vibutamine on tegelt isegi tugevam, kui Oblivionis, kuid rate of fire on väga kõvasti maha keeratud. Ehk siis bow on kas kuskilt mättalt snipemiseks või kakluse alustamiseks, seda selg ees jooksmist + valang-valang-valang värki enam olla ei tohiks. Ma arvan, et sihtimine, võnkumine jne. sõltuvad skillist, aga see on minu arvamus.
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
28.03.2011 20:23:10
|
|
|
Nii nagu peaks. Vanillas oli vibu küll paras nali Oblivionis. Muidugi ei tea üldse kedagi, kes Vanillat enam mängida tahaks... ever.
Praegu toksin veidi OOO mod'i ja Qarl texture packiga. Silmailu tonnide viisi, jookseb nagu siidi ning raske nagu vana põrgu. Mingi 3h mängitud ning siiani ei saa kellegist peale mõne roti jagu. - Läbi häda suutsin midme potioniga ühe skeletoni maha virutada. Vist mingi lvl 3 juba aga vähe kasu... Ehk nagu öö ja päev võrreldes Vanillaga kus võisid mängu alguses juba suhtkoht ülbitseda...
Vibu peakski ikka selline olema, mis enamik tavalisi inimesi paarist paugust teise ilma saadab kui õigesse kohta pihta saad ning vastasel vaid light armor peal. Oleks ülikõva kui nõrgemad vibud vs Steel armoriga vastased ei teekski midagi. Plönn vastu armorit nooled puruks ja kõik.
Kujutan ette, et vibumehe mängimine peakski olema selline, et hiilid ringi ja siis kuskilt metsatuka vahelt, puu tagant keerad vastasele noole kuklasse sujuvalt. Kena critical niigi võimsa damage otsa ning peakski kogu moos olema. Vbl vastane kergelt stunnitud alguses sellest rünnakust ning siis lased järgmise otse silmade vahele näiteks. Oleks ikka realistlikum küll kui lennata mingile bandiitide cambile peale ning kütta nooli vasakule ja paremale ning siis selg ees minema joosta ja veel tulistada nii, et kõik kohad pärast nooli täis...
Kindlasti peaksid mingit statid kogu seda laskmist muutma, kuid mitte ka oluliselt palju. Muidu tekib lihtsalt tobe tunne, kus sihid jumalasta täpselt, kuid ei tee mingit dämmi. A'la strenght võiks piirata seda kui kaugele jõuad vibu pingutada. Madal strenght ning lihtsalt dämm väike. Madal dex ning sihik veidi kõigub. Muud nagu väga polegi.
Saan aru küll, et RPG ning vaja stat based asju ikka omada - kuid naljakas ka kui mängid first person's ning kõik, mis teed langeb lõpuks ikka täringuviskele. FPS vaates tahaks, et mängija enda skillil oleks ka ikka märgatav mõju.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Erx15
HV kasutaja

liitunud: 09.08.2008
|
28.03.2011 22:37:44
|
|
|
Mina küll olen nõus vanillat mängida, täitsa kobe tegelikult(kuigi marksman on jah suht nali).
Skyrimi võiks panna ka Fallout 3-st pärit limb cripple-i, et kõigepealt lased vandile jalga, tüüp hakkab lonkama, siis sihid täpselt ja lõpetad headshotiga samas võiksid erinevatesse kehaosadesse lastud nooled teha ka erinevat dämmi.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
29.03.2011 01:43:15
|
|
|
Loodetavasti on Skyrim'i devvid samamoodi arvanud nagu siin eespool jutuks.
Oleksin samuti huvitatud, et kuigi see vibutamine võiks oleneda ka statidest, siis enda skill peaks ka suurt rolli mängima.
Minupoolest võib selle vibu sihik level 1 juures kasvõi üle screeni väriseda, aga kui ma ikkagi suudan õigel momendil noole teele saata, siis ootan ka tulemust.
Seda huvitavam ja raskem on oma rünnakuid planeerida ja teostada, sest võimalus, et esimene nool läheb mööda ja sind märgatakse on suur.
Mis puutub stre'sse, siis tõesti oleks kaugus üks lahendus (sealt tuleb ka dmg erinevus, sest mida kaugemale nool lendab, seda tugevamini see tabab lähemal olevaid targete = suurem dmg neile)
Loomulikult ei tohiks puudu olla kenad ning sädelevad maagia vibud. Poleks ilmselt midagi paremat kui saata üks põlev nooleke üle mäeserva mõnele skeletonile ribidevahele. Samuti ei ütleks ära ühest noolest draakoni silmevahel.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
29.03.2011 02:14:42
|
|
|
Jah, devvid juba öelnud ka kuskil, et vibud on sellised suudad 1-2 laksu panna, aga siis ole valmis juba, et ollakse melees. Osavamad muidugi ronivad majakatusele või kuhu iganes ja snipe'ivad sealt, aga ehk on ka selle vastu midagi välja mõeldud. Vibu on palju kõvema latakaga = võib 1-2 laksuga maha tappa küll, aga selle reload pidi ikka mõnusalt aeglane olema ja sihtiminegi tehti kõvasti raskemaks.
Ei taha ära sõnada, aga usun juba praegu sellesse mängu. TES on ikka TES ja seda ei ole väga võimalik ära nu**ida ma loodan
minu aasta oodatuim mäng igatahes, mass effect 3 ja witcher on kohe kannul. DA:II juba kukkus kolinal sellest listist paraku peale demot.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
29.03.2011 02:52:07
|
|
|
Ertai kirjutas: |
TES on ikka TES ja seda ei ole väga võimalik ära nu**ida ma loodan |
Kõike on võimalik ära nu**ida. :p Seda on erinevad developerid ja publisherid juba korduvalt tõestanud.
Kuid peab lootma, et ehk TES seeria veel seda teed ei lähe.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
29.03.2011 15:01:27
|
|
|
LightsabeR räägib tõtt, kahjuks on võimalik kõik ära rikkuda.
Kuid siinkohal loodan isegi, et äkki leidub ka neid developereid kes teavad mis on hea ja jäävad selle juurde. Kuigi ma pean tunnistama, et ma pole ühtegi TES'i mängu läbi teinud, siis mängurõõmu on neis kõigis olnud. Oblivion läks aina huvitavamaks, mida rohkem ma seda uuesti alustasin ja Morrowind oli lihtsalt kuld.
Skyrim'i pilte vaadates ma juba kujutan ette, mis käike, tunneleid ning huvitavaid itemeid / mobe võib leida nendest avaratest ja ilusatest kohtadest. Eks see avastamise rõõm ongi kõige suurem ja huvitavam ning ometigi viisid paljud questid kohtadesse, millest ma olin muidu väga lähedalt mööda jalutanud, kuid siiski mitte märganud.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markxy10
HV kasutaja

liitunud: 27.09.2009
|
29.03.2011 15:45:41
|
|
|
Ei tea, kas mingisuguseid online-feature'sid ka tuleb ?
Minuarust võiks mingi co-op või arena moodi värk tulla, aga jällegi, see võib kas ülihea või BS tulla.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
29.03.2011 16:01:02
|
|
|
Vaevalt. TES'il pole kunagi olnud online-feature (afaik?) ja ei looda eriti et ka nüüd tuleb. Muidugi oleks puhas kuld, kui oleks co-op.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markxy10
HV kasutaja

liitunud: 27.09.2009
|
29.03.2011 16:45:02
|
|
|
Kui isegi tuleb, siis oleks imo kõvasti vähem piraatlust, sest siis oleks mille nimel osta. Mitte muidugi, et single player seda ostu väärt ei oleks. Aga piraadid saavad kerge klikiga sp cracki peale ja rahu majas. Mp-ga oleks teine jutt.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
29.03.2011 17:14:57
|
|
|
Ma pigem mõtlesin seda, et see aasta ma panustaks oma raha Skyrimi peale (tuntud devvidest), et nemad mängu persse ei keera.
Mass Effect 3 suhtes on mul kerged eelarvamused, kui juba co-opi tahetakse lisada jne., no mine tea, aga DA:II feili vaadates tekib hirm ka ME3 puhul
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
30.03.2011 11:28:30
|
|
|
Seda mängu ei jõua küll ära oodata.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
30.03.2011 13:01:03
|
|
|
Ertai kirjutas: |
Ma pigem mõtlesin seda, et see aasta ma panustaks oma raha Skyrimi peale (tuntud devvidest), et nemad mängu <b>piixu</b> ei keera.
Mass Effect 3 suhtes on mul kerged eelarvamused, kui juba co-opi tahetakse lisada jne., no mine tea, aga DA:II feili vaadates tekib hirm ka ME3 puhul  |
Ma panustaks pigem sellele , et ME:3 pole RPG huvilistel isegi mõtet piraatida.
|
|
tagasi üles |
|
 |
MPZ
HV kasutaja

liitunud: 11.01.2005
|
30.03.2011 14:10:47
|
|
|
Markxy10 kirjutas: |
PC gamerist
tsitaat: |
you can no longer run backwards to get away from a fight while still defending yourself. Your reverse movement is much slower, so you have to decide: stay and fight, or turn and flee? |
oblivionis oli see minu kõige parem viis vaenlasi tappa, vibuga, selg ees joostes. athletics oli vist 98 ja marksman 103 vms (koos ülikonnaga) kui ma mängu lõpetasin. Keegi ei saanud mulle midagi teha
tsitaat: |
Bethesda are considering adding an ability to combine different spells to make new ones. |
...pls make it happen. Ise asi kui hästi välja tuleb. |
Kui natukenegi midagi taolist tehakse nagu Magicka's siis peaks see spellide värk suht epic tulema. Jääb ootama.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Erx15
HV kasutaja

liitunud: 09.08.2008
|
30.03.2011 21:24:18
|
|
|
Huvitav kas lisatakse ka New Vegasest tuttav Hardcore mode? Muudaks mängu kindlasti palju huvitavamaks.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
31.03.2011 10:42:01
|
|
|
Erx15 kirjutas: |
Huvitav kas lisatakse ka New Vegasest tuttav Hardcore mode? Muudaks mängu kindlasti palju huvitavamaks. |
Miks tahetakse mikromajandamist - kohustuslik söömine, magamine, joomine, kingapaelte sidumine?
Huvitav oleks, et lisataks New Vegasest tuttav stiil - vali enda poolele ja vastu keda tahad. Mitte "kill the great evil" + möödaminnes püüa kalu ja too kadunud müts koopast ära.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
aivo80
HV veteran

liitunud: 07.02.2008
|
31.03.2011 11:11:00
|
|
|
marcor1, miks mitte endale suppi keeta, kui see täidab paremini kõhtu (annab rohkem elu punkte), kui toored kartulid ja vesi?
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
31.03.2011 11:16:28
|
|
|
New Vegase hardcore mode oli kergelt öeldes nali. Küll õiged asjad modidega mängu lisatakse mõne aja jooksul.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
31.03.2011 11:56:43
|
|
|
marcor1, Ega keegi ei käsi seda peale keerata, kui ei meeldi. Minule meeldivad küll nö. hardcore raskusastmed RPG-des, sunnib taktikaliselt lähenema asjadele ning ei saa oma tooni willy-nilly üles ehitada, tuleb mõelda. Kas just supikeetmine on see õige "extra" mis hardocre modega kaasa peaks tulema, on küsitav, kuid see, et sulle ei meeldi, ei tähenda, et teistele ei meeldi....
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
31.03.2011 20:17:05
|
|
|
aivo80 kirjutas: |
marcor1, miks mitte endale suppi keeta, kui see täidab paremini kõhtu (annab rohkem elu punkte), kui toored kartulid ja vesi? |
Kui see on võimalus siis on see hea ... kui kohustus siis veits nüri.
Ning mtak, pole supikeetmisel mitte midagi ühist, "madfury" poolt mainitud "taktikalise lähenemisega"...
...kui see pole just supp, mis serveeritakse lossi valvuritele ja tekib räige pa5anteeria - seetõttu saad varasalve ja relvakambri rahus tühjaks varastada.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
31.03.2011 20:53:15
|
|
|
marcor1, Vegase hardcore settingust meeldis mulle näiteks väga, et ammol on raskus. See söögi-joogi teema...noh, minul see mängimist raskemaks ei teinud ja ma olen nõus Scartiga, et üldpildis oli Vegase hardcore mode nali. Ei pea ma ka õigeks lihtsalt vaenlaste hp üles pumbata või armorit juurde kütta. Just sellised gimmickud nagu ammo raskus on need, mida ma ootaks.
Küll aga meeldib mulle su mõte idee pasataudi levitamisest Esmatähtis on ikkagi l00t ning nodi tuleb kokku hoorata vahendeid valimata ja vajadusel kõikidest üle rullides.
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
|