Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Deus Ex: Human Revolution märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 44, 45, 46  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 19.03.2011 17:38:32 vasta tsitaadiga

madness kirjutas:
Jääb üle vaid loota, et see mäng müüb hästi ja saab häid hindeid. Ehk märkavad siis ka teised firmad, et ei peagi mõttetut saasta tootma, et edukas olla...

Ma ei tea mis teema on, aga see asi jääb natuke lahjaks kui selle viimase video ära vaatasin.
Ootasin avatud maailma ja võib-olla veel mingit faktorit.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dude .
HV Guru

liitunud: 11.10.2007




sõnum 19.03.2011 17:41:09 vasta tsitaadiga

Kuigi selles videos oli paar erinevat viisi, kust minna, siis tegelikult oli jamh ikkagi ülimalt lineaarne. Aga tuleb ka arvestada sellega, et tegu oli (vist) mängu algusega ja väga väike osa oli ka ainult näidatud. Tegelt oli ikkagi tegu ikkagi hetkega, millest võis minutiga läbi joosta, kui vaja.

viimati muutis Dude . 19.03.2011 17:44:01, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 19.03.2011 17:43:22 vasta tsitaadiga

No sisuliselt jah icon_smile.gif Selline kitsus on küll väga vanamoodne...
Parem tehku Saboteurile uus järg...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Evil
Hull
Evil

liitunud: 23.12.2004




sõnum 19.03.2011 17:52:15 vasta tsitaadiga

Väga shitty mulje jätab see, eriti graafiline pool. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 240 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 19.03.2011 17:56:28 vasta tsitaadiga

Evil kirjutas:
Väga shitty mulje jätab see, eriti graafiline pool. icon_rolleyes.gif

Pettumus tundub graafiliselt ka olevat, aga eks näeb kui asi väljas.
Vast ei lähe nagu Call of Duty: Black Ops-ga - ma hakkasin naerma, kui nägin millise asjaga on tegemist icon_lol.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 19.03.2011 18:00:41 vasta tsitaadiga

Konsooli versioon ju ka. PC omal annab kindlasti eyecandy't juurde visata.

Pealegi - graafika kohta olen juba viimased 3a arvanud, et who cares. Tase juba niivõrd kõrge, et isegi kõige kehvema graafikaga tänapäevane mäng näeb piisavalt ilus välja, et mängimsit ei sega.

Selle lühikese gameplay jupi kohta on raske midagi arvata. Hea, et antakse endast parim, et stealth, combat ja social kõik omavahel ühendada. Sest eks Deus Ex's oli ka selliseid alasid, mis täiesti lineaarsed ning metsikut explorationit ei pakkunud.
Mingid kindlad missioonid kindlates alades saavadki olema veidi lineaarsemad ma usun.

Igal juhul can't wait. icon_cool.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.03.2011 19:24:16 vasta tsitaadiga

Ei mulle täitsa meeldis see video thumbs_up.gif .Siiski kaks asja jäi silma.Kui ta tegi valvuri kahjutuks, siis sai looti.Tappes saab kah ikka looti või on see boonus ainult siis kui nonlehthal takedown teed?
Teine asi mis oli, oli see et kõik vaenlased olid minimapil näha thumbs_down.gif .Muudab mängu hulga igavamaks ju kui kogu aeg tead, et nurga taga kaks venda icon_rolleyes.gif .Palju huvitavam on kui ei tea ja kardad kogu aeg, et keegi võib märgata.See oli kah lahe, et laipu sai peita thumbs_up.gif

Graafika oli suht kollakas aga no selline must/kuldne temaatika tundubki olevat seekord.Üldiselt animatsioonid ei tundunud enam nii kandilised, kui varasemates videotes.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 19.03.2011 19:26:17 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
See oli kah lahe, et laipu sai peita thumbs_up.gif
Jah, aga relv jäi maha...loogika icon_smile.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.03.2011 19:26:58 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
tomorrow kirjutas:
See oli kah lahe, et laipu sai peita thumbs_up.gif
Jah, aga relv jäi maha...loogika icon_smile.gif

No sa arvad, et surnu hoiab ikka relvast kümne küünega kinni või? icon_razz.gif .Relva korjad ülesse ja teed nurga taga drop weapon icon_wink.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 19.03.2011 19:29:08 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
Magic kirjutas:
tomorrow kirjutas:
See oli kah lahe, et laipu sai peita thumbs_up.gif
Jah, aga relv jäi maha...loogika icon_smile.gif

No sa arvad, et surnu hoiab ikka relvast kümne küünega kinni või? icon_razz.gif .Relva korjad ülesse ja teed nurga taga drop weapon icon_wink.gif

Sa ei saanud aru...räägiti peitmisest, aga relv jäeti maha icon_razz.gif Nagu ei ole kahtlane icon_smile.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.03.2011 19:32:40 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
tomorrow kirjutas:
Magic kirjutas:
tomorrow kirjutas:
See oli kah lahe, et laipu sai peita thumbs_up.gif
Jah, aga relv jäi maha...loogika icon_smile.gif

No sa arvad, et surnu hoiab ikka relvast kümne küünega kinni või? icon_razz.gif .Relva korjad ülesse ja teed nurga taga drop weapon icon_wink.gif

Sa ei saanud aru...räägiti peitmisest, aga relv jäeti maha icon_razz.gif Nagu ei ole kahtlane icon_smile.gif

Vb vend oli nii raske ja pidi kahte kätt kasutama lohistamiseks.Kolmandat kätt nagu pole millega relv kah kaasa võtta.Aga no selle saab eraldi teha vähemalt.

Huvitav kuidas AI on?.Tunnevad ka huvi kui uks käib aga kedagi näha pole?.Leiavad verd maas ja panevad alarmi tööle?
Või on nagu paljudes varasemates mängudes.Tapad ära AI ja temast 10m kaugusel seisev vend ei saa midagi aru.
Ehk saab raskusastet näppida.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 19.03.2011 19:51:34 vasta tsitaadiga

No sealt uksest sisse minnes tekkis mul ka küsimus, et miks järgi ei tulnud... selles osas küsimus aI osas õigustatud. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Velociraptor
HV veteran
Velociraptor

liitunud: 27.03.2004




sõnum 19.03.2011 19:59:17 vasta tsitaadiga

Eks lõplikult otsustab mängu taseme story, atmosphere ja muusika.. täpselt nagu esimeses osas icon_wink.gif
See gameplay selle video järgi küll pinget ei paku.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
troglodyte
Kreisi kasutaja
troglodyte

liitunud: 09.08.2002




sõnum 19.03.2011 20:05:22 vasta tsitaadiga

Loodetavasti sellised titekad featured nagu minimapil vaenlaste näitamine ja interaktiivsete objektide esiletoomine saab maha keerata..
_________________
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 19.03.2011 20:09:11 vasta tsitaadiga

Suur viga oli neil näidata konsooliversiooni... seal häirisid ikka mitmed asjad, mis on mõeldud puldimänguritele asja lihtsamaks tegemiseks thumbs_down.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Heineken
HV Guru

liitunud: 09.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2011 01:49:48 vasta tsitaadiga

Video järgi, suhteliselt meeldivalt üllatunud isegi. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sarin
Kreisi kasutaja
Sarin

liitunud: 04.04.2005




sõnum 20.03.2011 12:21:10 vasta tsitaadiga

Aga miks ma pean kuskil katusel turnima, et edasi minna? Lihtsalt võtan tuimalt tukk ja rushin punktist A punkti B....
Tundus liiga lihtne...

_________________
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 20.03.2011 12:28:17 vasta tsitaadiga

Sarin kirjutas:
Aga miks ma pean kuskil katusel turnima, et edasi minna? Lihtsalt võtan tuimalt tukk ja rushin punktist A punkti B....
Tundus liiga lihtne...
Mind häirib see, et hetkel võiks analoogne mäng olla ikka free world. Paljud mängud suudetud ikka teha ka nii väga tasakaalus olevateks. Selline mööda kitsast ala minek on nagu juba kuidagi vananenud.
Kuigi jah...mäng veel kaugel ja äkki pistetakse sise ka mingeid nn. fake avatuse võimalusi st. lihtsalt ülesanded on lineaarsed, aga ise saad valida kuhu minna.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 20.03.2011 12:32:01 vasta tsitaadiga

Sarin kirjutas:
Aga miks ma pean kuskil katusel turnima, et edasi minna? Lihtsalt võtan tuimalt tukk ja rushin punktist A punkti B....
Tundus liiga lihtne...


ei peagi ju. ise tead, kuidas mängid. Nagu DE1...
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 20.03.2011 14:13:07 vasta tsitaadiga

Sarin kirjutas:
Aga miks ma pean kuskil katusel turnima, et edasi minna? Lihtsalt võtan tuimalt tukk ja rushin punktist A punkti B....
Tundus liiga lihtne...


Võib-olla on katusel head nänni? Saad xp-d vms avastamise eest. Ei pea ammot kulutama, oled võtnud kindla eesmärgi mitte ühtegi vastast terve mängu jooksul ära tappa jne.

See ongi kogu Deus Ex'i võlu - teed nii nagu tahad. Mõnele meeldib esimest osa ka nagu shooterit mängida. Kuid tundub, et ka siin on raskustase piisavalt kõrge, et lihtsalt püssiga sisse joostes sa ellu ei jää niisama lihtsalt.
Mängi esimest osa kõige raskema taseme peal ning näed, et niisama sisse joostes saad headshoti ja game over. icon_lol.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
EvilKatarn
diivanilill
EvilKatarn

liitunud: 25.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2011 14:30:50 vasta tsitaadiga

Deus Ex koos Metal Gear Soliditega üks neist vähestest mängudest, mida on võimalik läbida kedagi tapmata. Humaanne ju. icon_razz.gif
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 20.03.2011 14:48:14 vasta tsitaadiga

EvilKatarn kirjutas:
Deus Ex koos Metal Gear Soliditega üks neist vähestest mängudest, mida on võimalik läbida kedagi tapmata. Humaanne ju. icon_razz.gif


Kas mitte Deus Ex's siiski ühte inimest ei pidanud tapma? Walter Simons oli vist see ülbik? Krt pole nii kaua enam ise mänginud, et endgame kipub veidi ununema.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DexXxter
HV kasutaja
DexXxter

liitunud: 23.11.2003




sõnum 20.03.2011 15:10:23 vasta tsitaadiga

Mina tegin nii, et kes ikka väga hästi küsida oskasid, koksasin ära ka. Aga muidu, kui oli vaja kedagi ära tappa aga justkui ei tahtnud, aga sulli või xp-d ikka tahtsid, siis aitas prod gun või baton.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 20.03.2011 18:16:11 vasta tsitaadiga

Mulle meeldis Deus Ex's just see, et päris palju xp-d sai selle eest, kui endast kõik välja panid ning avastasid iga viimasegi kui nurgataguse ära. Samuti kui võtsid end kätte ja ei uskunud mängu vaid proovisid endast kõik anda, et ristivastupidi teha mida mäng soovitas.

Üks kõige parem koht on see, kui Paul'i killswitch tööle pannakse ning talle hotelli järgi tullakse nende Agent'ide poolt. Paul ütleb, et kao minema, roni läbi akna... Usun, et päris paljud tõmbasidki kohe leebet või kui proovisid võidelda siis said rämedalt kotti.

Kõige raskemaga oli suht huvitav fight. Toppisin terve koridori Lam'e täis ning siis niipea kui uksest esimene pea paistis tõmbasin rocket launcheriga ka veel paugu otsa. icon_biggrin.gif


Loodan, et see kolmas osa suudab kasvõi pooltki niipalju erinevaid lahendusstiile pakkuda. Ning kindlasti seda, et paljud sõbralikud NPC-d võivad surma saada ning sellest sõltub suur osa Story'st.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 20.03.2011 20:04:31 vasta tsitaadiga

Archangel, sa võisid ennast ka lihtsalt sinna relvakappi panna ründe ajaks kinni ja Paul nottis kõik üksi maha icon_wink.gif
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Deus Ex: Human Revolution mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 44, 45, 46  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.