Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
19.03.2011 17:38:32
|
|
|
madness kirjutas: |
Jääb üle vaid loota, et see mäng müüb hästi ja saab häid hindeid. Ehk märkavad siis ka teised firmad, et ei peagi mõttetut saasta tootma, et edukas olla... |
Ma ei tea mis teema on, aga see asi jääb natuke lahjaks kui selle viimase video ära vaatasin.
Ootasin avatud maailma ja võib-olla veel mingit faktorit.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
19.03.2011 17:41:09
|
|
|
Kuigi selles videos oli paar erinevat viisi, kust minna, siis tegelikult oli jamh ikkagi ülimalt lineaarne. Aga tuleb ka arvestada sellega, et tegu oli (vist) mängu algusega ja väga väike osa oli ka ainult näidatud. Tegelt oli ikkagi tegu ikkagi hetkega, millest võis minutiga läbi joosta, kui vaja.
viimati muutis Dude . 19.03.2011 17:44:01, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
19.03.2011 17:43:22
|
|
|
No sisuliselt jah Selline kitsus on küll väga vanamoodne...
Parem tehku Saboteurile uus järg...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil
Hull

liitunud: 23.12.2004
|
19.03.2011 17:52:15
|
|
|
Väga shitty mulje jätab see, eriti graafiline pool.
|
|
Kommentaarid: 240 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
19.03.2011 17:56:28
|
|
|
Evil kirjutas: |
Väga shitty mulje jätab see, eriti graafiline pool.  |
Pettumus tundub graafiliselt ka olevat, aga eks näeb kui asi väljas.
Vast ei lähe nagu Call of Duty: Black Ops-ga - ma hakkasin naerma, kui nägin millise asjaga on tegemist
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
19.03.2011 18:00:41
|
|
|
Konsooli versioon ju ka. PC omal annab kindlasti eyecandy't juurde visata.
Pealegi - graafika kohta olen juba viimased 3a arvanud, et who cares. Tase juba niivõrd kõrge, et isegi kõige kehvema graafikaga tänapäevane mäng näeb piisavalt ilus välja, et mängimsit ei sega.
Selle lühikese gameplay jupi kohta on raske midagi arvata. Hea, et antakse endast parim, et stealth, combat ja social kõik omavahel ühendada. Sest eks Deus Ex's oli ka selliseid alasid, mis täiesti lineaarsed ning metsikut explorationit ei pakkunud.
Mingid kindlad missioonid kindlates alades saavadki olema veidi lineaarsemad ma usun.
Igal juhul can't wait.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
19.03.2011 19:24:16
|
|
|
Ei mulle täitsa meeldis see video .Siiski kaks asja jäi silma.Kui ta tegi valvuri kahjutuks, siis sai looti.Tappes saab kah ikka looti või on see boonus ainult siis kui nonlehthal takedown teed?
Teine asi mis oli, oli see et kõik vaenlased olid minimapil näha .Muudab mängu hulga igavamaks ju kui kogu aeg tead, et nurga taga kaks venda .Palju huvitavam on kui ei tea ja kardad kogu aeg, et keegi võib märgata.See oli kah lahe, et laipu sai peita
Graafika oli suht kollakas aga no selline must/kuldne temaatika tundubki olevat seekord.Üldiselt animatsioonid ei tundunud enam nii kandilised, kui varasemates videotes.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
19.03.2011 19:26:17
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
See oli kah lahe, et laipu sai peita
|
Jah, aga relv jäi maha...loogika
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
19.03.2011 19:26:58
|
|
|
Magic kirjutas: |
tomorrow kirjutas: |
See oli kah lahe, et laipu sai peita
|
Jah, aga relv jäi maha...loogika  |
No sa arvad, et surnu hoiab ikka relvast kümne küünega kinni või? .Relva korjad ülesse ja teed nurga taga drop weapon
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
19.03.2011 19:29:08
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
Magic kirjutas: |
tomorrow kirjutas: |
See oli kah lahe, et laipu sai peita
|
Jah, aga relv jäi maha...loogika  |
No sa arvad, et surnu hoiab ikka relvast kümne küünega kinni või? .Relva korjad ülesse ja teed nurga taga drop weapon  |
Sa ei saanud aru...räägiti peitmisest, aga relv jäeti maha Nagu ei ole kahtlane
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
19.03.2011 19:32:40
|
|
|
Magic kirjutas: |
tomorrow kirjutas: |
Magic kirjutas: |
tomorrow kirjutas: |
See oli kah lahe, et laipu sai peita
|
Jah, aga relv jäi maha...loogika  |
No sa arvad, et surnu hoiab ikka relvast kümne küünega kinni või? .Relva korjad ülesse ja teed nurga taga drop weapon  |
Sa ei saanud aru...räägiti peitmisest, aga relv jäeti maha Nagu ei ole kahtlane  |
Vb vend oli nii raske ja pidi kahte kätt kasutama lohistamiseks.Kolmandat kätt nagu pole millega relv kah kaasa võtta.Aga no selle saab eraldi teha vähemalt.
Huvitav kuidas AI on?.Tunnevad ka huvi kui uks käib aga kedagi näha pole?.Leiavad verd maas ja panevad alarmi tööle?
Või on nagu paljudes varasemates mängudes.Tapad ära AI ja temast 10m kaugusel seisev vend ei saa midagi aru.
Ehk saab raskusastet näppida.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
19.03.2011 19:51:34
|
|
|
No sealt uksest sisse minnes tekkis mul ka küsimus, et miks järgi ei tulnud... selles osas küsimus aI osas õigustatud.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
19.03.2011 19:59:17
|
|
|
Eks lõplikult otsustab mängu taseme story, atmosphere ja muusika.. täpselt nagu esimeses osas
See gameplay selle video järgi küll pinget ei paku.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
troglodyte
Kreisi kasutaja

liitunud: 09.08.2002
|
19.03.2011 20:05:22
|
|
|
Loodetavasti sellised titekad featured nagu minimapil vaenlaste näitamine ja interaktiivsete objektide esiletoomine saab maha keerata..
_________________ ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
19.03.2011 20:09:11
|
|
|
Suur viga oli neil näidata konsooliversiooni... seal häirisid ikka mitmed asjad, mis on mõeldud puldimänguritele asja lihtsamaks tegemiseks
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
20.03.2011 01:49:48
|
|
|
Video järgi, suhteliselt meeldivalt üllatunud isegi.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sarin
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.04.2005
|
20.03.2011 12:21:10
|
|
|
Aga miks ma pean kuskil katusel turnima, et edasi minna? Lihtsalt võtan tuimalt tukk ja rushin punktist A punkti B....
Tundus liiga lihtne...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
20.03.2011 12:28:17
|
|
|
Sarin kirjutas: |
Aga miks ma pean kuskil katusel turnima, et edasi minna? Lihtsalt võtan tuimalt tukk ja rushin punktist A punkti B....
Tundus liiga lihtne... |
Mind häirib see, et hetkel võiks analoogne mäng olla ikka free world. Paljud mängud suudetud ikka teha ka nii väga tasakaalus olevateks. Selline mööda kitsast ala minek on nagu juba kuidagi vananenud.
Kuigi jah...mäng veel kaugel ja äkki pistetakse sise ka mingeid nn. fake avatuse võimalusi st. lihtsalt ülesanded on lineaarsed, aga ise saad valida kuhu minna.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
20.03.2011 12:32:01
|
|
|
Sarin kirjutas: |
Aga miks ma pean kuskil katusel turnima, et edasi minna? Lihtsalt võtan tuimalt tukk ja rushin punktist A punkti B....
Tundus liiga lihtne... |
ei peagi ju. ise tead, kuidas mängid. Nagu DE1...
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
20.03.2011 14:13:07
|
|
|
Sarin kirjutas: |
Aga miks ma pean kuskil katusel turnima, et edasi minna? Lihtsalt võtan tuimalt tukk ja rushin punktist A punkti B....
Tundus liiga lihtne... |
Võib-olla on katusel head nänni? Saad xp-d vms avastamise eest. Ei pea ammot kulutama, oled võtnud kindla eesmärgi mitte ühtegi vastast terve mängu jooksul ära tappa jne.
See ongi kogu Deus Ex'i võlu - teed nii nagu tahad. Mõnele meeldib esimest osa ka nagu shooterit mängida. Kuid tundub, et ka siin on raskustase piisavalt kõrge, et lihtsalt püssiga sisse joostes sa ellu ei jää niisama lihtsalt.
Mängi esimest osa kõige raskema taseme peal ning näed, et niisama sisse joostes saad headshoti ja game over.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
20.03.2011 14:30:50
|
|
|
Deus Ex koos Metal Gear Soliditega üks neist vähestest mängudest, mida on võimalik läbida kedagi tapmata. Humaanne ju.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
20.03.2011 14:48:14
|
|
|
EvilKatarn kirjutas: |
Deus Ex koos Metal Gear Soliditega üks neist vähestest mängudest, mida on võimalik läbida kedagi tapmata. Humaanne ju.  |
Kas mitte Deus Ex's siiski ühte inimest ei pidanud tapma? Walter Simons oli vist see ülbik? Krt pole nii kaua enam ise mänginud, et endgame kipub veidi ununema.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
DexXxter
HV kasutaja

liitunud: 23.11.2003
|
20.03.2011 15:10:23
|
|
|
Mina tegin nii, et kes ikka väga hästi küsida oskasid, koksasin ära ka. Aga muidu, kui oli vaja kedagi ära tappa aga justkui ei tahtnud, aga sulli või xp-d ikka tahtsid, siis aitas prod gun või baton.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
20.03.2011 18:16:11
|
|
|
Mulle meeldis Deus Ex's just see, et päris palju xp-d sai selle eest, kui endast kõik välja panid ning avastasid iga viimasegi kui nurgataguse ära. Samuti kui võtsid end kätte ja ei uskunud mängu vaid proovisid endast kõik anda, et ristivastupidi teha mida mäng soovitas.
Üks kõige parem koht on see, kui Paul'i killswitch tööle pannakse ning talle hotelli järgi tullakse nende Agent'ide poolt. Paul ütleb, et kao minema, roni läbi akna... Usun, et päris paljud tõmbasidki kohe leebet või kui proovisid võidelda siis said rämedalt kotti.
Kõige raskemaga oli suht huvitav fight. Toppisin terve koridori Lam'e täis ning siis niipea kui uksest esimene pea paistis tõmbasin rocket launcheriga ka veel paugu otsa.
Loodan, et see kolmas osa suudab kasvõi pooltki niipalju erinevaid lahendusstiile pakkuda. Ning kindlasti seda, et paljud sõbralikud NPC-d võivad surma saada ning sellest sõltub suur osa Story'st.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
20.03.2011 20:04:31
|
|
|
Archangel, sa võisid ennast ka lihtsalt sinna relvakappi panna ründe ajaks kinni ja Paul nottis kõik üksi maha
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
|