Näiteks Live For Speed on hea näide. Seal saab küll driftimisega hakkama.
Driftida sai Shift ühes ka väga eduliselt, isegi ilma et seadeid muutmata, õigel ajal tuleb pedaale vajutada ning rooli keerata + käik on ka oluline... Nii stage 1 kui ka stage 3 rehvidega ning igal rajal. _________________ Sounds?...
No muidugi, kui kapoti all kisab ~700hp ning stock veermikust ja muust on alles sisuliselt "mitte midagi", siis kehva rehviga tekivadki raskused just auto esimeses otsas. Saba saab ilusti uisutama, aga nina seevastu kipub libisema, muidugi oleneb see jälle sõiduvõtetest ka _________________ Sounds?...
no maitia kuidas teile aga stock masinaga täiesti stock sätetel oli ikka päris palju lõbusam, kui tuunitud mingi parsaga
Stock ei käi nii hästi lihtsalt! Eks oleneb muidugi rajast ka natuke, mulle meeldib pigem kiirem rada millel on pikad kurvid, seega on kiirus suurem ning jõudu oleks ka sutsu rohkem vaja, sest "näiteks" kolmas käik on ikkagi midagi muud kui teine, niisama parklas postide vahel kaheksaid uisutada on igav ju
Ma ei ütle, et stock M3 on mahlamüts, kuid sellise sõidu tegemiseks oleks siiski natuke juurde vaja. Samas ei ole stock vedrustus jms nii hea, kui näiteks miski võistlus kit.
Näiteks need kaks autot, mootori osa on päris palju muutunud, jõudu ja väänet on ilusti, et kõik neli selliselt all ringi käiksid, stock S4 ja S2 ei jaksa niimoodi käia.
Tegelt tahaks seda ka näha, et nelikveoga autodega saaks ka driftida.
Imprezade ja Skylinedega on driftitud küll nii et vähe ei ole.
Iseasi on see, kas nad on võistluse jaoks tagaveoks ehitatud.
"Aga jah, maitseid ja soove on erinevaid. Ühele piisab kui kapoti all on 300hp, teisele jääb tuhandest ka väheks"
asi ei ole niivõrd maitses ja soovides ega selles, mis ühele ja teisele piisab või ei piisa. küsimus on skillis, kiirustes...ja radades. või siis kui asja põmst juba ainult shõu pärast tehakse, sel juhul on asi tossu koguses
tüüp, kes 300hp'ga oma driftimisi driftitud ei saa, on Pussy suure tähega ja punkt! ainult hobujõudude pealt tossutamine on wannabe'de maailm mõnes mõttes. lihtsalt gaasipedaali litsuda ja rooli hoida oskab väikse harjutamise peale suht igaüks, aga mingi 100-hepase asjaga ilusat drifti teha suudavad vähesed. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tüüp, kes 300hp'ga oma driftimisi driftitud ei saa, on Pussy suure tähega ja punkt!
Ja sina siis oskad driftida päris elus kurvist kurvi või kuulud ka Pussyde hulka?
Wiltz, Kiirus, skillid ja rada omab muidugi palju tähtsust, aga ütlesingi, et lahja pilliga niisama parklas postide vahel kaheksaid uisutada on ju igav (minu jaoks). Hoopis teine asi on sõita rajal kus on piisavalt laiust ning ka kiirust, kuid et sellisel rajal head ja kiiret sõitu/drifti teha jääb paljude autode puhul jõust natukene väheks.
Üks asi on see kui auto hakkab libisema sellest, et tehakse rooliga agressiivsed liigutused/rebitakse käsipidurit, teine asi on see kui lükkad teiselt kolmandale või isegi kolmandalt neljandale ning siis pedaali vajutades käivad rattad nö "tühja" ning seejärel kisub saba viltu. Eesmärk ei ole taga olijaid nn suitsu sisse matta vaid lihtsalt päris kiire hooga korralikult külg ees sõita, palju suitsu tekib seetõttu, et ratas käib JÕUGA ja KIIRESTI all ringi.
tsitaat:
lihtsalt gaasipedaali litsuda ja rooli hoida oskab väikse harjutamise peale suht igaüks, aga mingi 100-hepase asjaga ilusat drifti teha suudavad vähesed.
Oled sa sõitnud autoga millel on ~700+ heppa?
IvarV, Skyline näiteks on AWD ning see ei ole päris sama mis lihtsalt nelivedu. Driftida saab nii nelivedulise kui AWD´ga ja väga hästi saab _________________ Sounds?...
IvarV, Skyline näiteks on AWD ning see ei ole päris sama mis lihtsalt nelivedu. Driftida saab nii nelivedulise kui AWD´ga ja väga hästi saab
Skyline on samamoodi lihtsalt neliveoline nagu iga PÄRIS neliveoga sõiduk.
Skyline puhul (GT-R) kasutati lihtsalt aktiivseid diferentsiaale. Muidu ikkagi neliveoline
purexpure, eks tule mõnikord suvel raplasse kokkulepitud ajal ja vaata ise, kas või kuidas ja kuipalju ma oskan mingi drift king ei ole, aga jah kuskil 14a jooksul, mis olen hobikorras rinkat litsunud, on mõningad asjad ikka selgeks saanud. see, et mulle driftida meeldib (muidugi tol ajal kutsuti sellist asja veel maakeelsemate nimedega) sai selgeks juba esimese auto - sapakaga 700'sega sõitnud ei ole, kuid ise omanud ja oman autosid siis kuskil 50-300hp, driftida saanud põhimõtteliselt nende kõigiga. isegi ühe esiveolisega proovinud olen umbes 500hp masinat. aga päriselus valiksin iga kell pigem kerge ja väga spets veermikuga masina, isegi kui selle kaalu/hp suhe on madalam mingist 700'sest monstrumist.
radadest...siis ega eestis ei olegi kahjuks kiireid radasid driftimiseks, sauga midagi on, aga no krt ei jõua seal väga tihti käia, suht kaugel ikkagi
autot saab libisema päris mitmete erinevate võtetega ja powerover (nagu driftikunn seda suht tabavalt nimetab ) on siiski vaid üks neist võtetest...ühtlasi kõige lihtsam! aga vot sõitke keegi inertsist alustatud külglibisemisega mõni "mitte just liiga lai" kurv läbi kiirusel näiteks 100+ kmh, siis võime juba rääkida skillist ja külmast närvist.
hmm, suht offtopic jutt on küll...aga kus teemas seda juttu siis ajama peaks, ikka driftimängu teema ju! _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
martin366, pöörded peavad jääma ikkagi max torque ja max HP juurde. rohkem pole nagu põhjust pöördeid anda, kui üleval pool enam jõudu ega momenti pole. _________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
ei ole seal mingit moditud käigukasti, drift ei ole rinkasõit ega ralli! ja paluks mitte selle üle vaidlust alustada, kuna eks alati ja igalpool saab pilli lõhki ajada kui huvi...või eriti kui raha liiga palju on
max vääne ja max hp ei ole kunagi ühe koha peal. jõud ehk hp on funtsioon väändest ja pööretest. jõud seega on alati ülevalpool ehk pööretepiiraja piiri juures tavaliselt.
driftis ei pea pöörded olema kõrged, pigem peab olema ühe käigu ulatuses võimalikult palju mänguruumi, nii et mootori vääne oleks adekvaatne. sisuliselt tähendab see seda, et hästi sobivad ühtlase momendigraafikuga mootorid, mitte mingid hullud riisipõletid _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Läheb jah natuke teemast mööda see asi siin, kuid samas on see jutt asjakohane.
Skyline puhul on kasutusel natuke teine veoskeem kui tavalisel neliveolisel autol. Sisuliselt on asi nii taga- kui ka neljaratta veoline. Kui tagumine ratas hakkab sutsu tühja käima, siis tulevad esimesed rattad 50% ulatuses tagumistele appi, samas on võimalik autoga näiteks kohapeal keerutada, ilma et esimesed rattad ringi käiksid. Tavalise neljaveolisega sa sellist asja teha ei saa, vahekasti lased ribadeks.
Muidugi saab driftida ka autodega millel on nii sada kui kolmsada jõudu kapotiall, samas kas see drift nüüd teab mis asi on kui kolmandat käiku enam ringi ei jaksa tõmmata (sõltuvalt autost, selle seadistusest jms). Tavalisel saja hepasel tänavasõiduautol ei ole isegi LSD diffrit, üherattaveoga väga driftida ei kannata ju. Niisama kässariga külge ette tõmmata pole ju väga keeruline, kuid kui on kiirem rada, siis on vaja autot millel natuke jõudu/pidamist/jäikust ka oleks.
Ning auto millel on palju jõudu, sellega ei ole nii, et istud sisse, proovid/harjutad paar tundi ning siis mängid pedaaliga ja hoiad rooli
Wiltz kirjutas:
drift ei ole rinkasõit ega ralli! driftis ei pea pöörded olema kõrged, pigem peab olema ühe käigu ulatuses võimalikult palju mänguruumi, nii et mootori vääne oleks adekvaatne.
"Ning auto millel on palju jõudu, sellise autoga ei ole nii, et istud sisse, proovid kaks korda ning siis mängid pedaaliga ja hoiad rooli"
päris sõna sõnalt mitte nii jah, aga umbestäpselt nii mina seda kirjeldaks siiski! eks muidugi see palju jõudu võib olla saadud erineval moel ja mõnel juhul tuleb see taha eriti rõveda pauguga näiteks, siis on väheke keerulisem. samas mootoriga, millel on sujuv ja VÄGA hull vääne laias pööretevahemikus, on ikka sõna otseses mõttes liiga lihtne libistada...mingit tehnikat ju vaja ei ole, lihtsalt vajutad enamvähem suvalise käiguga pedaali alla ja hoiad rooli vastu. muidugi päris suvaline inimene tänavalt ei tule ja ei tee seda, räägime ikka isikutest, kellel basic asjad selged on ja taetud hirmudest üle saadud
kembadesig, üks asi, millest nii sina kui ilmselt paljud teised lugejad/kirjutajad siin veel päris täpselt aru ei ole saanud ongi see, et drift kui selline (eesti keeles on see külg ees sõitmine sisuliselt) ei koosne üldse mitte ainult "ratta ringi saamisest" puhta mootori väände pealt. vaata mõnikord seda japsi drift bible'i videot, kindlasti ka kuskil juubituubis üleval. seal on enamvähem kõik põhiasjad väga kenasti ära näidatud ja selgitatud, et kuidas mis ja miks.
ühtlasi näed ka, et mitte just väga võimsa autoga suudab oskaja mees driftida päris suurtel kiirustel.
üks osa sellest videost:
http://www.youtube.com/watch?v=H3ryd01UXCM _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Skyline puhul on kasutusel natuke teine veoskeem kui tavalisel neliveolisel autol. Sisuliselt on asi nii taga- kui ka neljaratta veoline. Kui tagumine ratas hakkab sutsu tühja käima, siis tulevad esimesed rattad 50% ulatuses tagumistele appi, samas on võimalik autoga näiteks kohapeal keerutada, ilma et esimesed rattad ringi käiksid. Tavalise neljaveolisega sa sellist asja teha ei saa, vahekasti lased ribadeks.
See teeb Sinu seletuse kohaselt ju Skyline "liba-nelikveoliseks" , ei ole pidevat nelikvedu. Näiteks sama nagu Toyota RAV4, mis on tavaolus esiveoline ja viskosiduriga lülitatakse esirataste läbilibisemisest tagaratataste suhtes tagasild ka töösse. Sama süsteem oli põhimõtteliselt ka Skyline'il, ainult siis teistpidine.
Vanal R32GTR oli küll põhimõtteliselt tagaveoline millel vajadusel vedasid ka esirattad, aga seetõttu ongi see väga kohatu võrdlus Sinu arvates nn tavaneliveolistega (Audi Quattrod ((Jätame Golf4 põhinevad kõrvale)), Impreza, EVO) mis on päriselt ka AWD ehk pidevalt nelikveolised (ärme hakka nüüd rääkima seda, et osadel on avatud differ ja et vahel veab ka 2 ja 3 ratast )
Teiseks ei lenda ühegi auto vahekast ribadeks selle peale (räägime ikka korras asjadest ja mitte 3-4x tehasejõud peale lastes)
Me oleme aru saanud, et Sa ei jaga autodest eriti veel midagi ja pole vaja ju seletada oma vigast loogikat.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.