Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Shift 2 Unleashed märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 80, 81, 82  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
metallika
HV Guru
metallika

liitunud: 05.06.2006




sõnum 13.03.2011 22:41:34 vasta tsitaadiga

caarel123,

mis selle porgee sumpsil äda on? icon_eek.gif

reaalselt kah selline nagu oleksid torud kõõrdsilmsed icon_lol.gif
Kommentaarid: 388 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 13.03.2011 22:45:30 vasta tsitaadiga

Minu eesmärk:
IS-F + LFA v10 mootor. Sellega hakkan rinkasid nühkima.


Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 13.03.2011 22:46:30 vasta tsitaadiga

metallika, porka sumpsil need "keevituskohad" imelikud.
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
metallika
HV Guru
metallika

liitunud: 05.06.2006




sõnum 13.03.2011 23:04:55 vasta tsitaadiga

NATAS999,

krt silma arsti juurde vaja vist minna icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 388 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kembadesig
HV veteran
kembadesig

liitunud: 18.10.2010




sõnum 14.03.2011 11:57:15 vasta tsitaadiga

IvarV kirjutas:
Näiteks Live For Speed on hea näide. Seal saab küll driftimisega hakkama.


Driftida sai Shift ühes ka väga eduliselt, isegi ilma et seadeid muutmata, õigel ajal tuleb pedaale vajutada ning rooli keerata + käik on ka oluline... Nii stage 1 kui ka stage 3 rehvidega ning igal rajal. icon_biggrin.gif

_________________
Sounds?...
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
metallika
HV Guru
metallika

liitunud: 05.06.2006




sõnum 14.03.2011 13:07:53 vasta tsitaadiga

stock rehvidega üldse veelgi rohkem nalja driftimisel(siis esimeses osas) icon_biggrin.gif

Vähemalt nii E36 BMW M3-ga kui ka E46 BMW M3-ga icon_razz.gif
Kommentaarid: 388 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kembadesig
HV veteran
kembadesig

liitunud: 18.10.2010




sõnum 14.03.2011 13:19:46 vasta tsitaadiga

No muidugi, kui kapoti all kisab ~700hp ning stock veermikust ja muust on alles sisuliselt "mitte midagi", siis kehva rehviga tekivadki raskused just auto esimeses otsas. Saba saab ilusti uisutama, aga nina seevastu kipub libisema, muidugi oleneb see jälle sõiduvõtetest ka icon_biggrin.gif
_________________
Sounds?...
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
metallika
HV Guru
metallika

liitunud: 05.06.2006




sõnum 14.03.2011 14:09:58 vasta tsitaadiga

kembadesig,

no maitia kuidas teile aga stock masinaga täiesti stock sätetel oli ikka päris palju lõbusam, kui tuunitud mingi parsaga thumbs_up.gif
Kommentaarid: 388 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kembadesig
HV veteran
kembadesig

liitunud: 18.10.2010




sõnum 14.03.2011 14:26:46 vasta tsitaadiga

metallika kirjutas:
kembadesig,

no maitia kuidas teile aga stock masinaga täiesti stock sätetel oli ikka päris palju lõbusam, kui tuunitud mingi parsaga thumbs_up.gif


Stock ei käi nii hästi lihtsalt! Eks oleneb muidugi rajast ka natuke, mulle meeldib pigem kiirem rada millel on pikad kurvid, seega on kiirus suurem ning jõudu oleks ka sutsu rohkem vaja, sest "näiteks" kolmas käik on ikkagi midagi muud kui teine, niisama parklas postide vahel kaheksaid uisutada on igav ju icon_biggrin.gif

Ma ei ütle, et stock M3 on mahlamüts, kuid sellise sõidu tegemiseks oleks siiski natuke juurde vaja. Samas ei ole stock vedrustus jms nii hea, kui näiteks miski võistlus kit.

Link


Näiteks need kaks autot, mootori osa on päris palju muutunud, jõudu ja väänet on ilusti, et kõik neli selliselt all ringi käiksid, stock S4 ja S2 ei jaksa niimoodi käia.

Link



Aga jah, maitseid ja soove on erinevaid. Ühele piisab kui kapoti all on 300hp, teisele jääb tuhandest ka väheks icon_lol.gif

_________________
Sounds?...


viimati muutis kembadesig 14.03.2011 14:30:14, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
metallika
HV Guru
metallika

liitunud: 05.06.2006




sõnum 14.03.2011 14:27:24 vasta tsitaadiga

varstiks võiks selle esimese osa teema ära lõpetada, sest se eju ikkagi SHIT 2 Unleashed teema icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 388 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 14.03.2011 16:53:58 vasta tsitaadiga

kamp osse on siin icon_smile.gif
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IvarV
HV kasutaja
IvarV

liitunud: 29.06.2010




sõnum 14.03.2011 18:02:19 vasta tsitaadiga

Tegelt tahaks seda ka näha, et nelikveoga autodega saaks ka driftida.
Imprezade ja Skylinedega on driftitud küll nii et vähe ei ole.
Iseasi on see, kas nad on võistluse jaoks tagaveoks ehitatud.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2011 18:16:41 vasta tsitaadiga

"Aga jah, maitseid ja soove on erinevaid. Ühele piisab kui kapoti all on 300hp, teisele jääb tuhandest ka väheks"

asi ei ole niivõrd maitses ja soovides ega selles, mis ühele ja teisele piisab või ei piisa. küsimus on skillis, kiirustes...ja radades. või siis kui asja põmst juba ainult shõu pärast tehakse, sel juhul on asi tossu koguses icon_lol.gif
tüüp, kes 300hp'ga oma driftimisi driftitud ei saa, on Pussy suure tähega ja punkt! ainult hobujõudude pealt tossutamine on wannabe'de maailm mõnes mõttes. lihtsalt gaasipedaali litsuda ja rooli hoida oskab väikse harjutamise peale suht igaüks, aga mingi 100-hepase asjaga ilusat drifti teha suudavad vähesed.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
metallika
HV Guru
metallika

liitunud: 05.06.2006




sõnum 14.03.2011 18:36:57 vasta tsitaadiga

Wiltz,

vähemalt ma siis ei ole Suure algustähega Pussy icon_lol.gif

ai kurjam Corollaga on lahe driftida kah aga nati raskem juba kui bemmiga icon_confused.gif
Kommentaarid: 388 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
purexpure
HV veteran

liitunud: 05.01.2006




sõnum 14.03.2011 18:44:34 vasta tsitaadiga

tsitaat:
tüüp, kes 300hp'ga oma driftimisi driftitud ei saa, on Pussy suure tähega ja punkt!

Ja sina siis oskad driftida päris elus kurvist kurvi või kuulud ka Pussyde hulka? icon_smile.gif
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kembadesig
HV veteran
kembadesig

liitunud: 18.10.2010




sõnum 14.03.2011 19:38:56 vasta tsitaadiga

purexpure kirjutas:
tsitaat:
tüüp, kes 300hp'ga oma driftimisi driftitud ei saa, on Pussy suure tähega ja punkt!

Ja sina siis oskad driftida päris elus kurvist kurvi või kuulud ka Pussyde hulka? icon_smile.gif

thumbs_up.gif

Wiltz, Kiirus, skillid ja rada omab muidugi palju tähtsust, aga ütlesingi, et lahja pilliga niisama parklas postide vahel kaheksaid uisutada on ju igav (minu jaoks). Hoopis teine asi on sõita rajal kus on piisavalt laiust ning ka kiirust, kuid et sellisel rajal head ja kiiret sõitu/drifti teha jääb paljude autode puhul jõust natukene väheks.

Üks asi on see kui auto hakkab libisema sellest, et tehakse rooliga agressiivsed liigutused/rebitakse käsipidurit, teine asi on see kui lükkad teiselt kolmandale või isegi kolmandalt neljandale ning siis pedaali vajutades käivad rattad nö "tühja" ning seejärel kisub saba viltu. Eesmärk ei ole taga olijaid nn suitsu sisse matta vaid lihtsalt päris kiire hooga korralikult külg ees sõita, palju suitsu tekib seetõttu, et ratas käib JÕUGA ja KIIRESTI all ringi.

tsitaat:
lihtsalt gaasipedaali litsuda ja rooli hoida oskab väikse harjutamise peale suht igaüks, aga mingi 100-hepase asjaga ilusat drifti teha suudavad vähesed.
Oled sa sõitnud autoga millel on ~700+ heppa? icon_lol.gif


IvarV, Skyline näiteks on AWD ning see ei ole päris sama mis lihtsalt nelivedu. Driftida saab nii nelivedulise kui AWD´ga ja väga hästi saab icon_wink.gif

_________________
Sounds?...
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raunzx
HV vaatleja

liitunud: 21.07.2006




sõnum 14.03.2011 20:56:33 vasta tsitaadiga

kembadesig kirjutas:

IvarV, Skyline näiteks on AWD ning see ei ole päris sama mis lihtsalt nelivedu. Driftida saab nii nelivedulise kui AWD´ga ja väga hästi saab icon_wink.gif

icon_lol.gif

Skyline on samamoodi lihtsalt neliveoline nagu iga PÄRIS neliveoga sõiduk.
Skyline puhul (GT-R) kasutati lihtsalt aktiivseid diferentsiaale. Muidu ikkagi neliveoline icon_smile.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xxlmaster
HV Guru
xxlmaster

liitunud: 26.08.2008




sõnum 14.03.2011 21:02:10 vasta tsitaadiga

Nii tore on teemakohast juttu lugeda thumbs_up.gif
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2011 21:04:08 vasta tsitaadiga

purexpure, eks tule mõnikord suvel raplasse kokkulepitud ajal ja vaata ise, kas või kuidas ja kuipalju ma oskan icon_smile.gif mingi drift king ei ole, aga jah kuskil 14a jooksul, mis olen hobikorras rinkat litsunud, on mõningad asjad ikka selgeks saanud. see, et mulle driftida meeldib (muidugi tol ajal kutsuti sellist asja veel maakeelsemate nimedega) sai selgeks juba esimese auto - sapakaga icon_lol.gif 700'sega sõitnud ei ole, kuid ise omanud ja oman autosid siis kuskil 50-300hp, driftida saanud põhimõtteliselt nende kõigiga. isegi ühe esiveolisega icon_lol.gif proovinud olen umbes 500hp masinat. aga päriselus valiksin iga kell pigem kerge ja väga spets veermikuga masina, isegi kui selle kaalu/hp suhe on madalam mingist 700'sest monstrumist.


radadest...siis ega eestis ei olegi kahjuks kiireid radasid driftimiseks, sauga midagi on, aga no krt ei jõua seal väga tihti käia, suht kaugel ikkagi thumbs_down.gif

autot saab libisema päris mitmete erinevate võtetega ja powerover (nagu driftikunn seda suht tabavalt nimetab icon_lol.gif ) on siiski vaid üks neist võtetest...ühtlasi kõige lihtsam! aga vot sõitke keegi inertsist alustatud külglibisemisega mõni "mitte just liiga lai" kurv läbi kiirusel näiteks 100+ kmh, siis võime juba rääkida skillist ja külmast närvist.

hmm, suht offtopic jutt on küll...aga kus teemas seda juttu siis ajama peaks, ikka driftimängu teema ju! icon_razz1.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
martin366
HV Guru
martin366

liitunud: 07.09.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2011 21:16:05 vasta tsitaadiga

Drifti puhul on ju väga olulisel kohal vastavad rehvid ja spets moditud käigukast, et pöörded kõrged oleksid, või ma eksin ? icon_rolleyes.gif (mõtlen pro klassi värki)
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 14.03.2011 21:25:54 vasta tsitaadiga

martin366, pöörded peavad jääma ikkagi max torque ja max HP juurde. rohkem pole nagu põhjust pöördeid anda, kui üleval pool enam jõudu ega momenti pole.
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2011 22:14:52 vasta tsitaadiga

ei ole seal mingit moditud käigukasti, drift ei ole rinkasõit ega ralli! ja paluks mitte selle üle vaidlust alustada, kuna eks alati ja igalpool saab pilli lõhki ajada kui huvi...või eriti kui raha liiga palju on icon_biggrin.gif

max vääne ja max hp ei ole kunagi ühe koha peal. jõud ehk hp on funtsioon väändest ja pööretest. jõud seega on alati ülevalpool ehk pööretepiiraja piiri juures tavaliselt.
driftis ei pea pöörded olema kõrged, pigem peab olema ühe käigu ulatuses võimalikult palju mänguruumi, nii et mootori vääne oleks adekvaatne. sisuliselt tähendab see seda, et hästi sobivad ühtlase momendigraafikuga mootorid, mitte mingid hullud riisipõletid icon_lol.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kembadesig
HV veteran
kembadesig

liitunud: 18.10.2010




sõnum 14.03.2011 22:31:58 vasta tsitaadiga

Läheb jah natuke teemast mööda see asi siin, kuid samas on see jutt asjakohane.

Skyline puhul on kasutusel natuke teine veoskeem kui tavalisel neliveolisel autol. Sisuliselt on asi nii taga- kui ka neljaratta veoline. Kui tagumine ratas hakkab sutsu tühja käima, siis tulevad esimesed rattad 50% ulatuses tagumistele appi, samas on võimalik autoga näiteks kohapeal keerutada, ilma et esimesed rattad ringi käiksid. Tavalise neljaveolisega sa sellist asja teha ei saa, vahekasti lased ribadeks.

Muidugi saab driftida ka autodega millel on nii sada kui kolmsada jõudu kapotiall, samas kas see drift nüüd teab mis asi on kui kolmandat käiku enam ringi ei jaksa tõmmata (sõltuvalt autost, selle seadistusest jms). Tavalisel saja hepasel tänavasõiduautol ei ole isegi LSD diffrit, üherattaveoga väga driftida ei kannata ju. Niisama kässariga külge ette tõmmata pole ju väga keeruline, kuid kui on kiirem rada, siis on vaja autot millel natuke jõudu/pidamist/jäikust ka oleks.

Ning auto millel on palju jõudu, sellega ei ole nii, et istud sisse, proovid/harjutad paar tundi ning siis mängid pedaaliga ja hoiad rooli icon_lol.gif


Wiltz kirjutas:
drift ei ole rinkasõit ega ralli! driftis ei pea pöörded olema kõrged, pigem peab olema ühe käigu ulatuses võimalikult palju mänguruumi, nii et mootori vääne oleks adekvaatne.

Õige! thumbs_up.gif

_________________
Sounds?...
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2011 22:46:45 vasta tsitaadiga

"Ning auto millel on palju jõudu, sellise autoga ei ole nii, et istud sisse, proovid kaks korda ning siis mängid pedaaliga ja hoiad rooli"

päris sõna sõnalt mitte nii jah, aga umbestäpselt nii mina seda kirjeldaks siiski! eks muidugi see palju jõudu võib olla saadud erineval moel ja mõnel juhul tuleb see taha eriti rõveda pauguga näiteks, siis on väheke keerulisem. samas mootoriga, millel on sujuv ja VÄGA hull vääne laias pööretevahemikus, on ikka sõna otseses mõttes liiga lihtne libistada...mingit tehnikat ju vaja ei ole, lihtsalt vajutad enamvähem suvalise käiguga pedaali alla ja hoiad rooli vastu. muidugi päris suvaline inimene tänavalt ei tule ja ei tee seda, räägime ikka isikutest, kellel basic asjad selged on ja taetud hirmudest üle saadud icon_wink.gif

kembadesig, üks asi, millest nii sina kui ilmselt paljud teised lugejad/kirjutajad siin veel päris täpselt aru ei ole saanud ongi see, et drift kui selline (eesti keeles on see külg ees sõitmine sisuliselt) ei koosne üldse mitte ainult "ratta ringi saamisest" puhta mootori väände pealt. vaata mõnikord seda japsi drift bible'i videot, kindlasti ka kuskil juubituubis üleval. seal on enamvähem kõik põhiasjad väga kenasti ära näidatud ja selgitatud, et kuidas mis ja miks.
ühtlasi näed ka, et mitte just väga võimsa autoga suudab oskaja mees driftida päris suurtel kiirustel.

üks osa sellest videost:
http://www.youtube.com/watch?v=H3ryd01UXCM

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raunzx
HV vaatleja

liitunud: 21.07.2006




sõnum 14.03.2011 23:47:04 vasta tsitaadiga

kembadesig kirjutas:

Skyline puhul on kasutusel natuke teine veoskeem kui tavalisel neliveolisel autol. Sisuliselt on asi nii taga- kui ka neljaratta veoline. Kui tagumine ratas hakkab sutsu tühja käima, siis tulevad esimesed rattad 50% ulatuses tagumistele appi, samas on võimalik autoga näiteks kohapeal keerutada, ilma et esimesed rattad ringi käiksid. Tavalise neljaveolisega sa sellist asja teha ei saa, vahekasti lased ribadeks.

See teeb Sinu seletuse kohaselt ju Skyline "liba-nelikveoliseks" icon_biggrin.gif, ei ole pidevat nelikvedu. Näiteks sama nagu Toyota RAV4, mis on tavaolus esiveoline ja viskosiduriga lülitatakse esirataste läbilibisemisest tagaratataste suhtes tagasild ka töösse. Sama süsteem oli põhimõtteliselt ka Skyline'il, ainult siis teistpidine.
Vanal R32GTR oli küll põhimõtteliselt tagaveoline millel vajadusel vedasid ka esirattad, aga seetõttu ongi see väga kohatu võrdlus Sinu arvates nn tavaneliveolistega (Audi Quattrod ((Jätame Golf4 põhinevad kõrvale)), Impreza, EVO) mis on päriselt ka AWD ehk pidevalt nelikveolised (ärme hakka nüüd rääkima seda, et osadel on avatud differ ja et vahel veab ka 2 ja 3 ratast icon_biggrin.gif )
Teiseks ei lenda ühegi auto vahekast ribadeks selle peale (räägime ikka korras asjadest ja mitte 3-4x tehasejõud peale lastes)

Me oleme aru saanud, et Sa ei jaga autodest eriti veel midagi ja pole vaja ju seletada oma vigast loogikat.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Shift 2 Unleashed mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 80, 81, 82  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.