Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Mis saab (arvuti)maailmast, kui naftakriis reaalsuseks muutub? märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 475, 476, 477 ... 548, 549, 550  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tbit
HV Guru

liitunud: 27.04.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2011 19:25:36 vasta tsitaadiga

Ei tea kas see kiirlaadimine nüüd nii 24/7 lahendus on. Ma kujutan ette, et õhtuks panevad kõik vaikselt seina laadima. Kiirlaadimine on pigem päevane lahendus. Kes vb palju sõidab kuskil linnas või värki saab ehk 2/3 kiirlaadimise, tavaline inimene sõidab 2-3päeva ühe laadimisega. Vb on ka autodel mingi tuluke või asi sees, kui see kiirlaadimine nii ohtlik on, et siis 3-4korda laed annab teada tavalaadimise vajalikusest või mis iganes.
_________________
DVD is da 4483MB :-/)
|OSTAN|-> T43 pikk jahutus
Kommentaarid: 264 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 229
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bitCON
Aeg Maha 2n

liitunud: 12.11.2005




sõnum 05.03.2011 21:17:37 vasta tsitaadiga

peak. oil

http://www.zerohedge.com/article/guest-post-there-are-no-good-outcomes

suht hea artikkel imo
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 05.03.2011 21:58:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:
The political class and their mouthpieces in the corporate controlled mainstream media are desperately trying to spin...

kadus huvi edasi lugeda.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bitCON
Aeg Maha 2n

liitunud: 12.11.2005




sõnum 05.03.2011 22:14:49 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
tsitaat:
The political class and their mouthpieces in the corporate controlled mainstream media are desperately trying to spin...

kadus huvi edasi lugeda.


kui sul on midagi selle väite vastu öelda siis anna tuld!
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vanaaegne
HV vaatleja

liitunud: 05.11.2007




sõnum 06.03.2011 01:13:33 vasta tsitaadiga

Kas keegi kujutab ka ette, milline näeb välja kaabel, mille kaudu näiteks 6-10 auto kiirlaadimiseks vajalik 300-500kW kohale toimetada? See on selline mõnus käejämedune ussike, mille maasseajamine maksab ränka raha. Ja kusagil peavad olema alajaamad ja elektriliinid, mis sellele lisanduvale koormusele vastu peavad.
Pukseerimisteenuse osutajatel saavad kuldsed ajad olema, sest keegi arvestas valesti ja mõni(kümmend) km jäi laadimisjaamast puudu. Ei saa kanistriga bensujaama marssida või mõne abivalmis mööduja käest paar liitrit kütust ärida, et omal jõul tanklani välja venitada.
Sertifitseeritud remondifirmasid ootab ka rahasadu, sest mõne tuttava garaažis pole enam midagi teha ja remondiarved võivad nõrgema närviga inimesel pildi eest võtta.
Paistab ka sedamoodi, et tahetakse EE luti otsa kinnistada, et kogemata kusagil "vale" elektriga oma akut ei laeks.
Nalja hakkab saama.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fallout3
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.04.2005




sõnum 06.03.2011 02:03:10 vasta tsitaadiga

Vanaaegne kirjutas:
Kas keegi kujutab ka ette, milline näeb välja kaabel, mille kaudu näiteks 6-10 auto kiirlaadimiseks vajalik 300-500kW kohale toimetada? See on selline mõnus käejämedune ussike, mille maasseajamine maksab ränka raha.

Kas sa kujutad ette milline näeb välja ühe tankla maa-alune hoidla? Ja kui ränka raha maksab ühe tankla ehitamine? Ja sinna pidevalt veokitega kütuse kohale vedamine?
tsitaat:
Ja kusagil peavad olema alajaamad ja elektriliinid, mis sellele lisanduvale koormusele vastu peavad.

Praeguse seisuga on juttu 500 auto kohe ostmisest ja veel 500 auto ostu subsideerimisest. Keegi ei räägi sellest, et kogu Eesti läheb homme üle elektriautodele, ja elektrivõrk lendab vastu taevast. Isegi kui kõik Eesti sõiduautod elektriautode vastu vahetada, tooks see kaasa ilmselt 20-30% kasvava elektritarbimise, ja seda kindlasti mitte kiiremini kui 20 aasta jooksul.
tsitaat:
Pukseerimisteenuse osutajatel saavad kuldsed ajad olema, sest keegi arvestas valesti ja mõni(kümmend) km jäi laadimisjaamast puudu. Ei saa kanistriga bensujaama marssida või mõne abivalmis mööduja käest paar liitrit kütust ärida, et omal jõul tanklani välja venitada.

Ilmselt ei ole elektriauto akunäidu puhul tegu ainult seieriga, mida tuleb silma järgi hinnata, ja siis kogemata mõnekümne kilomeetriga mööda saaks panna. Pigem on küsimus ainult ajas, tahtmises ja elektriautode laiema leviku saavutamises, et tekiks hunnik appe, mis hindavad sõidustiilist, teeoludest, temperatuurist jms tulenevalt järgijäänud läbisõitu, ja võrdlevad seda gps-asukoha ja teadaolevate laadimispunktide asukohaga, ning annavad vastaval hetkel hoiatuse, et peaks laadimispunkti pöörduma. Vajadusel saab auto ilmselt ka ise üle minna säästurežiimile, et laadimispunkti jõuda. Ja kui ka mingil põhjusel ei jõua, siis kellegi hoovi ikka sisse jõuab keerata, ja elekter on teadupärast tunduvalt levinum kui mootorikütus.
tsitaat:
Sertifitseeritud remondifirmasid ootab ka rahasadu, sest mõne tuttava garaažis pole enam midagi teha ja remondiarved võivad nõrgema närviga inimesel pildi eest võtta.

Seda juttu räägiti ilmselt juba siis, kui 70ndatel esimesed sissepritsega mootorid laiatarbeautodele tulid (Eestis muidugi mõnevõrra hiljem). Sest karbuss, kurat, on ikka üks õige asi, mitte mingisugune elektroonika, mida ise kruvikaga paika timmida ei saa.
Elektriauto ülesehituse lihtsus võrreldes sisepõlemismootoriga autoga on muidugi omaette teema.
tsitaat:
Paistab ka sedamoodi, et tahetakse EE luti otsa kinnistada, et kogemata kusagil "vale" elektriga oma akut ei laeks.

Ma ei julge vist isegi küsida mismoodi sa ette kujutad, et Eesti Energia oma elektrit moduleerima hakkab, nii et muudest allikatest laadimine võimatuks peaks osutuma?
tsitaat:
Nalja hakkab saama.

Sai küll jah.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003




sõnum 06.03.2011 02:13:29 vasta tsitaadiga

Eelneva cold fusion uudise kohta üks intervjuu:
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 06.03.2011 02:30:51 vasta tsitaadiga

Lühikokkuvõte:
leidur ei taha rääkida ühestki detailist ega tööpõhimõttest seega pole võimalik selle töötamist või mitte töötamist sõltumatult tõestada.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
fallout3
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.04.2005




sõnum 06.03.2011 02:40:03 vasta tsitaadiga

"Aga ma ei tahaks uskuda, et tegu on pettusega." <-- Iga pettuse alus.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vanaaegne
HV vaatleja

liitunud: 05.11.2007




sõnum 06.03.2011 03:28:19 vasta tsitaadiga

fallout3 kirjutas:
Kas sa kujutad ette milline näeb välja ühe tankla maa-alune hoidla? Ja kui ränka raha maksab ühe tankla ehitamine? Ja sinna pidevalt veokitega kütuse kohale vedamine?
Seda väljanägemist tean ma täpselt. Sellest pole palju aastaid möödas, kui minu residentsist paarisaja meetri kaugusel kraana selle kobaka maasse paigutas. Üllatavalt väike "lampkast" oli. Tänu sellele vurab kütuseveok tihedalt edasi-tagasi. Kulud on kindlasti suured, selle vastu ma ei vaidlegi.
fallout3 kirjutas:
Praeguse seisuga on juttu 500 auto kohe ostmisest ja veel 500 auto ostu subsideerimisest. Keegi ei räägi sellest, et kogu Eesti läheb homme üle elektriautodele, ja elektrivõrk lendab vastu taevast. Isegi kui kõik Eesti sõiduautod elektriautode vastu vahetada, tooks see kaasa ilmselt 20-30% kasvava elektritarbimise, ja seda kindlasti mitte kiiremini kui 20 aasta jooksul.
Noh, loodetavasti siis jõutakse 20 aastaga ka kõik 40-60 aastat vanad elektriliinid ja alajaamad välja vahetada, mille kohta praegu halatakse, et need ammu amortiseerunud ja töötavad veel ainult jumala armust.
fallout3 kirjutas:
Ilmselt ei ole elektriauto akunäidu puhul tegu ainult seieriga, mida tuleb silma järgi hinnata, ja siis kogemata mõnekümne kilomeetriga mööda saaks panna. Pigem on küsimus ainult ajas, tahtmises ja elektriautode laiema leviku saavutamises, et tekiks hunnik appe, mis hindavad sõidustiilist, teeoludest, temperatuurist jms tulenevalt järgijäänud läbisõitu, ja võrdlevad seda gps-asukoha ja teadaolevate laadimispunktide asukohaga, ning annavad vastaval hetkel hoiatuse, et peaks laadimispunkti pöörduma. Vajadusel saab auto ilmselt ka ise üle minna säästurežiimile, et laadimispunkti jõuda. Ja kui ka mingil põhjusel ei jõua, siis kellegi hoovi ikka sisse jõuab keerata, ja elekter on teadupärast tunduvalt levinum kui mootorikütus.
Ja siis jääd autoga peale tööpäeva äärelinnas lumehange, või metsatukka seenele minnes mülkasse kinni ja app teatab, et tänu kohapeal paarutamisele lendas kogu rehkendus vastu taevast ning nüüd mine poest pikendusjuhet ostma , kõnni jala või kutsu ikkagi puksiir. On selliseid veidrikke, ja neid pole mitte vähe, kes ei osta kõike poest, vaid eelistavad omakorjatud kraami, et teaks, mida tegelikult sööd. Või kukub öösel temperatuur äkitselt -30 kraadini ja jälle rehnut segamini, sest tagasiteed enam välja ei venita. Aga väga oleks vaja.
fallout3 kirjutas:
Seda juttu räägiti ilmselt juba siis, kui 70ndatel esimesed sissepritsega mootorid laiatarbeautodele tulid (Eestis muidugi mõnevõrra hiljem). Sest karbuss, kurat, on ikka üks õige asi, mitte mingisugune elektroonika, mida ise kruvikaga paika timmida ei saa.
Loomulikult räägiti. Ka õppinud autoremontijad laiutavad tänapäeval tihti käsi, sest need ajad hakkavad mööda saama, kus võiks kusagil mujal, kui esinduses, autot remontida. Alati "õiglase" hinna ja "tagatud kvaliteediga", nagu vahel kuulda-näha saab. Tootjad on selle eest hoolitsenud, et igaüks ei tohi enam sedagi teada, kus autol aku on ja kuidas seda vahetada. Esilaterna lambi/LEDi vahetus on juba täielik "raketiteadus".
fallout3 kirjutas:
Elektriauto ülesehituse lihtsus võrreldes sisepõlemismootoriga autoga on muidugi omaette teema.
On küll. Peensusteni ei tea, aga kuna mul kasvavad käed õigest kohast välja ja tööriistad käest kohe maha ei kuku, siis saan paljude asjadega ise lõdvalt hakkama. Varsti siis enam ei saa, sest pole ei juppe ega diagnostikaseadmeid võtta. Tõenäoliselt löövad ka paljud elukutselised remontijad käega, sest investeeringud seadmetesse ületavad taluvuspiiri. See meeldib esindustele isegi väga.
fallout3 kirjutas:
Ma ei julge vist isegi küsida mismoodi sa ette kujutad, et Eesti Energia oma elektrit moduleerima hakkab, nii et muudest allikatest laadimine võimatuks peaks osutuma?
Olgu. Ma väljendusin pisut ebatäpselt. Ma kardan, et varsti on "roheline elekter" ainult see, mis tuleb sertifitseeritud tootjatelt ja enda õue peal vurisev tuulik selleks ei kvalifitseeru. Ilmselt hakkavad lähitulevikus ka kõik rändlinnud ja nahkhiired otse sellest hakklihamasinast läbi lendama ja see ei lähe kohe mitte. Sellesuunalist kära on juba mitu aastat kuulda olnud. Natuke abi valimistel ja hakkavad seadused vormi võtma, et selline korralagedus lõpetada. Vaadates, kuidas enne mõistlikku juttu ajanud asjamehed 101 väljavalitu hulka sattudes äkki kannapöörde teevad, pole see vist väga paranoia.
fallout3 kirjutas:
Sai küll jah.
Tore. Siis tegin vähemalt ühel inimesel täna tuju heaks. Aga nalja alles hakkab saama.
Eriti põnev saab olema, kui see kardetud seninägematu magnettorm näiteks mõneks kuuks või aastaks elektrile kriipsu peale tõmbab. Kütet saab suuremas koguses varuda aga elektrit mitte ja mingit sorti varugeneraator on väga vähestel. Need, kes "teavad", et see pole võimalik, sest teadlased seda ei usu, näidaku näiteks viimase 5000 aasta päikesetsüklite graafikuid. Vastasel juhul on tõenäosus 50%. Kas kõigest või lausa 50%, on juba filosoofiline küsimus.
Äh, mis siin kraagelda. Ootame ära ja vaatame, mis saab.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 06.03.2011 03:35:56 vasta tsitaadiga

Vanaaegne kirjutas:
Ma kardan, et varsti on "roheline elekter" ainult see, mis tuleb sertifitseeritud tootjatelt ja enda õue peal vurisev tuulik selleks ei kvalifitseeru
Et siis EE käsib kõigil praegustel tuuliku kasutajatel nad oma võrgust lahti pookida? Ehk oled foolummütsikesega veidi üle pingutanud? icon_smile.gif

Oleks minu teha siis lõpetaksin igasuguse tuulikutesse raha matmise ära, rohelusest on seal asi üsna kaugel. Isegi tuumajaam oleks oluliselt keskkonnasõbralikum.
Vanaaegne kirjutas:
Eriti põnev saab olema, kui see kardetud seninägematu magnettorm näiteks mõneks kuuks või aastaks elektrile kriipsu peale tõmbab
Soovitan tutvuda veidike päiksetuulte tööpõhimõtete ning EM väljade mõjuga elektriseadetele, siis ei peaks igasugu viimsepäeva tsenaariumite pärast muretsema nii palju.
Vanaaegne kirjutas:
Kütet saab suuremas koguses varuda aga elektrit mitte
Olulist vahet pole, elu jääks seisma emba kumba tootmise seisma jäämisel. Eesti strateegilised kütusevarud olid vist loetud nädalateks.
Vanaaegne kirjutas:
Vastasel juhul on tõenäosus 50%.
Tõenäosusteoorias on sul vist "kerge" auk sees õpingutes.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
fallout3
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.04.2005




sõnum 06.03.2011 04:50:47 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Noh, loodetavasti siis jõutakse 20 aastaga ka kõik 40-60 aastat vanad elektriliinid ja alajaamad välja vahetada, mille kohta praegu halatakse, et need ammu amortiseerunud ja töötavad veel ainult jumala armust.

20 aastaga kasvab elektritarbimine prognooside kohaselt nii või teisiti praegusega võrreldes rohkem kui 50%, nii et elektriautode kasutamine või mittekasutamine siin mitte midagi ei muuda.
tsitaat:
Ja siis jääd autoga peale tööpäeva äärelinnas lumehange, või metsatukka seenele minnes mülkasse kinni ja app teatab, et tänu kohapeal paarutamisele lendas kogu rehkendus vastu taevast ning nüüd mine poest pikendusjuhet ostma , kõnni jala või kutsu ikkagi puksiir. Või kukub öösel temperatuur äkitselt -30 kraadini ja jälle rehnut segamini, sest tagasiteed enam välja ei venita. Aga väga oleks vaja.

Mülkasse kinni jäämisel paarutamine või äkitselt -30 juurde langev temperatuur mõjutab ka sisepõlemismootoriga auto kütusekulu. Aga nii elektri- kui tavaauto puhul on üsna tõenäoline, et mitte nii palju, et üldse enam kuhugi sõita ei saaks. Ja elektriauto puhul on väga tõenäoline, et sa saad olude muutudes praktiliselt kohe teada, et sa otse tee peale jäävasse laadimispunkti ei jõua, ja oleks mõistlik teha kõrvalepõige mõnda teelt kõrvale jäävasse asukohta. Tavaauto puhul on teele jäämise põhjuseks enamasti mitte see, et tanklasse poleks jõudnud, vaid see, et arvati, et küll jõuab järgmisse või mugavama asukohaga tanklasse.
Ja elektriautode puhul on kindlasti oodata kiiret progressi, samas kui sisepõlemismootor on oma praktilised piirid juba enam-vähem saavutanud, ja parema läbisõidu tankimiste vahel annab ainult suurema paagi projekteerimine.
PS. Mida sa praegu autoga metsas kütuse otsa saamisel ette võtad? Tangid kohapeal? Pigem lähed poest pikendusjuhet .. või tähendab kütust ostma, käid jala või kutsud puksiiri.
tsitaat:
Loomulikult räägiti. Ka õppinud autoremontijad laiutavad tänapäeval tihti käsi, sest need ajad hakkavad mööda saama, kus võiks kusagil mujal, kui esinduses, autot remontida. Alati "õiglase" hinna ja "tagatud kvaliteediga", nagu vahel kuulda-näha saab. Tootjad on selle eest hoolitsenud, et igaüks ei tohi enam sedagi teada, kus autol aku on ja kuidas seda vahetada. Esilaterna lambi/LEDi vahetus on juba täielik "raketiteadus".

Käsi ei laiutata mitte ainult tänapäeval, vaid laiutati ka 30 aastat tagasi. Ja laiutatakse ka 30 aasta pärast. Lihtsalt need kes liiga pikalt laiutama jäävad, peavad muu töö otsima, ja neile ruumi tegema, kes laiutamise asemel mõistust kasutavad. Ei ole need asjad nii hullud midagi, et oskaja inimene parandada ei suudaks.
tsitaat:
Peensusteni ei tea, aga kuna mul kasvavad käed õigest kohast välja ja tööriistad käest kohe maha ei kuku, siis saan paljude asjadega ise lõdvalt hakkama. Varsti siis enam ei saa, sest pole ei juppe ega diagnostikaseadmeid võtta. Tõenäoliselt löövad ka paljud elukutselised remontijad käega, sest investeeringud seadmetesse ületavad taluvuspiiri. See meeldib esindustele isegi väga.

Mis juppidest ja diagnostikaseadmetest sa räägid, kui elektriauto koosneb akust, elektrimootorist ja lihtsast ülekandesüsteemist. Kogu süsteem on tunduvalt lihtsam ja töökindlam kui tänapäevane sisepõlemismootoriga auto, ja samas parandatakse ka neid väljaspool esindusi kui tööriistad käest maha ei kuku. Samas kui esitule pirni vahetus raketiteadus on, ei ole vahet mis autol kapoti all on ja rattaid ringi ajab.
tsitaat:
Olgu. Ma väljendusin pisut ebatäpselt. Ma kardan, et varsti on "roheline elekter" ainult see, mis tuleb sertifitseeritud tootjatelt ja enda õue peal vurisev tuulik selleks ei kvalifitseeru. Ilmselt hakkavad lähitulevikus ka kõik rändlinnud ja nahkhiired otse sellest hakklihamasinast läbi lendama ja see ei lähe kohe mitte. Sellesuunalist kära on juba mitu aastat kuulda olnud. Natuke abi valimistel ja hakkavad seadused vormi võtma, et selline korralagedus lõpetada. Vaadates, kuidas enne mõistlikku juttu ajanud asjamehed 101 väljavalitu hulka sattudes äkki kannapöörde teevad, pole see vist väga paranoia.

Esiteks on rohelise energia kasutamise nõue praegu välja käidud subsideerimise idee eelduseks, mis ei puutu absoluutselt kokku muu elektritarbimisega. See, et selline asi elektriautode teemast välja koorub, näitab juba päris ilmekalt üldist paranoiataset. Teiseks on elektriturg varsti avatud, nii et kvalifitseeruma peab kogu Euroopa roheline energia, ja see mida keegi kohalikul tasandil väiketuulikutest arvab, eriti arvesse ei lähe.
tsitaat:
Aga nalja alles hakkab saama. Eriti põnev saab olema, kui see kardetud seninägematu magnettorm näiteks mõneks kuuks või aastaks elektrile kriipsu peale tõmbab.

Samad sõnad kui eelmisel vastajal. Internetis peaks geomagnetismi kohta küllalt materjali olema, et ennast harida.
tsitaat:
Need, kes "teavad", et see pole võimalik, sest teadlased seda ei usu, näidaku näiteks viimase 5000 aasta päikesetsüklite graafikuid. Vastasel juhul on tõenäosus 50%. Kas kõigest või lausa 50%, on juba filosoofiline küsimus.

Kui sa tahtsid nüüd öelda, et vaatlusi on tehtud ainult 100 aastat, ja mis enne seda oli, me teada ei saa, ja see tähendab, et enne seda võis võrdse tõenäosusega juhtuda ükskõik mida, siis arva uuesti. Päikesetormide toimumisi ja nende magnituude saab määrata jääpuursüdamikest, ja ka tunduvalt pikema perioodi ulatuses kui 5000 aastat.
tsitaat:
Kütet saab suuremas koguses varuda aga elektrit mitte ja mingit sorti varugeneraator on väga vähestel.

See kui sina enda tarbeks saad paagi täis hoida ja mõned kanistrid ka igaks juhuks täis lasta, ei tähenda, et kütust laiemas mõttes oleks võimalik suuremas koguses varuda. Vähemalt nii, et see majanduslikult mõistlik oleks. Rääkimata sellest, et mingi hüpoteetilise elektrikatkestuse korral langeks igasugune fossiilsete kütuste tarneahel niikuinii ära, alates selle "puurimisest" ja rafineerimisest ning lõpetades kohaliku jaotussüsteemiga.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vanaaegne
HV vaatleja

liitunud: 05.11.2007




sõnum 06.03.2011 07:59:10 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Vanaaegne kirjutas:
Ma kardan, et varsti on "roheline elekter" ainult see, mis tuleb sertifitseeritud tootjatelt ja enda õue peal vurisev tuulik selleks ei kvalifitseeru
Et siis EE käsib kõigil praegustel tuuliku kasutajatel nad oma võrgust lahti pookida? Ehk oled foolummütsikesega veidi üle pingutanud? icon_smile.gif
icon_smile.gif Igasugu "kiiritamisi" ma ei karda. Ja roosadest prillidest olen ka ammu loobunud. Pidasin silmas seda, juba läbi käinud lõiku:
tsitaat:
Kõik toetust saavad isikud kohustatakse elektriautole ostma ainult taastuvatest allikatest toodetud elektrit. AS Elering poolt käivitatavas süsteemis tuleb toetuse saajatel soetada rohelise energia päritolutunnistus vähemalt mahus, mis vastab elektriauto läbisõidule kulunud energiahulgale.
Vabalt võib selguda, et kodutuuliku elekter äkki enam ei sobi.
Kui ma meenutan pullikakat, mida EE asjamehed suust välja ajasid, kui meil siin see katsetuulik püsti aeti... Umbes nii, et meie elektriliinides jookseb elekter ainult ühtpidi ja mingit võimalust pole seda muuta. Ma saan muidugi aru, mida nad mõtlesid, aga selline häma oli mulle liig. Kui asi hakkas koledasti suure raha järele haisema, siis selgus, et ikka saab seda elektrit igatepidi liigutada, tingimusel, et seda teevad "õiged firmad". Seega ma ei imestaks, kui oma tarbeks elektri jahvatamine mingi idiootliku põhjendusega "ära reguleeritakse". Meenutaks, kuidas EE väikesi elektritootjaid kottis ja keegi ei kobise.
Ho Ho kirjutas:
Oleks minu teha siis lõpetaksin igasuguse tuulikutesse raha matmise ära, rohelusest on seal asi üsna kaugel. Isegi tuumajaam oleks oluliselt keskkonnasõbralikum.
Sellega olen 100% nõus. Kui ainult selles äris nii suured rahad ei liiguks, millega varem või hiljem vajalikud kooskõlastused saadakse. Tagajärjed ei koti kedagi, kui rahamäed paistavad.
Ho Ho kirjutas:
Vanaaegne kirjutas:
Eriti põnev saab olema, kui see kardetud seninägematu magnettorm näiteks mõneks kuuks või aastaks elektrile kriipsu peale tõmbab
Soovitan tutvuda veidike päiksetuulte tööpõhimõtete ning EM väljade mõjuga elektriseadetele, siis ei peaks igasugu viimsepäeva tsenaariumite pärast muretsema nii palju.
Ahsoo... Et siis 1989.a Kanada nätakas oli paranähtus või? Link 21. sajandil on sellised asjad EU direktiividega reguleeritud? Ja teadlased võivad aastatuhandete pikkuse kogemuse ja kaljujoonistel leiduvate graafikute põhjal kinnitada, et midagi uut Päike meile enam ei paku. Vast ehk 5 miljardi aasta pärast. Ainult praegu, sunnik, jukerdab oma tsüklitega...
Ho Ho kirjutas:
Vanaaegne kirjutas:
Kütet saab suuremas koguses varuda aga elektrit mitte
Olulist vahet pole, elu jääks seisma emba kumba tootmise seisma jäämisel. Eesti strateegilised kütusevarud olid vist loetud nädalateks.
Kas need suuremad varud mitte järjega Rootsis juba pole. Kui suurem jama käes, võidakse sealtpoolt öelda, et te olete küll head sõbrad, aga meil omalgi kulub see ära. Kuulutage sõda, kui tahate! Selline stsenaarium on ka kindlasti välistatud, eks...
Ma pidasin küll silmas igamehe isiklikku (jah, ma tean, et kodus ei tohi hoida) varu. Kui asi väga hapuks läheb, on hinge sees hoidmine igaühe isiklik mure ja loomulik kadu rahvastiku hulgas aktsepteeritav. Keegi ei hakka iga indiviidi käekäigu pärast muretsema, vaid kogu riigi funktsioneerimine on tähtsam.
Ho Ho kirjutas:
Vanaaegne kirjutas:
Vastasel juhul on tõenäosus 50%.
Tõenäosusteoorias on sul vist "kerge" auk sees õpingutes.
Võimalik. Sellest on mõned aastakümned möödas ka juba. Ütleme siis nii, et keegi ei saa praegu vastu rinda taguda ja kinnitada, et erakordne magnettorm on võimatu. Pole mingit tõestust ette näidata. Varsti selgub, kummal poolel õigus oli. Ahjaa, ma pidasin seda artiklit silmas: Link See pole küll Viimase Tõe Kants - Vikipeedia, aga praegu ei viitsinud paremaid linke otsida.
------------------------------------
fallout3 kirjutas:
tsitaat:
Noh, loodetavasti siis jõutakse 20 aastaga ka kõik 40-60 aastat vanad elektriliinid ja alajaamad välja vahetada, mille kohta praegu halatakse, et need ammu amortiseerunud ja töötavad veel ainult jumala armust.

20 aastaga kasvab elektritarbimine prognooside kohaselt nii või teisiti praegusega võrreldes rohkem kui 50%, nii et elektriautode kasutamine või mittekasutamine siin mitte midagi ei muuda.
Loodame parimat. Senise tempo juures julgen küll kahelda, et ilma ränga hinnatõusuta jõutakse kasvava elektritarbimisega sammu pidada.
fallout3 kirjutas:
Mülkasse kinni jäämisel paarutamine või äkitselt -30 juurde langev temperatuur mõjutab ka sisepõlemismootoriga auto kütusekulu. Aga nii elektri- kui tavaauto puhul on üsna tõenäoline, et mitte nii palju, et üldse enam kuhugi sõita ei saaks. Ja elektriauto puhul on väga tõenäoline, et sa saad olude muutudes praktiliselt kohe teada, et sa otse tee peale jäävasse laadimispunkti ei jõua, ja oleks mõistlik teha kõrvalepõige mõnda teelt kõrvale jäävasse asukohta. Tavaauto puhul on teele jäämise põhjuseks enamasti mitte see, et tanklasse poleks jõudnud, vaid see, et arvati, et küll jõuab järgmisse või mugavama asukohaga tanklasse.
Ja elektriautode puhul on kindlasti oodata kiiret progressi, samas kui sisepõlemismootor on oma praktilised piirid juba enam-vähem saavutanud, ja parema läbisõidu tankimiste vahel annab ainult suurema paagi projekteerimine.
Kõik on õige, aga praegu ma võtan vajadusel kanistri(te)ga bensiini kaasa ja venitan end tsivilisatsioonini tagasi ega külmu ka tee peal surnuks. Elektriautoga panen varuaku käruga järgi? Hädaoru sinisilmsete ja uusabitute kodanike hädakisa hakkab meelest minema? Elektriautode korral oleks asi vast palju hullem olnud.
fallout3 kirjutas:
PS. Mida sa praegu autoga metsas kütuse otsa saamisel ette võtad? Tangid kohapeal? Pigem lähed poest pikendusjuhet .. või tähendab kütust ostma, käid jala või kutsud puksiiri.
Oehh... Võtan pagasnikust 5l kanistri "hädaabi bensiiniga". Kui sellest ei peaks mingil erakordsel põhjusel piisama, siis võtan mobiili. Helistan mõnele sõbrale või lähimalasuvale tuttavale. Tuuakse kanistriga bensiini. Mina kompenseerin ja hiljem beer_yum.gif beer_yum.gif Järgmine kord võib aitaja ise hädas olla ja siis on minu kord appi minna. Kas see on väga keeruline? Elektriautoga jänni jäädes palun ämbriga paar kWh särtsu tuua? Vaevalt, et elektriautodel on võimalust autolt autole laadida.
fallout3 kirjutas:
Käsi ei laiutata mitte ainult tänapäeval, vaid laiutati ka 30 aastat tagasi. Ja laiutatakse ka 30 aasta pärast. Lihtsalt need kes liiga pikalt laiutama jäävad, peavad muu töö otsima, ja neile ruumi tegema, kes laiutamise asemel mõistust kasutavad. Ei ole need asjad nii hullud midagi, et oskaja inimene parandada ei suudaks.
Jälle õige. Ainult et neid oskajaid jääb sellesama spetstehnika ja järjest hoolikamalt hoitud firmasaladuste tõttu üha vähemaks. Tuttavad rekkajuhid räägivad, et teatud firmade esinduses kupatatakse autojuht kohvi jooma ja telekat vaatama. Muidu äkki passib kõrval ja järgmine kord oskab juba ise parandada. Või näeb, mille eest see "õiglane" hind kasseeriti. Kus selle kahju ots siis.
fallout3 kirjutas:
Mis juppidest ja diagnostikaseadmetest sa räägid, kui elektriauto koosneb akust, elektrimootorist ja lihtsast ülekandesüsteemist. Kogu süsteem on tunduvalt lihtsam ja töökindlam kui tänapäevane sisepõlemismootoriga auto, ja samas parandatakse ka neid väljaspool esindusi kui tööriistad käest maha ei kuku. Samas kui esitule pirni vahetus raketiteadus on, ei ole vahet mis autol kapoti all on ja rattaid ringi ajab.
Kohe nii lihtsaks ongi elektriauto elektriskeem läinud? Et aku ja mootorite vahel on lüliti "ON/OFF" ja gaasipedaal liigutab mõnele ehk füüsikatunnist ähmaselt meenuvat imeriista - reostaati. Ma olen selle põrutava progressi jälle maha maganud ja teadsin seni, et nende mootorite juhtimine on terve peen teadus ja ilma kontrollerita pole midagi teha. icon_confused.gif Aga kontrollerit oskab ju iga remondimees parandada (tänapäeva autoeletroonika ongi ju mõeldud lahtivõtmiseks ja remontimiseks icon_smile.gif ) ja uus ei maksa vahetuse korral ka tühjagi...
fallout3 kirjutas:
Esiteks on rohelise energia kasutamise nõue praegu välja käidud subsideerimise idee eelduseks, mis ei puutu absoluutselt kokku muu elektritarbimisega. See, et selline asi elektriautode teemast välja koorub, näitab juba päris ilmekalt üldist paranoiataset. Teiseks on elektriturg varsti avatud, nii et kvalifitseeruma peab kogu Euroopa roheline energia, ja see mida keegi kohalikul tasandil väiketuulikutest arvab, eriti arvesse ei lähe.
Olgu pealegi. Ei viitsi ekspertidega vaielda. Eks see varsti näha ole.
fallout3 kirjutas:
Kui sa tahtsid nüüd öelda, et vaatlusi on tehtud ainult 100 aastat, ja mis enne seda oli, me teada ei saa, ja see tähendab, et enne seda võis võrdse tõenäosusega juhtuda ükskõik mida, siis arva uuesti. Päikesetormide toimumisi ja nende magnituude saab määrata jääpuursüdamikest, ja ka tunduvalt pikema perioodi ulatuses kui 5000 aastat.
Võimalik. Liigitame siis Kanada juhtumi paranähtuseks ja kõik kartused sellise asja kordumiseks palju võimsamal kujul hirmsaks paranoiaks. Magnettormide suhtes on siis vähemalt tulevik helge...
fallout3 kirjutas:
See kui sina enda tarbeks saad paagi täis hoida ja mõned kanistrid ka igaks juhuks täis lasta, ei tähenda, et kütust laiemas mõttes oleks võimalik suuremas koguses varuda. Vähemalt nii, et see majanduslikult mõistlik oleks. Rääkimata sellest, et mingi hüpoteetilise elektrikatkestuse korral langeks igasugune fossiilsete kütuste tarneahel niikuinii ära, alates selle "puurimisest" ja rafineerimisest ning lõpetades kohaliku jaotussüsteemiga.
Seda ma tean, sellest on pikalt juttu olnud. Ma rohkem ei viitsi vaielda, sest see on asjatu klaviatuuri kulu ja hirmus pikaks läheb see jutt. Edu!

Scart kindlasti itsitab pihku juba, et veel üks tänuväärne tegelane ilmus välja, keda parandamatud optimistid saavad maase tampida. Jäägu neile see rõõm... icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 06.03.2011 09:58:01 vasta tsitaadiga

Kui akude tootmiseks vajalikud keemilised yhendid otsa saavad, küll siis j2lle uuesti bensiiniauto v2lja m6eldakse.
Igatahes akude alal k2ib ysna paaniline otsing, et mida Liitiumakude asemel kasutama saaks hakata. Ja ideid on palju, kuni mikro-mikro-tuumajaamani v2lja mis akuplokis tiksub ja terve seadme eluaeg seda toidab.
-------
Viimati otsisin akudrellile uut akut, siis maaletoojad pakkusid kaht varianti, yks lyhema elueaga, kuid selline mis ka kylmematel ilmadel to"o"tada suudab ja teist, mille vastupidavus on pikem, kuid see-eest kylmas to"o"tades on praktiliselt kohe tyhi.

Postitatud mobile device
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 06.03.2011 12:03:31 vasta tsitaadiga

Vanaaegne kirjutas:
Et siis 1989.a Kanada nätakas oli paranähtus või?
Pidasin silmas seda "kuudeks ja aastateks" kohta. Seda tean väga hästi, et õigesti "sihitud" osakeste voog võib tekitada küllaga igasugu jama. Lihtsalt see jama ei kesta teab mis kaua.
Vanaaegne kirjutas:
Kas need suuremad varud mitte järjega Rootsis juba pole. Kui suurem jama käes, võidakse sealtpoolt öelda, et te olete küll head sõbrad, aga meil omalgi kulub see ära
Whk siis täpselt nagu ütlesin vahet pole, mõistlikus koguses varuda ei sa kumbagi.
Vanaaegne kirjutas:
Ahjaa, ma pidasin seda artiklit silmas: Link See pole küll Viimase Tõe Kants - Vikipeedia, aga praegu ei viitsinud paremaid linke otsida
Sellest lingist on siin ja teistes teemades varemgi räägitud. Tüüpiline stsenaarium kusajakirjandus ei saa asjale õigesti pihta ja teeb sääsest elevandi.
Vanaaegne kirjutas:
Elektriautoga panen varuaku käruga järgi?
Kui on ette teada, et tuleb pikem sõit siis on ka olemas spets generaatorid järelkärudena mis käigu pealt lisavurtsu toodavad.
Vanaaegne kirjutas:
Ainult et neid oskajaid jääb sellesama spetstehnika ja järjest hoolikamalt hoitud firmasaladuste tõttu üha vähemaks
Miks peaks saladusi vähemalgi määral rohkem olema, kui praeguste autode puhul? Pigem just on vähem tänu oluliselt lihtsamale auto ülesehitusele.
Vanaaegne kirjutas:
Ma olen selle põrutava progressi jälle maha maganud ja teadsin seni, et nende mootorite juhtimine on terve peen teadus ja ilma kontrollerita pole midagi teha.
Eks nende elektroonika ole jah tõenäoliselt kraad kangem, kui praegustel masinatel kuid see veel ei tähenda, et masin oleks kohe oluliselt keerukam parandada. Käib samamoodi nagu praegustel kus torkad juhtme auto külge ja toksid arvutis ringi


Liitiumi otsa lõppemise pärast ma väga ei muretseks, isegi praegustest maardlatest jätkuks seda üsna mitmeks sajandiks.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 06.03.2011 12:20:38 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Pidasin silmas seda "kuudeks ja aastateks" kohta. Seda tean väga hästi, et õigesti "sihitud" osakeste voog võib tekitada küllaga igasugu jama. Lihtsalt see jama ei kesta teab mis kaua.


Magnetvälja kestva nõrgenemise tingimustes on meie tähel tegelikult suurem võimalus 0,001st protsendist, et saata meid ühe hetkega tagasi aastasse 1900, kui peaks korduma näiteks 1859 aasta torm. Ei ole just selline number, mis rahu tekitaks.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 06.03.2011 12:22:28 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
suurem võimalus 0,001st protsendist
Sääraste väidete juures võiks ka kirjas olla kui pika aja kohta see tõenäosus kehtib, vastasel juhul pole neil numbreil vähimatki tähendust. On suur vahe, kas jutt käib tundidest, aastatest või sajandeist.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 06.03.2011 12:42:56 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Sääraste väidete juures võiks ka kirjas olla kui pika aja kohta see tõenäosus kehtib, vastasel juhul pole neil numbreil vähimatki tähendust. On suur vahe, kas jutt käib tundidest, aastatest või sajandeist.


See aktiivsuse tsükkel. Kurikuulsa 1859 aasta tormi kordumine laseks taevast alla 99% satelliitidest, kukutaks ookeani ISSi, põletaks maha enamiku maapealsest kommunikatsioonist ja transformaatoritest. All around fucked up situation.

Õnneks on arenenud maailmas olemas vähemalt maapealse kraami päästmiseks lahendused ammu protokollidena kirjas ja esimese asjana sellise tormi tuleku uudise järel tõmmatakse elekter igalt poolt välja. Terved riigid ja kontinendid pimedaks.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fallout3
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.04.2005




sõnum 06.03.2011 13:22:42 vasta tsitaadiga

Vanaaegne kirjutas:

tsitaat:
Kõik toetust saavad isikud kohustatakse elektriautole ostma ainult taastuvatest allikatest toodetud elektrit. AS Elering poolt käivitatavas süsteemis tuleb toetuse saajatel soetada rohelise energia päritolutunnistus vähemalt mahus, mis vastab elektriauto läbisõidule kulunud energiahulgale.

Vabalt võib selguda, et kodutuuliku elekter äkki enam ei sobi.

Elering ja EE on teadupärast kaks eraldiseisvat ettevõtet icon_rolleyes.gif
tsitaat:
21. sajandil on sellised asjad EU direktiividega reguleeritud? Ja teadlased võivad aastatuhandete pikkuse kogemuse ja kaljujoonistel leiduvate graafikute põhjal kinnitada, et midagi uut Päike meile enam ei paku.

Põhimõtteliselt ongi EU direktiividega reguleeritud meetmed, mis välistavad ülepingekaitsete rakendumise teatud olukordades, ja teisalt kaitsevad seadmeid liigse voolutugevuse tekkimisel. Igas olukorras need muidugi aidata ei saa, ja on tõesti mõeldav, et teatud hetkel on teatud piirkonnad näiteks 9 tundi ilma elektrita. Väga mõeldav on ka Scarti välja pakutud võimalus, et väga tugeva magnettormi paaripäevaseks kestvuseks keeratakse elektrivõrgud üldse kinni ja isoleeritakse seadmetest.
Aga kuude ja aastate jutu oled sa küll asjast absoluutselt aru saamata välja mõelnud, stiilis et kui 9-tunnine katkestus on magnettormi tõttu võimalik, siis kurat, 9-kuune peaks ka kindlasti olema..
tsitaat:
Kas need suuremad varud mitte järjega Rootsis juba pole. Kui suurem jama käes, võidakse sealtpoolt öelda, et te olete küll head sõbrad, aga meil omalgi kulub see ära. Kuulutage sõda, kui tahate! Selline stsenaarium on ka kindlasti välistatud, eks...

Kelle ja millega sa täpsemalt vaidled? Iseendaga?
tsitaat:
Ütleme siis nii, et keegi ei saa praegu vastu rinda taguda ja kinnitada, et erakordne magnettorm on võimatu. Pole mingit tõestust ette näidata. Varsti selgub, kummal poolel õigus oli.

Erakordse magnettormi tõenäosusi oskavad teadlased ette ennustada küll. Näiteks 1859. aastaga võrreldav torm toimub keskmiselt kord 5000 aasta jooksul.
Mida aga saab vastu rinda tagudes kinnitada, on see et meie infrastruktuur on viimase paarikümne aastaga tunduvalt rohkem magnettormidekindlamaks muutunud.
tsitaat:
Vaevalt, et elektriautodel on võimalust autolt autole laadida.

Aga miks mitte?
tsitaat:
Ainult et neid oskajaid jääb sellesama spetstehnika ja järjest hoolikamalt hoitud firmasaladuste tõttu üha vähemaks. Tuttavad rekkajuhid räägivad, et teatud firmade esinduses kupatatakse autojuht kohvi jooma ja telekat vaatama. Muidu äkki passib kõrval ja järgmine kord oskab juba ise parandada. Või näeb, mille eest see "õiglane" hind kasseeriti. Kus selle kahju ots siis.

Ja täpselt sama tehakse ka suvalistes garaažides, mitte ainult margiesindustes. Asi pole niivõrd mitte firmasaladuses, vaid selles, et kellelegi ei meeldi tööd teha, kui mingi jobu kogu aeg üle õla vahib ja targutab. Ja neid jobusid ikka jätkub.
tsitaat:
Aga kontrollerit oskab ju iga remondimees parandada (tänapäeva autoeletroonika ongi ju mõeldud lahtivõtmiseks ja remontimiseks icon_smile.gif ) ja uus ei maksa vahetuse korral ka tühjagi...

Iga remondimees ei oska. Näiteks see, kes 30 aastat käsi on laiutanud, ja karbusside häälestamise peale on spetsialiseerunud. Hea remondimees võtab aga jah, tänapäevase autoelektroonika lahti ja leiab sealt suurema osa lihtsamatest vigadest üles, ja ilmselt oskab ka täpsemalt kinnitada, kui on tõesti vaja kogu kupatus välja vahetada. Vaevalt, et see elektriautode puhul kuidagi teistsugune on.
Peale selle on ka sisepõlemismootori puhul võimalik minimaalsete kuludega välja vahetada ka kogu mootori juhtimine, ja saada enamasti paremaid tulemusi kui tootja poolt igale autole identselt peale pandud elektroonikaga.
tsitaat:
Võimalik. Liigitame siis Kanada juhtumi paranähtuseks ja kõik kartused sellise asja kordumiseks palju võimsamal kujul hirmsaks paranoiaks. Magnettormide suhtes on siis vähemalt tulevik helge...

Loll aga järjepidev. Loe natuke geomagnetismi ja selle tekkepõhjuste, ning tekitatavate probleemide iseloomu kohta, ja katsu siis välja selgitada, kuidas ja mis tingimustel on mõeldav kuudepikkune elektrikatkestus.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeadZed
HV vaatleja

liitunud: 23.10.2004




sõnum 06.03.2011 15:01:13 vasta tsitaadiga

siin tulevad veel need magenttorrmid nii et kõik ratastel magnetid seisma jäävad
mitte kellegi lightsaber'it mulle vaja pole

.. et siit ka veel "lasen jalga" ?
ma sain muideks beebina stepslist voolu nii et pauk käis .. fakt ja täiesti õige jutt
vooluga olen tuttav ja lähen Intel Corporation USA tööle .. hommikuti saab seal värsket apelsini mahla

inimteadvus on kaduvväike element ühiskonnas ja "Universumis" e=mc2 .. krdi "galaktikad" "tähed" Mendelejevi tabel, must mateeria, big bang .. blablabla
inimteadvus, kogemus, subjektiivne teaduse areng ..
Yhiskond töötas kunagi vee jõul !!
See kõik on läind
Me elame tuumaenergeetika ajastul
Terminaator Ansip - Eesti 5 rikkama Euroopa riigi hulka .. eksport venemaale, skandinaaviasse, kinnisvara hinnad, ehitajad ... ..
valimisdebatt oli eile õhtul ETV stuudios .. opositsioon Savisaar aitab vene inimesi, töötuid
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
davidco
HV veteran

liitunud: 15.05.2003




sõnum 06.03.2011 15:32:08 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Lindsey Willams - mees, kelle tutvusringkonnas on väga mitmed Eliidi hulka kuuluvad inimesed ja tänu nendele inimestele on talle räägitud asjadest,mis maailmal ees seisavad:
http://www.youtube.com/watch?v=U-kmI1hzbI0
Kõige olulisemateks faktideks mida ta rääkis olid:
-ameerika dollar kaob jäädavalt hiljemalt 2012 aasta lõpuks( varasemates saadetes on ta ka euro kukkumist maininud,mis toimub 2 nädalat enne dollari kadumist)
- Araabia maad saavad tüssata(ameerika dollari kukkumisega) ning nende arengutase langeb tagasi nafta buumi eelsesse aega.
- ameerikal endal on tohutult nafta varusid kuid neid ei võeta ennem kasutusele,kui nafta barelli hind on 200 usd.
- "Moslemi vennaskond" on CIA rahastatud liikumine.
- Poed saavad olema toitu täis( mingit toiduainete kriisi ja puudust ei ole) aga pole raha,et sealt midagi osta( hüperinflatsioon??)
- Lindsey rõhutab seda ,mida talle on öeldud: kui see on trükitud paberile on see vaid väärt nii palju kui paber,millele see on trükitud.
- Hiinat ei mõjuta Araabia maade naftakriis,sest neil on sõlmitud tarnelepingud venemaaga.



edit: tekst on kopeeritud

_________________
.....


viimati muutis davidco 06.03.2011 15:41:47, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeadZed
HV vaatleja

liitunud: 23.10.2004




sõnum 06.03.2011 15:38:57 vasta tsitaadiga

puhas meeste ühiskond "male society" on Briti saarestik , tra kuradi raisk
skandinaavia riikides on täiesti naistesõbralik seadusandlus ja kultuur .. kaasaarvatud "Eesti" (kui venelased välja arvata)
... oehhh ... blablablabla


viimati muutis DeadZed 06.03.2011 15:41:37, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 06.03.2011 15:40:44 vasta tsitaadiga

tsitaat:
- ameerikal endal on tohutult nafta varusid kuid neid ei võeta ennem kasutusele,kui nafta barelli hind on 200 usd.
Huvitav millistest varudest jutt küll olla võiks. Kui nad peavad silmas strateegilisi varusid siis nood saavad otsa loetud nädalatega. Kui aga maardlaid siis sealt millegi kätte saamiseks tuleb enne üsna mitu aastat ränka vaeva näha.
tsitaat:
- "Moslemi vennaskond" on CIA rahastatud liikumine.
Nii palju kui olen viimase paari kuu jooksul aljazeerat vaadanud tundub olevat tegu üsnagi suhteliselt kahjutu grupiga.
tsitaat:
- Hiinat ei mõjuta Araabia maade naftakriis,sest neil on sõlmitud tarnelepingud venemaaga.
Selleks tuleks praktiliselt kogu venemaa eksport otse hiinasse suunata. Hetkel läheb sinna ~12%.

DeadZed, ehk annaksid oma braindump'idele mingi taustakirjelduse ka? Hetkel ei saa halligi aru mida sa öelda tahad ning jääb mulje, nagu oleksid meeltesegaduses siia suvalist läbu genereerinud

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DeadZed
HV vaatleja

liitunud: 23.10.2004




sõnum 06.03.2011 15:43:29 vasta tsitaadiga

[quote="Ho Ho"]
tsitaat:
-
DeadZed, ehk annaksid oma braindump'idele mingi taustakirjelduse ka? Hetkel ei saa halligi aru mida sa öelda tahad ning jääb mulje, nagu oleksid meeltesegaduses siia suvalist läbu genereerinud


vaadake kogu oma jama veelkord üle ...
juba olengi jalga lasknud
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Carniflex
HV vaatleja
Carniflex

liitunud: 23.12.2007




sõnum 06.03.2011 19:34:35 vasta tsitaadiga

Noh ega sinna laadimisjaama 6 - 10 auto jaoks nüüd päris käsivarrejämedust kaablit ei pea ikka vedama. Odavam on vedada kõrgema pinega liinike ja siis panna laadimisjaama juurde alajaam maha, kui kilomeetrite kaupa seda käsivarrejämedust juhet vedada, kus see tavaline pinge sees. Või noh eks oleneb vahemaast. Kui alajaam lähedal siis paar km sellist liini vedada, mis selle ~65 A (80% 16 kWh akust poole tunniga, 380 V) per laadiv auto vastu võtab ei tohiks olla ületamatu tehniline probleem. Küllap on eesti riigis olemas inimesed, kes mõistavad niipalju arvutada, et kas on mõistlik vedada juhe lähimast alajaamast või on odavam vedada vingem liin ja panna alajaam. Peale selle ei üllataks mind ka eriti, kui suure osa sellest projektist maksaks kinni mingi EU sobiv programm.

Kui panna sellest 250 laadimisjaamast umbes pooled teede äärde siis saab suuremad teed üsna hästi kaetud. Ning kui elektriautod juba ringi vurama hakkavad siis vaevalt et "riiklikud" laadimispunktid ainsaks jäävad.

_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Mis saab (arvuti)maailmast, kui naftakriis reaalsuseks muutub? mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 475, 476, 477 ... 548, 549, 550  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.