Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
15.02.2011 11:23:08
Vigane koodijupp ahistab HP sülearvutite hingeelu |
|
|
link :: minut.ee
Arvutitootjad on sattunud kasutajate pahameeletormi alla tänu jätkuvale traditsioonile müüdavad arvutid risustada erineva tarkvaraga.
Mõningate hiljuti müüdud HP sülearvutite tarkvaraga komplekteerimine on ületanud igasuguse piiri - käima pannes on protsessori kasutus 25-99% vahemikus, tagades sellega rüperaali ülekuumenemise ja vähenenud aku pidamise. Targemad arvutikasutajad on asja uurides leidnud, et HP Wireless Assistant on probleemi põhjuseks. Tarkvara ülesandeks pole midagi muud kui näidata kas traadita internetiühendus on sees või väljas - ometigi suutis see terve rüperaali jõudluse ära tarbida. HP tehniline tugi väidab, et probleem on uuema versiooniga parandatud - siiski võib väita, et tuhanded kasutajad on probleemiga üksi ning automaatse uuenduseta jätkab nimetatud tarkvarajupp kasutajate ahistamist.
|
|
Kommentaarid: 359 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
297 |
|
tagasi üles |
|
 |
ricom2ger
HV veteran

liitunud: 15.04.2009
|
15.02.2011 11:26:53
|
|
|
Paras bloatware armastaja see HP, alates biose whitelist´ist.
viimati muutis ricom2ger 15.02.2011 11:32:08, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 123 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jann1
HV Guru

liitunud: 03.12.2005
|
15.02.2011 11:30:45
|
|
|
See HP on vaatamata sellele ikka HunnikPaska, et suutis garantiid pikendada oma masinatel.
Aga noo see, et nüüd mingi wireless sööb prose ka ära siis EDU HP armastajad
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
128 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mais
Piiratud kasutaja

liitunud: 11.10.2010
|
15.02.2011 11:37:39
|
|
|
Hp jääb Hp-ks.
Ei osta sellist käkki endale kunagi, enda nime täiesti maha teinud
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
87 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jann1
HV Guru

liitunud: 03.12.2005
|
15.02.2011 12:13:02
|
|
|
Ma üldse imestan kuidas inimesed tahavad HP-sid osta omale. Mitmeid aastaid juba räägitakse kui kehv HP tegelt on ja ikka ostetakse.
Nagu mul omal sugulased Ostsid omale DV6000 see peale garantiid andis saba, 4 korda kuumutatud (põlvas mingi pood 1ooo eeku 1 korda tegemine), vahepeal olid ostnud Dv9000 see sama moodi garantii ajal 2 korda remondis käinud juba. Ja nüüd jälle HP ja kui eile küsisin, et miks jälle HP siis sain vastuseks lihtsa komentaar " Aga ta on ju ilus" ja kõik.
Ise hoiaks küll neist kaarega eemale.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
128 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
15.02.2011 12:14:25
|
|
|
kasutan üle 3,5 aasta hp compaq'i, seni töötab ja täitsa hää.. aga jah suht "compaqi solkijad". Sai vana compaqi proovitud ja täitsa teine tera... kuigi selle ajastu masinad olid üldse tugevamad. Kasutajad on liiga sossiks muutunud ja ise on nõus igasugu rämpsuga (a'la ära virise, kasuta seda mida on).
Igasugu soft mis kaasa pannakse tuleb enamasti kõigil kohe seebiks lasta ning kasutada vaid seda mida tõesti hädasti vaja.. ise lasin kohe kõik hp softi seebiks, samuti toimisin ka ühe lenovo ja dell'iga
HP -> hunnik paska
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
martin366
HV Guru

liitunud: 07.09.2009
|
15.02.2011 12:16:27
|
|
|
Selle asemel, et remondi peale pappi loopida, võiks korraliku Delli soetada millel VÄHEMALT 3 (parem kui 5) aastat garantiid, tuleb tunduvalt odavam kokkuvõtteks ja kindlasti vähem probleeme.
|
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus1000
Lõuapoolik


liitunud: 28.05.2003
|
15.02.2011 12:33:38
|
|
|
martin366 kirjutas: |
Selle asemel, et remondi peale pappi loopida, võiks korraliku Delli soetada millel VÄHEMALT 3 (parem kui 5) aastat garantiid, tuleb tunduvalt odavam kokkuvõtteks ja kindlasti vähem probleeme.  |
Nüüd oota nats. Neid kel Delliga "häid" kogemusi, neid peaks siin seltskonnas ka olema
_________________ God grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom always to tell the difference. |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mais
Piiratud kasutaja

liitunud: 11.10.2010
|
15.02.2011 12:38:24
|
|
|
margus1000 kirjutas: |
martin366 kirjutas: |
Selle asemel, et remondi peale pappi loopida, võiks korraliku Delli soetada millel VÄHEMALT 3 (parem kui 5) aastat garantiid, tuleb tunduvalt odavam kokkuvõtteks ja kindlasti vähem probleeme.  |
Nüüd oota nats. Neid kel Delliga "häid" kogemusi, neid peaks siin seltskonnas ka olema  |
Kindlasti on, aga Dell suudab anda 3a. garantiid, hp aga 1a.
HP suremis protsent on siiski meeletu
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
87 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
15.02.2011 12:41:08
|
|
|
Ei ole nii et osta "X" ja pole probleeme. On ikka küll... Dell'iga olen kuulnud kah jamasid servast serva. HP tegi kuulsaks tema pavilioni käkkerdiste elulugu. Sellist jura ladu nagu neil oli ei ole teistel vist eriti olnud.
See et sul on x aastat garantiid ei tähenda ka sageli midagi. Oleneb kes, kuidas ja millistes tingimustes garantiid teostatakse. Ainuke garantii koht, mida vist tahetaks kaotada, mis mingit stabiilset positiivset vastukaja saab on IBM'i oma.
Kokkuvõttes pead ikka arvestama masina ostul sellega, et mis juhtub siis kui ta sul katki läheb. Ise eelistan parandada ise kuna ei lase kellelgi oma masinat peeti keerata või käperdada. Kui lõhkuda siis ikka ise
HP Äriklassil on kenasti 3 aastat garantiid. Samuti enamus äriklasse on sedasorti garantiiga. Need 1a garantiiga on sageli mingid "odav klassi" käkkid või siis loa jäägid/refub läpparid.
HP Compaq'ide suremis % ei tea aga Pavilionid surid tõesti kenasti kiiruga, vanemaid paviljone isegi näinud mis töötasid väga hästi kui tolm radika eest eemaldada. HP Compaq'id, need mida näinud, töötanud seni kah täitsa hästi v.a üks mille keeras garantii hooldus perse (ei mäleta kas serviceniet tegi seda vms kolgas)
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jann1
HV Guru

liitunud: 03.12.2005
|
15.02.2011 12:41:18
|
|
|
Muidugi on IBM/Lenovo garantii korralik, sest masinad maksavad kaa meeletul, mittemillegi eest.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
128 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
15.02.2011 12:46:04
|
|
|
lenovo küll midagi müstilist ei maksa... vanasti maksid kõik äriklassid 30+k eeku. Parem maksta kui pärast joosta ja närve kulutada. Ühelt küsinudki et mis mõttega sa seda odavat sitta ostad. Vastasti et kena on (läigib nii et ei näe midagi lugedagi sealt) ning nagunii aasta pärast moest väljas ja uue ostu aeg Kuna ammu sai ka ühele öeldud et ära osta seda odavat asja, laguneb jne jne. Naerdi näkku, et ega rikkas ole ja ostan. Ostis.... mingi aja pärast läks ekraan puru. Ostis uue ekraani. Maksis kokkuvõttes tolle aja ibm'i äriklassi hinna selle home made jura eest
kui Lenovo hoiaks vana IMB'i kvaliteeti siis võib ka asja eest maksta. Aga niikaua kuni garantii on selline nagu on siis võib ka seda lenovo odavamat jublakat osta... kui garantii kah maha võetakse siis on suht kööga.
kisub ot.
aga softiga koormavad imo nad kõik oma masinad üle. dell'il on igasugu imevidinaid ja ka lenovol.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
15.02.2011 12:59:19
|
|
|
tsitaat: |
vanasti maksid kõik äriklassid 30+k eeku.
|
compaq armada m700 "täislaks " oli 83k eek. üksselline masin on teada, nädalavahetusel katsusin seda, täitsa ühes tükis ja funktsionaalne, v.a. aku. dockile ei saa tänapäeva vostrod ja inspironid kandadele.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
15.02.2011 14:07:40
|
|
|
See HP Wireless Assistant on hea näide täiesti kasutust tarkvarast. Ainus, mida see teeb, on mingi akna kuvamine WiFi/Bluetoothi sisse-väljalülitamisel. Arvata on, et selle tarkvara arendamise jaoks on HP-l eraldi osakond loodud.
Esimene asi, mida ma tavaliselt uute sülearvutite puhul teen, on puhas Windowsi install. Saab kogu sellest pudrust ja kapsastest lahti ning valida, mida arvutisse üldse vaja on. Pärast seda teen installist image ja järgmisel korral ei kasuta mitte Recovery partitsiooni crappi, vaid lasen image peale. 10-30 min vs pool päeva install+driverid+seadistamine+muu konfimine.
IBM/Lenovo ThinkPadide puhul on näiteks ilgelt tüütud igasugused defaultis kaasa tulevad Message Centerid, Access Connectionid, Productivity Centerid ja muud keskused. Tulemuseks see, et arvuti kõik tuumad tegelevad mingi mõttetusega. Mul tõesti pole vaja eraldi programmijuppi taustale töötama, et see informeeriks mind igast uuest Lenovo tootest ja uudisest. Ning Windowsi enda ühenduste haldamine on ka täiesti piisav, et mingi ulmeline Access Connection pikalt saata. Need Centerid tekitavad tunde nagu arvuti oleks mingi kuradi keskjaam või server
Oeh olid ajad, mil sülearvutid ei vajanud iga nupu jaoks per*etäit drivereid ja programme. Elu oli lihtne. Nüüd installi iga nupu ja lüliti jaoks eraldi driver ja siis veel tarkvara ning sellele otsa veel tarkvara, mis haldab nuppu koos selle tarkvaraga.
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jann1
HV Guru

liitunud: 03.12.2005
|
15.02.2011 14:09:15
|
|
|
Betamax, Hea on, et sina oskad, aga keskmine eestlasest arvuti kasutaja ei jagaks sellisest asjast mõhkugi.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
128 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
15.02.2011 14:19:40
|
|
|
.. selleks on igsugu it mehed olemas... tutvusrinkonnas või siis firmadest tellitavad... aga enamasti vilistatakse selliste peale ja imestatakse kui ühe soksi eest kõike ära ei tee
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus1000
Lõuapoolik


liitunud: 28.05.2003
|
15.02.2011 14:20:06
|
|
|
Betamax kirjutas: |
See HP Wireless Assistant on hea näide täiesti kasutust tarkvarast. Ainus, mida see teeb, on mingi akna kuvamine WiFi/Bluetoothi sisse-väljalülitamisel. Arvata on, et selle tarkvara arendamise jaoks on HP-l eraldi osakond loodud.
Esimene asi, mida ma tavaliselt uute sülearvutite puhul teen, on puhas Windowsi install. Saab kogu sellest pudrust ja kapsastest lahti ning valida, mida arvutisse üldse vaja on. Pärast seda teen installist image ja järgmisel korral ei kasuta mitte Recovery partitsiooni crappi, vaid lasen image peale. 10-30 min vs pool päeva install+driverid+seadistamine+muu konfimine.
IBM/Lenovo ThinkPadide puhul on näiteks ilgelt tüütud igasugused defaultis kaasa tulevad Message Centerid, Access Connectionid, Productivity Centerid ja muud keskused. Tulemuseks see, et arvuti kõik tuumad tegelevad mingi mõttetusega. Mul tõesti pole vaja eraldi programmijuppi taustale töötama, et see informeeriks mind igast uuest Lenovo tootest ja uudisest. Ning Windowsi enda ühenduste haldamine on ka täiesti piisav, et mingi ulmeline Access Connection pikalt saata. Need Centerid tekitavad tunde nagu arvuti oleks mingi kuradi keskjaam või server
Oeh olid ajad, mil sülearvutid ei vajanud iga nupu jaoks per*etäit drivereid ja programme. Elu oli lihtne. Nüüd installi iga nupu ja lüliti jaoks eraldi driver ja siis veel tarkvara ning sellele otsa veel tarkvara, mis haldab nuppu koos selle tarkvaraga. |
Annaks nüüd veidi hagu kah
On nisuke firma - üks plaat, kõik arvutid. Laua-, süle- ja lauaalused. Üks plaat, üks OS, ei mingit kolmanda osapoole kräppi.
_________________ God grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom always to tell the difference. |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
15.02.2011 14:22:34
|
|
|
Ma arvan, et keskmine arvutikasutaja oleks palju õnnelikum, kui igasugust saasta arvutitele juurde ei topitaks. Mida vähem bloat-tarkvara ja mida vähem komplitseeritum see vähene tarkvara on, seda töökindlam ja meeldivam kasutajale.
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002
|
15.02.2011 14:29:43
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Ma arvan, et keskmine arvutikasutaja oleks palju õnnelikum, kui igasugust saasta arvutitele juurde ei topitaks. Mida vähem bloat-tarkvara ja mida vähem komplitseeritum see vähene tarkvara on, seda töökindlam ja meeldivam kasutajale. |
Jah, oleks selline riist- ja tarkvara kombinatsioon ometi olemas...
Oh, wait...
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus1000
Lõuapoolik


liitunud: 28.05.2003
|
15.02.2011 14:40:22
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Ma arvan, et keskmine arvutikasutaja oleks palju õnnelikum, kui igasugust saasta arvutitele juurde ei topitaks. Mida vähem bloat-tarkvara ja mida vähem komplitseeritum see vähene tarkvara on, seda töökindlam ja meeldivam kasutajale. |
Aga millest siis IT-mees peaks elama? Majanduslikult on sulle ju selline asi väga hea. Tuleb selline sugulane-tuttav sinu juurde, silmad näpus, näe arvuti aeglane. Ütled - ära muretse, pane sinna riiulisse, ma mingi hetk vaatan. Õhtul teed saastast iamge ja paned puhta Windoosa peale. Järgmine päev helistad, ütled, asi on suhtkoht jubedalt peetis, see on suuremat sorti töö, võtab umbes nädala. Nädala pärast helistad, lööd kirve selga. Umbes 10k (kasutame EEK-i) läppari tegemise eest võtad 2k. Ütled, et kui oma pilte ja asju ka tagasi tahab, siis maksab see veel 1,5k. Kus ta pääseb, küll maksab, sest ütled ära, et muidu annad arvuti täpselt samas seisus tagasi nagu see tuli, aga tema isiklikud andmed on viirust täis ja omapead ta neid ikkagi kasutada ei saaks. Seda need dummied kardavad. Siis kannatad veel kaks päeva, et ta arvaks nagu andmete taastamine on ka suur töö ja siis kutsud järgi. Ta maksab 3,5 k ära ja siis annad mõista, et see oli tööraha, aga vaevanägemise eest võiks paremat sorti konjaki ka veel tuua. Paremat sorti, sest kui konjak on vilets, on arvuti varsti jälle saasta täis.
_________________ God grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom always to tell the difference. |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus1000
Lõuapoolik


liitunud: 28.05.2003
|
15.02.2011 14:53:55
|
|
|
laurx kirjutas: |
..ja tuleb tagasi järgminekord, sest sina tead tema asju ja oskad.. |
Kolm-neli sellist tuttavat, aastake nende Windoosa muresid lahendada ja näe - uus Macbook Pro nigu maast leitud
Tegelikult on see ropp nõme. Paar posti üles oli selline Vello. Sellist jama on tegelikult igal pool ja siis me imestame, miks eesti inime on kuri ja kinnine.
_________________ God grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom always to tell the difference. |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
15.02.2011 15:02:16
|
|
|
häädelt inimestelt mingeid idiootseid summasid küll ei tasuks välja imeda... ise enamasti olen nõus tegema sarnase hinnakirja järgi nagu tehnilised osakonnad seda teevad v.a üritan igatpidi asjalikumalt teha...
kuid on ka selliseid juhtumeid kus kommunikatsiooni probleemid inimestel + arvuti kasutamise oskus = 0 siis pärast saad veel ise sõimata et loll ja saamatu Seega mõnelt tuleb võtta tõesti täie rauaga pappi enne kui midagi tegema hakata, või siis jooksku ametliku hoolduse vahel ja ärgu vingugu kui asi ikka ei tööta ja mingid müstilised summad lähevad tühja. Pärast vähemalt kui asi piixu läheb oli endal mingi kasu sellest mitte "pool muidu" tehtud ja siis veel saad sõimata kah
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
|