Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Elisa mobiilne internet märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 103, 104, 105 ... 470, 471, 472  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
pinnawaatluz
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2002




sõnum 28.12.2010 23:52:41 vasta tsitaadiga

@alfreedo
Ma küll ei soovita seda 1K nõnda lihtsalt ära maksta. Tänu sellistele lihtsatele allaandmistele nad oma petuskeemi saavadki jätkusuutlikuna hoida. Tegu on ju puhtakujulise "mütsi pähe tõmbamisega". Nad panustavad ju puhtalt sellele, et kui 7 päeva jooksul töötas, siis edaspidi oled ise loll kui nad teenuse üle müüvad ning lisainvesteeringuid/toiminguid teenuse algse 7 päevase testiperioodi kvalitatiivsel kujul toimimise tagamiseks teha ei soovi. See on ikka täielik absurd ja usun, et leiab ka seadusest vastava "nuia", millega neile sellise nahhaalse vassimise vastu virutada. Vaeva nõuab (vaja korralikke tõendeid koguda, sõltumatut teenuse kvaliteedi analüüsi), aga asja peaks saama. Niimoodi võiks ju igasuguseid ulmelisi teenuseid pakkuda. Müüa näiteks 7 päevase prooviperioodiga bensiini. Sõlmime lepingu, et kui esimese 7 päeva jooksul kvaliteet rahuldab, siis tuleb osta igakuiselt kolm tonni x hinnaga muidu saate trahvi kaela ja nii 2 aastat jutti. 8-ndal päeval lahjendan selle 1:50 veega (bensiin hakkab sisaldama kuni 100% bensiini, rõhuga sõnal "kuni") ja äri läheb! Jokk? icon_lol.gif
Tegemist pole pelgalt reklaamiga. Sellisena seda toodet tarbijale sisuliselt pakutakse ja tutvustatakse. Tee korralik tõmmis nende kodulehest ja lase esinduses toodet tutvustada ning salvesta see jutt juhuks, kui keegi peaks hakkama hiljem sõnu sööma või kustutab vaikselt eksitava info kodulehelt. Näiteks kodulehel olev info kubiseb Minti puhul sõnapaarist "mobiilne püsiühendus":
Spoiler Spoiler Spoiler

Kui keegi ikkagi ametlikus kirjas väidab hiljem, et "seda teenust ei saa võrrelda püsiühendusega", siis sellega ta tunnistab, et tarbijat peteti. Peale seda on juba lihtsam hakata tegelema lepinguga.


viimati muutis pinnawaatluz 29.12.2010 00:44:56, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eldorado
HV veteran


liitunud: 11.11.2001




sõnum 29.12.2010 00:10:28 vasta tsitaadiga

pinnawaatluz kirjutas:
@alfreedo
Ma küll ei soovita seda 1K nõnda lihtsalt ära maksta. Tänu sellistele lihtsatele allaandmistele nad oma petuskeemi saavadki jätkusuutlikuna hoida. Tegu on ju puhtakujulise "mütsi pähe tõmbamisega". Nad panustavad ju puhtalt sellele, et kui 7 päeva jooksul töötas, siis edaspidi oled ise loll kui nad teenuse üle müüvad ning lisainvesteeringuid/toiminguid teenuse algse 7 päevase testiperioodi kvalitatiivsel kujul toimimise tagamiseks teha ei soovi. See on ikka täielik absurd ja usun, et leiab ka seadusest vastava "nuia", millega neile sellise nahhaalse vassimise vastu virutada. Vaeva nõuab (vaja korralikke tõendeid koguda, sõltumatut teenuse kvaliteedi analüüsi), aga asja peaks saama. Niimoodi võiks ju igasuguseid ulmelisi teenuseid pakkuda. Müüa näiteks 7 päevase prooviperioodiga bensiini. Sõlmime lepingu, et kui esimese 7 päeva jooksul kvaliteet rahuldab, siis tuleb osta igakuiselt kolm tonni x hinnaga muidu saate trahvi kaela ja nii 2 aastat jutti. 8-ndal päeval lahjendan selle 1:50 veega (bensiin hakkab sisaldama kuni 100% bensiini, rõhuga sõnal "kuni") ja äri läheb! Jokk? icon_lol.gif
Tegemist pole pelgalt reklaamiga. Sellisena seda toodet tarbijale sisuliselt pakutakse ja tutvustatakse. Tee korralik tõmmis nende kodulehest ja lase esinduses toodet tutvustada ning salvesta see jutt juhuks, kui keegi peaks hakkama hiljem sõnu sööma või kustutab vaikselt eksitava info kodulehelt. Näiteks kodulehel olev info kubiseb Minti puhul sõnapaarist "mobiilne püsiühendus":

Kui keegi ikkagi ametlikus kirjas väidab hiljem, et "seda teenust ei saa võrrelda püsiühendusega", siis sellega ta tunnistab, et tarbijat peteti. Peale seda on juba lihtsam hakata tegelema lepinguga.


Tead, viimasel ajal peaaegu kõik teenusepakkujad valetavad väga kenasti, seal hulgas ka elion adsl-ga kus lubatakse sulle kiirus 12mega, kuid reaalselt jääb 8-10mbps vahel, samas avalikult ei kirjutakse et, digitv vaatamise korral kiirus langeb, mitte hiljuti ka oli üleslaadimine 768kbps - reklaamitud 1mbps.. näljakas kuid 0,3mbps on ka juba kiirus.. jne jne
mobiilse interneti puhul on üldse zoomaja - vaata linnas iga postis MINT super inet, katab kiire netiga kogu maa.. Kahju et meil pole USA ja arvatavasti trikk kus saab kohtus selle firma vastas võita miljoneid kroone kahjutasu, aga oleks kena - vähemalt ausalt hakatakse kirjutada..

Aga elame selles seltskonnas, kus raha on esikohal, ja firmad teenivad raha =) vahet pole mis reklaamil oli kirjas, kui kirjutasid alla orjalepingu - nii ja nää maksad 2 aastat ja firma saab kasu =) Mäletad, et TASUTA JUUST saab vaid... =)))
Kommentaarid: 148 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 4 :: 106
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alan B'Stard
Kreisi kasutaja
Alan B'Stard

liitunud: 03.09.2003




sõnum 29.12.2010 00:33:47 vasta tsitaadiga

pinnawaatluz kirjutas:
@MaXakas
Shit happens.. Mingit põhjendust ma sellise arve tühistamiseks küll ei oskaks näha. Moblafirma poolne süü taolise arve tekkimisel seisneksid milles?


Väidetavalt mõne mudeliga ei olegi võimalik omapäi netis käimist ära keelata ja on selge et enamikuga on see päris raske ja kõik on optimeeritud max sidekuludele.

Huvitav ega see pole mobiilitootjate väike (tegelikult päris suur) präänik levi pakkuvatele edasimüüjatele ?
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pinnawaatluz
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2002




sõnum 29.12.2010 01:36:35 vasta tsitaadiga

@eldorado

Jah muidugi, kõik me teame ja talume sellist jama aga edasi.. Kõik maksavad vaikselt nohisedes neid obrokeid ning absurdseid trahve ja valimistel hääletavad järjekordselt nende kaabakate poolt, kes selliseid inimesi lammasteks pidavaid seadusi edasi toodavad (ja miks ka mitte kui inimesed ongi lambad). Miks on USA-s tasemel tarbijakaitse? Kas seal ei tahaks suurfirmad tavatarbijale kotti pähe suruda ja petuskeemidega raha teenida või kas USA-sse tõi keegi tugeva tarbijakaitse kandikul kätte? Küllap tahaks, aga lammaste kontsentratsioon ei ole seal sellisel tasemel, mis seda nii lihtsalt võimaldaks kui meil. Mis ei tähenda, et sealgi tarbijale muredevaba imedemaa oleks. Oma huvide eest võitlemine on pidev protsess ja allaandjad killitakse julmalt rahakirvega. icon_cool.gif IMHO, liiga palju tähtsustatakse meil paberilipakal lepingut. Leping pole jumal, teenuse pakkuja ja tarbija vahel toimuv ärisuhe ei seisne 100% selles, mis paberilipakal kirjas. Alati leiab nüansse, mis annavad alust paberileping vaidlustada või ikkagi oma kasuks pöörata kui selleks põhjust.

Alan B'Stard kirjutas:

Väidetavalt mõne mudeliga ei olegi võimalik omapäi netis käimist ära keelata ja on selge et enamikuga on see päris raske ja kõik on optimeeritud max sidekuludele.
Huvitav ega see pole mobiilitootjate väike (tegelikult päris suur) präänik levi pakkuvatele edasimüüjatele ?


Jällegi peaaegu sama case. Kui moblal pole võimalik sellist netiarve põhjustamist ära keelata, siis peab selline "feature" olema mainitud toote dokumentatsioonis või peab selle müüja ostjat informeerima taolisest seigast. Kui seda on tehtud, siis on toote tarbija enda teadlik valik ja kõik jokk. Vastupidisel juhul kannab rahalise kahju (s.t. sinu poolt tellimata teenuse arve) toote valmistaja või müüja. Vähemalt nii peaksid need asjad valge inimese riigis käima.. Ma eriti ei usu, et nii ohtliku prääniku peale ükski rahvusvaheline korporatsioon läheb. Kui selline asi tõestatuna välja tuleks, siis ei kujuta isegi ette seda trahvi suurust ja jama. Pigem on tootearendajate praagiga tegu, mis tarkvarauuendusega parandatav.
Teisalt, kui tõesti on tegu mittesoovitud "feature"-ga, siis selle ilmsikstulekul saaksid ju moblaoperaatorid ühendused nendelt isesurfavatelt telefonidelt blokeerida senikauaks, kuni viga parandatud. Kui nad seda siiski ei tee, siis see näitab jah järjekordset lollikeste õngitsemist. Või ütleks, lihtsalt teadmatuses klientide ärakasutamist. thumbs_down.gif


viimati muutis pinnawaatluz 29.12.2010 02:07:18, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alfreedo
HV vaatleja

liitunud: 20.06.2010




sõnum 29.12.2010 02:11:22 vasta tsitaadiga

pinnawaatluz

Naljaga pooleks ütleks, et talvel kulubki "müts" ära.
Süsteem on neil üles ehitatud lollikindlalt.
Ähvardused Võsa-Petsiga või kohtuga või tarbijakaitsega sumbusid eos, kuna klienditeenindaja ei ole pädev sellega tegelema ja
kõrgemal positsioonil olevaid töötajaid tavaklient ei ulatu infobarjääri tõttu tülitama.
Tarbijakaitse antud valdkonnas aga on meil nagu on.Nörk, et mitte öelda olematu.
Olles juba kulutanud raha klienditeenindusele, aega, bensiini ja närve ning kuna minu ja Elisa rahakotid on siiski erineva paksusega ei jäägi muud üle, kui "hääletada jalgadega".

PS. Pakun, et moobilinumbri vahetuvuse ilmsikstulekul saan pakkumise Elisalt jääda edasi nende kliendiks, kuna firma üks osakond ei tea mida teine teeb!
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pinnawaatluz
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2002




sõnum 29.12.2010 02:34:30 vasta tsitaadiga

alfreedo kirjutas:
pinnawaatluz
Ähvardused Võsa-Petsiga või kohtuga või tarbijakaitsega sumbusid eos, kuna klienditeenindaja ei ole pädev sellega tegelema ja
kõrgemal positsioonil olevaid töötajaid tavaklient ei ulatu infobarjääri tõttu tülitama.

Aga sa ära ähvarda, teegi nagu neile öeldud. Meest sõnast, härga sarvest. Jalutate koos kaameramehega tipa-tapa läbi selle barjääri ja panete mõne asjapulga seal punetav-higise näoga selgitusi andma. Nagu seni on nähtud, siis ega selline asi neile nüüd naudingut paku ja lahendused on suht kerged tulema. Meediat nad uksetaha ka jätta ei saa, vaja seal ju uusi ohvreid leida ja omale positiivset fooni luua.. Saateklipp tehtaks ikka ära nii või teisiti ja kuidas sa ikka televaatajale näitad, et suur ja edukas firma lõi kaamera ja kliendi ees põnnama.. icon_lol.gif Muidugi seda, et sul teenus ei toimi, oled Elisalt pe*selohku ja valetada saanud pead olema valmis tõestama.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alfreedo
HV vaatleja

liitunud: 20.06.2010




sõnum 29.12.2010 02:44:43 vasta tsitaadiga

pinnawaatluz
tsitaat:
Aga sa ära ähvarda, teegi nagu neile öeldud. Meest sõnast, härga sarvest. Jalutate koos kaameramehega tipa-tapa läbi selle barjääri ja panete mõne asjapulga seal punetav-higise näoga selgitusi andma.


Tülikas teostada.
Kliendieenindus asub Maakonna keskuses, M-pulga vajalik objekt asub maakonna ühes servas ja ise elan teises ääres: sõitmist tuleks parasjagu.
Pealegi juba seal EMTi pulk toimib nagu vaja.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
urri
Kreisi kasutaja
urri

liitunud: 20.01.2004




sõnum 29.12.2010 06:31:07 vasta tsitaadiga

ise olen kunagi Elisaga (küll tol ajal Radiolinja) nö kohtuski käinud. seis jäi minu jaoks nö viiki. ei pidand seda raha, mida Elisa/inkasso firma nõudis
vaid maksin suht sama summa advokaadi palkamiseks, hiljem sain selle raha Elisalt/inkasso firmalt (eks nad ise tea kes mida maksis) tagasi
mina jäin nulli, kuid vastane maksis kooliraha.
Hetkel kasutan ka läbi Teleyhe Elisa teenust, kuid mitte kaua. alates 2010 okt lõpust on maakodus Elisa levi olematu (enne oli Elisa ainuke mis levis), sai ka 2 korda teavitatud.
Kuna ka EMT oma maailma parima leviga on olematu siis hakkasin testima Tele2-e. Ja üllatuseks SUPER thumbs_up.gif levi.
Seega jaanuarist viin oma raha Tele2-e (pluss oli veel plaanis peres liitumisi teha)
Seega Elisa inimesed (kui keegi juhtub seda lugema) - tambite küll kõvasti, et Tele2-st soodsamaid hindeid teha (emt on ja vist ka jääb kallimasse liigasse)
kuid midagi on teil märkamata jäänd, küll siis aru hakkate saama kui enam raha sisse ei voola.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 29.12.2010 09:40:31 vasta tsitaadiga

tsitaat:

09.12.2010 käisin esinduses lepingu lõpetamist vormistamas., kus aga netipulka tagasi ei võetud ja lepingut ei lõpetatud, kuna ma ei olnud nõus kästilustasu 1000Eeki maksma.


Mis käsitlustasu see 1000 on?
Said modemi tasuta?
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2010 11:39:37 vasta tsitaadiga

Aga ise olete süüdi, et süsteemi nuumate elisal on ilmselt NUMA tehnology mis arvestabki sellega, et sinul ei ole nagnii muud võimalust ja sa hakkad seda nende paska kasutama. lõpeta leping päevapealt ära - veelparem ära tee üldse lepingut ja ära mõtle sellele, et mida ma siis kasutan. ole täiesti ilma ja vaata kuidas asjad hakkavad liikuma. kui ikka kõik kliendid oma mindi lauale panevad küll siis fast liikumine pihta hakkab. mina näiteks olen ilma ja juristina võin sulle nende lepingutest, reklaamist igas sõnas vähemalt kaks viga välja tuua. hea oleks ka alati elisa töötajatelt vms ettevõttelt küsida, kas te ISE kasutaksite seda?
starmani xl netipakett näiteks vähendab minu arvuti töökiirust sõltuvuses allalaadimise kiirusega - selliseid jaburdusi on kõik kohad täis. kes soovib Interneti püsiühendust peab aru saama sellest, et seda on võimalik tarnida vaid fiibril

_________________
Ära suurenda telia kasumit - lõpeta leping! 20/4 pole eriline max kiirus. 1992 kaaperdas telia neti
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 1 :: 147
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
alfreedo
HV vaatleja

liitunud: 20.06.2010




sõnum 29.12.2010 11:50:50 vasta tsitaadiga

Lepingu järgi kohustusin 24 kuud tasuma igakuiselt 149 Eek-i saadud teenuse eest.(Netiühendus M-pulgaga.)
Elisa kohustus mulle tagama vastavalt lepingule netiühenduse.
30G ületava andmemahu puhul piiratakse netikiirust! (Naerukoht).
Minu poolsel ennetähtaegsel lepingu ülesütlemisel kohustun tasuma 1K käsitlustasu.(Seega jah: modem nagu tasuta).

Naerma läbi pisarate ajab see, et teenus oli mõeldud sugulasest tütarlapsele laiendamaks tema "akent maailma".
Kogu supi aga peab helpima heategija.

Green Day.
tsitaat:
"mobiilne püsiühendus??


See tähendab seda, et klikkimisest IE Shortcutil kuni Neti.ee avanemiseni kulub 7minutit kopikatega
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
urri
Kreisi kasutaja
urri

liitunud: 20.01.2004




sõnum 29.12.2010 15:21:04 vasta tsitaadiga

http://www.elisa.ee/mint/ - vbla tõesti kuid millise hinna ja kvaliteediga?!
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ArnoldT
HV kasutaja

liitunud: 19.11.2010




sõnum 29.12.2010 18:49:24 vasta tsitaadiga

Tervist. Selline probleem, et üldjuhul kasutan Elisa M-Interneti ning olen Elisa klient, kuid mulle pakuti telefoni teel EMT netikaarti. Nõustusin ning täna tuli kaart kohale. Panin kaardi pulka ning Mobiiliajakaista(vms) avanemisel ütleb programm, et "SIM kaarti ei toetata". Kaart ise on 3,5G kaart(peale on kirjutatud), ei tea, kas on mingit vahet. Elisa levi annab mulle tugeva 2G levi, kuid kuuldavasti levib minu elukohta 3G EMT masti kaudu.

Oleks tore, kui keegi oskaks probleemiga aidata, EMT infoliinid tunduvad ka umbes olevat, peale üht-kaht minutit keegi vastu ei võta ning pole rohkem aega telefoni otsas passida.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
urri
Kreisi kasutaja
urri

liitunud: 20.01.2004




sõnum 29.12.2010 19:25:03 vasta tsitaadiga

ArnoldT, et siis kirjuta ka mis pulgaga tegemist on?
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2010 20:36:01 vasta tsitaadiga

ArnoldT kirjutas:
Tervist. Selline probleem, et üldjuhul kasutan Elisa M-Interneti ning olen Elisa klient, kuid mulle pakuti telefoni teel EMT netikaarti. Nõustusin ning täna tuli kaart kohale. Panin kaardi pulka ning Mobiiliajakaista(vms) avanemisel ütleb programm, et "SIM kaarti ei toetata". Kaart ise on 3,5G kaart(peale on kirjutatud), ei tea, kas on mingit vahet. Elisa levi annab mulle tugeva 2G levi, kuid kuuldavasti levib minu elukohta 3G EMT masti kaudu.

Oleks tore, kui keegi oskaks probleemiga aidata, EMT infoliinid tunduvad ka umbes olevat, peale üht-kaht minutit keegi vastu ei võta ning pole rohkem aega telefoni otsas passida.

"Suletud" pulk ja töötab ainult Elisa võrgus...? Mis leping Elisaga oli? Tähtajaline? Pane aga kogu info kirja, muidu raske vastata icon_cool.gif .
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vana_urr
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.06.2007




sõnum 29.12.2010 20:38:55 vasta tsitaadiga

ArnoldT kirjutas:
Tervist. Selline probleem, et üldjuhul kasutan Elisa M-Interneti ning olen Elisa klient, kuid mulle pakuti telefoni teel EMT netikaarti. Nõustusin ning täna tuli kaart kohale. Panin kaardi pulka ning Mobiiliajakaista(vms) avanemisel ütleb programm, et "SIM kaarti ei toetata". Kaart ise on 3,5G kaart(peale on kirjutatud), ei tea, kas on mingit vahet. Elisa levi annab mulle tugeva 2G levi, kuid kuuldavasti levib minu elukohta 3G EMT masti kaudu.

Oleks tore, kui keegi oskaks probleemiga aidata, EMT infoliinid tunduvad ka umbes olevat, peale üht-kaht minutit keegi vastu ei võta ning pole rohkem aega telefoni otsas passida.


Ilmselt SIM-lukk vaid Elisa kaartidele. Variant see, et võtad EMT esindusest modemi, st sealt ostes saab vist 2 nädalat tagastada ja saad raha tagasi. Saad nii kaardi ära proovida...
St korraks paned raha alla.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaRDo^
HV kasutaja
MaRDo^

liitunud: 22.09.2003




sõnum 29.12.2010 23:33:24 vasta tsitaadiga

Tere hinnavaatlejad.

Mind vaevab selline mure, et liitusin Mint Strong paketiga umbes pool kuud tagasi. Uuurisin täna Elisa kodulehekülge ja avastasin sellise asja

http://www.elisa.ee/et/Eraklient/Pakkumised/522/MiNT---nuud-2-korda-soodsam---vaid-45-krooni-kuus!

Strong paketi järgi peaks ma saama ju Huawei 1752 pulga, aga selle asemel sain ZTE MF100

Elisa tegi tünga? Mis te foorumlased arvate, peaks minema kisa tõstma mõnes esinduses? icon_eek.gif [/img]
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2010 23:37:47 vasta tsitaadiga

ma arvan,et see zte mf100 on parem kui see huiavei e1752.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaRDo^
HV kasutaja
MaRDo^

liitunud: 22.09.2003




sõnum 29.12.2010 23:40:37 vasta tsitaadiga

Võrdle kiirusi.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2010 23:42:42 vasta tsitaadiga

a siis mine ikka küsi vahetust
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaRDo^
HV kasutaja
MaRDo^

liitunud: 22.09.2003




sõnum 29.12.2010 23:47:24 vasta tsitaadiga

Huvitav, kas see ei tule kahjuks, et pulk on kasutatud ja mul pole see kuradi liitumisleping alles? Dokumendi järgi peaks isikut /klieni kindalaks tegema juhul kui lepingul polnud pulka eraldi märgitud Huaweina. Kui nad ei anna mulle õiget pulka asemel, siis tõstan korralikult lärmi. Hui teab, mis nad väitma võivad tulla, umbes nagu ma oleks nende pulga maha müünud ja odavama asemele ostnud, või mingit seegusut bsi. :/ Minu pulgal on veel mint kiri peal.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2010 00:04:40 vasta tsitaadiga

MaRDo^ kirjutas:
Huvitav, kas see ei tule kahjuks, et pulk on kasutatud ja mul pole see kuradi liitumisleping alles? Dokumendi järgi peaks isikut /klieni kindalaks tegema juhul kui lepingul polnud pulka eraldi märgitud Huaweina. Kui nad ei anna mulle õiget pulka asemel, siis tõstan korralikult lärmi. Hui teab, mis nad väitma võivad tulla, umbes nagu ma oleks nende pulga maha müünud ja odavama asemele ostnud, või mingit seegusut bsi. :/ Minu pulgal on veel mint kiri peal.

See et sul pole lepinguid alles, ei peaks midagi tähendama, ettevõttel on see koopia või mida iganes olemas, ka peaks kuskil kirjas olema, milline pulk sulle tuli. Sinu miinuseks võib osutuda see ainult, et sa nii hilja "ärkasid". Oleks nädal möödas, saaks veel öelda, et polnud aega esindusse tagasi tulla õiget pulka nõudma. Palju lepingu sõlmimisest möödas on?
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaRDo^
HV kasutaja
MaRDo^

liitunud: 22.09.2003




sõnum 30.12.2010 00:14:32 vasta tsitaadiga

Pool kuud umbes.
Huvitav, kui ma ütlen, et viibisin paar pärva peale liitumist nt paar nädalat Hiiumaal. icon_biggrin.gif Igaljuhul kui nad keelduvad koostööst, siis ma saadan neid ja nende tähtajalise lepingu pikalt. Kust mina oleks teadnud minna Elisa veebile, et seda täpsemalt uurida. icon_evil.gif
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wiinanina
HV kasutaja

liitunud: 27.02.2003




sõnum 30.12.2010 00:56:11 vasta tsitaadiga

MaRDo^ kirjutas:
Pool kuud umbes.
Huvitav, kui ma ütlen, et viibisin paar pärva peale liitumist nt paar nädalat Hiiumaal. icon_biggrin.gif Igaljuhul kui nad keelduvad koostööst, siis ma saadan neid ja nende tähtajalise lepingu pikalt. Kust mina oleks teadnud minna Elisa veebile, et seda täpsemalt uurida. icon_evil.gif


Miks arvad, et ükskõik millile teenusepakkuja on üldse sinuga "koostööst" huvitatud?

Mul jäi suu lahti, kui sain teada, kuidas elisa ja emt tormasid maal naabri majja üksteise võidu repiitereid paigutama, kui naaber hakkas oma firmale uut sobivamat teenusepakkujat otsima.
Selgub, et kui firmaomanikul on maamaja esimesel korrusel mobiiliga rääkimisel probleemid, siis on need mitte elaniku probleemid vaid teenusepakkuja probleemid.

Kui maksad ainult mõne isikliku numbri arveid, siis on "koostööni" veel palju aega.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AKE
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2009




sõnum 30.12.2010 12:56:45 vasta tsitaadiga

MaRDo^ kirjutas:
Huvitav, kui ma ütlen, et viibisin paar pärva peale liitumist nt paar nädalat Hiiumaal. icon_biggrin.gif Igaljuhul kui nad keelduvad koostööst, siis ma saadan neid ja nende tähtajalise lepingu pikalt.
Sul on eeldatavasti 24-kuuline ehk 2-aastane tähtajaline leping, et saada soodushind Mintile (45 kr kuus). Kuidas sa selle pikalt saatmise täpsemalt teostad? icon_rolleyes.gif
btw... Hiiumaal on Elisa esindus Kärdla Selveris täitsa avatud olnud....
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Elisa mobiilne internet mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 103, 104, 105 ... 470, 471, 472  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.