Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 56, 57, 58  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2010 13:43:43 vasta tsitaadiga

Oma kätega ei oska ma midagi teha, ainult arvutihiirega oskan midagi teha icon_lol.gif
_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
zoomzor.
HV vaatleja
zoomzor.

liitunud: 23.10.2010




sõnum 29.11.2010 17:12:32 vasta tsitaadiga

Oli igav ja proovisin midagi teha icon_lol.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 29.11.2010 17:19:58 vasta tsitaadiga

zoomzor. kirjutas:
Oli igav ja proovisin midagi teha icon_lol.gif
Spoiler Spoiler Spoiler


Täitsa huvitav thumbs_up.gif
kuda joonistus on tehtud, arvutis paberil?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zoomzor.
HV vaatleja
zoomzor.

liitunud: 23.10.2010




sõnum 29.11.2010 20:22:19 vasta tsitaadiga

Mucrop3 kirjutas:
zoomzor. kirjutas:
Oli igav ja proovisin midagi teha icon_lol.gif
Spoiler Spoiler Spoiler


Täitsa huvitav thumbs_up.gif
kuda joonistus on tehtud, arvutis paberil?

Mis joonistus? See koll või? See googlest leitud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 04.12.2010 10:42:44 vasta tsitaadiga

Seda kolli jah mõtlesin. icon_smile.gif

EDIT

Kuidas Blenderis kumerale pinnale, (silindriline toru seina paksusega)
lõigata sisse auku curvi kõvera järgi.

Ehk kuidas saab kurvi painutada täpselt silindri peale nii et tasapinnad ühtiksid?

EDIT 2

Leidsin vastuse
http://www.blendercookie.com/2009/09/09/tip-cutting-a-hole-in-a-curved-surface/
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.12.2010 18:07:25 vasta tsitaadiga


Midagi lihtsat, tean, et palju vigu, aga see selleks.

_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 07.12.2010 19:28:55 vasta tsitaadiga

Mis muutuseid oled teinud LFS'i baasmudelist?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 07.12.2010 22:09:28 vasta tsitaadiga

braien334, akendel võiksid normalid üle arvutada.
_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
CoiL
HV Guru
CoiL

liitunud: 07.06.2006




sõnum 08.12.2010 05:13:10 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 83
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 08.12.2010 10:12:59 vasta tsitaadiga

CoiL kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler


Ma sain asja selgeks, suht kiiresti läheb tegelt, ainult et pisut tuleb käsitsi vertekseid tasapinnale lähemale lükata mööda ühte kordinaat telge.
Muidu jääb mingi 0,1 - 1 mm eemale (ilmselt mingi numbrilise täpsuse asi).
icon_biggrin.gif Võtad aga punkt punkti aaval ja max zoomiga lohistad õigesse kohta 0,000001 mm täpsusega ( icon_lol.gif ± ? kes seda teab 0,001 mm ehk )

Minul oli vaja ~ 4 * 120 punkti lähemale lükata kuna 4 curvi oli (seda selleks et pehmeid ääri saada peale subsurf-i)
-----------------

Nüüd kui järgi mõtelda selle numbrilise täpsuse piirangute kohta siis see ehk seletab mõningaid ebaõnnestumisi.

Varem oli teada, et uv-maping ei tööta väikeste (suure verteks arvuga) mudelite peal õigesti. Need tuleb ennem 1000x suuremaks teha ja apply scale.
Veel vedelike simulatsioon väikses ruumis jätab mitme mm trepi.

Siis sai jamatud 20 cm kõrguse kujukesega et see vajutaks karvase vaiba sisse jälje.
Aga isegi kõige täpsemate reaalsemat (aeglasemate) simulatsiooni sätingutega läksid karvad läbi kuju 95 %
icon_rolleyes.gif Aega saan siis proovin suurendada skaalat 10000x ehk ja jooksutan uuesti simulatsiooni.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 08.12.2010 11:14:05 vasta tsitaadiga

http://www.blenderguru.com/how-to-make-a-car-wheel/ selle tutoriali järgi on ikka väga lihtne blenderis rehve teha.
_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
otty
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2010




sõnum 08.12.2010 17:57:26 vasta tsitaadiga

Keegi tahaks aidata lambot mul edasi teha? Pilte ka.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reimo005
HV kasutaja
Reimo005

liitunud: 04.02.2003




sõnum 09.12.2010 01:53:02 vasta tsitaadiga

kole mõlkis on, näita traate ja ehk siis saab rahvas juhendadamis võlssi on. Pakuks et liialt tihe võre on, Esmalt võiks traate siluda ja siis lõikuma hakata.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 09.12.2010 11:41:30 vasta tsitaadiga

otty, tegin kunagi samat mudelit vist:
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 09.12.2010 13:37:51 vasta tsitaadiga

icon_rolleyes.gif Moos

Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
otty
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2010




sõnum 09.12.2010 16:09:02 vasta tsitaadiga

HighEnd, Kena mudel on jah Sul, aga ma olen veel siisksi suhteliselt algaja ja nii kaugele pole iseseisvalt auto mudeliga veel jõudnud. Traadid osades kohtades suht pahasti ja ma ei oska parandada icon_sad.gif Kuidas teha wireframe renderit sellest? icon_wink.gif
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 09.12.2010 16:57:25 vasta tsitaadiga

Kuidas saaks spline objekti vertexite arvu optimiseerida CAD-ist importides 3DSmaxi? Ühed mudelid on normaalsed ja mõistliku verticleside arvuga samas kui täpselt samasugused teised on mingi 100 korda rohkemate verticlesitega... täiesti mõttetutes kohtades ka veel, sirgete peal mingi 100 tükki järjest jne...
_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2010 17:07:21 vasta tsitaadiga

mikk36, LFS baasmudelit pole veel hetkel muutnud, aga eks see ka plaanis, kui aega on.
_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Rapidsh0t
HV vaatleja
Rapidsh0t

liitunud: 13.07.2010




sõnum 09.12.2010 19:25:32 vasta tsitaadiga

tige kala kirjutas:
Kuidas saaks spline objekti vertexite arvu optimiseerida CAD-ist importides 3DSmaxi? Ühed mudelid on normaalsed ja mõistliku verticleside arvuga samas kui täpselt samasugused teised on mingi 100 korda rohkemate verticlesitega... täiesti mõttetutes kohtades ka veel, sirgete peal mingi 100 tükki järjest jne...


3ds Max'is on selline modifier nagu Normalize Spline. Äkki see aitab. Teisi automaatseid lahendusi vist väga polegi, vähemalt mitte Max'iga kaasas olevate pluginate seas.

R.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 09.12.2010 22:12:34 vasta tsitaadiga

Rapidsh0t, jep sellest oli kasu, tänud thumbs_up.gif
_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wayfaring
HV vaatleja
wayfaring

liitunud: 09.09.2010




sõnum 27.12.2010 21:57:20 vasta tsitaadiga

Paneks siis vaatamiseks välja ka ühe enda tagasihoidliku meisterduse icon_smile.gif
http://web.zone.ee/margusmuru1989/portfolio/kawasakiVN1700classic/kawasakiVN1700_1080jpg.jpg

Sorry, et spoiler tag-e pole, ma suht uus siin ja ei leiutanud välja kuidas neid tekitada icon_redface.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 28.12.2010 04:10:32 vasta tsitaadiga

wayfaring, tundub et hästi mudeldatud, tee nüüd korralik render ka thumbs_up.gif thumbs_up.gif
_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 28.12.2010 18:20:59 vasta tsitaadiga

Normaalne tsikkel thumbs_up.gif

Tahtsin e90 bemmi mudeldada aga evermotion oli juba valmis teinud, tegin siis hoopis paar renderit nende mudeliga, materjalid vahetasin ära ja oma pidurid viskasin alla.


_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 28.12.2010 18:34:53 vasta tsitaadiga

tige kala, kas saad render layereid eraldi ka salvestada vms? Praegu peaks bmw-ga layeri müra jms natuke ebaperfektsemaks tegema, saaks pöörfi pildi. thumbs_up.gif
_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 28.12.2010 18:47:05 vasta tsitaadiga

Saaks ikka salvestada, tean jah et taust on mürane ja ebakvaliteetsem samas mudel on perfektsete joontega ja see reedab ära, et 3d. Kui aega siis teen üle. icon_biggrin.gif
_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 56, 57, 58  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.