Ma ei tea, mis mootor sobiks hästi open world mängu tegemiseks. Nagu mainitud, on neil kasutada ID mootor(id). Rage is peaks ju olema ka suht open world mäng ning siiani näidatud tech demod on olnud kui just mitte jaw-dropping, siis adekvaatsed kindlasti. Gamebryo kasuks räägib asjaolu, et nad tunnevad seda mootorit läbi ja lõhki. Nagu F:NV mehed ütlesid - võib hakata kohe contenti tegema. Ma tõsiselt loodan, et neil on tõsine uuenduskuur plaanis või mingi versioon+1 eelmisest mootorist, sest praeguse mootori peal ma TÕESTI enam ei viitsi toksida. Ja seda ka siis, kui mäng homme välja tuleks. Tegelikuses tuleb see mäng välja aasta(te) pärast.
Seda vist oleks palju loota, et QA oma riista asemel mingi kontrolleri pihku võtaks ja oma tööd teeks. Ma näiteks troubleshootisin seda FO3 kahe kuvari crashi ikka päris usinalt. Arvestades, et see oli mulle day 1 ost, siis jättis sita maitse suhu.
Proovin siiski olla positiivsemalt meelestatud. Halli wastelandi nähtud nüüd juba sadu tunde, oleks aeg naasta dzunglisse ja teravate metalloradega ükssarvedest verd välja lasta. High fantasy on minu jaoks ikkagi nr1
Päris põhjapanev video. Eriti võrreldes Crysise ja selle avatud maailmaga PCl. Not.
NY tänavatel saab olema palju rohkem entiteid kui kuskil džunglis. Aga jah, multiplayer mapid on tehtudki nii, et nad poleks erilised performance õgijad, samasugused olid ka crysis 1 mp mapid. Aga kui tahad siis võid vaadata CE3 demosid kus jooksutatakse crysis 1 island levelit muretult nii x360 kui ka ps3 peal.
Jutt käis ju Crysisest ja selle mootorist, mida konsoolide peal demoti ribadeks kohitsetuna?
Ribadeks kohitsemine on väga subjektiivne arvamus.
Ja jutu point oli siiski selles, et graafika ja füüsika mootor võib palju parem olla kui senised Gamebryo mootori peale ehitatud mängud. Ehk siis väide, et CE3 konsoolide peal poleks edasihüpe näiteks Gamebryo-st on vale.
Arutlused mängulistel ja meelelahutuslikel teemadel. NB! Konsoolide jaoks on eraldi foorum!
Stoori koha pealt ei oska küll ette arvata, mis edasi juhtub. Kas tuleb mingi uus daedra lord lihtsalt, kes ähvardab maailma? Dagoni maailm ju lukustus igaveseks.
aga Borderlandsis oli igati võimalik eksida kohtadesse
Eksida mängus, mis on 100% lineaarne?
Mitte päris. Mõne suurema (lol) mainlandi avamisel tekkis ligipääs päris mitmele teisele alale. Hea näide Rust Commons, kust võisid kohe marssida Old Havenisse.
11 kuu pärast siis juba
Super, nüüd on kindlasti üks parimaid mänge mida oodata. Tahaks juba esimesi ingame screenshotte ja videosid näha, äkki saab juba see kuu midagi näha
Seal traileris ütles Dragonborn, ehk siis toimub tegevus enne oblivioni vist sest seal lõppes Septimite dünastia Martin Septimi surmaga ära. Tamrielis vähemalt lõppes.
nad tahtsid lihtsalt selle kuupäeva 11 11 11 ära reserveerida et keegi teine oma releasedate'i sinna ei sätiks. kui uus COD selle kuupäevaga välja tuleks siis oleks bethesdal vast kusi püksis.
Uudis oli 2010 augustis, et Bethesda on oma järgmine unannounced mängu kallal (mis siis osutuski TES Vks) töötanud juba pikalt ja meeskond oli üle 90ne inimese. See nupuke aga oli vist mingi paari lauseline niiet ma pikemalt sellele ei mõelnud. Veel vähem otskasin järgmist TESi kahtlustada. Samas, kui mäng tuleb 11.11.11, siis on ta olnud tootmises vähemalt aasta, mis omakorda ei tähenda head mootori kohta. Bethesda emafirma Zenimax jebis endale ID Software juuni lõpus niiet ma ei usu, et asi jookseb mõne ID mootori peal. A noh, eks varsti lekib rohkem infi ja ma usun, et mootori küsimus on üks põlevamaid ja saab ka esimesena vastatud.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.