Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  Projekt Racingseat 6600 Turbo Edition märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2010 10:48:21 vasta tsitaadiga

Karr000 kirjutas:
töötavale turvapadjale jne..


Hea mõte, mängus crashid, siis vibeerimise asemel avaneb turvapadi icon_biggrin.gif siis ikka proovid teedel püsida icon_biggrin.gif

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zoig
HV veteran
Zoig

liitunud: 22.02.2003




sõnum 27.05.2010 13:33:01 vasta tsitaadiga

Iseenesest üsna huvitav mõte, et ühendada mingi suurem mootor rooli kontrolleriga, niimodi, et rooli asemel väriseb terve tool.
Teine mõte nahkistme asemel oleks panna sisse hoopis mingi jahutus, näiteks auto salongivent ühendada riide alt läbi istmepõhja puhuma. Toatingimustes soojendust vaevalt vaja läheb, kuid jahutust kindlasti.

Ps, kust saaks head tugevad kontoritooli põhja millel oleks võimalik rattaid lukustada? Tugevat sellesmõttes, et S4 iste ei ole just eriti kerge võrreldes tavalise kontoritooliga, kuid hea oleks kui saaks sellel reguleerida kõrgust ja kergelt asja liigutada.

_________________
Et oleks raskem!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ainivana
HV veteran
Ainivana

liitunud: 30.05.2008




sõnum 28.05.2010 16:20:23 vasta tsitaadiga

saaks kuidagi tooli liikuma ka,nagu 4d kinos vat siis oleks thumbs_up.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif icon_eek.gif
_________________
Ei aktsepteeri: Ei saa, lihtsalt motiiv puudub!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henri503
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2009




sõnum 28.05.2010 21:26:55 vasta tsitaadiga

paar elektri mootorit ja arvutiga progeda mõni kivi mis neid siis juhib.. icon_cool.gif aga ei tea kuidas mängust see vajalik signaal võtta..
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TaaviS
Kreisi kasutaja
TaaviS

liitunud: 19.07.2006




sõnum 30.05.2010 15:50:22 vasta tsitaadiga

Zoig kirjutas:
Iseenesest üsna huvitav mõte, et ühendada mingi suurem mootor rooli kontrolleriga, niimodi, et rooli asemel väriseb terve tool.
Teine mõte nahkistme asemel oleks panna sisse hoopis mingi jahutus, näiteks auto salongivent ühendada riide alt läbi istmepõhja puhuma. Toatingimustes soojendust vaevalt vaja läheb, kuid jahutust kindlasti.

Ps, kust saaks head tugevad kontoritooli põhja millel oleks võimalik rattaid lukustada? Tugevat sellesmõttes, et S4 iste ei ole just eriti kerge võrreldes tavalise kontoritooliga, kuid hea oleks kui saaks sellel reguleerida kõrgust ja kergelt asja liigutada.

Osadel Saabidel on ventileeritav iste 9-5 Griffinil on kindlasti. icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Windslore
HV veteran

liitunud: 09.09.2006




sõnum 01.10.2010 01:14:31 vasta tsitaadiga

Tahaks ise ka endale sellise asja ehitada. Kena töö!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kembadesig
HV veteran
kembadesig

liitunud: 18.10.2010




sõnum 22.10.2010 00:40:40 vasta tsitaadiga

henri503 kirjutas:
paar elektri mootorit ja arvutiga progeda mõni kivi mis neid siis juhib.. icon_cool.gif aga ei tea kuidas mängust see vajalik signaal võtta..


Roolist saab selle vajaliku info mis istmes olevaid mootoreid liigutaks?

Idee on hea thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Negative
Kreisi kasutaja
Negative

liitunud: 18.09.2003




sõnum 18.11.2010 22:05:23 vasta tsitaadiga

Sai siis veel üks tool ehitatud, seekord vähe sportlikum.
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bumer
HV veteran

liitunud: 16.10.2004




sõnum 18.11.2010 22:10:47 vasta tsitaadiga

Kui palju iste maksis?

Pilt võib küll vähe petlik olla, aga vaadates pedaale tekkis kohe küsimus, et kas jalad piisavalt suured või tulebki jalgu õhus hoida, mingit toetuspinda kannal pole? (Usun siiski et kõik täpselt välja möödetud)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kembadesig
HV veteran
kembadesig

liitunud: 18.10.2010




sõnum 18.11.2010 22:19:02 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Ford Mondeo tool romulast - 100.-
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bumer
HV veteran

liitunud: 16.10.2004




sõnum 18.11.2010 22:22:09 vasta tsitaadiga

kembadesig kirjutas:
tsitaat:
Ford Mondeo tool romulast - 100.-


Mis ajast Mondeo racing istmeid kasutab? Ma räägin viimastest piltidest, mis alles üles lasti.


viimati muutis Bumer 18.11.2010 22:26:04, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mart352
HV Guru
Mart352

liitunud: 05.02.2003




sõnum 18.11.2010 22:25:46 vasta tsitaadiga

Kas rooli üleval hoidev osa seal kahe jala vahel ette ei jää? Samas põlvede juures jalad lahus ja vist ei tohiks segada. Kui ise tegema peaks siis paneks mõlemale küljele torud püsti ja nende peale alus kuhu rool kinnitada.

Juhtmed võiks ka kuidagi ära peita.


Muidu hea töö thumbs_up.gif hakka või endalegi tahtma

_________________
Imperfection is perfect
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kembadesig
HV veteran
kembadesig

liitunud: 18.10.2010




sõnum 18.11.2010 22:41:39 vasta tsitaadiga

Bumer kirjutas:
kembadesig kirjutas:
tsitaat:
Ford Mondeo tool romulast - 100.-


Mis ajast Mondeo racing istmeid kasutab? Ma räägin viimastest piltidest, mis alles üles lasti.


Minu viga, ei pannud tähele icon_redface.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Negative
Kreisi kasutaja
Negative

liitunud: 18.09.2003




sõnum 18.11.2010 22:43:43 vasta tsitaadiga

Tooli ei ostetud, saadi niisama. See on ühele sõbrale tehtud, enda oma hakkan ka millalgi ümber ehitama. See toru jalge vahel ei sega, aga praegu jookseb ta tiba valest kohast (piduri ja siduri vahelt, aga teeme ümber, nii et jookses gaasi ja piduri vahelt.) Juhtmed on praegu selle pärast lahti, et see tool ei jää paika sinna icon_wink.gif . Jalgu peab praegu õhus hoidma, aga on plaan sinna tekidada miskine toetuspunkt alla. icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwnage
HV kasutaja
pwnage

liitunud: 20.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.11.2010 09:17:50 vasta tsitaadiga

Negative kirjutas:
Tooli ei ostetud, saadi niisama. See on ühele sõbrale tehtud, enda oma hakkan ka millalgi ümber ehitama. See toru jalge vahel ei sega, aga praegu jookseb ta tiba valest kohast (piduri ja siduri vahelt, aga teeme ümber, nii et jookses gaasi ja piduri vahelt.) Juhtmed on praegu selle pärast lahti, et see tool ei jää paika sinna icon_wink.gif . Jalgu peab praegu õhus hoidma, aga on plaan sinna tekidada miskine toetuspunkt alla. icon_smile.gif


Gaasi ja pidurit vajutad ju mõlemat parema jalaga, või siis üksikud korrad rallis ülejuhitavuse tekitamiseks vasaku jalaga samal ajal, kui parem on gaasi peal, see tala peaks minu meelest jääma sinna, kus ta on. Või siis 2 talaga teha nii, et jooksevad ümber sinu jalgade nagu kokpitt.
Samuti olen ikka seda meelt, et kui see ~40" TV on nagu pildilt näha silmadest ca 3m kaugusel, siis see teeb sama välja, kui 1m kauguselt 22" vaadata. TV võiks olla kuidagi monteeritud rooli taha.

Aga mõte on hea ja mängida kindlasti päris põnev, lahe, et keegi viitsib ise asju aretada thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bumer
HV veteran

liitunud: 16.10.2004




sõnum 19.11.2010 12:44:43 vasta tsitaadiga

pwnage kirjutas:


Gaasi ja pidurit vajutad ju mõlemat parema jalaga, või siis üksikud korrad rallis ülejuhitavuse tekitamiseks vasaku jalaga samal ajal, kui parem on gaasi peal, see tala peaks minu meelest jääma sinna


Siiski peaks tala tulema gaasi ja piduri vahelt, sest enamasti kasutatakse võidusõidus ikkagi vasaku jalaga pidurdust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwnage
HV kasutaja
pwnage

liitunud: 20.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.11.2010 13:21:42 vasta tsitaadiga

Bumer kirjutas:
pwnage kirjutas:


Gaasi ja pidurit vajutad ju mõlemat parema jalaga, või siis üksikud korrad rallis ülejuhitavuse tekitamiseks vasaku jalaga samal ajal, kui parem on gaasi peal, see tala peaks minu meelest jääma sinna


Siiski peaks tala tulema gaasi ja piduri vahelt, sest enamasti kasutatakse võidusõidus ikkagi vasaku jalaga pidurdust.


Seda ma polegi kuulnud, et manuaalkastiga, ehk olukorras, kus vasakut jalga kasutatakse sidurdamiseks, veel vasakuga ka pidurdatakse.
Kuidas see päris elus välja peaks nägema?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bumer
HV veteran

liitunud: 16.10.2004




sõnum 19.11.2010 13:46:11 vasta tsitaadiga

pwnage kirjutas:
Bumer kirjutas:
pwnage kirjutas:


Gaasi ja pidurit vajutad ju mõlemat parema jalaga, või siis üksikud korrad rallis ülejuhitavuse tekitamiseks vasaku jalaga samal ajal, kui parem on gaasi peal, see tala peaks minu meelest jääma sinna


Siiski peaks tala tulema gaasi ja piduri vahelt, sest enamasti kasutatakse võidusõidus ikkagi vasaku jalaga pidurdust.


Seda ma polegi kuulnud, et manuaalkastiga, ehk olukorras, kus vasakut jalga kasutatakse sidurdamiseks, veel vasakuga ka pidurdatakse.
Kuidas see päris elus välja peaks nägema?


No ma rääkisin võidusõidust ja seega ka üldiselt võidusõiduautodest, millel enamasti järjestiklülitusega ja automaatsiduriga käigukast. Kui aga jah tavaautoga sõita, tuleb kasutada parema jalaga pidurdamist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwnage
HV kasutaja
pwnage

liitunud: 20.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.11.2010 13:55:14 vasta tsitaadiga

Bumer kirjutas:
pwnage kirjutas:
Bumer kirjutas:
pwnage kirjutas:


Gaasi ja pidurit vajutad ju mõlemat parema jalaga, või siis üksikud korrad rallis ülejuhitavuse tekitamiseks vasaku jalaga samal ajal, kui parem on gaasi peal, see tala peaks minu meelest jääma sinna


Siiski peaks tala tulema gaasi ja piduri vahelt, sest enamasti kasutatakse võidusõidus ikkagi vasaku jalaga pidurdust.


Seda ma polegi kuulnud, et manuaalkastiga, ehk olukorras, kus vasakut jalga kasutatakse sidurdamiseks, veel vasakuga ka pidurdatakse.
Kuidas see päris elus välja peaks nägema?


No ma rääkisin võidusõidust ja seega ka üldiselt võidusõiduautodest, millel enamasti järjestiklülitusega ja automaatsiduriga käigukast. Kui aga jah tavaautoga sõita, tuleb kasutada parema jalaga pidurdamist.


Nojah, ma lähtusin konkreetsetest pedaalidest, "poolautomaatidel" jah harrastatakse vasaku jala pidurdamist.
Praegusel juhul siis polegi vahet, kus see tala on, kui sidurit ei kasuta, siis ju niikuinii üks jalg gaasi, teine piduri peal beer_yum.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sacher
HV kasutaja
sacher

liitunud: 29.01.2008




sõnum 19.11.2010 14:03:46 vasta tsitaadiga

väike offtopic: korralikel rallikatel on otselülitusega manuaalkast. seal sidurit vaja ainult kohalt äraminekuks. sõiduajal lööd jõuga käike üles, alla ning seal tõesti vasakujalaga pidurdus!
_________________
no shit sherlock
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zoig
HV veteran
Zoig

liitunud: 22.02.2003




sõnum 19.11.2010 14:04:04 vasta tsitaadiga

pwnage kirjutas:

Seda ma polegi kuulnud, et manuaalkastiga, ehk olukorras, kus vasakut jalga kasutatakse sidurdamiseks, veel vasakuga ka pidurdatakse.
Kuidas see päris elus välja peaks nägema?
Left Foot braking ja Heel-Toe downshift on vastavateks märksõnadeks, mida peaks manuaalkastiga piiripeal sõites oskama. Viimase suutsin ma endale linnasõidus mõne kuuga selgeks õpetada, lisaks langes linnakulu üle 10%, kui pidevalt mootoriga pidurdades pöördeid üle 1500 hoida.
_________________
Et oleks raskem!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwnage
HV kasutaja
pwnage

liitunud: 20.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.11.2010 14:14:54 vasta tsitaadiga

Zoig kirjutas:
pwnage kirjutas:

Seda ma polegi kuulnud, et manuaalkastiga, ehk olukorras, kus vasakut jalga kasutatakse sidurdamiseks, veel vasakuga ka pidurdatakse.
Kuidas see päris elus välja peaks nägema?
Left Foot braking ja Heel-Toe downshift on vastavateks märksõnadeks, mida peaks manuaalkastiga piiripeal sõites oskama. Viimase suutsin ma endale linnasõidus mõne kuuga selgeks õpetada, lisaks langes linnakulu üle 10%, kui pidevalt mootoriga pidurdades pöördeid üle 1500 hoida.


Kisub jah teemast mööda, aga left-foot-brake ma mainisin ja ega heel-toe downshifti nii väga palju päriselus vist ei tee ka, ise pole küll proovinud, kuigi on ka Laitses ralliautoga kätt proovitud. (ei väida, et seda ei kasutata, lihtsalt pole ise proovinud)

Päriselus sõidan DSG kastiga, kuid siiski pole tahtmist tulnud vasaku jalaga pidurit proovida icon_lol.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mart352
HV Guru
Mart352

liitunud: 05.02.2003




sõnum 19.11.2010 14:20:29 vasta tsitaadiga

pwnage kirjutas:
Kuidas see päris elus välja peaks nägema?


Üks stiilinäide rallist http://www.youtube.com/watch?v=s0ieRNmgxiA
Tänapäeval jah sidur neil kohalt minekuks ainult.

võta youtube lahti ja "left foot braking" ning peaks päris korralikult näiteid veel tulema.

_________________
Imperfection is perfect
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwnage
HV kasutaja
pwnage

liitunud: 20.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.11.2010 14:41:06 vasta tsitaadiga

Mart352 kirjutas:
pwnage kirjutas:
Kuidas see päris elus välja peaks nägema?


Üks stiilinäide rallist http://www.youtube.com/watch?v=s0ieRNmgxiA
Tänapäeval jah sidur neil kohalt minekuks ainult.

võta youtube lahti ja "left foot braking" ning peaks päris korralikult näiteid veel tulema.


pwnage kirjutas:
Gaasi ja pidurit vajutad ju mõlemat parema jalaga, või siis üksikud korrad rallis ülejuhitavuse tekitamiseks vasaku jalaga samal ajal, kui parem on gaasi peal


Tean left-foot-brakingu tähendust ja ei plaaninud mingit mega vaidlust siin alustada teemal "tänapäevased rallivõtted", lihtsalt ütlesin oma arvamuse selle tala kohta, mis G25 pedaalide vahel on icon_lol.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zoig
HV veteran
Zoig

liitunud: 22.02.2003




sõnum 20.11.2010 09:56:28 vasta tsitaadiga

pwnage kirjutas:
Kisub jah teemast mööda, aga left-foot-brake ma mainisin ja ega heel-toe downshifti nii väga palju päriselus vist ei tee ka, ise pole küll proovinud, kuigi on ka Laitses ralliautoga kätt proovitud. (ei väida, et seda ei kasutata, lihtsalt pole ise proovinud)

Päriselus sõidan DSG kastiga, kuid siiski pole tahtmist tulnud vasaku jalaga pidurit proovida icon_lol.gif
Ei väidagi et sa left-Foot-Brakeing'ut ei maininud, lihtsalt kasutasin inglisekeelseid nimesid, et oleks mõlemad üheselt arusaadavad. Laitses kasutasin ka ainult vasaku jalaga pidurdamist, sest autoga polnud väga harjumisaega, ning kaasvõistlejad polnud just maailma kõige keerulisem punt kellest kiiremini sõita. Kui vasaku jalaga pidurdamine on treenitav lihtsalt sellega, et peab harjutama, jala tõstmise tundlikkuse asemel ka jala vajutamise tundlikkust, siis heel-toe jaoks sobib pigem kui saab harjutada ka autoga millega pärast plaanis kiiremini sõita, igal teisel masinal asuvad pedaalid veidi omamoodi, ning ilma pedaalide asetusega harjumata on see üsna keeruline. Näiteks audi C3(200 20vT) ja C4 (S6 20vT) masinatel asuvad pedaalid pmst identselt, ning ühest teise hüpates pole mingit olulist vahet, siis Laitse ladade, Mosse, Skoda Fabia, ja Audi 80-ga võrreldes on kõigil pedaalide asetused piisavalt erinevad, et peab ennem veidi harjutama, et natukenegi asi toimiks.

Igapäevaselt loksun ka veel automaadiga ringi, peakski seda kasutama ja teadlikult vasaku jala pidurdusoskust harjutama, kuni sidurit kasutama ei pea.
Isiklikult tekitaks selle rooli/tooli puhul lahenduse kus poleks pedaalide vahel mingit segavat ollust ja mõtleks mingi vähem segavama toestuse valmis.

_________________
Et oleks raskem!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  Projekt Racingseat 6600 Turbo Edition mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.