Samal ajal, kui tallinlasi teevad ärevaks tänavaid pildistavad Google StreetView autod on Google’i poolt arendatavad juhita autod tegemas katsesõite USAs California osariigi teedel.
Juhita autod, mis suudavad jälgida liiklust ning peatuda ja sõitu alustada ilma inimese abita on Google’i Ränorus Mountain View’s asuvast peakorterist lähtunud katsesõitudel suundunud San Franciscost põhja ning ka ligi 600 kilomeetrit lõunasse Hollywoodi suunas, teatas eile internetigigandi ametlikus blogis Sebastian Thrun, juhita auto tarbeks tarkvara arendava projekti juht.
Kokku on juhita autod liikluses läbinud juba rohkem kui 200 000 kilomeetrit.
Ettevõtmise eesmärk on vähendada liiklusõnnetusi, anda inimestele rohkem vaba aega ning vähendada atmosfääri paisatava süsinikdioksiidi koguseid.
Mõni nädal tagasi teatas Google juht Eric Schmidt, et firma eesmärk on luua ilma juhita auto ning tema arvates oli viga, et autod leiutati enne arvuteid.
Videokaamera, radarsensorite ja laseritega varustatud autodel on andmed marsruutide ja kiiruspiirangute kohta. Laserite abil kogub juhita auto infot teiste samal teel liikuvate autode asukoha kohta.
Seni on ebaselge, kuidas ja mil moel loodab Google juhita autode abil raha teenida.
Thrun rõhutab siiski, et kuigi autod sõitsid ilma inimese juhtimiseta, oli roolis alati inimene, kes oli valmis juhtimise üle võtma. Kõrvalistmel jälgis tarkvara hakkamasaamist tarkvarainsener. Katsesõitudest oli teadlik ka kohalik politsei.
Väga hea kui ikka arendatakse , tulevikus peakski sellised autod olema, ei saaks vahtralehed rullnokatada ega isehakanud rallimehed maanteel lauslollusi teha.
Väga hea kui ikka arendatakse , tulevikus peakski sellised autod olema, ei saaks vahtralehed rullnokatada ega isehakanud rallimehed maanteel lauslollusi teha.
Ja 2 aastat autos kõrvaistmel istuda, kuni leht ära kaob, on siis kasulikum? Naljamees.
Teisipidi poleks ka sul, vanal rooliässal midagi teha enam ju. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kiirusepiirangute kaarti peaks siis küll kõvasti läiendama Muidu ikka hinge teeb täis küll kui auto arvab, et igal pool kus maju tee ääres tuleb 60 peale võtta I-go näiteks arvab nii
Kiirusepiirangute kaarti peaks siis küll kõvasti läiendama Muidu ikka hinge teeb täis küll kui auto arvab, et igal pool kus maju tee ääres tuleb 60 peale võtta I-go näiteks arvab nii
noh, pigem hakkavad trahvid tulema, kusagil on teetööd ja 30 märk ning unustatud sellest teavitada kuuklit, siis autoke aga arvab et siin maanteel võib 110km/h kimada
Äärmiselt mugav oleks selline taksona: astud sisse, sisestad sihtkoha ja auto viib su kohale, ise lösutad nagu ikka taksos. Peaks odavam olema, kuna juhi palk hoitakse kokku. Aga sellised on muidugi ikka kauge tulevik.
Üldse võiks selliseid autosid riik pakkuda nagu ühistransporti. Kui vaja on, siis kutsud järele. Autod käiksid ka ise regulaarselt kontrollis. Öösiti seisaksid ühisparklates. Olekski nagu taksoteenus kasutaja seisukohalt.
liiklusvahendit mida ise ei pea juhtima kutsutakse ühistranspordiks,
aga niikaua kui see on vabatahtlik siis las olla, aga kui see muutub kohustuslikuks siis on minu ilus unistus autoga ise sõitmisest rikutud ja ma pean vaatama kuidas arvuti mnu eest seda teeb. _________________ shit happens
TheDumbass, ühistranspordiks kutsutakse liiklusvahendit, kus terve kari inimesi peal, nagu kilud karbis ja mis liigub kindlat marsruutipidi jälgides ajagraafikut.
igatahes väga huvitav uudis science fiction... or is it?
liikluspiirangud peaks nende automaatautodega "veidi" leebemaks minema, kuna pole enam inimest roolis, kes juhtimise ajal keskendumise ära kaotab või lollusi tegema hakkab ja kelle reaktsiooni võib arvutiga võrreldes kalendriga mõõta. tulemuseks on siis see, et endise 110km/h asemel võiks masin liikuda 220km/h näiteks. linnas 50 alas 30'ga venimine jääks ka ära, 70-80 oleks normaalne.
Äärmiselt mugav oleks selline taksona: astud sisse, sisestad sihtkoha ja auto viib su kohale, ise lösutad nagu ikka taksos. Peaks odavam olema, kuna juhi palk hoitakse kokku. Aga sellised on muidugi ikka kauge tulevik.
Firefly, oluliselt paremini, kui inimene. sa vist pole kuulnud sellistest asjadest nagu GPS, ABS, TC, ESP, automaatne parkimissüsteem, avariiennetussüsteem jne jne. need on tehtud just selleks, et inimest oma saamatuses aidata.
inimene on väga aeglase reaktsiooniga, ei pane alati igat asja tähele, unustab, vajub mõttesse, ei taju kõike toimuvat eriti täpselt jne.
NATAS999, sellest hoolimata kehtivad ratastele mõjuvad füüsikalised täpselt ühtemoodi nii arvuti kui inimese juhitavatele autodele...
loodusseadused küll kehtivad mõlemile, kuid, lühidalt öeldes, erinevalt inimesest oskab arvuti mõjuvaid jõude ja hetke olukorda numbritesse panna ja nendega rehkendades ohutult ning optimaalselt liigelda.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.