Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
DirectX vs OpenGL |
DirectX |
|
44% |
[ 44 ] |
OpenGL |
|
55% |
[ 54 ] |
|
hääli kokku : 98 |
|
autor |
sõnum |
|
asjameez
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.12.2006
|
01.08.2010 02:20:55
DirectX vs OpenGL |
|
|
Kaks põhilist graafika renderdamise rakendusliidest vastamisi.
Kumb siis on parem?
Nii progejad kui mängurid, avaldage arvamust omast vaatevinklist.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
K3ndu
HV Guru
liitunud: 25.10.2009
|
01.08.2010 09:24:28
|
|
|
Eile mängisin Euro Truck Simulatorit ja seal oli valik ,et kas DirectX või OpenGL ja noo panin DirectX põhja ja nõnda jupitas framerate ,et midagi hullu kuid siis panin OpenGl ja asjad põhja ja jooksis väga hästi nii ,et OpenGL. Kuigi kas DirectX mitte parema graafikaga pole?
|
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
|
CoiL
HV Guru
liitunud: 07.06.2006
|
01.08.2010 16:15:21
|
|
|
K3ndu, minu mälu järgi OpenGL-il enne DX`i juba tessellation jms. staff olemas. Võta google lahti ja loe. Enda hääl läks OGL`le.
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
01.08.2010 16:32:14
|
|
|
OpenGL pigem insenerigraafikas kasutusel. DX mängudele suunatud rohkem. OGL kvaliteet, performance ja featurid sõltuvad kaardi tootjast ja driveritest. ATI rohkem DX ja nVidia, mnjah, see sobib ainult F@H jaoks.
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
CoiL
HV Guru
liitunud: 07.06.2006
|
01.08.2010 17:24:12
|
|
|
NATAS999, see nüüd küll natu vale jutt imo. DX edu on pisipehme promo vili (selle kohta oli üks hea pikk artikkel kuidas MS mängutootjatele nö. peale käib ,et DX kasuks otsustatakse jne. Ei leia hetkel seda artiklit kahjuks). ATI just rohkem OGL pooldaja kui DX. Ja miks nVidia ainult F@H`i jaoks sobib? Arusaamatu minu jaoks mida õieti öelda tahad
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
01.08.2010 18:22:01
|
|
|
CorsairX, kas nüüd siis asjad teisepidi pööratud? vanasti oli ikka jah sedapidi, et ATI rohkem DX ja nVadajada OGL.
see teine F@H joga rohkem džiifoorsi loojate oma suust võetud. tuleb meelde? "aga meie kaart on ikka siuke püss CUDA lammutaja, et oi-oi-oi kohe tead"
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
17.08.2010 13:56:08
|
|
|
Läks hääl DX poole
OGL uuendatatakse väga harva ja enamus mänge seda ei kasuta
See siis muidugi minu vaatevinklist antud hääl.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
17.08.2010 14:21:01
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
OGL uuendatatakse väga harva ja enamus mänge seda ei kasuta |
opengl 4.1 tuli välja see aasta ja üsna varsti peaks tulema välja opengl5. Featurite poolest mindi d3d'st mööda umbes versioon-kaks tagasi. Üleüldiselt on uued featurid peaaegu alati tulnud esmalt opengl'is ning d3d'sse jõuavad alles järgmise suurema versiooniga. Samas pean sind tänama näitamaks kui hästi on opengl'i vastane FUD töötanud
Hetkeseisuga jõudluse ja featurite koha pealt ei ole erilist vahet ning on puhtalt draiverite tegemise taga kinni. Üks on ühes, teine teises parem. GL omab küll mõningast eelist paljude väiksemate "patchide" renderdamisel kuna d3d puhul on käskude videokaardile saatmise overhead oluliselt suurem. DX10 ja 11 küll tegid olukorda paremaks kuid päris järgi ei ole jõudnud.
Progejana ütleks, et opengl on siiski parem, kuna selle tugi on olemas praktiliselt kõigel mis 3d piti manada suudab, ehk siis on koodi majandamine kõvasti lihtsam. Ei oskagi öelda miks kõik nii hoogsalt d3d'd kasutavad, eks vist MS'i promo ole peamine põhjus kuid ega ka OGL'i 2.1->3.0 versioonide vaheline pikk paus head ei teinud.
[edit]
Mänguritel ei tohiks suurt miskit öelda olla, kui siis võibolla lihtsalt arendajaid kiruda kui nad ei viitsi opengl'ile sarnast rõhku panna, kui d3d'le. Kui mäng on vähegi normaalselt progetud siis ei tohi olla võikalik puhtalt peale vaatamise järgi öelda kas kasutatakse opengl'i või d3d'd.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
17.08.2010 14:48:50
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
opengl 4.1 tuli välja see aasta ja üsna varsti peaks tulema välja opengl5. Featurite poolest mindi d3d'st mööda umbes versioon-kaks tagasi. Üleüldiselt on uued featurid peaaegu alati tulnud esmalt opengl'is ning d3d'sse jõuavad alles järgmise suurema versiooniga. Samas pean sind tänama näitamaks kui hästi on opengl'i vastane FUD töötanud |
No võib ka tulla OGL 12.0 aga kui seda mängudes nii vähe kasutatakse, siis reklaam jääb paratamatult nõrgaks ja pole mingit FUD-i vajagi, et inimesed DX poolt hääletaksid .
Sama lugu featuuridega.Kui need kasutajale nähtavad pole, siis neid ei eksisteeri kasutaja jaoks.
Ho Ho kirjutas: |
Progejana ütleks, et opengl on siiski parem, kuna selle tugi on olemas praktiliselt kõigel mis 3d piti manada suudab, ehk siis on koodi majandamine kõvasti lihtsam. Ei oskagi öelda miks kõik nii hoogsalt d3d'd kasutavad, eks vist MS'i promo ole peamine põhjus kuid ega ka OGL'i 2.1->3.0 versioonide vaheline pikk paus head ei teinud. |
POle märganud küll mingit otsest MS DX promo.Kui on, siis seoses mingi uue mänguga.OGL saaks samamoodi promo teha endale aga nad kas ei oska/taha/viitsi või neil pole raha, et mänguarendajaid kinni maksta( ).
Jällegi rõhutan, et minu arvamus on mänguri ja poweruseri oma mitte kellegi muu seega hetkeolukorda vaadates pole ime kui DX poolt hääletan.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
17.08.2010 14:56:57
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
No võib ka tulla OGL 12.0 aga kui seda mängudes nii vähe kasutatakse, siis reklaam jääb paratamatult nõrgaks ja pole mingit FUD-i vajagi, et inimesed DX poolt hääletaksid |
Mäletad kui enne vista väljatulekut MS moka otsast mainis et opengl'i ei ole võimalik seal kasutada? Lõpuks küll võeti see igast otsast mõttetu piirang maha kuid see jättis üsnagi tugeva märgi maha.
tomorrow kirjutas: |
Sama lugu featuuridega.Kui need kasutajale nähtavad pole, siis neid ei eksisteeri kasutaja jaoks. |
Keda sa kasutaja all silmas pead täpsemalt, kuidas need nähtavad olema peaks ning kuidas need sinu arvates ei ole nähtavad?
tomorrow kirjutas: |
POle märganud küll mingit otsest MS DX promo.Kui on, siis seoses mingi uue mänguga.OGL saaks samamoodi promo teha endale aga nad kas ei oska/taha/viitsi või neil pole raha, et mänguarendajaid kinni maksta( ). |
d3d'd arendab MS ning nad reklaamivad directx'i suht tugevalt arendajatele. Neil on selleks ka hea põhjus kuna saavad oma monopoolset vendor lock-in'i sellega kindlustada. OGL ei saa sarnast asja teha kuna neil lihtsalt pole üht tsentraalset organisatsiooni kes selle pealt otseselt raha teeniks. Ehk siis suht sarnane olukord kui win vs linux.
[edit]
siin väike sama teemaline arutlus ühelt mängu arendajalt: http://blog.wolfire.com/2010/01/Why-you-should-use-OpenGL-and-not-DirectX
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
17.08.2010 15:03:24
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Mäletad kui enne vista väljatulekut MS moka otsast mainis et opengl'i ei ole võimalik seal kasutada? Lõpuks küll võeti see igast otsast mõttetu piirang maha kuid see jättis üsnagi tugeva märgi maha. |
Algne kava see välja jätta võis ka ajapuuduse tõttu tekkida.
Ho Ho kirjutas: |
Keda sa kasutaja all silmas pead täpsemalt, kuidas need nähtavad olema peaks ning kuidas need sinu arvates ei ole nähtavad? |
Kasutaja=tavakasutaja=enamus
Nähtav featuur=graafiline element OGL mängudes mida DX ei suuda või suurem jõudlus võrreldes DX-ga.Mitte backend koodioptimeerimine(DX10 hea näide).
Inimestele ei meeldinud nt DX10, sest enamus muutusi oli nö "kapoti all" ja need jäid tavakasutajale märkamatuks.LIsaks langes jõudlus võrreldes DX9-ga seega loose-loose
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
17.08.2010 15:09:50
|
|
|
OpenGL, sest see ei sõltu OS platvormist.
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
17.08.2010 15:12:17
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
Ho Ho kirjutas: |
Mäletad kui enne vista väljatulekut MS moka otsast mainis et opengl'i ei ole võimalik seal kasutada? Lõpuks küll võeti see igast otsast mõttetu piirang maha kuid see jättis üsnagi tugeva märgi maha. |
Algne kava see välja jätta võis ka ajapuuduse tõttu tekkida. |
Ning opengl'i läbi d3d emuleerimine oleks olnud kiiremini teostatav asi? Kui see teema aktuaalne oli siis suhtlesin ühe nvidias töötanud draiveri arhitektiga kes väitis, et see on puhtalt poliitiline otsus ning mitte ühtki reaalset põhjust taolise piiramise jaoks ei olnud. Ajapuudusest oli asi kaugel, tegu oli otsese FUD kampaaniaga opengl'i maha tegemiseks et peletada rohkem developereid opengl'i pealt d3d'le.
tomorrow kirjutas: |
Ho Ho kirjutas: |
Keda sa kasutaja all silmas pead täpsemalt, kuidas need nähtavad olema peaks ning kuidas need sinu arvates ei ole nähtavad? |
Kasutaja=tavakasutaja=enamus |
Ok, ja kuidas too tavakasutaja täpselt mõjutab arendajate otsust kasutada üht või teist teeki?
tomorrow kirjutas: |
Nähtav featuur=graafiline element OGL mängudes mida DX ei suuda või suurem jõudlus võrreldes DX-ga.Mitte backend koodioptimeerimine(DX10 hea näide). |
Näita mulle ühtainust efekti-featurit mille tugi on d3d's eksisteerinud ja opengl'is mitte. Absoluutselt kõik asjad millest ma kuulnud olen on alati olnud esmalt ogl'is ja alles hiljem d3d'sse lisandunud.
tomorrow kirjutas: |
Inimestele ei meeldinud nt DX10, sest enamus muutusi oli nö "kapoti all" ja need jäid tavakasutajale märkamatuks.LIsaks langes jõudlus võrreldes DX9-ga seega loose-loose |
Aeglus ei tekkinud mitte dx10'st vaid lihtsalt keerukamate efektide kasutamisest. Enamus noist keerukamatest efektidest olid teostatavad ka dx9 all kuid märksa ebaefektiivsemalt ja aeglasemalt, seega üldjuhul need siis lihtsalt lülitati välja kui kasutati d3d9't. Praegusel hetkel näiteks on üsna mitmeks mängus dx10/11 puhul märge juures, et selle kasutamine tõneäoliselt pildikvaliteeti eriti ei muuda, küll annab juurde jõudlust. WoW'i beta on näiteks üks säärastest kus rahvas on rääkinud koguni kuni 2x FPS tõusust.
Üldiselt tahaks vägisi väita, et oled MS'i FUD kampaania ohvriks langenud kui usud kõike seda mis nad on välja öelnud d3d/ogl teemadel
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
17.08.2010 15:12:49
|
|
|
Etz kirjutas: |
OpenGL, sest see ei sõltu OS platvormist. |
See on väga tore aga kas sa ikka kasutad nii Win kui Linuxi all midagi(sama asja) mis kasutab OGL?
Muidu võib öelda, et Mongoolia on tore riik mis ei sõltu kellestki...ja kellest ei sõltu midagi
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
17.08.2010 15:16:49
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
See on väga tore aga kas sa ikka kasutad nii Win kui Linuxi all midagi(sama asja) mis kasutab OGL? |
wow ja paljud ID software mängud? Tehnilliselt võiks ka starcraft2 sinna alla kirjutada kuid miskipärast keeras blizz wini all opengl'i toe kinni.
[edit]
Samas paremaks näiteks oleks tõenäoliselt N+1 indie mängu. "Varsti" peaks saama ka brauseris OpenGL'i kiirendust kasutada. Samuti on valdav osa moblade ja muude väiksemate aparaatide peal jooksev 3D'st opengl'is.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
viimati muutis Ho Ho 17.08.2010 15:18:30, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
17.08.2010 15:17:13
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Üldiselt tahaks vägisi väita, et oled MS'i FUD kampaania ohvriks langenud kui usud kõike seda mis nad on välja öelnud d3d/ogl teemadel |
Ma ei teagi mida nad on öelnud nendel teemadel, seega kuidas ma FUD ohvriks olen langenud?
Loodetavasti sa ei lange nii madalale nagu paljud Linuxi kasutajad kes süüdistavad MS toodete kasutajaid vaimupimeduses, silmaklappides,tallalakkumises ja sajas muus surmapatus.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
17.08.2010 15:20:53
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
See on väga tore aga kas sa ikka kasutad nii Win kui Linuxi all midagi(sama asja) mis kasutab OGL? |
Jah kasutan. Üldiselt olen katsunud kui vähegi võimalik erinevate OS`ide all kasutada samu applikatsioone. Et igasugu ühilduvuse probleeme vältida ja enda elu lihtsustada.
Ho Ho kirjutas: |
paljud ID software mängud? :
Samuti on valdav osa moblade ja muude väiksemate aparaatide peal jooksev 3D'st opengl'is. |
Võtsid sõnad suust
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
viimati muutis Etz 17.08.2010 15:22:49, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
17.08.2010 15:21:09
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
Ma ei teagi mida nad on öelnud nendel teemadel, seega kuidas ma FUD ohvriks olen langenud? |
Näiteks kogu see jutt, et opengl'il pole nii häid featureid kui d3d'l mida sa post-paar tagasi rääkisid? Kusagilt on sulle ju säärane mulje jäänud kuigi see arvamus ei baseeru mingist otsast reaalsel elul
tomorrow kirjutas: |
Loodetavasti sa ei lange nii madalale nagu paljud Linuxi kasutajad kes süüdistavad MS toodete kasutajaid vaimupimeduses, silmaklappides,tallalakkumises ja sajas muus surmapatus. |
Kasutajaid ma väga ei süüdistaks, enamus neist on lihstalt üks hägune hall mass kes asja sisust nagunii aru ei saa ja lähevad vooluga kaasa ning seda mõlemal poolel.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
17.08.2010 16:18:58
|
|
|
Aitäh artikli eest, Ho Ho. See on puhas kuld.
tomorrow, kõige efektiivsem FUD on selline, mille ohver ei tea, kust tema eelarvamus pärineb (luges kusagilt, kuulis tuttavalt jne, teadmata originaalallikat) ja et ta FUD-i ohver on.
NATAS999, sa räägid väga vanast ajaloost. Ma mäletan ka seda, kui nVidia kaartidel OpenGL jooksis sama kiiresti, õigemini kiiremini kui DirectX ja ATI kaartidel OpenGL venis nagu tatt - see oli millalgi 10 aastat tagasi, kui arvutites möllasid peamiselt ATI Rage seeria kaardid, millest üksikutel olid taga Voodoo kiirendid ja nVidia RivaTNT oli vingeim uudistoode, mis lisakiirendit ei vajanud.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
17.08.2010 16:20:32
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Aeglus ei tekkinud mitte dx10'st vaid lihtsalt keerukamate efektide kasutamisest. Enamus noist keerukamatest efektidest olid teostatavad ka dx9 all kuid märksa ebaefektiivsemalt ja aeglasemalt, seega üldjuhul need siis lihtsalt lülitati välja kui kasutati d3d9't. Praegusel hetkel näiteks on üsna mitmeks mängus dx10/11 puhul märge juures, et selle kasutamine tõneäoliselt pildikvaliteeti eriti ei muuda, küll annab juurde jõudlust. |
kerime nüüd natuke tagasi. et põmst DX10 on keerukamad efektid kasutusel, mis DX9'st karvavõrdki ei erine ja võtab DX10 kasutades korralikult FPS alla, kuigi teoorias langeb hoopis DX9 kiirus.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
17.08.2010 16:38:19
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
et põmst DX10 on keerukamad efektid kasutusel, mis DX9'st karvavõrdki ei erine ja võtab DX10 kasutades korralikult FPS alla, kuigi teoorias langeb hoopis DX9 kiirus. |
Näita mulle noid efekte mis dx9'st ei erine ning on dx10's aeglasemad.
Ma rääkisin efektidest millede normaalse kiiruse juures tegemine tehti dx10 tasemel rauaga võimalikuks ning mille kasutamisel mäng muutus aeglsemaks, kui dx9 ilma nonde efektiedta oli. Umbes sama lugu, kui esialgu dx9.0c'ga mängud "aeglaseks muutusid" kuna lisandus kamaluga efekte mida varem polnud mõtet üritada teha kuna asi oli lihtsalt liiga aeglane.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
17.08.2010 16:49:09
|
|
|
Ho Ho, crysis, DiRT2, bioshock, FC2, Metro 2033, RE5, STALKER, HAWX, kõigil pilt identne ja FPS madalam DX10'modes. FSX on ainuke mäng, mis VIST läks kiiremaks DX10'ga mingi imekombinatsiooniga, samas pilti ennast DX10 ei teind ei paremaks ega halvemaks.
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
17.08.2010 16:52:49
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
Ho Ho, crysis, DiRT2, bioshock, FC2, Metro 2033, RE5, STALKER, HAWX, kõigil pilt identne ja FPS madalam DX10'modes. |
Millise draiveriversiooniga neid teste tehti? Tean, et NV on alates esimesest releasest oma kaartide kiirust vägagi tugevalt tõstnud DX10 all.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
17.08.2010 17:04:01
|
|
|
Ho Ho, krt seda enam mäletab, mis driver siis peal oli. eks see oli, mis mängu väljatuleku ajaks väljas oli.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
17.08.2010 17:08:11
|
|
|
Eriti armas on, et sa ühtki numbrit ega linki ei oska oma väidete tõestuseks tuua
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
|