Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Pikkkõrv
HV kasutaja

liitunud: 08.05.2010
|
09.08.2010 14:58:24
|
|
|
rajo kirjutas: |
Aga mis teema selle usb-pikendusjuhtmega on, et kahega olen juba proovinud ja kummagagi on sama jutt, et ei tunne seadet ära. Osadel see usb-pikendus variant vist töötab, et on räästa alla ja kuhu iganes oma netipulka venitanud? |
See teema USB pikendusjuhtmetega USB leiutamisest peale, et kõik USB seadmed ja arvutid ei taha pikendusjuhtmetega alati ühtmoodi hästi läbi saada. Mõni tõrgub isegi juba poolemeetrise kaablijupi korral ja netipulgad pole siin mingi erand ei heas ega halvas mõttes. Üldiselt tasuks probleemide korral kasutada arvuti tagumisi pesasid ja kui see ei aita siis võib ka lisatoidet proovida kui annab seda kuhugi külge ühendada enne kui kohe mõne kallima lahenduse poole vaatama hakata. Endal pulk 3 meetrise köie otsas ja pole veel mingit jama olnud samas on asju, mis juba pooleteist meetrise kaabli otsas jonnima kipuvad.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
09.08.2010 15:46:52
|
|
|
Pikkkõrv: Niipalju lisaks, et tihti on just USB-pikendusjuhtme enda varjestuskvaliteet see, mis määrab, kas seade suudab sellega töötada või mitte. Nii, et selles suhtes tasub proovida-katsetada ka erinevaid juhtmeid - paremad juhtemd on parema varjestusega, samuti tasuks eelistada juhtmeid, milledel on ferriit-rõngad peal häirete mahasurumiseks.
Nii, et head katsetamist.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pikkkõrv
HV kasutaja

liitunud: 08.05.2010
|
09.08.2010 17:11:59
|
|
|
tahanteada, õige märkus ega kaablidki alati süüst puhtad pole. Tugev signaal pressib end ehk ka kehvast kaablist läbi aga kui saavad kokku juba kaks kehvakest näiteks pulk ja kaabel võib tulemus tõesti nii mõnigi kord lootusetu tunduda!
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
10.08.2010 10:52:36
|
|
|
Tahaks küsida, kas keegi on Elisas kohapeal käinud ja asja otsast lõpuni läbi puurinud? Et lubavad mingeid ulmelisi kiiruseid, aga reaalsus on nagu halb unenägu. Ma ei ootagi, et ma saaks 21Mbit alla kätte, kuid paar 2-3 võiks ju ära tulla, samas mina üle 0.4Mbit kätte ei saa Tallinna kesklinnas. Plaan oleks minna kohale paari telefoniga (3.5G) ja tõestada, et asi pole mitte riistvaras, vaid nende masinavärgis ning jõuda mingi selguseni. Probleem on selles, et ma ei tea kuhu minna - ma olen käinud Roccas, Järvel ja Solarises ja igalpool vangutatakse pead ainult. Kas keegi omab kogemust mõne pädeva isikuga kuskil Tallinnas kellega saaks normaalselt vestelda andmeside teemal? Kõigil klienditeenindajatel on rämedalt tühi pilk silmis kogu aeg... Ja nad on võimelised seda teenust pakkuma, mul on töökaaslasel sama riistvara kuid Elisa pakett erineb ja ta saab aegajalt oma 3-4Mbit kätte ning kui ma samal kohal sama speedtesti teen, on mul ikka 0.4Mbit.
Ma vaatasin, et nn peakontoris on neil ainult äriklienditeenindus, seal mind vist jutule ei võeta.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
10.08.2010 11:38:16
|
|
|
madfury: Mustamäel, Sipelga piirkonnas küll pole mitu aega enam kurta saanud kehva kiiruse üle.
Kiirus praegu: Internetiühenduse kiirus on tõenäoliselt vahemikus 4.7 kuni 5.6 Mbps.
-----------------------------------------
Aga selleks, et Elisa ennast tööle mobiliseeriks ja kiiruse-värgi korda teeks, sai suve alguses kõvast monitooritud kehva ühendust ja siis tulemusi Pretensioonidena neile läkitatud.
Kuni - mehed tööle pandi ja pärast seda on kiirused OK.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
MaXakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2004
|
10.08.2010 11:51:00
|
|
|
Täna on küll närv must elisa peale See kunagine arvete mitte tulemise probleem on vist hakanud ka värskeid kliente painama, paar kuud klient ja see kuu nüüd 15nes ehk tähtaeg läheneb, aga arvet ei paista kusagilt. Ka on täna see interneedus tlna kesklinnas totaalselt rõvedalt katkev, samas kui käima saab, on kiirus ok... Kuni jälle katkeb ja sisse logida ei lase mõnda aega
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
ärihai
HV Guru

liitunud: 14.04.2006
|
10.08.2010 11:52:40
|
|
|
mul tuli küll jummala õigelajal
_________________ Ütle siis mõtle  |
|
Kommentaarid: 138 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
 |
MaXakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2004
|
10.08.2010 12:00:09
|
|
|
ärihai, mis kanalisse sul arve tellitud? Mul U-netti tellitud, aga arvest pole haisugi ei u-netis ega elisa iseteeninduses. Kui homme ka midagi ei koida, hakkan nende telefoni piinama.
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
ärihai
HV Guru

liitunud: 14.04.2006
|
10.08.2010 12:24:00
|
|
|
mul tuleb mailile.
_________________ Ütle siis mõtle  |
|
Kommentaarid: 138 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
10.08.2010 12:37:37
|
|
|
tahanteada, Kas sul on üks nendest Mint-idest? Või on vana M-Internet vms? Pretensiooni esitasid isikuliselt ja valjuhäälselt või paberlipakat kasti lastes/maili saates? Ma tahaks ka kiirelt jõuda mingi tulemuseni
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pikkkõrv
HV kasutaja

liitunud: 08.05.2010
|
10.08.2010 14:38:16
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Aga selleks, et Elisa ennast tööle mobiliseeriks ja kiiruse-värgi korda teeks, sai suve alguses kõvast monitooritud kehva ühendust ja siis tulemusi Pretensioonidena neile läkitatud. |
Tegelikult pole see ikka sugugi normaalne lähenemine, kus selleks, et mingi teenus normaalselt toimiks kõik selle kasutajad kogu aeg midagi monitoorima ja pretensioone esitama peaksid. Raske on isegi ette kujutada, et näiteks leivatehases peaks rahvas kogu aeg midagi monitoorimas käima, samuti enamikus teiste ettevõtetes. See peaks olema ikka teenusepakkuja töö jälgida, et kõik tema seadmed töökorras oleksid ja nagu ette nähtud toimiksid. Kliendi asi aga vaid teenuse eest maksta ja saada, mis lubatud. Või oleme juba "Back in the U.S.S.R"?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
ewur
HV veteran

liitunud: 17.02.2004
|
10.08.2010 19:19:07
|
|
|
MaXakas kirjutas: |
Täna on küll närv must elisa peale See kunagine arvete mitte tulemise probleem on vist hakanud ka värskeid kliente painama, paar kuud klient ja see kuu nüüd 15nes ehk tähtaeg läheneb, aga arvet ei paista kusagilt. Ka on täna see interneedus tlna kesklinnas totaalselt rõvedalt katkev, samas kui käima saab, on kiirus ok... Kuni jälle katkeb ja sisse logida ei lase mõnda aega  |
Probleemivabaks arvete maksmiseks on olemas otsekorraldus, miks seda ei kasuta...?
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
miq1988
HV kasutaja

liitunud: 21.01.2006
|
10.08.2010 19:24:13
|
|
|
Ma ükspäev mõtlesin sama, et võiks otsekorraldused teha aga netipangast vaadates seal oli mingi 3 elisa valikut ja ma ei tea mida veel taheti Peab mõnikord uuesti süvenema, ehk siis saab pihta.
_________________ I don't need anger management. I need people to stop pissing me off ! |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
MaXakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2004
|
10.08.2010 19:33:39
|
|
|
ewur kirjutas: |
MaXakas kirjutas: |
Täna on küll närv must elisa peale See kunagine arvete mitte tulemise probleem on vist hakanud ka värskeid kliente painama, paar kuud klient ja see kuu nüüd 15nes ehk tähtaeg läheneb, aga arvet ei paista kusagilt. Ka on täna see interneedus tlna kesklinnas totaalselt rõvedalt katkev, samas kui käima saab, on kiirus ok... Kuni jälle katkeb ja sisse logida ei lase mõnda aega  |
Probleemivabaks arvete maksmiseks on olemas otsekorraldus, miks seda ei kasuta...? |
Paar kuud klient olnud, pole veel jõudnud ja vist ei olnud ka võimalik sobivat (loe: palgapäevajärgset) päeva maksepäevaks valida. Ning mis paneb sind arvama, et kui iseteeninduses pole arvet näha, siis otsekorraldus panka saadetakse? Ilmselt ikka tähtaeg üle ja siis 'ups, sry, vabandame, meie viga, et teil väljuvad maha keerasime'
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
ewur
HV veteran

liitunud: 17.02.2004
|
10.08.2010 19:41:37
|
|
|
MaXakas kirjutas: |
ewur kirjutas: |
MaXakas kirjutas: |
Täna on küll närv must elisa peale See kunagine arvete mitte tulemise probleem on vist hakanud ka värskeid kliente painama, paar kuud klient ja see kuu nüüd 15nes ehk tähtaeg läheneb, aga arvet ei paista kusagilt. Ka on täna see interneedus tlna kesklinnas totaalselt rõvedalt katkev, samas kui käima saab, on kiirus ok... Kuni jälle katkeb ja sisse logida ei lase mõnda aega  |
Probleemivabaks arvete maksmiseks on olemas otsekorraldus, miks seda ei kasuta...? |
Paar kuud klient olnud, pole veel jõudnud ja vist ei olnud ka võimalik sobivat (loe: palgapäevajärgset) päeva maksepäevaks valida. Ning mis paneb sind arvama, et kui iseteeninduses pole arvet näha, siis otsekorraldus panka saadetakse? Ilmselt ikka tähtaeg üle ja siis 'ups, sry, vabandame, meie viga, et teil väljuvad maha keerasime' |
Kui see elisapoolne viga, siis miks sina põed...?
ot: |
lisaks ei saa aru inimestest, kes elavad palgapäevast-palgapäevani ja arvel "kriisisummat" pole, elus võib kõike juhtuda... . Aga ok, see juba minu "viga" |
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
10.08.2010 19:44:22
|
|
|
madfury: Pakett ei oma masti kiiruseprobleemide / ülekoormatuse korral mingit tähtsust.
Sel ajal, kui tekkisid suured koormusprobleemid lähikonnas oleva masti piirkonnas, oli mul pakett juba nagunii Minti vastu välja vahetatud.
1. Monitoorimine käib käib alati ühtmoodi:
- kiirus, soovitavalt siis graafiline monitoorimine.
- kellaaeg
- piirkond
2. Küll on mõistlik teha monitoorimist:
- Prime-Time ajal
- väjaspool prime-Time aega.
3. Ja seda saad siis edastada, nagu meeldib:
- kodulehel oleva "tagasiside" kaudu
- e-maili teel
- kirja teel
- faksi teel
Nii lihtne see ongi.
----------------------------------------------
Kiiruse hetkeseis (Huawei E220),Elioni kiirusetest:
Internetiühenduse kiirus on tõenäoliselt vahemikus 4.2 kuni 5.0 Mbps.
Pole paha, eriti kui arvestada, et praegu on prime-Time aeg.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
11.08.2010 09:43:07
|
|
|
tahanteada, Pakett omab vägagi palju tähtsust. Nagu mainisin, sama riistvara, sama operaator, erinev pakett - kiiruse vahe täpselt samas punktis täpselt samal ajal 0.4vs3.x Mbs. Ei ole ka põhjust arvata, et mu telefon on vigane.
Speedtesti nimeline app hoiab väga ilusti meeles, kus, millal ja mis ühenduse läbi on testi tehtud. Seda datat võin vabalt Elisaga jagada. Eks ma siis kah kaeblen natuke ja vaatan, mis saab.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
11.08.2010 12:04:31
|
|
|
[offtopic]
Arvete teemal:
Ma ei saa aru, miks küsijale arvete teemal vastatakse, et tee ise otsekorraldus vms - nagu klient oleks süüdi ja peaks lahendust otsima.
Kliendil on õigus saada kokkulepitud kujul operaatori poolt arveid. Elisa on piisavalt suur ja pika kogemusega tegija, et võiks eeldada sissetöötanud normaalset infosüsteemi, mis võimaldab probleemideta arvete väljastamist.
Ma saan aru lähenemisest "me ei ela ideaalses maailmas, üritame reaalses maailmas toime tulla, ise peab hakkama saama", kuid suhtumine, et klient on süüdi kui operaator elementaarsete asjadega hakkama ei saa ja peaks ennast ribadeks pingutama on
[/offtopic]
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
nymmik
HV kasutaja
liitunud: 07.05.2003
|
12.08.2010 14:01:55
|
|
|
madfury kirjutas: |
tahanteada, Pakett omab vägagi palju tähtsust. Nagu mainisin, sama riistvara, sama operaator, erinev pakett - kiiruse vahe täpselt samas punktis täpselt samal ajal 0.4vs3.x Mbs. Ei ole ka põhjust arvata, et mu telefon on vigane.
Speedtesti nimeline app hoiab väga ilusti meeles, kus, millal ja mis ühenduse läbi on testi tehtud. Seda datat võin vabalt Elisaga jagada. Eks ma siis kah kaeblen natuke ja vaatan, mis saab. |
Oled sa kindel et sul kiirusepiiranguga pakett pole?
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
vana_urr
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.06.2007
|
12.08.2010 14:03:16
|
|
|
nymmik kirjutas: |
madfury kirjutas: |
tahanteada, Pakett omab vägagi palju tähtsust. Nagu mainisin, sama riistvara, sama operaator, erinev pakett - kiiruse vahe täpselt samas punktis täpselt samal ajal 0.4vs3.x Mbs. Ei ole ka põhjust arvata, et mu telefon on vigane.
Speedtesti nimeline app hoiab väga ilusti meeles, kus, millal ja mis ühenduse läbi on testi tehtud. Seda datat võin vabalt Elisaga jagada. Eks ma siis kah kaeblen natuke ja vaatan, mis saab. |
Oled sa kindel et sul kiirusepiiranguga pakett pole? |
Konkreetset juhtu ei tea,
väidetavalt on ju kõik mindid suvel kiirusepiiranguta... vanu ei tea...
|
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
12.08.2010 14:22:55
|
|
|
nymmik, Kõik elisa paketid on väidetavalt piiranguteta suvel.
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
p2ep
HV veteran
liitunud: 13.12.2003
|
12.08.2010 20:48:46
|
|
|
madfury kirjutas: |
... ikka 0.4Mbit. |
Mis asjandusega netti püüad? Mobla või pulk?
Ma ei saa kah oma kumbagi telefoniga rohkem, sest kuigi K610i ja N73 on 3G telefonid, on nende maks. 3G andmeside kiirus 384 kbps.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
12.08.2010 21:49:08
|
|
|
Vanasti ülikoolis õpetati et 3G on kuni 384kbps liikuva tarbija puhul. Üle selle on juba 3,5G.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
13.08.2010 09:12:52
|
|
|
Mis asi selle Huiawei antenniga siis on? MIMO?
Hetkel Huawei E1752 - no maamajas üldse ei levi. Ainult aknast välja siis tuleb. Linna paneelikas OK.
Ehk kas sellest:
link
ja ümbermähitavast pistikuta antennist on mingit kasu? Hetkel tundub, et tulem on 0.
Ja see otsepistik - on mõtet raha hakata raiskama?. E1752 taga on pistik olemas küll.
Üldiselt
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
13.08.2010 09:16:59
|
|
|
p2ep kirjutas: |
madfury kirjutas: |
... ikka 0.4Mbit. |
Mis asjandusega netti püüad? Mobla või pulk?
Ma ei saa kah oma kumbagi telefoniga rohkem, sest kuigi K610i ja N73 on 3G telefonid, on nende maks. 3G andmeside kiirus 384 kbps. |
Püüan HTC Desirega. Tootja andmetel on seesoleva kivi piirang 7.2Mbs.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
|