2D ja 3D mängud ning FULL 3D on erinevad.
2D mängud on nagu Mario Bors 3,Sonic 2 jne
3D mängud on need mis on nagu GTA Vice City storie PSP peal jne
FULL 3D on see kui pilt tuleb ekraanist välja ning on näha seda.
The Nintendo 3DS has two screens; the top screen is a 3.53-inch 3D screen with a resolution of 800x240 pixels (400x240 pixels per eye) that is able to produce a stereoscopic three-dimensional effect without 3D glasses, while the bottom screen is a 3.02-inch non-3D touch panel with a resolution of 320x240 pixels.
See mida sa nimetad "FULL 3D'ks" ongi tegelikult stereoskoopiline 3D (kummagi silma jaoks oma pilt). Ehk siis see sama asi, mida Nintendo 3DS näidata suudab.
Seal oli kah veel kirjas gamefagis ,et Nintendo E3 oli parim 2008 kuigi oli halvim.
Aga mis teha kui fan boy on fan boy kuna fanboy ikka arvab ,et hardware >>> games.
Ohohh kirjutas:
MegaCrazy kirjutas:
2D ja 3D mängud ning FULL 3D on erinevad.
2D mängud on nagu Mario Bors 3,Sonic 2 jne
3D mängud on need mis on nagu GTA Vice City storie PSP peal jne
FULL 3D on see kui pilt tuleb ekraanist välja ning on näha seda.
The Nintendo 3DS has two screens; the top screen is a 3.53-inch 3D screen with a resolution of 800x240 pixels (400x240 pixels per eye) that is able to produce a stereoscopic three-dimensional effect without 3D glasses, while the bottom screen is a 3.02-inch non-3D touch panel with a resolution of 320x240 pixels.
See mida sa nimetad "FULL 3D'ks" ongi tegelikult stereoskoopiline 3D (kummagi silma jaoks oma pilt). Ehk siis see sama asi, mida Nintendo 3DS näidata suudab.
FULL 3D = tuleb ekraanist välja
Mitte 3D = mäng on ruumiline nagu mängud ikka.
Mine ja vaata ise kui sa ei use god damn it. _________________
Tolle 3DSi puhul peaks olema nii, nagu lavaga ikka.. ruumiline efekt tagatakse erinevatel tasanditel asuvate objektidega ning nende suhete muutumisega. Vaade tekitatakse vastavalt sinu pea asukohale kaamera suhtes?
Tolle 3DSi puhul peaks olema nii, nagu lavaga ikka.. ruumiline efekt tagatakse erinevatel tasanditel asuvate objektidega ning nende suhete muutumisega. Vaade tekitatakse vastavalt sinu pea asukohale kaamera suhtes?
Las MegaCrazy loeb seda, 3D ei tähenda, et BOING mingi värk lendab ekraanist sinu poole ainult. _________________ M: Heavenly Sword, Eternal Sonata (PS3), Legaia 2: Dual saga, Blazblue Continuum Shift (Limited Edition, PS3), Golden Sun: The Lost Age, Final Fantasy X-2
Mu sõber oli seal ja ta nägi seda. Kui sa ei usu siis oota seda 3DS ja siis sa näed ,et see pole nii ruumiline.
Ah. Sa ei saa nagu nii aru ju
3D kui on täiesti ruumiline ja pilt tuleb välja.(3D kino filmid ja 3D telekas)
3DS = pilt on nagu pilt ise aga mängud on ruumilisemad aga ikkagi tavaline. _________________
Aa, ma mõtlesin et midagi positiivset. Aga siis küll, isegi MSi ajal oli rahval rohkem eluvaimu sees. _________________ LEVEL1.EE - Videomängudest eesti keeles!
Mu sõber oli seal ja ta nägi seda. Kui sa ei usu siis oota seda 3DS ja siis sa näed ,et see pole nii ruumiline.
Ah. Sa ei saa nagu nii aru ju
3D kui on täiesti ruumiline ja pilt tuleb välja.(3D kino filmid ja 3D telekas)
3DS = pilt on nagu pilt ise aga mängud on ruumilisemad aga ikkagi tavaline.
Ma eksisin.
MegaHull mõtleb vist seda, et Nintendo puhul on ruumilisus ekraani piires ja virtuaalselt erkaani taga sügavuses, vastupidiselt kinolinale, kus me näeme objekte enda ette tekkimas.
Mu sõber oli seal ja ta nägi seda. Kui sa ei usu siis oota seda 3DS ja siis sa näed ,et see pole nii ruumiline.
Ah. Sa ei saa nagu nii aru ju
3D kui on täiesti ruumiline ja pilt tuleb välja.(3D kino filmid ja 3D telekas)
3DS = pilt on nagu pilt ise aga mängud on ruumilisemad aga ikkagi tavaline.
Ma eksisin.
MegaHull mõtleb vist seda, et Nintendo puhul on ruumilisus ekraani piires ja virtuaalselt erkaani taga sügavuses, vastupidiselt kinolinale, kus me näeme objekte enda ette tekkimas.
Tegemist on ikkagi reaalse stereoskoopilise 3D'ga. Kui MegaCrazy antud youtube linki vaatad, siis on lausa näha, et teatud nurga all on kaamerasse jäänud topeltpilt (ehk, siis mõlema silma pilt korraga).
See kas esemed tulevad pildist välja või sisse sõltub juba sellest, kuidas kummagi silma pildid ekraani tasapinnal on kuvatud. Kui parema silma pilt on kujutatud vasaku omast vasakule poole, siis paistab objekt ekraanist eespool, muidu on ekraanipinnast taga pool.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.