praegune kellaaeg 19.06.2025 08:27:47
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
lierokev
HV vaatleja

liitunud: 12.11.2008
|
02.06.2010 00:30:55
|
|
|
jumala korralik oli tglt story effectide ja graafika poolest! mahukas just sai läbi tehtud paar miinust on et pagana seintest näed läbi, läbi kasti saad lasta lampi ja vaatega jamab võimatu leida õiget tundlikust hiirele
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
02.06.2010 20:09:33
|
|
|
Andykas kirjutas: |
Väga bugine, graafika aastast 2005, liikumine/animatsioonid näevad välja väga odavad. Kukkusin 2 korda läbi põranda ja pidin uuesti hakkama, dialoogioptionitel olid puudu pealkirjad, ainult mingid 4 väikest palli oli. Ühesõnaga, jama mäng - jääb arusaamatuks kuidas kellelegi selline saast saab üldse meeldida. |
endal selliseid jamasid pole, gameplay'd 10h+ tundi.
Graafika on küll jah maha jäänud, aga story meeldib väga endale ja keda see graafika siis kotib? Just mängisin 88 aasta Contrat, mis on ülikõvv mäng minu meelest siiani:) Samas kui tuli Oblivion, siis graafika lõi pahviks:)
Hiire tundlikkus jms ka veidi jamas algul, aga sain asja paika.
Mõned minor jamad vb jah, aga mu meelest hea story ja mäng meeldib:)
veel miinuspooleks võiks tuua, et pole kõige parem voice actor peategelasel. Aga OK.
Leian pigem, et tänapäeva paljud gamer'id tahavad graafika viimast sõna ja fast-paced shooterit. Endale selline hiilimine ja vaikselt vastaste maha nottimine/kahjutuks tegemine väga meeldib:)
COD:modern warfare 2 näiteks väga meeldis nii story kui graafika poolest,
samas Bad company mitte nii väga ja Just Cause sai kohe uninstalli.
sõltub, mida mängija tahab.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
MMx
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.08.2005
|
07.06.2010 17:54:11
|
|
|
Tahaks kah proovida, et kui hea või halb see mäng siis on, aga käivitamisel annab järgmise errori:
Kui see kinni panna, siis tuleb Send / Dont Send....
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kruvi
HV kasutaja
liitunud: 12.09.2003
|
08.06.2010 14:34:31
|
|
|
Vaadates seda reviewide hala tekkis kah kohe soov vaadata kui hullu mänguga siis tegu on.
Aga paistab, et sain sama nime all hoopis mingi töötava ja täitsa asjaliku variandi.
Animatsioonid on mõneti mööda, graafika iganenud jne.
Samas performance on ok, bug'e on kaks mis peamiselt häirinud.
1. Kahes kohas õnnestus kinni kiiluda, vajutasin erinevaid nuppe kuni õnnestus välja saada.
2. Kaamera liigub vahepeal (piiratud kohtades) väga imelikult ning rikub vaatevälja ära, redelil vahest ei näe õigesti mis suunaga pahategelane on ning vahest on jälle kaamera läbi seina läinud.
Kui aga ülalolevatest probleemidest mööda vaadata sain päris kõva ajaröövli osaliseks.
Nagu siin ka juba eelnevalt mainitud on dialoogi värk geniaalselt lahendatud. Tohutult teksti mängus sees ning oleks kohe huvitav teist korda läbi mängida ning kõike risti vastupidi teha, et näha milliseks siis mäng kujuneb.
E-maili süsteem on lahe, musta turu relva kauplemine on mõnus.
Meeldib et mäng jagab sulle Perk'e vastavalt sellele kuidas missioone mängid. Ise ikka stealth'i peal väljas ning pm ainult 3 skilli arendanud (stealth, püstolid ja hand to hand), alguses oli suht kehva seis kuid praeguseks on juba täitsa asjaliku spioonikese peategelasest välja saanud vormida.
Dossier'id on päris kasulikud (kogud infi ja samas saad ka aimdust kuidas mingi tegelasega suhtlema peaks et oma tahtmist saada)
Alguses araabiast alustamine oli selline kuiva võitu, aga peale seda pakuti siis kolm erinevat linna kuhu minna (rooma, moskva või taipei), mis on üllatavalt vaba valik, ei osanud väga validagi. Lõpuks sai Taipei võetud ning seal avanes mäng kohe palju rohkem, lisa karakterid, E-maili vahetus, erinevad missiooni valikud jne.
Huumorit leiab kah ohtralt (omajagu lahe oli enne Taipei hotelli missiooni 3 inimese konverentsi kõnes kus kaks osalist naised olid hakata neist ühega flirtima)
Hetkel kah alles Taipei's seega ei tea kuidas teised kohad on või kuida mängu lõppkokkuvõttes hinnata (pikkust paistab piisavalt olevat)
Lõppkokkuvõttes ei tea kui palju siin minu kirjutamisest kasu on aga ütleme sedasi et kui Deus ex 1 meeldis ning eelistad pigem RPG'd kui actionit siis soovitaks proovida.
Tegemist väga suure valikuga spioonithrilleriga, põnev mängida, replay value olemas, saab nalja ning peategelane kes on küll selline üldine kuju on samas templaat kellest kujundad ise karakteri välja.
Sellega siis minu 10 senti tagasisidet, hea meel et ei läinud üldvooluga kaasa ja sai ikka enne ise ära proovitud kui materdama asutud.
Esialgu aga 8/10 võib julgelt anda.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
08.06.2010 15:08:42
|
|
|
Sain ka mängu läbi. Mängisin lõpuosa veel eraldi läbi 3x (kõik korrad tulid erinevad ja kohati üllatavad variandid:))
Story väga meeldis, buge kohtasin terve mängu peale paari üksikut vist.
Mäng on väga hästi läbi mõeldud ja üles ehitatud, dialoogisüsteem on ilmselge arendus ja eeskuju kõigile tulevastele rpg elemente sisaldavatele mängudele.
Graafika peale absoluutselt ei mõelnud mängu mängides. Hea story > graafika.
Loodan, et negatiivsed review'de tõttu ei jäeta AP2 tegemist ära. Juba enne AP ilmumist rääkisid tegijad intekates, et AP2 jaoks on juba mõeldud kõvasti ideid jne. Sellise mastaapse mängu puhul (nii võib küll öelda, arvestades dialoogisüsteemi ja sellest tulenevaid muudatusi mängus) usun, et AP oli väga hästi välja kukkunud "prototüüp" AP2 jaoks:)
Stealthi kutti mängisin ise ka, seljas oli lõpuks advanced utility armor. Perkidest sain vist -20% silent moving jm kasulikku.
Kuigi ma eriti palju neid gadgeteid ei kasutanud (lõpupoole küll), siis osad asjad on ikka väga kasulikud. Ilmselt stealthi puhul peale sound generatori ja paari vidina veel väga vaja polegi või vähmalt minul. Aga tihti funi pärast granaate loopida ja muud kaost tekitada oli päris äge; võtsingi mängu lõpupoole ette ja kasutasin erinevaid gagdeteid, et põnevam ja mitmekülgsem oleks - oli ka!
Skillid panin endal stealth, pistol, sabotage. Viimane on eriti hea! (Üks skill on remote hacking, mis kujunes eriti vajalikus)
Spoiler 
Kui 90% mängust oli juba läbi mõtlesin, et oleks võinud Pistol, Sabotage, Technical aptitude panna. Stealthi üle 10 polegi vaja.
Sain level 20 kätte viimasestel missioonidel ka ja jäi punne ülegi, sai toughnessi topitud, mis kulus väga ära!)
Esimesena sain Mina lõpu, mis mind ilmselgelt frustreeris:)
Siis tegin Scarleti ja Steven Hecki lõpud endale, mis meeldisid:)
Räägitakse, et pidavat deux exiga sarnanema, millalgi tuleb deux ex 3 ka välja, peab selle deux exi kunagi ära siis proovima.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
16.06.2010 01:35:27
|
|
|
AP - arusaamatu, millest nii madalad revüüskoorid. Tegu on ühe viimase aja parima RPG'ga.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mafia
HV veteran

liitunud: 02.11.2005
|
16.06.2010 02:14:52
|
|
|
Scart kirjutas: |
AP - arusaamatu, millest nii madalad revüüskoorid. Tegu on ühe viimase aja parima RPG'ga. |
+1 pole aega olnud seoses kooli jms aga ma võtsin rooma ette ja seal tulid ikka väga huvitatult lahendatud misioonid jne, ei supper mäng
_________________ Bawse |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aavo
HV kasutaja

liitunud: 12.06.2007
|
26.06.2010 21:27:18
|
|
|
Lõpetasin mängu ja pean ütlema et on keskpärasest parem mäng.
Plussid:
Huvitav jutustus.
Suur võimalus varustuse/relvade ostmiseks ning modifitseerimiseks.
Huvitavad tegelased ning asukohad.
Valikute tegemisel mõjutab see suurel joonel sinu sõpru.
Rohkesti "plot twiste".
Miinused:
Sprintimisel liigub karakter ebainimlikult kiiresti. Samamoodi ka vaenlased.
Igas dialoogis on määratud aeg vastamiseks, mis mulle üldse ei meeldi. On ka mitu juhust olnud, kus pean juba valima, kui teine tegelane pole enda lauset ära lõpetanudki.
Üks juhus "Grand Hotel" missioonil, kus ühe kõrvalülesande täitmiseks tuli üks ukse "mini-game" edukalt läbida, mis oli praktiliselt võimatu, ilma liialdamata. Seal oodati tavalisest mängurist superreflekse ning koordinatsiooni.
Tabamisregistreerimine on mõnikord hea, mõnikord väga halb.
Mängus on sees tavalisest rohkem "buge"
--
Põhjus miks paljud mängude ülevaate lehed seda rohkesti kritiseerisid, arvan et nad mängisid ainult mängu algust, mis jättis mulle küll halva mulje ning panid läbi selle enda hinde ära. Kuigi ma neid suuri ülevaatelehti ei usu niikuinii, arvan et minu väide ei ole nii utoopiline midagi.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
28.06.2010 16:36:32
|
|
|
ma ise nägin vaid üht bugi terve mängu jooksul, ilmselgelt olen pime:)
"Igas dialoogis on määratud aeg vastamiseks, mis mulle üldse ei meeldi. On ka mitu juhust olnud, kus pean juba valima, kui teine tegelane pole enda lauset ära lõpetanudki. "
Mulle just see meeldis, saad väheke ainult mõelda enamus ajast ja vahel tulistad spontaanselt. Minu meelest just suur pluss. Paneb rohkem mängu jälgima ja kaasa mõtlema. Tihti kui aega pole ja saad vastust valida on ALT + TAB ja otsid mõnest walkthroughst sobilikuima vastuse.. minu jaoks kaob see kerge cheatmine ära, mida ma väga harva, kuid vahel siiski olulistel kohtadel olen mängudes kasutanud:)
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Asgaroth
HV vaatleja
liitunud: 19.08.2009
|
28.06.2010 23:09:58
|
|
|
Njah, sai ise ka mäng üsna lõppu mängitud, kuid seoses elektriliste vigadega(HDD toitejuhe otsustas, õnneks küll voolust väljavõetuna, jääda teravate esemete vahele) jäi lõpetamata. Siiski on tegu ka minu arust viimaste aastate ühe parima Spy-fi/RPG mänguga, jättes muidugi välja Final Fantasy seeria järjekordse meistriteose XIII aga seegi minu arvamus . Dialoogid ja üldine story sai nii mitmeid nüanse pidi muuta ning endale üldiselt ka väga ei meeldinud see määratud aja süsteem dialoogides, sest meeldib kasutada "mõtle enne kui ütled" taktikat ning vahel läks see aeg nii ruttu, et jäin default vastuse juurde ja pärast sain vastu pükse selle tõttu.
Samas positiivsest küljest jällegi see omamoodi väljendas asja reaalsemas küljes, sest kui ise oleks sellises situatsioonides siis ilmselt oleks veel vähem mõtteid ja veel vähem aega reageerida. Nii et kuidas kellelegi.
Graafikalise külje pealt ei saa samuti eriti kurta kuigi jah, agent võttis ikka väga suurte sammudega jooksu teinekord. Blur efektid ei ole endale kunagi eriti meeldinud, pigem häirivad nii et need sai kohe välja lülitatud.
Bugidest niipalju, et ühe korra suutsin endal Moskva safehousist läbi seina olematusse kõndida läbi välisukse aga rohkem ei ole ühtegi kohanud.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
postal
HV vaatleja
liitunud: 05.01.2010
|
30.06.2010 21:08:02
|
|
|
Mängitavus mulle ei meeldinud ja jätsin mängu katki.
Neile, kes fps'i armastavad, neile ei soovita seda mängu.
Pettumus
|
|
tagasi üles |
|
 |
Kruvi
HV kasutaja
liitunud: 12.09.2003
|
01.07.2010 16:23:10
|
|
|
Aavo kirjutas: |
Lõpetasin mängu ja pean ütlema et on keskpärasest parem mäng.
Plussid:
Huvitav jutustus.
Suur võimalus varustuse/relvade ostmiseks ning modifitseerimiseks.
Huvitavad tegelased ning asukohad.
Valikute tegemisel mõjutab see suurel joonel sinu sõpru.
Rohkesti "plot twiste".
Miinused:
Sprintimisel liigub karakter ebainimlikult kiiresti. Samamoodi ka vaenlased.
Igas dialoogis on määratud aeg vastamiseks, mis mulle üldse ei meeldi. On ka mitu juhust olnud, kus pean juba valima, kui teine tegelane pole enda lauset ära lõpetanudki.
Üks juhus "Grand Hotel" missioonil, kus ühe kõrvalülesande täitmiseks tuli üks ukse "mini-game" edukalt läbida, mis oli praktiliselt võimatu, ilma liialdamata. Seal oodati tavalisest mängurist superreflekse ning koordinatsiooni.
Tabamisregistreerimine on mõnikord hea, mõnikord väga halb.
Mängus on sees tavalisest rohkem "buge"
--
Põhjus miks paljud mängude ülevaate lehed seda rohkesti kritiseerisid, arvan et nad mängisid ainult mängu algust, mis jättis mulle küll halva mulje ning panid läbi selle enda hinde ära. Kuigi ma neid suuri ülevaatelehti ei usu niikuinii, arvan et minu väide ei ole nii utoopiline midagi. |
Panen paar lisa kommentaari, ehk abi.
Sprintimist ja karakteri animatsiooni + graafikat saab juba parandada.
Lisan alla teema foorumist kus diskussioon käimas:
http://forums.obsidian.net/index.php?showtopic=55422
Juhul kui pole viitsimist/aega tervet teemat vaadata (10 lehekülge kah hetkel juba), siis lisan alla spoilerisse mõned enda kogutud snippetid (katsetamata veel aga pidid toimima)
Spoiler 
tsitaat: |
Go to APEngine.ini (My Documents --> Alpha Protocol), make sure read only is unchecked in the file's properties. Makes these changes:
[System Settings]
Trilinear=True(This is originally set to False.)
MaxAnisotropy=16(This is originally set to 4. You can set this to 4, 8, or 16 depending on how powerful your system is.)
EnableHighPolyChars=True(This is originally set to False.)
MinShadowResolution=32(32 is the absolute minimum resolution. You can set this higher, like 512, but this can affect the performance greatly and can also cause shadows to start gltiching.)
MaxShadowResolution=4096(This can be set lower if you system does not have a powerful graphics card. Remember to set it in normal resolution numbers like 1024, 2048, etc. 4096 is the highest this can be set.)
bEnableBranchingPCFShadows=True(This is originally set to False.)
bEnableForegroundShadowsOnWorld=True(This is originally set to False.)
Save, close the file, then make it read-only again. |
tsitaat: |
Change these values in APGame.ini (My Documents)
InteractDistance=250
CoverWalkSpeed=75.f
CoverRunSpeed=125.f
PlayerRotationSpeed=80000.0f
MoveSpeedNormal=240
MoveSpeedScoped=80
SprintSpeed=320
This should improve the animations and player speed.
|
tsitaat: |
Here's first part of my changes in MyDocuments/Alpha Protocol/APGame/Config/APEngine.ini
CODE
APEngine.ini
bAllowMatureLanguage=True
MaxPixelShaderAdditiveComplexityCount=600
MaxPixelShaderOpaqueComplexityCount=300
MaxVertexShaderComplexityCount=300
TimeBetweenPurgingPendingKillObjects=120
bEnableVSMShadows=TRUE
bEnableBranchingPCFShadows=TRUE
bDisablePhysXHardwareSupport=False
bSmoothFrameRate=FALSE
MinSmoothedFrameRate=0
MaxSmoothedFrameRate=85
MaxStaleCacheSize=512
MaxOverallCacheSize=1024
MinDesiredFrameRate=0.000000
ParanoidDeviceLostChecking=0
AllowJoystickInput=0
PoolSize=1024
StopStreamingLimit=24
MinFudgeFactor=0.5
UseTextureFileCache=TRUE
CompositeDynamicLights=False
FilteredDistortion=True
OnlyStreamInTextures=True
Trilinear=True
OneFrameThreadLag=False
EnableHighPolyChars=True
ShadowFilterQualityBias=4
MaxAnisotropy=16
MaxMultisamples=8
MinShadowResolution=32
MaxShadowResolution=2048
FoliageDrawRadiusMultiplier=8.000000
ShadowTexelsPerPixel=4.000000
bEnableVSMShadows=True
bEnableBranchingPCFShadows=True
bEnableForegroundShadowsOnWorld=True
ShadowFilterRadius=4.000000
DebrisLifetime=120.0
DisableShadowVolumes=False
DisableHWShadowMaps=False
ShadowBufferResolution=2048
MaxShadowResolution=2048
MinShadowResolution=32
|
tsitaat: |
Anyway - another bunch of my changes, from APGame.ini this time (fixes animations by matching moving speed to them, also some more gore and reduced interaction distance, fixes keyboard behaviour during mini games too, but makes overall difficulty slightly higher) :
CODE
InteractDistance=64
DecalLifeSpan=60.0
MaxActiveDecals=100
ScaleRate=40
ScaleThreshold=90
BloodSplatter_RegularDecalNumber_Min=3
BloodSplatter_RegularDecalNumber_Max=6
BloodSplatter_SlidingDecalNumber_Min=3
BloodSplatter_SlidingDecalNumber_Max=6
BloodSplatter_DecalRadius_Min=30.f
BloodSplatter_DecalRadius_Max=40.f
BloodSplatter_DecalSpreadRadius=5.f
NadeTrajectoryPreviewWidth=2.f
CoverWalkSpeed=50.f
CoverRunSpeed=100.f
bUsePhysicalAnimations=TRUE
AwarenessCooldownDelay=3.f
NearFarSight_Ratio=0.5f
HardModePawnDamageIncrease=0.50;
HardModeBossDamageIncrease=0.00;
PlayerRotationSpeed=80000.0f
CameraShakeMagnitudeLostEndurance=240.f
MoveSpeedNormal=155
MoveSpeedScoped=75
SprintSpeed=255
CoverMoveSpeed=100.f
InputHeldThreshold=0.0f
InputPressedThreshold=0.0f
CloseToMikeDistance=50.f
|
Ja mingi vend "häkkis" lahti Unreal 3 Shader model 3 tehnoloogia AP'le. Tema tehtud ini siis saadaval alloleval lehel, juhul kui mingid oma settingud sees siis saab lihtsalt ini võrrelda ja parandada, väga palju vist muuta polnud tarvisgi, lihtsalt lisada natuke.
http://www.sendspace.com/file/2xocwf
Dialoogi vastamisaeg mulle endale kah meeldis, lisas natuke urgency't ning dialoogi voolavus oli naturaalsem.
Ja nagu vist eelnevalt ka mainitud ei pea neid "mini-game" üldse tegema kui ei soovi, osta hunnik EMP grenade ja selle asemel et häkkida või cräkkida lihtsalt vajutad teist nuppu arvuti/luku juures ning oledki möödas.
Muidugi endal plaan samuti ka teist korda läbi teha ning nö. "EMM'i" mängida ja vaadata kui kaugele laseb mäng sul minna.
Neile kel mäng läbi tehtud üks väga naljakas video illustreerimaks "psühhopaadi" käitumist erinevates dialoogides, tegemist siis spoileritega nii et ära vaata kui veel mängid.
http://www.youtube.com/watch?v=VUydx57te9s
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|