Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Mängukonsoolid ja konsoolimängud »  [X360/PS3] Red Dead Redemption märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
piimaPAKK
HV kasutaja
piimaPAKK

liitunud: 06.12.2005




sõnum 26.05.2010 07:48:25 vasta tsitaadiga

Eile proovisin pokkeris sohki teha ja kuna ei saanud mitte mõhkugi aru mida teha tuleb jäin vahele.
Siis muidugi kaasmängija vedas duellile ja lasin tal revolveri käest ära ja sain honorit nii et vähe pole icon_lol.gif

Muidu keegi oskab selle cheatimise kohta kommida, seal ajab midagi et hoia nool keskel, et punaseks ei läheks jne.
ma siis võtsin paki alt kaardi, ei läind midagi punaseks aga kui tahtsin seda kaarti endale kätte sokutada siis ilmus
see tilulilu korraks ekraanile ja mingi pool sekundit hiljem jäingi vahele icon_confused.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AIQ88
HV vaatleja

liitunud: 30.12.2004




sõnum 26.05.2010 10:05:20 vasta tsitaadiga

Kas multiplayer on muidu fun 360 peal? Ise ilmselt lahen ostan mangu mone tunni parast GAMEist. Vaba paev tana.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
qodopob
HV kasutaja
qodopob

liitunud: 12.02.2008




sõnum 26.05.2010 10:56:21 vasta tsitaadiga

piimaPAKK, jagamise ajal võtad ühe kaardi põhjast kätte. Mängu käigus vahetad vasaku või parema käes oleva kaardi sellega ära. Iga kord peab noole keskel valgena hoidma. Kuigi endal jäänud mulje, et ta peab lihtsalt enamus ajast valgena olema, kuna vahepeal ka päris punaseks korraks lasknud ja valge peal lõpetades cheatimise siiski edukalt ära teinud.

PS. Peale jõe esimest ületamist... Muusika, pilt, fiiling... thumbs_up.gif

_________________
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Godhand
Kreisi kasutaja
Godhand

liitunud: 17.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2010 11:45:49 vasta tsitaadiga

Hakkasin ka siis mängima, suht esimene ülesanne, "This is Armadillo, USA". Mr. Marston roolib rahulikult vankrit, puhub naisega juttu... jõuavad Armadillosse ja ekraanile ilmub punane kiri "You broke the law. Mission failed." Et...mis mõttes? Metsiku Lääne kiirusepiirang?
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 75
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2010 12:51:55 vasta tsitaadiga

suht normul mäng aga kahtlane et asjal omapärased bugid sees. Näiteks jäin ma hobusega ühes kohas kivi ja seina vahele kinni (tõsi, keegi ei käskinud mul sinna ronida aga ma süüdi et seda hobust on suht raske juhtida). Või siis ühes kohas otsustas hobune mind oodata maa sees. Ehk siis välja paistis vaid maa alt pea ja sadul. Suht raske on ka selle kuramuse hobusega sõita ja samal ajal kas siis ümbrust vaadelda või siis tulistada. Ühes linna osas on ka kuramuse "komöödia" kus alati hakkab rahvas lambist tulistama (üks kord keset tärigu mängu kuulsin mingit rämedat kismat selja taga aga õnneks meid ei "segatud) ning sageli satun mina just mingil põhjusel sihtmärgiks. Ehk siis 3-4x sai seal linnas käidud järjest kuna iga kord sain tappa. Tulistada kah ei jõudnud alati vastu kuna ei näinud kes mind lasi. Suht raske on seal mängus aru saada kes on võmm ja kes on tava "kodanik". Ükskord lasin kogemata lampi võmmi maha kui see kedagi taga ajas ja tulistas... pärast märkasin seda 2 sogast pixlit mille nimi oli "märk" tal rinnas icon_lol.gif

Müstika ainult, et mis kuramuse pärast see view distance nii crap on kui seal mängus on imo üle poole vähem vaja asju kuvada kui GTA4'jas. Lootsin et keeratakse graafika see tõttu paremaks ikka mitte ei jäeta suht samale tasemele või kohati halvemaks. PS3 peal (tea kas Xkastil on) häirib ka see kuramuse textuuride sage virvendus ja tõsi... osades videodes on nagu mingi lääg vms sees et pilti raske jälgida kuna see ei ole sujuv. Tea kas R* pätsib asja ära aga ei usu.

Aga siiani täitsa fun... eriti tulistamise osa ning lõpuks ometigi üks asjalik western peale GUN mängu icon_cool.gif beer_yum.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xxlmaster
HV Guru
xxlmaster

liitunud: 26.08.2008




sõnum 26.05.2010 13:06:49 vasta tsitaadiga

angel, See on küll haige jah et raske eristada kes on kes. Aitad mingit röövitavat teepeal aga lihtsalt nii raske on eristada seda "õiget" sellest puntrast. Mitu korda nii et lasen röövitava ka maha, vaatan fame -100 ja siis mingi tüüp veel tuiab seal ja tulistab mind. Korra ajasid mingid lõvid ühte tüüpi taga, tõmbasin dead eye peale ja noppisin maha aga no krt tüüp suutis just murdosa sek oma jala vähe pikemalt välja sirutada ja tulistasin teda jalga....tulemus WANTED icon_mad.gif

Aga xkasti peal olen pildiga ma küll rahul thumbs_up.gif Aga jah nagu ma isegi olen maininud siis laggi esineb ikka. Naljakas et ainult minul ja siis veel rew ära öeldud et laggib aga vott meie AHV idel "jookseb kui siid" icon_lol.gif
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 26.05.2010 13:17:27 vasta tsitaadiga

Järjekordne PS3 fail...

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-red-dead-redemption-face-off
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henzx
HV kasutaja

liitunud: 19.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2010 13:33:57 vasta tsitaadiga

Nagu ma aru olen saanud, siis see mäng täitsa buge täis jah ? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tann84
HV kasutaja
tann84

liitunud: 30.03.2008




sõnum 26.05.2010 13:57:21 vasta tsitaadiga

kellel mäng läbi tehtud ja enam huvi ei paku siis olen huvitatud selle ära ostmisest(ps3 versioon)
_________________
PSN: karl877
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2010 14:03:19 vasta tsitaadiga

Selle "dead eye" värgiga imo on üks ämber natuke -> kõige esimene mode mis antakse on pro ehk siis slow mo värk. Teine on aga imo suht crap. Siis ta paneb need lärakad suht lampi ära ja tulebki see "lasin kedagi keda ei soovinud" probleem. Aga kolmas mode on jälle asjalik. Ehk siis saad ise ära märkida rahus mida ja kuhu lased. Alguses vaatasin et suht aim bot aga õnneks see "teine mode" ei kestnud kaua.

Väga palju nüüd buge ei ole... lihtsalt need mida mainisin tulid vastu. Enamasti on bugi'stes mängudes neid ikka rohkem ja nõnda et ei mängiks seda mängu eriti kaua. Väga suur, räme lääg asjal ei ole aga on tunda et vana "hää" gta 4 mootor kasutuses... imo võiks nad selle mootori kas põlema panna või lõpuks asja tööle saada... kaua võib. ainult 2 riistvara on ju neil alguses... Xkasti oma ja PS3 oma. Mingeid "üllatusi" nende riistvaradega ei tohiks olla nagu PC peal et igal ühel oma conf ja eri driver.

-> This entails a full 720p resolution on Xbox 360 along with 2x multi-sampling anti-aliasing. PlayStation 3 on the other hand renders at a significantly lower resolution: 1152x640, with a very selective implementation of the blur-inducing quincunx anti-aliasing. icon_evil.gif Samas valgus efektid @ PS3 on tore nähtus.

Hää seegi et nad selle jama pärast kummagi konsooli pärast ei pidanud teise konsooli versiooni halvemaks tegema... kurb et nad ei suuda mõlemale asja võrdseks teha... Sony võiks oma käe perse alt välja võtta ja raha välja laduda... ehk siis liiguks asjad. Või lihtsalt nad ei jaga matsu ära kuidas seda cell'i kasutada.. või siis ei viitsi. Aga hää seegi et ühel ajal mõlemale välja lasti.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Xen0n
HV kasutaja

liitunud: 10.03.2009




sõnum 26.05.2010 14:13:26 vasta tsitaadiga

Godhand kirjutas:
Hakkasin ka siis mängima, suht esimene ülesanne, "This is Armadillo, USA". Mr. Marston roolib rahulikult vankrit, puhub naisega juttu... jõuavad Armadillosse ja ekraanile ilmub punane kiri "You broke the law. Mission failed." Et...mis mõttes? Metsiku Lääne kiirusepiirang?

Endalgi seda juhtunud, ma arvan et riivasid kogemata mingit inimest selle hobusega, siis tuleb kohe see.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PeZ
HV veteran

liitunud: 30.01.2003




sõnum 26.05.2010 14:13:36 vasta tsitaadiga

Ehh, ma arvan, et Sonyt ja Microsofti on mõttetu süüdistada, kui te ei tea, siis RDR development oli ilgelt probleemne: http://www.gamasutra.com/blogs/RockstarSpouse/20100107/4032/Wives_of_Rockstar_San_Diego_employees_have_collected_themselves.php sealt just neid kommentaare soovitan lugeda.

tsitaat:

But, perhaps an unsung root of the problems we face is a technical one, where many hours of productivity are wasted by everyone just waiting to get a build of the game that actually runs every time we need to update anything. Without getting too technical, lets just say that most of us are not happy with our build pipeline, and there are hundreds of errors and showstoppers that slow the game iteration down very significantly, in addition to many thousands of warnings that developers have littered about in both the build pipeline and the actual game itself for what we would assume are valid reasons, that pop up and nag, but there seems to be little effort on the part of the technical leads to enforce that these warnings be addressed. This I believe has brought us to where we are today. If these problems were minimized from the start, the game would have progressed much more quickly, and there would not be this frantic realization of being behind schedule and over-budget in the last year of development.


jne.

_________________
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2010 14:18:10 vasta tsitaadiga

pappi peaks ju R* olema... tea kuhu see raha siis kõik läheb? Managment jms onud kes teevad palju "tööd" söövad raha ära vist? icon_sad.gif
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
annu333
HV kasutaja
annu333

liitunud: 01.09.2009




sõnum 26.05.2010 14:22:47 vasta tsitaadiga

Mul ka üks väike bug. Nülgisin karu ja äkki vaatasin ekraani peal hobune ... raisk oli mulle selga ronind.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2010 14:24:52 vasta tsitaadiga

Hobustega on mul üldse pidevalt üks kirumine... laskmise ajal saan aru et hobune ei tõmba sama hooga edasi? Endal jäi raibe seisma just kõige pingelisemal hetkel ja see tõttu kukkusin missiooni läbi... Samas neil on ka omaette mõistus vahest... üks pani üldse "võssa" omadega lampi etc. In short -> autodega oli kõvasti kergem icon_lol.gif
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PeZ
HV veteran

liitunud: 30.01.2003




sõnum 26.05.2010 14:27:56 vasta tsitaadiga

noh raha võib ju olla, aga mõtle nii, RDR budget oli olnud (väidetavalt: http://www.develop-online.net/news/34886/Red-Dead-Redemption-100m-budget-claim-unfounded) 100 milj dollarit või sinnakanti. See on ainult development, lisaks veel u. veerand niipalju marketingi ja veel samapalju füüsilise ketaste tootmise alla + serverid multiplayeri jaoks jms. See kõik on raha, mis on Rockstaril kinni, ilma, et see toodaks. Arvestades kuidas nende vanad asjad ilmselt müüvad, siis poleks ehk kõige hullem, aga mõtle, et samal ajal on tegemises veel vähemalt 3-4 samasuguse eelarvega asja (LA Noir, Max Payne, kindlasti ka GTAV ja räägitakse veel Bully II'st + kindlasti veel midagi), siis isegi väga suurte sissetulekutega firmal ei jää mitte midagi eriti alles. Seega ma ei imesta, kui nii suure koormuse juures kulusid kärpima ja kiirustama kiputakse, eriti managementi poolt, kes selle rahapoolega otse kokku puutuvad.
_________________
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2010 14:35:20 vasta tsitaadiga

nu oletaks, arvaks et enamus raha läheb managment onude alla kes elavad nagu kuninga kassid kui samal ajal need kes tööd teevad kuivikut nurgas närivad... enamasti sellist pilti ka ise näinud. Eks tõsi ta ole et suured summad lähevad sinna alla aga oleme ausad -> asi müüb nagu segane. Juba esimese nädalaga on enamasti R* mängud müünud nn "rekorde" ja isegi nii palju müüb et nad ei vaevu eriti piixuma ka teemal "nuuk nuuks pirad kahjustavad meid m'kay" nagu enamus firmasid teevad kes paska toodavad ja üritavad rahvast petta oma luuletustega.

Endale ainult silma jäänud, et kui R* midagi asjaliku välja laseb siis see ka müüb üli hästi. Seega ei tahaks uskuda, et asi on nii kena ja lilleline. Eks kui töötajatel villand saab ja asi üle hakkab ajama saab ehk... ehk teada mis seal tegelt toimus. Tuleb vast jälle mingi "tundmatust august" firma kes teeb üli hea asja valmis ... loodetavasti. Vahest veab kah ju icon_cool.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PeZ
HV veteran

liitunud: 30.01.2003




sõnum 26.05.2010 14:44:37 vasta tsitaadiga

noh hästimüüvus on ka suhteline - gta IV sai just 15milj täis. ehksiis 9 miljardit usd, ümmarguselt.
see 60usd mäng jaguneb umbes nii:

tsitaat:

$15 goes to Retailers: eg: GameStop, Electronic Boutique, Walmart, Amazon
$7 goes to Returns/PP/MDF: Returns are money paid-out to retailers for product returns. PP stands for “price-protection” which is money paid back through the chain if/when the publisher reduces the video game’s price. MDF stands for ‘Marketing Development Funds” which are paid to retailers for promotions such as TV ads, local flyers, and in-store marketing displays.
$4 goes to Distribution/COGs: Distribution = shipping and warehousing. COGs = Cost of goods sale. ie: the cost of the physical DVD, manufacturing, the instruction manual and the case.
$7 Platform Royalty Fee: For every game sold approximately $7 goes to Microsoft, Sony or Nintendo, as applicable, for whatever platform the game plays on – eg: Xbox 360, PS3, Wii.
$27 goes to the Publisher. Unfortunately this $27 is not further broken down to show how much of the $27 typically goes to independent developers. The amount paid to independant video game developers can be anywhere from 10% to 70% of the amount paid to the publisher – but often only after the publisher has first recouped any advances paid to such third party developers.


ehksiis natuke alla poole läheb publisherile, oletan et 2K võtab sellest korraliku osa, ehksiis kui r* saab sellest kätte veerand, on suht hästi. Muidugi tegu suurte numbritega, aga arvestades kõike ja seda aega mis kulunud on ja kindlasti veel lisakulusid, siis pole see nüüd mastaape silmas pidades nii hullumeelne number midagi.

_________________
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2010 14:56:59 vasta tsitaadiga

... hakkaku ise välja andjaks vms? Või on selle "välja andja" töö tõesti nii suur et ta väärib oma palka.

... sony, M$, nintendo olgu üldse õnnelikud et neile mänge välja lastakse imo... poleks mängu tootjaid oleks nende "konsoolid" tavalised esemed kapi peal mis koguvad tolmu ja siis ära visatakse icon_rolleyes.gif

mängust niipalju et siiski teeb "kõhedaks" oleku kuramuste DLC'de süsteem. Tea kas R* hakkab varsti sama moodi lüpsma nagu EA, Ubishit etc firmad... tahad uut mütsi vennale... 1 dolla icon_lol.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PeZ
HV veteran

liitunud: 30.01.2003




sõnum 26.05.2010 15:05:46 vasta tsitaadiga

raudselt. sellega, et netis saad mängida ainult uue mänguga, kus kood, või et ostad endale siis selle access passi, võid varsti arvestada iga mängu puhul.
ja kesiganes siin uuris et kas keegi juba RDRist lahti saada ei soovi - ma ise küll ei soovitaks müüa. see, et mignid lisaDLC'd tulevad on sama kindel kui surm ja maksud.

_________________
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kiire
HV kasutaja
kiire

liitunud: 05.03.2007




sõnum 26.05.2010 16:12:14 vasta tsitaadiga

kuulge kas kellelegi veel tundub, et need "onscreen" tekstid on raskesti loetavad? igakord kui mingi tekst ilmub sinna, siis see on kuidagi uduselt ja väikselt.
subtiitrid on enam vähem aga see tekst mis aegajalt ülesse vasakusse nurka mustal taustal ilmub on päris väike
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2010 16:13:13 vasta tsitaadiga

väga kergesti loetavad aga ei ole enamasti aega neid lugeda kui keset actionit need tolkamid suvatsevad neid sinna kuvada icon_lol.gif

idiootsed dlc'd vms "maksud" - ärgem minge nendega kaasa ja vsio. Loodetavasti kaks sitaperset firmat kes kahjumit osati kuulutavad tõmbavad endale sellise perversusega vee peale ... ees otsas ubishit.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xxlmaster
HV Guru
xxlmaster

liitunud: 26.08.2008




sõnum 26.05.2010 18:25:47 vasta tsitaadiga

Loogish et DLC tuleb. Kas just see nüüd DLCna saab olema aga karbis oli kaasas sedel "Coop soon available" thumbs_up.gif beer_yum.gif
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2010 17:37:39 vasta tsitaadiga

coop oleks lahe kui õigesti tehakse jms huvitavat ja hääd tuleks beer_yum.gif
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Goon
Kreisi kasutaja
Goon

liitunud: 12.06.2005




sõnum 27.05.2010 22:24:16 vasta tsitaadiga

Sain ka PS3 peal natuke mängitud icon_smile.gif
Linnast läbi sõites olen hobusega juba 2 korda mingi krdi koera alla ajanud ja sellepärast tulnud ka 5$ bounty icon_lol.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Mängukonsoolid ja konsoolimängud »  [X360/PS3] Red Dead Redemption mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.