Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Valvejoodik
HV veteran
liitunud: 27.12.2008
|
06.02.2010 22:03:56
|
|
|
Inglisekeelset peaks saama igast korralikust suuremast poest, nt: Selver, Prisma, Kaubamaja jne...
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
KuriVaiM1
HV veteran
liitunud: 10.12.2006
|
07.02.2010 13:22:31
|
|
|
egipus, vaevalt et COP niipea eestisse jõuab, igal pool mujal on esinenud probleeme mängu turustamisega, legaalsel kujul digitaalset allalaadimise võimalust veel ei pakuta (stream, D2D)
_________________ "Mõtle kriitiliselt" |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
egipus
HV vaatleja
liitunud: 04.02.2010
|
07.02.2010 14:36:42
|
|
|
Millal see eesti poodidesse müüki tuleb?
|
|
tagasi üles |
|
|
KuriVaiM1
HV veteran
liitunud: 10.12.2006
|
07.02.2010 21:13:37
|
|
|
Rahvusvahelise versiooni inglise keelsed NPC vokaalid on küll üks paras käkk isegi CS-is olid paremad, tundub et jälle kiiruga viimasel hetkel kokku klopsitud
Spoiler
_________________ "Mõtle kriitiliselt" |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
07.02.2010 21:17:07
|
|
|
Keskkond on kuidagi tuhm. Eelmine oli nagu nauditavam silmale.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
NeroEST
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.11.2007
|
07.02.2010 21:58:00
|
|
|
Niipalju kui esimest 20 minutit nägin, oli äratundmisrõõm nende betoonmüüriblokkide suhtes, mis tänasenigi tallinnas sõjaväekasarmuid kaunistab.
Tuttav nõukogudeliidulik arhitektuur oli samuti kergelt nostalgiline. Samas mängu enda graafika jättis väga soovida. Rohi oli lihtsalt 2d pildid kõikuma pandud ning sõber teadis rääkida, et wowis on puude graafika ka konkreetselt parem.
Directx11elt omapärast silmailu näha ei olnud kuskil. Graafiliselt poolelt on mäng võrdväärne 2002 aasta reliisidega, sest isegi morrowindis oli vee efekt parem.
Samas ei oska mängu sisu poolest midagi öelda, võibolla selle mängu puhul on rõhutud storyle ja olustikule. Pripyatini minna ka ei osanud, vaataks heameelega selle koha üle muidu. Kaarti ei tundunud olevat, et ei osanud seda otsida.
_________________ Winter is coming... |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
piraat262
HV veteran
liitunud: 11.01.2006
|
07.02.2010 22:09:27
|
|
|
Tuleb tunnistada, et see on viimane mäng, millel graafika üle nuriseda. Selles mängus on olemas selline atmosfäär, mida mujal ei kohta. Story ja gameplay on ka hoopis teist masti. Üldiselt tundub, et kes saab pihta, sellele meeldib ja kes ei saa, ei meeldi üldse. Mingit vahepealset varianti nagu ei tundugi olevat. Mängisin täna hea mõned tunnid seda ja ma arvan, et hea mõned päevad läheb veel, et kõik kohad läbi käia ja kõik näha. Missioonid on igaüks omatmoodi, korduvust ei kohta. Niisama läbi jooksmine on selle mängu puhul kindel no-no, avastusrõõme jätkub.
_________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu! |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
08.02.2010 04:04:36
|
|
|
natuke mängitud , esimesest alast sain minema, kõrvalqueste ei viitsi teha, nii palju ainult et kammin läbi kõik anomaaliad, graafika on ok, loodan et terve mng ei ole kuskil ma peal, igatsen neid soc laboreid ja värki
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Maxxxim
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2003
|
08.02.2010 10:47:01
|
|
|
NeroEST kirjutas: |
Directx11elt omapärast silmailu näha ei olnud kuskil. |
Kui mängid profiilis oleva 4870 kaardiga, siis ega too DirectX 11 ei toetagi.
|
|
Kommentaarid: 93 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
|
asjameez
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.12.2006
|
08.02.2010 12:30:38
|
|
|
KuriVaiM1, arvan, et see on meelega neil nii kirjutatud. Umbes nagu wadewa, dunno jms sõnad.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
NeroEST
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.11.2007
|
08.02.2010 15:15:31
|
|
|
Maxxxim kirjutas: |
NeroEST kirjutas: |
Directx11elt omapärast silmailu näha ei olnud kuskil. |
Kui mängid profiilis oleva 4870 kaardiga, siis ega too DirectX 11 ei toetagi. |
Ise mängin jah profiilis olema asjaga, kuid sõber mängis kõrval ati 5770ga ning graafika oli identne minu arvuti omaga. Nõus, et seintel oli seda "tesselationit" näha isegi, mis tegi asja natukene paremaks.
Kuid puht graafilise nurga pealt on kokkuvõttes mäng pigem eemaletõukav.
Ma ei saa öelda, et mäng halb on, sest et ma ei tea storyst ega eelmistest osadest midagi.
Kui piraat262 jutt on tõsi, annan kindlasti mängule rohkem aega ning proovin teda aja tekkimisel põhjalikumalt.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
egipus
HV vaatleja
liitunud: 04.02.2010
|
08.02.2010 16:22:39
|
|
|
Kas te olete juba selle mängu tõmmanud? Ma proovisin sain vene keelse.Suht bullshit inglisekeelset patchi pole mõtet ka tõmmata kuna seal inglise keel suht jura.Millal see inglise keelne originaal eesti poodidesse tuleb?
|
|
tagasi üles |
|
|
Valvejoodik
HV veteran
liitunud: 27.12.2008
|
08.02.2010 16:43:18
|
|
|
Hoia siit piraatlusega eemale!!!
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
egipus
HV vaatleja
liitunud: 04.02.2010
|
08.02.2010 18:21:00
|
|
|
Ok see selleks ega polegi tahtmist sellega õieti tegeleda aga ei tea kas see funkaks ka minu arvutil.Nagu prose ja rami on küllalt aga videokaart on ati radeon hd 4670
kas see jääb nõrgaks või annab mängida ka normaalselt?
|
|
tagasi üles |
|
|
KuriVaiM1
HV veteran
liitunud: 10.12.2006
|
08.02.2010 18:54:22
|
|
|
egipus, vabalt veab välja sellise raaliga
hea uuendus on et saab otse COP-i seivgeimist käivitades dokumentide alt kohe viimasesse seivi minna, ilma tavapärase protseduurita (mängu käivitamine, main menu, load game ...)
_________________ "Mõtle kriitiliselt" |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
EpicEpic
HV vaatleja
liitunud: 02.02.2010
|
08.02.2010 21:19:54
|
|
|
Muljetaks mängu enda kohapealt..
Olles mänginud Esimest stalkerit pean tõdema, et mitte midagi erilist pole muutunud. Mehhaanika on sama, stoori ülesehitus on nagu liinibuss, endiselt sama raja peal kuid sõidab teises suunas kandes uusi reisijaid ning läbides paar uut peatust mida varem sõiduplaanis polnud.
Spoiler
Silmailu poolest pole asi kuskile suunda liikunud, isegi DX11 ei anna asjale niipalju lihvi juurde, et pilt ennast väärt oleks. Mis kõige rohkem mõrudat maitset suhu tekitab on fakt, et kui esimene Stalker oli puht atmosfääri ja avastusrõõmu ning uudsuse poolest tähelepanuväärne, siis nüüd on ka see võlu kadunud - igalepoole kuhu satud, tekib ringi jõllates tunne; "krt, seda ma olen ka juba näinud". Tõsi, paar detaili siiski väärivad mainimist nagu näiteks relva kirbul hoides on vägagi hästi rõhutatud ja väljatoodud silma fokuseerimist foreground/backround/focused object suhtes.
Tegelaste poolest on seis samuti muutumatu - umbes 5 erinevat välimust ja 5 erinevat häält swappitud ringi mis süvendab vaid paranoiat sattudes uude laagrisse: "hei, kas ma just ei rääkinud sinuga 10 minutit tagasi eelmises laagris??" Voice actingut pole üldse mõtet hinnata, ei subjektiivselt ega objektiivselt, sest hääled on andnud kõikidele npc'dele ilmselt kaks voiceactorit kes pole eriti viitsinud vaeva näha, moondades natuke oma häält ja lugedes teksti sisse täieliku tuimusega.
Tagatipuks kõigele on ääretult tüütu kuskil laagris/kommuunis ringi patseerida, sest pea iga teine npc üritab sinu tähelepanu võita ja tahab sinuga juttu rääkida, nagu sa oleks bikiinides miss maailm kellel rinnal ripub silt "free BJ's, get it here!" ja kui alustadki jutuajamist siis enamikel neist pole sulle suht halligi huvitavat rääkida..
Gameplay on väidetavalt nagu ikka openworld freeroam adventuring kuid reaalsuses on asi jätkuvalt lineaarne: "mine sinna too mulle see, siis ma teen sulle seda ja ütlen mis sa edasi teha saad". Ja kui mingil põhjusel peaksid otsustama, et keri kanni, ma ei viitsi minna kuskile mahajäetud tehasesse, et seal oleva "big bad boss"-i (nagu enamus käsilasi oma kamba juhti kutsuvad) jalast rohelisi sokke varastada ja sulle tuua mingi seletamatu fetishi rahuldamiseks, ning lähed selle asemel suurde tsooni ringi rändama, siis varem või hiljem lööb karm lineaarsus sulle oma inetu nuiaga vastu pead öeldes, mida sa tuiad siin, keri kohe ettenähtud misioone tegema, muidu jääd sa siia piiratud kuid siiski avatud (wink wink) alasse sihitult rändama igaveseks! See tuletab ennast meelde peamiselt sellega, et tsoonis olev variatsioon piirdub vaid tüüpilise postapokalüptilise radiatsiooni all kurnatud maastiku, mahajäetud tehasehoonete ning üksikute bandiidi kampadega, kes sind pooleteise kilomeetri tagant juba näevad ja olenemata relvavalikust snaipri täpsusega maha võtavad.
Muidugi see pole suur mure, sest iga teise mätta taga vedeleb mõni laip või iga esimene mahalöödud bandiit omab backpackis piisavalt medkit'e ja muud nänni, et esimese pooletunnise mängu ajaga võid sa ennast püsti rikkaks teha ja omada rohkem tervendavaid abivahendeid kui kõik eesti haiglad kokku.
Rääkides varustusest, siis ei saa kahjuks ka mööda minna sellest ilm tüütust faktist, et ei inventory ega kaardi vaatamine ei pausi mängu. Ja-jah, mõistetav on, et mäng püüab igahinna eest olla reaalne ja ega ka reaalsuses aeg ei seisku kui vaatad kaardi, loed lehte, sorad kotis või nokid nina.. Kuid samas reaalses maailmas pole ka medkit'e mis raviksid 3 sekundi jooksul ära 15 kuuli haava sinu keres ja 400 rad'i.. Kõlab võibolla naiivne kuid olgem ausad, kui sa oled vahepeal progressinud kõvasti ja unustanud salvestada, ning kaarti vaadates korraga kuskilt mingi jörm välja kargab ja su piinad lõpetab süstides 9 grammi tina otse silmade vahele, siis muutub asi lõpuks päris frustreerivaks..
Viimaseks asjaks mainiks ka ära, et kui keegi loodab hiilida kõrvale lineaarsest misioonide ajamisest ja kohe pripjat'i minna uudistama, siis guess again.. Enne pead üksjagu sokke, peldikuharju ja hambaklambreid varastama ja kohale toimetama kui see võimalus avaneb, et linna oma virtuaalse silmaga näha.
Lõpetuseks siis julgen öelda vaid niipalju, et kui sulle meeldisid eelmised osad, siis meeldib sulle ka 'COP' ning sa ilmselgelt ignoreerid minu ausat arvamust, kui ei meeldinud enne, siis pole mõtet midagi uut ja huvitavat ka nüüd oodata!
Rahu saabugu ning põnevaid mänguelamusi
_________________ Press "any" key! |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
piraat262
HV veteran
liitunud: 11.01.2006
|
09.02.2010 00:02:47
|
|
|
EpicEpic, jutt pärast spoilerit -> õige. Btw, quicksave on by default F5 all. Tuleb kasuks. Võitluse ajal ära passi inventoryt/PDA'd, vaid võitle, kui plats puhas, näpi tehnikat edasi.
_________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu! |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
09.02.2010 03:44:30
|
|
|
isegi lahjemate ati junnidega varustatud läpakatega on asi mängitav. nvidia analoogide kohta vaevalt seda öelda saab.
kahjuks pole neid mänge palju, mis on disainitud ati't silmas pidades... praegu tulebki pmst pähe ainult stalker ja source mootori mängud. keegi veel mingeid oskab nimetada?
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
kurask
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.11.2003
|
09.02.2010 14:55:51
|
|
|
ot: ma arvasin, et ati on pankrotis tänaseks, a võta näpust siis:D
muidu see primary guest on suht nõme jeh st igav jnejne
_________________ IT haldus | IT hooldus | CarrotArrow.com |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
MatchMaker
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.06.2007
|
10.02.2010 02:38:21
|
|
|
Keegi oskab öelda kuidas ati 4850 ära veaks, mäletan et clear sky jooksis sellega üsna vaevaliselt.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
10.02.2010 02:41:19
|
|
|
MatchMaker, prose ja mälu mängivad samapalju rolli kui video.
mul 4850 jooksutas asja ilusti high graafika peal. clear sky samamoodi.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
piraat262
HV veteran
liitunud: 11.01.2006
|
10.02.2010 11:56:26
|
|
|
MatchMaker, pane oma kast profiili, ole hea.
_________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu! |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
vasques
HV kasutaja
liitunud: 14.11.2006
|
10.02.2010 18:25:19
|
|
|
Amd phenom qcp 9650 2.3 GHz, ati hd4850, 4 gb 1066 - clear sky võttis kinni maxi peal, pripyat aga seeest jooksis puhtalt. Jääb mulje, et pripyatis mul mingi bug, sest pilt päris kehv ja settingust juurde ka ei anna keerata. aga kui meelde tuletada siis päiksega seonduv ja varjude upgrade tuli clear sky-l mingi pätsiga, loodame et asi paraneb lähiajal ja midagi head lisandub. hetkel 3 korda läbi teinud, 1 kord tuleb ehk veel ära
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
10.02.2010 19:24:36
|
|
|
vasques, patchitud clear sky peaks ilusti jooksma... samas, hd4850 pole nii võimas et seda täiesti max graafikal jooksutada.
call of pripyatiga on aga selline lugu et ta ei luba tekstuuridetaili põhja keerata kui teatud süsteeminõuded pole täidetud. on kõlakad et tahab 64bit windows ja/või 1gb videomälu.. täpselt ei tea.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
rene p
HV veteran
liitunud: 05.11.2002
|
10.02.2010 21:56:00
|
|
|
No krt ei saa ma edasi mängida, kuna asi paneb totaalselt pange ühe koha peal. Nagu emissioon ära lõppeb, pang. English versioon mängust. Ehk keegi saaks proovida mu savegame ja üle elada see emissioon ja pärast save teha sealt?
http://www.hot.ee/rets13//savedgames.rar
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
|