Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
26.01.2010 15:03:21
|
|
|
Saw Mercid võiks ära aihtuda
Liiga overpowered vennad.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Butcher
HV kasutaja

liitunud: 23.08.2002
|
27.01.2010 12:48:41
|
|
|
See Reginn roomas pidi mõnikord failima ka ju, dg ja nix varustust väga ei julgeks paranda seal. Või on ta ikkagi eksimatu? Mõned freez jubinad olen parandand seal siiamaani on kõik õnnestund.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Delta
HV Guru

liitunud: 31.03.2004
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
prohvus
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2009
|
27.01.2010 18:13:46
|
|
|
-Kaivo- kirjutas: |
Saw Mercid võiks ära aihtuda. |
Mis merci sa nüüd silmas pead? Kui tavamerci (st punisheri), siis see on suht popp merc, aga mingi teab mis lammutaja küll mitte.
Kui aga jutt saw mainidest, siis ühest küljest on need tõesti teine tubakas. Vast kõige tegijam melee main. Samas PVP-s nad mingid valitsejad nüüd ka ei ole. Kui vastas on ikka ehe stun build ja mainiks kas muusik või ka staff, siis need on tõsiselt kibedad kombinatsioonid. Eriti muusik on tõeliselt ebameeldiv vastane tänu oma dot aoe-le (kuna stun pressi pärast HG-d eriti kasutada ei saa, siis selle vastu polegi eriti mingit rohtu). Aga ka staff on võrdlemisi ebamugav nähtus tänu võimalusele täiendavalt healida. St lõppmängus, kui teistel on taimeri tõttu hing paelaga kaelas, saab staff end veel suht muretult tunda. Hiljuti õnnestus mul isiklikult FL-s tappa saada 15 levelit madalamalt staffilt, kellel mighti 1/3 võrra vähem. Melee-keskse kambaga on FL-s võimalik läbi lüüa nähtavasti ainult übergeari kasutades.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Metsjeesus
HV Guru

liitunud: 12.07.2004
|
27.01.2010 19:02:52
|
|
|
FL on üldse faking käkerdis, mulle meeldib CL hulga rohkem. 10 minti mingit pvp'd taguda on ikka perv, lisaks väiksemad damaged. Muidugi vaesematele teeb liiga see, et FL's on varustusel suurem tähtsus, samas on see aus.
Olen 99 ja axemain, kurat ei suuda midagi enam ära otsustada, keda võtta või jätta või muuta maini kellekski teiseks, lisaks on meeste leveldamine üks paras abordi tegemine. (Lisaks merc roomile kuluv raha)
Mõtlesin elementalistile, nii css kui cboh olemas Villast, aga no tollel ei jaksaks ma teist upgradegi ära teha. Mingeid tegelasi ikka ilmselt vaja ükshetk spearide asemele (kuigi CL's on nad väga buenod).
_________________ Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine |
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
27.01.2010 19:08:33
|
|
|
prohvus kirjutas: |
-Kaivo- kirjutas: |
Saw Mercid võiks ära aihtuda. |
Mis merci sa nüüd silmas pead? Kui tavamerci (st punisheri), siis see on suht popp merc, aga mingi teab mis lammutaja küll mitte.
Kui aga jutt saw mainidest, siis ühest küljest on need tõesti teine tubakas. Vast kõige tegijam melee main. Samas PVP-s nad mingid valitsejad nüüd ka ei ole. Kui vastas on ikka ehe stun build ja mainiks kas muusik või ka staff, siis need on tõsiselt kibedad kombinatsioonid. Eriti muusik on tõeliselt ebameeldiv vastane tänu oma dot aoe-le (kuna stun pressi pärast HG-d eriti kasutada ei saa, siis selle vastu polegi eriti mingit rohtu). Aga ka staff on võrdlemisi ebamugav nähtus tänu võimalusele täiendavalt healida. St lõppmängus, kui teistel on taimeri tõttu hing paelaga kaelas, saab staff end veel suht muretult tunda. Hiljuti õnnestus mul isiklikult FL-s tappa saada 15 levelit madalamalt staffilt, kellel mighti 1/3 võrra vähem. Melee-keskse kambaga on FL-s võimalik läbi lüüa nähtavasti ainult übergeari kasutades. |
Main jah.
Ise muusik. Tänud selle nö silma jutule, Nüüd targem. Vaatsin muidu ,et mingi mõttetu värk ja arendasi Raving Meldodyt edasi.
Ise level 65. See EXO mõõga vend on mingi norm tegelane ?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Delta
HV Guru

liitunud: 31.03.2004
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
Butcher
HV kasutaja

liitunud: 23.08.2002
|
28.01.2010 11:54:01
|
|
|
Exot on hea kasutada malee bosside vastu, näiteks see seniilne kirvemees, mul kulus tema killimiseks hunnik scrolle ja u tund aega sellepärast, et boss ravib ennast igakäiguga nii kaua kuniks mana jätkub. Ja ka muud bossid kes igasugu kurja teevad managa, neil tasub mana ära drainida exo või nõia või mõlemaga. Mul on exo asemel võetud puniher kes teeb täiendavalt awaken. Stunn buildid pvp's on lihtsalt liiga haiged. Ja kõik stunn buildid kasutavad exot, kui sul gunnerid ja kahurid sees siis exo on vajalik igaljuhul, et munk kahjutuks teha.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
28.01.2010 20:28:05
|
|
|
Oma 2x speari, Vikingi, BT, Shamani, Mõõga, Vibuga pole enam alla div 10 asja.
Kõik munkade ja nõidade, cannoni ja exodega vastas
Mis tasemest Northen Vikingi questi saab teha. Seal raamatus polnud kirjas :/
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Butcher
HV kasutaja

liitunud: 23.08.2002
|
28.01.2010 22:28:16
|
|
|
Kõik upgrade questid on lvl 100 peal. Ja vibu on väga tüütu igas divis, snaibitakse keskelt keegi maha ja läheb silence tagumisse ritta, kus on munk, oracle ja punisher või exo ... lisaks on vibudel lisa ap rangerite vastu - võtab cannoni või jani suht kiiresti maha.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
cky2k
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.09.2004
|
29.01.2010 11:53:55
|
|
|
Probleem, Mingi naine tahab teada mu käest sellise asja nime: crystals colored in muted gray ( see on mingi asi tänu millele saab upgradeda oma mercenary-i) Ja ma lihtsalt ei suuda välja mõelda mis see õige vastus on:D
|
|
Kommentaarid: 137 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
cky2k
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.09.2004
|
29.01.2010 12:18:05
|
|
|
Sain , aitäh
|
|
Kommentaarid: 137 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
prohvus
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2009
|
29.01.2010 14:39:05
|
|
|
Kuigi FL teemat on siin lahatud küll juba, võtaks siiski veel kokku.
Laias laastus on FL-s kolm edu valemit:
1) Kasuta nii palju range tüüpe kui suudad. Eelistatud on cannoni tüübid (artilleryman ja cannoneer), kuna need suudavad korraga füüsiliselt rünnata kõige enam vastase merce. Vahemärkuseks, et füüsiline on oluline just selle poolest, et ainult selline löök kutsub esile combo, ning 3x combo kutsub esile stunni. Ühe käigu jooksul saab esile kutsuda vaid ühe combo, nii et kui eesmärgiks stunnimine, siis pole mõtet ühte objekti sama käigu ajal korduvalt pommitada. Cannoni tüüpide eeliseks on veel suht korralikud aoe debuffid. Nt artillery deep insight võtab lvl 100 peal kaitset 4k võrra vähemaks, cannoneeri smoke bomb vähendab oluliselt accuracy’t. Teised eelistatumad mercid on veel inventor, kes lisaks iseenda range attackile suudab lisaks manada veel katapuldi, millest vastase meelehärm muidugi ainult kasvab , ja janissary, kellel rangeritest kõige suurem dexterity (kuna attribute’de mõju minu teada kusagil täpsemalt selgitatud ei ole, siis ei oska öelda, kui otsustav see on, aga kõrgem dex peaks, nagu ikka, tähendama paremat täpsust ja suuremat criticali tõenäosust).
2) Veidi spetsiifilisem on snipe formation. Päris puhtalt vibule üles ehitatud seltskonda on siiski üsna harva näha, kuna sellist kampa on raskem leveldada. Seetõttu pigem kombineeritakse a la 2 cannonit ja paar vibu. Siiski olen ka ise korra võidelnud bow mainiga, kellel oli kambas dark archer, prophet, hwarang ja minstrel. Asi oli suht lootusetu just tänu samale efektile mida Butcher kirjeldas – keskmisest reast tõmmati kõige nõrgem kahe käiguga maha, seejärel tagumisele reale silence peale ja oligi korras. Ainuke rohi sellise vastu on võimalikult palju 2. ja 3. rea merce vahetada ja loota, et ise murrad enne vastase esimesest reast kiiremini läbi kui sul endal tagant toetav vägi lagedaks tehakse.
3) DMF e double monk formation. Vast kõige tõhusam vastus stun buildidele. Eelised on sisuliselt piiramatu võimalus kasutada awakeningi ja holy guardi. Rääkimata sellest, et kui ühel mungal on kasutusel protect skill ja teisel shield of protection, siis võib praktiliselt iga maini tankima panna. DMF suurimaks miinuseks on kahtlemata asjaliku mungapaari väljaarendamise vaevalisus. Lisaks käivad jätkuvalt jutud, et seda nerfitakse või et seda on isegi juba tehtud.
Kui spets PVP buildi ei taha teha ja soov ikkagi vana hea PVE-tiimiga läbi ajada, siis tasuks kõrva taha panna, mis on variandid stuni vältimiseks. Esimene on mõistagi munga awakening. Seejuures tuleb tähele panna, et kui vastas on ikka tõsine püsside ja kahuritega varustatud röövlisalk, siis unustage HG parem üldse ära. Tüüpiline viga on näiteks pärast esirea freeze-mist hakata seda HG-ma. Kui järgmise käiguga esimene rida ära sunnitakse, pole sellest käigust muhvigi kasu. Prioriteet peab olema munga selge pea – nii et kui mungal combo counter juba 2 on, tuleb nui neljaks talle endale järgmise ringiga ennetavalt awakeningi castida. Teine tõhus stuni vastane meede on hiljuti lisatud punisheri vastav skill. See toimub küll tema enda hp arvelt, aga see kahju ei ole nii suur. Järgmiseks on awakening scrollid. Need eemaldavad combo counteri küll kogu sinu meeskonnalt, kuid neid on võimalik suht kerge vaevaga nullida (paar-kolm lasku ja on see scroll lännu). Viimases hädas on võimalik kasutada veel stimulanti. See on potion, mida saab kasutada ainult main ja sellega saab combo counteri nullida ainult ühel mercil, kelle saad ise määrata. Pluss on see, et toimib kohe, miinuseks asjaolu, et sellega raisatakse maini käik ära (teinekord siiski paraku muud varianti pole, hullem oleks istuda kogu kambaga stunnis ja vaadata, kuidas sind notitakse). Ning kõige viimaseks on guardian stone of awakening, mis ausalt öeldes on üks kõige mõttetumaid asju AO-s. Esiteks on selle kasutamise eelduseks suhteliselt kõrge level (vist 115), teiseks castib see awakeningi haruharva ning kolmandaks on seda mõtet kasutada vaid mainidel, kellel üks käsi vaba (s.o nt axe, saw v spear).
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
03.02.2010 17:18:48
|
|
|
Kas Princess healib kõiki või vaid vibukaid jne ?
Valida oleks kas oraakel või printsess.
Oraakli quest on paras keberniit hetkel
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
RTMS
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2004
|
03.02.2010 18:48:47
|
|
|
Printsess ravib vaid "ranged" tüüpi tegelasi ning see on passivne oskus. Seega ravitsejaks sobib siiski oraakel.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Delta
HV Guru

liitunud: 31.03.2004
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
03.02.2010 19:17:54
|
|
|
Selge. Printsessi mant läheb siis müügiks. Mõned vajalikud millid ikka abiks.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Delta
HV Guru

liitunud: 31.03.2004
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
04.02.2010 23:47:09
|
|
|
35 milli
-
Omandasin Prhopeti ära. Mida tasuks rohkem arendada, kas: Rusty axe, Saw värk, Broken Spears või mõõga teema.
Arvestades tulevaseid kolle. PvP ei viitsi taguda eriti.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
prohvus
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2009
|
05.02.2010 13:17:33
|
|
|
-Kaivo- kirjutas: |
Omandasin Prhopeti ära. Mida tasuks rohkem arendada, kas: Rusty axe, Saw värk, Broken Spears või mõõga teema.
Arvestades tulevaseid kolle. PvP ei viitsi taguda eriti. |
Concentrate kõrval vast kõige olulisem mõõga debuff. Eks vastu tuleb muidugi ka hulgaliselt oda ja kirvega mobe, aga üldiselt lihtsalt metselajad loetakse millegipärast vaikimisi mõõga kasutajateks (paralleel hammastega? ) Saega vastaseid minu arust tavamobide hulgas peaaegu polegi.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
10.02.2010 21:17:39
|
|
|
Neid neljanda astme raamatuid kuskil odavalt ka saab või tasuta.
Mul oleks vaja Raving Melodyt vaja aga kuramus tahab turul 8 milli raamatult.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Butcher
HV kasutaja

liitunud: 23.08.2002
|
10.02.2010 22:57:29
|
|
|
4. astme raamatuid saad kasutada siis, kui on lvl 120 upgrade tehtud ja kui selle tehtud saad, siis vaevalt see 8milli raamatu eest mingi probleem on. Üle 10 raamatu niikuinii osta pole vaja. Lvl70 on max skill. Ravaging IV maksab thebes serveris natuke üle 200k.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Delta
HV Guru

liitunud: 31.03.2004
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
|