Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Borderlands märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
kurask
Kreisi kasutaja


liitunud: 07.11.2003




sõnum 02.11.2009 15:39:02 vasta tsitaadiga

a londu sa uut stalkerit ka oled proovinud? toiz olen võid mulle msni ka kirjutada^^
_________________
IT haldus | IT hooldus | CarrotArrow.com
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 02.11.2009 16:07:53 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
üleüldiselt ei ole võimalik aru saada, milline relv on parem. kogu stats ei ole konkreetne. elemental chance, elemental damage numbritest ei tea me midagi, paistis et sellest hetkest kui elemental dam relvad näppu tulid, ei tasunud ilma selleta enam tarbida.

Sellest milline relv on parem on väga lihtne aru saada. Kui statsidest välja ei loe, siis mine proovi erinevate vastaste peal.

Minu meelest on statsid piisavalt konkreetsed.

Elemental chance - relva kirjelduses on kas "high elemental effect chance" või "very high elemental effect chance", kui tekst puudub, siis on "normal elemental effect chance"
Elemental damage - relva kirjelduses number 1-4, kus üks on nõrgim ja 4 tugevaim.

Ja ilma element effect'ita relvade kasutamine on mõttekas vaid siis, kui su relva muud omadused kaaluvad elementide poolt pakutavad boonused üle. Kusjuures seda juhtub mul üsna tihti, et leian mõne non elemental relva, mida tasub kasutada. Siis teen tavaliselt nii, et panen näiteks oma Fire relvaga vastase põlema, siis vahetan selle tugeva non-elemental relva peale ja teen talle otsa peale.
londiste kirjutas:

hitboxide osas ei ole mingit liialdamist. pea lihtsalt ei ole seal, kus peaks. enamasti oli vaja kaela-rindu lasta. üle poole mapi kõva zoomi ja dämmiga snaipritega mitte niivõrd testitud kui mängitud. submachinegunniga lähedalt näkku lasta oli ka pisut keerulisem kui peaks. korraliku fps tasemel? borderlands peakski nagu korralik fps olema ju. liikuvaid objekte ma silmas ei pea, prediction pole mingi probleem. mulle see isegi meeldib.

Nagu ma ütlesin, asi pole täiuslik, kuid minu silmis piisavalt ok, et mitte mängimist häirida. Sellised hitboxid oleks alla igasugust arvestust korralikus FPS mängus, kuid Borderlandsi laadsete jaoks käivad küll. Ja ei, Borderlands ei ole korralik FPS, tegemist on FPV (First Person View) Co-op RPG'ga. "Korralikud" FPS'id on mängud nagu CS, CoD seeria, Unreal seeria, Quake seeria, jne.

Jah, muidugi oleks tore, kui hitboxid oleks tipp tasemel, kuid minu meelest sellise mängu jaoks, mille näol ei ole tegemist n.ö competitive FPS mänguga, on nad piisavalt head.
londiste kirjutas:

võitle ennast mäest üles, soovitavalt lumisest, kakle tulnukate või muidu tavalisest väga erinevate vastastega, tapa immobile ja kahtlane special hit areatega boss... kus ma küll seda enne näinud olen.

Kui sa nüüd asja nii sõnastad, siis pean sinuga nõustuma. Kuid mind see eriti ei seganud, kuna ma ei otsinud sellest mängust sügavamõttelist story't ega üllatusi, vaid pigem sellist "võta paar õlle ja naera" elamust.
londiste kirjutas:

uue varustuse leidmise mõttega on keeruline. lihtsalt asjana iseeneses ei hoia see mängu püsti. proovinud ei ole, aga 2 playthrough piirang per char on ka huvitav.

Nõus, ainuüksi selle peale mängu ei ehita ja kui midagi muud positiivset enda jaoks selles mängus ei leia, siis tuleb lihtsalt jääda midagi uut ja paremat ootama. :p


viimati muutis LightsabeR 02.11.2009 16:09:26, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.05.2008




sõnum 02.11.2009 16:07:56 vasta tsitaadiga

sai lausa kaks korda läbi mängitud, kuini lvl50-ni, ja natuke co-opi ka, ei olnud see mida ootasin ,aaga ei pidanud ka pettuma, visuaalne lahendus ei meeldinud üldse mitte kohe, sellega küll harjub kiiresti aga siiski hakkab kõvasti silmadele, piisavalt hea mäng aga rohkem ilmselt käsile ei võta 8,3/10
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kurask
Kreisi kasutaja


liitunud: 07.11.2003




sõnum 02.11.2009 16:23:24 vasta tsitaadiga

LightsabeR kirjutas:
"Korralikud" FPS'id on mängud nagu CS, CoD seeria, Unreal seeria, Quake seeria, jne.


ma nägin märga und sellest kuidas tehakse nii stalker kui arma2/combat-arms quake3 mootori peale (nii nagu RTCW omal ajal(y))

_________________
IT haldus | IT hooldus | CarrotArrow.com
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tomm2n
Kreisi kasutaja
tomm2n

liitunud: 08.11.2005




sõnum 02.11.2009 17:04:52 vasta tsitaadiga

http://www.guru3d.com/news/enable-directx-10-for-borderlands-in-windows-7/
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 148
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
K3ndu
HV Guru
K3ndu

liitunud: 25.10.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2009 17:21:16 vasta tsitaadiga

nii paljud asjad on mängus suletud ja tuleb avada täitsa imelik lausa. mis juthub kui Xp all dx 10 sisse panna?
Kommentaarid: 126 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 116
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
biomehanik
HV Guru
biomehanik

liitunud: 03.11.2004




sõnum 02.11.2009 23:25:24 vasta tsitaadiga

keegi servut ei taha teha ja inviteda? .. siinpool sood on pordid kinni ja tahaks eesti meestega private servus pelada.
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 227
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toataim
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2008




sõnum 03.11.2009 12:36:22 vasta tsitaadiga

said hakkama icon_smile.gif . Eile sai pelada jälle Eestlastega muhe on .
_________________
...midagi võiks siin olla....
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Metsjeesus
HV Guru
Metsjeesus

liitunud: 12.07.2004




sõnum 03.11.2009 14:07:59 vasta tsitaadiga

Minu arvates on loll vabandada sita laskmismehanismusega mänge välja "ei peagi olema korralik fps" viisil. Ühesõnaga kui mängu süsteem on kehvapoolne selle koha pealt, siis kohe surutakse fun aspektile ja et-ei-peagi-olema-reaalne, samas, kui õnnestuks korralikult, siis oleks kõik rahul piuksuta.

Ilmselt ka enam eriti ei togi seda, tore ta on, sisu pole suurt olla, graafika on enam-vähem ja mingi fun aspekt on ka nii solo kui multyga. Üle nädala seda ennast mängimas ette ei kujutaks siiski, ilmselt ammendaks selle ajaga.

_________________
Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 03.11.2009 14:18:11 vasta tsitaadiga

Metsjeesus kirjutas:
Minu arvates on loll vabandada sita laskmismehanismusega mänge välja "ei peagi olema korralik fps" viisil. Ühesõnaga kui mängu süsteem on kehvapoolne selle koha pealt, siis kohe surutakse fun aspektile ja et-ei-peagi-olema-reaalne, samas, kui õnnestuks korralikult, siis oleks kõik rahul piuksuta.

Mis selles lolli on? Ma ju ütlesin, et ideaalses maailmas oleks Borderlandsi hit detection samal tasemel, nagu tipp FPS mängudel. Tuleb lihtsalt aru saada, et sellise mängu jaoks pole ideaalne hit detection lihtsalt elutähtis.

Pealegi, sai eile natuke mängitud jälle, seekord siis Sireni ja SMG'ga. Ma küll ei saa aru, kus otsast see hit detection nii halb on. No offense, aga mul on tunne, et mõned mehed lihsalt ei oska sihtida.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 03.11.2009 14:37:38 vasta tsitaadiga

LightsabeR, on. miks kurat hunter ja snaiprid muidu mängus on?
smg kollile vastu nina pannes laseb tihtipeale ka mööda, kuigi puhta kuulihulga tõttu pole smg juures see nii kriitiline.

see mäng ON shooter. it better act like one.

õhtul koju jõudes võin sulle puust ette ja punaseks teha, kuidas laskmine toimub.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
biomehanik
HV Guru
biomehanik

liitunud: 03.11.2004




sõnum 03.11.2009 14:48:45 vasta tsitaadiga

toataim kirjutas:
said hakkama icon_smile.gif . Eile sai pelada jälle Eestlastega muhe on .

kõigest kella poole 5ni öösel... icon_smile.gif Proovime täna päris kella 7ni hommikul. icon_lol.gif
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 227
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 03.11.2009 14:53:32 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
LightsabeR, on. miks kurat hunter ja snaiprid muidu mängus on?
smg kollile vastu nina pannes laseb tihtipeale ka mööda, kuigi puhta kuulihulga tõttu pole smg juures see nii kriitiline.

see mäng ON shooter. it better act like one.

õhtul koju jõudes võin sulle puust ette ja punaseks teha, kuidas laskmine toimub.


Borderlands ei ole shooter, vaid RPG-FPS hübriid. Selline stat nagu Accuracy loeb ikka märkimisväärselt palju. Minu lemmik on Elephant Gun, millega ma suudan üle poole mäpi headshotte lasta ja seda tänu sellele, et accu on 98%. Samas on enamike shotgunide sama väärtus mingi 20 ja edu sellega millegi laskmisel, mis on kaugemal kui su relva ots.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 03.11.2009 15:15:44 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
LightsabeR, on. miks kurat hunter ja snaiprid muidu mängus on?
smg kollile vastu nina pannes laseb tihtipeale ka mööda, kuigi puhta kuulihulga tõttu pole smg juures see nii kriitiline.

Mis mõtteks miks hunter ja snaiperid mängus on? Selle jaoks, et vastaseid kaugelt maha võtta, mis on ka täiesti võimalik. Tegemist pole CS'iga, kus paned snaiperi sihiku vastase pea kohale ning kuul läheb täpselt sinna.

Mul pole absoluutselt mingeid probleeme SMG'ga vastastele pihta saada. Võibolla sa teed midagi valesti? Võibolla on kehv relv? Tõesti ei oska öelda. Ise saan SMG'ga nii lähedalt kui ka kaugelt vastased maha võetud.

Pealegi, ka päris elus ei taba kuulid alati sinna, kuhu sa sihid, vaid sõltuvalt relva omadustest ja sihtmärgi distantsist liiguvad suuremal või vähemal määral kõrvale.
londiste kirjutas:

see mäng ON shooter. it better act like one.

Jah, Borderlands on shooter, kuid ta pole FPS. Shooter on väga laia žanri nimetus, mille alla kuuluvad ka näiteks Shoot 'em up mängud. Sama hea oleks öelda kõigi strateegia mängude kohta, et nad on strateegia mängud, mis on muidugi õige, kuid ei erista näiteks RTS'i TBS'ist.

Nagu Scart ütles, Borderlands on FPS RPG hübriid. Ta hõlmab elemente mõlemast žanrist. FPS'i laadset tegelase kontrollimis süsteemi ja RPG laadset tegelase arendamist ning erinevaid stats'e.
londiste kirjutas:

õhtul koju jõudes võin sulle puust ette ja punaseks teha, kuidas laskmine toimub.

Tahaks näha, kuidas sa sellega hakkama saad. Mul on mäng olemas, mida saan vastastele nii snaiperi kui ka SMG'ga kenasti pihta. Kas sa hakkad mulle demonstreerima, kui halvasti sa sihtida oskad ja mängu mehaanikat mõistad? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 03.11.2009 15:28:15 vasta tsitaadiga

just. hakkan demonstreerima kuidas snaipriga pähe sihtides kuulid läbi pea lendavad. accuracyst saan aru küll, aga kui 98%+ accuracyga snaipriga küllalt lähedalt näkku sihtides tüübi pea taga plahvatus käib, siis ei jää muud üle kui nentida, et mängumehaanikasse võivad ka auklikud pead kuuluda, aga seda võiks siis visuaalselt ka kajastada.

edit:
no läheks siis vahel mööda. ei lähe vahel. pigem vastupidi, et vahel harva läheb pihta ka jah.
eks ma ka kohanen, et õppisin headshottide jaoks rindu laskma... või kaela. või mõne üksiku vastase puhul ka pähe.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!


viimati muutis londiste 03.11.2009 16:54:11, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 03.11.2009 15:47:16 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
just. hakkan demonstreerima kuidas snaipriga pähe sihtides kuulid läbi pea lendavad. accuracyst saan aru küll, aga kui 98%+ accuracyga snaipriga küllalt lähedalt näkku sihtides tüübi pea taga plahvatus käib, siis ei jää muud üle kui nentida, et mängumehaanikasse võivad ka auklikud pead kuuluda, aga seda võiks siis visuaalselt ka kajastada.

Ka minul on selliseid asju juhtunud, kuid siis lasen teise kuuli järgi ja kõik läheb nii nagu peab. Sa räägid nagu hit detection oleks koguaeg halb, kuid tegelikult kohtab sellised glitch'e võrdlemisi harva.

Nagu ma korduvalt olen öelnud, hit detection pole täiuslik, kuid sinu jutu põhjal jääb mulje, nagu kuulid läheksid koguaeg mööda, mis paratamatult tekitab minus kahtluse, et viga on osaliselt ka sinus, mitte ainult mängus. :p
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 03.11.2009 17:45:13 vasta tsitaadiga

Headshottide puhul sihin mina alati vastaste lõugu. Kui endal käsi ei värise, siis mööda pole lasknud.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UB
HV Guru
UB

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.11.2009 14:33:15 vasta tsitaadiga

See ei ole lihtsalt füüsiliselt võimalik, et mäng tehakse ca ööpäevaga läbi. Siis peab ikka päris palju kõrvalqueste vahele jätma. Selle aja jooksul ei suuda isegi kõike kaarte läbi kammida, et erinevaid tegelasi üles leida. Ise olen juba nädala seda mängu mänginud ning LV30 saavutanud ning lõpp veel ei paista. Graafika on minu arvates just üks asjadest mis mängu heaks teeb thumbs_up.gif Minu arvates on tegemist raudselt selle aasta parima mänguga. Isegi kui lõpp peaks minema lineaarseks, siis enamus mängu seda kindlasti ei ole!
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 04.11.2009 14:49:55 vasta tsitaadiga

UB kirjutas:
See ei ole lihtsalt füüsiliselt võimalik, et mäng tehakse ca ööpäevaga läbi. Siis peab ikka päris palju kõrvalqueste vahele jätma. Selle aja jooksul ei suuda isegi kõike kaarte läbi kammida, et erinevaid tegelasi üles leida.

Mul kulus ~20 tundi, et esimene playthrough läbi teha Hunteriga. Character saavutas leveli 36. Tegin absoluutselt kõik questid ära, avasin kõik kastid ja kapid, mida nägin, müüsin pea kogu varustuse, mida leidsin poodi maha. Ja ma ei kiirustanud, võtsin asja suht rahulikult. Olen kindel, et kui rushida ja hea varustus oleks, siis teeb ~15 tunniga esimese playthrough läbi.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 04.11.2009 15:19:35 vasta tsitaadiga

Ma pole täheldanud, et hitboxid eriliselt katki oleks. Relvad on pealegi niikuinii mitte ideaalselt täpsed, sh snaiprid. Kui sõdimise juures midagi närvi ajab, siis see et vaenlased reageerivad nende pihta tulistades *momentaanselt*, samas kui ka iseenesest OK-lt ülehelikiirusega lendavatel kuulidel võtab teatud momendi aega, enne kui kohale jõuavad. Sihid kellelegi rahulikult olesklevale tüübile snaipriga kaugelt täpselt pähe, siis päästikule vajutades jõuab too tulejoonelt kõrvale karata, enne kui kuul kohale jõuab. See on ebaõiglasevõitu.
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
biomehanik
HV Guru
biomehanik

liitunud: 03.11.2004




sõnum 04.11.2009 18:07:43 vasta tsitaadiga

Mulle meeldib igatahes see mäng, pole ammu nii toredalt aega veetnud onlines sõpradega beer_yum.gif Täna jälle peaks aega surnuks lööma icon_cool.gif
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 227
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toataim
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2008




sõnum 04.11.2009 18:37:32 vasta tsitaadiga

ma joiniks kah kui läheb mängimiseks icon_biggrin.gif
_________________
...midagi võiks siin olla....
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andrikas
HV vaatleja

liitunud: 30.10.2006




sõnum 04.11.2009 18:42:28 vasta tsitaadiga

Magic Jar sai hakkama uue purgiga, 'Borderlands - PC/XBOX360/PS3'







Mässamine žanritega ja nende kokku segamine võib lõppeda kahte moodi -
hästi või halvasti. Borderlands suudab õnneks hea poole peal püsida,
pakkudes hiilgavat FPS märulit koos RPG sugemetega.

Mäng on üles ehitatud röövsaagile, mida leiad vaenlaste surnukehadelt,
kirstudest ja ka loomade sõnnikuhunnikutes. Borderlandsi mängides võib sul
tekkida kerge MMO tunne, sest mäng on just nii disainitud. [...]

Vaata siia!
http://magicjar.armastan.org/?p=689
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasvane
Kreisi kasutaja
Rasvane

liitunud: 11.04.2006




sõnum 05.11.2009 01:39:39 vasta tsitaadiga

Tegime ka Soome sõbraga läbi vendi väikse mängu. Lvl 10 saime mõlemad. Praegu mingi lvl 12 mobe tappes tundub juba suht nõrk.. Relvi kah suht palju, et ei oska kohe validagi. Osad on ikka meganõrgad..

Muidu päris fun oli kui see lvl 10 suur scank vms ta nimi ei ole näkku kargab icon_biggrin.gif
Mingi hotkey healingu jaoks on olemas?
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
biomehanik
HV Guru
biomehanik

liitunud: 03.11.2004




sõnum 05.11.2009 04:45:19 vasta tsitaadiga

Kah mäng onlines 2-3 tüübiga läbi tehtud. Ise olin lõpus lvl 35.

Vahva oli nolifeda icon_cool.gif
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 227
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Borderlands mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.