Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
matzz007
HV veteran
liitunud: 12.06.2006
|
02.10.2009 00:01:11
|
|
|
Ma olen ka seda kopika teemat siit-sealt jälginud ikka. Plaanid on head, loodame et teostate need samavägevalt nagu eelmised.
_________________ Project Wooden Case |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
|
haldz
HV veteran
liitunud: 29.12.2003
|
02.10.2009 00:04:05
|
|
|
sama siin
|
|
Kommentaarid: 153 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
138 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
02.10.2009 17:46:44
|
|
|
Mis aega plaanis järgmine hooaeg sõitma minna on ?
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
04.10.2009 21:30:59
|
|
|
Proovime teha niihästi kui oskame ja nii et ise rahul oleme
Olen kindel et selle masinaga saab sõita madalat 11 sekundit, selle tahaks välja sõita ja kui hästi läheb siis ka üle lüüa.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
05.10.2009 12:07:42
|
|
|
valdz kirjutas: |
Proovime teha niihästi kui oskame ja nii et ise rahul oleme
Olen kindel et selle masinaga saab sõita madalat 11 sekundit, selle tahaks välja sõita ja kui hästi läheb siis ka üle lüüa. |
Praguse 400-450hp-ga kaugele ei jõua, teoreetiliselt kui saad üle 600hp on võimalik ka sõita 10 sekundi aegu. Ise asi on, kuidas nii pisikesest mootorist sellist võimsust kätte saada.
Samas kui veidi upgraded seda, siis pole ka vist 800-1000hp probleemiks.
Palju auto kaal on muide?
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
05.10.2009 14:00:39
|
|
|
2l (vist oli 2l ju) 1000hp kätte saada on ikka kuradima keruline. Peaks mingi 3+l olema selle jaoks vast. A 1000hp auto mis sõidab 9sek aega on juba ikka väga kallis lõbu. Kuigi kunagi Pärnus Rock Race ajal oli miski väike putukas Fiat 127, millel ka korralikud 16" rehvid all ning jõudu oli ka looma moodi. Mis aegu sõitis, ei mäleta.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
05.10.2009 15:09:23
|
|
|
taikonaut kirjutas: |
2l (vist oli 2l ju) 1000hp kätte saada on ikka kuradima keruline. Peaks mingi 3+l olema selle jaoks vast. A 1000hp auto mis sõidab 9sek aega on juba ikka väga kallis lõbu. Kuigi kunagi Pärnus Rock Race ajal oli miski väike putukas Fiat 127, millel ka korralikud 16" rehvid all ning jõudu oli ka looma moodi. Mis aegu sõitis, ei mäleta. |
Tollel Fiat 127 oli 2.1L cosworth turbo, 600hp ja sõitis 9s aegasid Soomes (Eestis sõitis 10s), kaalus teine sinna 600-700kg vahele, kui mälu ei peta. Samas Soomes nähtud 2.2L mootorit, 1300hp, metanooliga ja 6.3s oli vist parim aeg Soomes ja Eestis on täitsa ehitatud 2L turbo mootor, 800hp. Igal juhul arenguruumi on, küsimus, kas teadmised ja rahakott võimadlavad ja kas on mõtet. Ma arvan, et mõistlikuse piir 2L kohta onig kuskil 600hp ringis, peale seda on vaja tõenäoliselt teha peale igat sõitu suurem hooldus mootori poolel.
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
05.10.2009 22:20:06
|
|
|
See Fiat oli ikka hull loom. Vingerdas nii mis jube . Ma arvan, et 2l mootorit pole mõtet vägistama hakata ning meeletuid hp otsima. Nagunii on Nm vähe . 600hp on paras sellise mootori jaoks. Siksi pehme kere ei peaks ka vb vastu sellisele valule. Ning 1000+hp mootorid võetakse nagunii boksis laiali, et võimalikke vigu otsida. Nõuab palju pappi, mida ilmselt masu tingimustes raske otsida.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
06.10.2009 16:23:12
|
|
|
Hetkel võistluskaal 1240kg. Aga jah 600 mootori jõuga sõidaks juba kõrgesse 10nesse ära. Arvan et sellest Fiati konest rohkem välja pigistada on juba väga keeruline. Praegu ju 8 klapi kaan mille võiks liigitada astmaatikute hulka, võrreldes pea ükskõik mis 16 klapi kaaslasega. Selle 600 jõu kättesaamiseks tuleb kindlasti vahetada nukad ja tõsta pöördeid sinna 8500nde kanti.
Aga praegu tuleb oodata reegleid, enne ei hakka masinat lahtigi võtma. Sinu Ema kuna sa seal asja sees ja midagi kõrvu jääb uutest reeglitest siis anna kindlasti teada
Eestis ei ole ühtegi sellist masinat mida boksides ja ka võistluste vahel igaksjuhuks pulkadeks võetakse. N: Markel on 2 aastat sõitnud nii et on põhimõtselt ainult õli vahetanud.
Siin video kiirest 4 silindrilisest autost, originaalis vähemalt oli see mootor 2 liitrine.
http://www.youtube.com/watch?v=oHv_jKJVQ-Q
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
06.10.2009 16:29:38
|
|
|
Assa krt - 86psi + 11000rpm
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
matzz007
HV veteran
liitunud: 12.06.2006
|
25.10.2009 13:15:19
|
|
|
kaalu ei ole plaanis alandada ? 2l mootoris annab päris palju pigistada, iseasi, kas mõtet on, kui sealt 1000hp välja pigistada siis ma arvan, et saaks aint paar kiirendust teha.
_________________ Project Wooden Case |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
26.10.2009 11:10:53
|
|
|
Hetkel masin suht miinimumkaalus +20kg on üle ja sedagi täis bensupaagi, nitropudeli ja cooleripaagiga. Ehk kui bensu paagis 5l ja pudel pooltühi siis peaaegu õiges kaalus. Aga muidugi kui nitrosüsteemi saaks maha võtta siis saaks veel kaalu vähendada.
2l mootorist saab pigistada üpris palju, aga seda enam mitte bensiiniga. 2l alkoholi mootorist saab 1000hp kätte, ning ka hoopis parema töökindlusega kui 700hp bensukast. Selleks muidugi peavad olema väga head teadmised alkoholi seadistamisega, see hoopis teine maailm. Alkoholimootoril detonatsioonist väga keeruline aru saada, samuti raske leida õigeid süütenurgakasid.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
matzz007
HV veteran
liitunud: 12.06.2006
|
26.10.2009 11:15:33
|
|
|
Ma pidasingi silma bens @ 1000hp on suht mõttetu imo, aga on teil plaanis methanooli peale üle minna ?
_________________ Project Wooden Case |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
26.10.2009 11:57:54
|
|
|
Jah sellest mootorist 1000hp bensuga kätte saada tõesti mõttetu. Aga ei plaani ka metanooli peale minna, street klassis kuhu sõitma plaanin jääda on kütusepiirang ees.
Eelmine nädal tuli välja järgmise aasta reeglite mustand, seal tuli uus punkt et streetklassil peab olema "margipõhine käigukast". Juba rääkisin võistlejate esindajaga BHRA alamkomitees (Vitsutiga) ja nad arutavad veel asja. Aga kui siiski see reegel sisse tuleb, siis pole selle autoga enam midagi teha.
600+hp lada kasti ei võlu kuskilt välja.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
02.11.2009 14:12:48
|
|
|
Niih, eelmine nädal saigi asi kinnituse, et tuleb street klassi reeglitesse sisse "margipõhine käigukast".
Ehk siis praegu tundub et selle projekti võib korstnasse kirjutada. Pro Street / Outlaw klassis (kuhu kvalifitseeruksin) siis ~9 sekundi autod, kõrge 9 sekundini jõudmiseks oleks vaja investeerida väga palju. Kuigi teadsin et seda reeglit mõeldi, tuli selle kinnitus tehnilise peakohtuniku suust paraja löögina. Kindlasti ei taha et arvataks et näed see valdz ka paras tüüp, et kui ei võida siis ei võistle. Asi pole üldse selles, võit ei olegi minu jaoks tähtis olnud, aga investeerida veel 10neid tuhandeid selleks et sõita võistlustel 2 ajasõitu ja kui läheb hästi siis saab ka ühe eliminaatori sõidu teha... Ma ei näe selles mõtet.
402m läbimine vs EEK suhe tuleb lihtsalt metsik.
Kindlasti ei süüdista ka BHRA-d selles, alakomitee teeb oma tööd ja see reegel ei ole kindlasti selleks et kopikas kellelegi ette oleks jäänud. Põhjused on kuskil mujal, lihtsalt ma jäin hammasrataste vahele.
Mis täpselt edasi saab veel ei tea, peab seedima vähe.
Indrek
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
02.11.2009 20:39:24
|
|
|
Vähemalt nüüd kogemuste võrra rikkam
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
02.11.2009 21:53:41
|
|
|
Kogemused küll, kuid kui praegu pead projekti prügikasti saatma, siis ikka suht raha tuulde loopimine. A kas see käimakast peab olema sama, mis kerel kunagi oli, või mootorijärgi? Kui juttu oli lada käimarist, siis ilmselt asi ikka kere järgi. A miks selline reegel üldse sisse viidi? Paljud stock käimarid ei kannata valu välja ju.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
02.11.2009 23:43:47
|
|
|
Praegu lõplikke reegleid veel väljas ei ole, tean et peab olema margipõhine käigukast. Oleks ka variant saada tehnilisse passi et 1.6 Fiati mootor, aga see Fiati kast palju ei päästaks. Eelmine aasta oli u. 1 võistlus 1 kast, siis sai otsustatud et aitab sellest käigukasti jamast, paneb korraliku alla et tükiks ajaks rahu, aga näed võta näpust
Miks see reegel sisse viidi, ei teagi... Kui oleks chevy siis võiksin selle kastiga sõita, samas ka eelmise aasta Markeli autol oli originaalkast all, 1000+ hp ja 9.5sekundit sõitis sellega, kas see on siis street klassi masin. See reegel soodustab suht väheste markide ehitamist, samas saavutab reeglitega seda mis BHRA üritas eelmine aasta teha ja hästi ei õnnestunud e. kiired autod puksida Pro Streeti. Kuigi viimase saavutamiseks oleks ju aidanud ainult 10 sekundi indeksist...
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
02.11.2009 23:54:43
|
|
|
valdz kirjutas: |
Praegu lõplikke reegleid veel väljas ei ole, tean et peab olema margipõhine käigukast. Oleks ka variant saada tehnilisse passi et 1.6 Fiati mootor, aga see Fiati kast palju ei päästaks. Eelmine aasta oli u. 1 võistlus 1 kast, siis sai otsustatud et aitab sellest käigukasti jamast, paneb korraliku alla et tükiks ajaks rahu, aga näed võta näpust
Miks see reegel sisse viidi, ei teagi... Kui oleks chevy siis võiksin selle kastiga sõita, samas ka eelmise aasta Markeli autol oli originaalkast all, 1000+ hp ja 9.5sekundit sõitis sellega, kas see on siis street klassi masin. See reegel soodustab suht väheste markide ehitamist, samas saavutab reeglitega seda mis BHRA üritas eelmine aasta teha ja hästi ei õnnestunud e. kiired autod puksida Pro Streeti. Kuigi viimase saavutamiseks oleks ju aidanud ainult 10 sekundi indeksist... |
10 sekundi indeks tuleb ka...
Street klassis alla 10 seki sõita ei tohi enam
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
water
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.05.2003
|
03.11.2009 13:04:34
|
|
|
Miks nads seda teevad, mis nende peas toimub aru ma ei saa ?? Olen aastaid neid võistlusi vaatamas käinud, kuid olgem ausad, see üritus hakkab välja surema ja nad lükkavad veel takka sellele ??
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
03.11.2009 15:10:16
|
|
|
Sinu Ema, tegelt seda mõtlesingi et ju niikuinii on 10 sekundi indeks ees, kas siis üldse see käigukasti reegel vajalik? Ma ei usu et Markel, Viljar, Sausajevs hakkaksid 10sse pidurdama.
Ma täitsa kindel et tänu sellele indeksile järgmine aasta hoopis huvitavam. Ei ole enam nii et 3tk sõidavad 9kat ja järgmine on 11sekundit. Ma eeldan et tuleb juurde mitu autot mis suudavad 10 sekundi sisse sõita ja see kes sõidab 11 sekundi ringi ka temal on võimalus võita. 0.4 sekundit kaotada stardis ja korra käik valesti lüüa/sidur libisema lasta ja ongi sekund ja võit kadunud.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
ihvike
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
03.11.2009 17:45:30
|
|
|
Ma arvan, et siin inimesed oleks nõus oma nime all selle reeglisätte vastasele netipetitsioonile allkirja andma küll. Kui mõeldakse välja loll reegel, siis ei pea see ju ilmtingimata kohustuslikuks muutuma. Tanel teeb lehekülje "Päästa Kopikas" ja minu poolest kasvõi ID kaardiga autentimine.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
03.11.2009 22:57:51
|
|
|
Väga huvitav mõte
Me istume lähiajal Taneliga maha ja mõtleme kas ja mida edasi teha, arutame läbi kõik variandid.
Igatahes kõigile suured tänud kes kaasa sellele projektile elavad.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
03.11.2009 23:47:08
|
|
|
Valmis ka omaltpoolt toetama, tegu liiga omapärase masinaga, et niisama nurka visata.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
|