Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
25.07.2009 01:44:04
|
|
|
tean... hakkasin vaikselt otsast peale ja ikka parem kui mingi oblivion vms "random map generator game" mäng mis oli suht koht igav ja üksluine.
Pätsiga mängides on igatahes sea kalasnikovid eemaldatud jms jura tundub vähem olevat. See aegajal "jõnks" on ikka sees (mootori viga vist vms) kui fps on seni korralik olnud. Mingid tweakid minuteada olid vanasti mis seda asja vähendasid (sai vist kasutada siis kui mälu palju). Vaate kaugust peab kah tweakidega suurendama kuna defaultis on kohati see "udu loor" liiga lähedal ja rikkub mängu elamuse ära.
Kui piranha pytes selle uue mänguga vaeva näeb ja teeb korralikult siis oletatavasti saadab asja suur edu... loodetavasti. Crap fest game'e liiga palju juba seega väike vaheldus kulus aegajalt ära.õ
mingi tweak lehe leidsin -> http://news.softpedia.com/news/Gothic-3-Tweaks-and-Cheats-43719.shtml; http://forum.jowood.com/showthread.php?t=126976
Aga kas asi minus või selle 1.72 pätsiga on ini fail juba natuke teine? Osasid asju nagu ei leia koheselt sama nime alt... Oleks vaja kuidagi mängule selgeks teha et võib rohkem mälu kasutada kui seal lubatud.. kui see peaks aitama selle "jõnksutamise" jama vastu. Teadagi.. vana viga ehk siis mäng paistab end laadivat aga minuteada mingi tweak'iga sai seda vähemaks kui andsid vist mälu asjale rohkem kätte vms...
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
dstar
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2004
|
25.07.2009 02:31:58
|
|
|
angel kirjutas: |
Aga kas asi minus või selle 1.72 pätsiga on ini fail juba natuke teine? Osasid asju nagu ei leia koheselt sama nime alt... Oleks vaja kuidagi mängule selgeks teha et võib rohkem mälu kasutada kui seal lubatud.. kui see peaks aitama selle "jõnksutamise" jama vastu. Teadagi.. vana viga ehk siis mäng paistab end laadivat aga minuteada mingi tweak'iga sai seda vähemaks kui andsid vist mälu asjale rohkem kätte vms... |
Sama foorum, #355 postitus:
"With the 1.71 patch the ini and the engine have been changed, so this information is outdated/not working"
#358:
And Cache.SizeImage was removed as well, it's probably that new option they added ingame for the resources."
Jama värk, tahtsin isegi seda proovida. Seda 1.72 ini faili on ikka päris jõhkralt muudetud. Mitte midagi ei saa enam muuta...
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
25.07.2009 22:34:20
|
|
|
mnjah päts tegi vist nii mõndagi ära aga buge ikka on... kohati ikka ei oska AI mapil liikuda (takerdub) ning questi raamat on mõne koha pealt ikka natuke liiga napisõnaline. Võitlus süsteem on sama perses kui enne v.a sea kalasnikovid (nüüd on normali peal sead suht kerged kui õiges rütmis clickida). Ehk siis nii kui natuke valel tasandil oled ja vastane sinust all pool oled sama hästi kui kutu kuna ükski löök pihta ei lähe. Kui aga saad rütmi kätte + sirge tasand siis enamus vastaseid v.a tugevad langevad nagu niuhti. Oger'id vms junnid on aga ikka sama ülbed ja peab vibu -> run -> vibu -> run kasutama kui alguses oled
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Makux
HV kasutaja
liitunud: 11.09.2007
|
08.08.2009 11:01:38
|
|
|
Nii, on üks küsimus. Kas Faringusse sissepääs on väga tähtis? Ses mõttes, et võiks orci linnad ära liberateda juba. Kõik teised linnakesed on läbi käidud ja questid lahendatud. Varantis ka käidud.
Seepärast küsin, et mängu lõpu poole ei tekiks mingeid ebameeldivusi.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
11.09.2009 21:57:18
|
|
|
Sai täna natuke Forsakenid proovitud ja graafika tundus küll väga imelik olevat. Kõik majad on seest liiga heledad ja valgus välgatused koguaeg. Kahjuks ma mängisin nii lühikest aega, et ainult päeva nägin, õhtul ehk nii hull ei ole. Üldse kogu valgustus on mööda. Kas sellele vaja mingit patchi? Kõige imelikum on, et mees ei oska enam ujuda, vaid jookseb mööda järvepõhja ,kus juures jooksmis kiirust see üldse ei mõjuta. Selline tunne nagu mingi hullem beta nagu polekski valmis veel. Esimest pole mänginud nii et ei teagi, kas Gothic 3 ongi selline saast?
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Araablane
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2008
|
11.09.2009 22:05:14
|
|
|
G3 ongi selline saast, tehtud pimedas, teki all, kardinad ees ja kott peas sest kuidas muidu selline ebardist järeltulija tuleb
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marek.M
HV vaatleja
liitunud: 22.10.2007
|
11.09.2009 22:50:05
|
|
|
486 kirjutas: |
Sai täna natuke Forsakenid proovitud ja graafika tundus küll väga imelik olevat. Kõik majad on seest liiga heledad ja valgus välgatused koguaeg. Kahjuks ma mängisin nii lühikest aega, et ainult päeva nägin, õhtul ehk nii hull ei ole. Üldse kogu valgustus on mööda. Kas sellele vaja mingit patchi? Kõige imelikum on, et mees ei oska enam ujuda, vaid jookseb mööda järvepõhja ,kus juures jooksmis kiirust see üldse ei mõjuta. Selline tunne nagu mingi hullem beta nagu polekski valmis veel. Esimest pole mänginud nii et ei teagi, kas Gothic 3 ongi selline saast? |
Kui originaalne G3 ära patchida, siis on päris nauditav, aga Forsaken God on nii vigane, et anna otsad, ise suutsin selle küll läbi teha. Kõige naljakam bug, mida kohtasin oli see, kus üks väravavalvur haukus nägu koer, kui taga rääkida.
|
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
22.09.2009 20:12:21
|
|
|
Gothic 3 ikka väga äge. Kuid vahepeal läksin linnade liberatemisega nii hoogu, et üheski uues linnas ei saa oma nägu näidata kõik orcid ja hashimimad kallal. Queste ka ei saa enam teha shit! Uuesti algusest ei viitsi teha liiga kaua võttis aega, et nii kaugelegi jõuda. Viimase commu patchiga on ikka palju talutavam kui Forsaken.
Tore mäng, kuid liiga hakib koguaeg. Ehk parema riistvaraga hakkab sujuvamalt jooksma.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Celos
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.08.2005
|
22.09.2009 20:49:01
|
|
|
Hmm, kas mõni kena mode luges minu palvest mitte seda jura (Forsaken Gods) osta välja palve seda jura pirada? Või miks on vaja negatiivne kommentaar mängu kohta selliseks teha nagu ta kaks postitust üleval pool on? Igal juhul mõte oli selles, et ärge üldse aega raisake.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
08.10.2009 13:46:34
|
|
|
Nonii, kes veel ei tea, siis Gothic 3 Community Patch 1.73 on väljas (29. september oli reliis date), mis jääb ühtlasi ka kõige viimaseks CP versiooniks "World of gamersi" onude poolt.
Uued lisandunud fixid siis :
Spoiler 
tsitaat: |
Framework
- Texture/Shadow/Light flickering eliminated (occured on ATI 4xxx serie cards).
- Bug corrected where audio system always cached out sound even if property said "no".
- Some minor bug fixes and improvements.
+ Added czech manual to installer.
- Modding manuals updated.
Graphics
+ HDR Rendering.
+ Soft particles.
+ Improved bloom effect.
+ Leaf subsurface scattering (only with activated Rim Lighting and Shader 3.0).
+ Heat haze. (At minimum Shader 2.0. Always on, exception: few fire places, because the world has not been recompiled).
- Terrain shadows on faraway trees corrected.
- Some texture/material changes.
Dialogs
- Saturas now also hands out his key when the hero talks to him the first time ever after exploring Al Shedim.
+ Some info file parameters added.
+ "Storyhelper" (sh) has more detailed dialog options to increase or decrease reputation.
- Some speech outputs in russian game version corrected.
- The hero now drinks the bottle of booze he gets from Flint.
- Tippler, Hjalte and Garik now drink booze at adequate points of the conversations, Hjalte also eats some meat.
- If Ugolf tells the hero about Tjalf's chest, there's an additional small piece of dialog available after looting the chest.
- Dialog with Masil after cancellation of the quest "Debt and debility" corrected.
+ Subtitles are available now when the hero reads out what he finds at bookstands and stone tablets.
Quests
+ Some quest file parameters added.
Ingame menus
- Icons of cudgel, heavy branch, Nordmarian sword, recipe for mana potion, recipe for Nordmarian sword, recipe for El Bastardo, Meteor and the perk "Take animal skins" corrected or improved, resp.
Items
- It's not possible anymore to get Lester's, Ilja's and Yussuf's temple key and Masil's promissory notes twice.
NPC behaviour
+ New "political" alignment PAL_Pirate. (Not actually in use yet.)
+ NPCs now can react aggressive on armor of other "political" fractions. (Not actually in use yet.)
Perks and magic
+ New scroll "Group Hypnosis".
+ New function "MagicSummonCompanion" for new kinds of summoned companions. (Not actually in use yet.)
Strings
- Some errors in German texts corrected.
- Some errors in Italian texts corrected.
Only with AI switch turned on:
- Whirlwind attacks with two-handed weapons can now be blocked completely.
- A strong hit with two swords will break through a block.
The following fixes will only become effective when a new game is started, but not in already existing save games:
- Sigmor's chest is no "weapon chest" anymore (error from CP 1.70).
- El Bastardo corrected.
- Krush Irmak afflicts damage again
Notification!!!
1. In the Patch, the headknock recipe can be obtained at the following traders: Jensgar, Hanson, Gunnar and Lonar. As with all other items, this recipe will also incidently slip into the trader's inventory after being spoken to for the first time.
2. While using frostwave or ice lance there will be a similar effect like heat haze.
3. We also rewrote a point in the modifiers manual. For two dialogs there will be a message on the screen "New Diary Entry". In the questlog there will be an entry then, which was not voiced. This is about an entry of the hero.
With this anyone can see if and how this point functions.
|
See Patch läheb peale ükstapuha mis versiooni Gothic 3 peale, Forsaken Godsi jaoks see Patch ei ole
1.7x versiooni savegamed ühilduvad selle patchiga, 1.6 ja vanemate patchide savegamed ei ühildu.
Kui peaks mingi mod olema peal, siis salvesta mod failid eelnevalt enne patchi lisamist ära, sest patch vist kustutab kõik eelnevad olevad extra failid ära, samuti ei garanteerita, et kõik modid ühilduvad pätsiga.
Quest pack olemasolul tuleks teha reinstall quest packile peale patchi pealelaskmist.
Patchi suurus on ligi 1GB
Nüüd võib siis ehk öelda, et Gothic 3 saigi valmis ? Risen sai just lõppu tehtud ja eks nüüd vist Gothicu maailma kolama. "Start new game" wtf
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
denis28
Aeg Maha 2n

liitunud: 24.06.2005
|
12.10.2009 18:19:32
|
|
|
alternative balancing , keegi seletaks mulle ära mida se teeb ning kas tasub peale lülitada ?
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
14.10.2009 15:55:33
|
|
|
denis28, head lugemist :
Spoiler 
Alternative Balancing Part 1
In the main game the hero could learn most all the skills and at some point also carry every weapon. Some gamers were pleased, as they achieved a feeling of a warrior god, who could reach anything - others would prefer the classical specialization in role-playing games. Once a mage, always a mage. With staff and not with bow.
We try, as much as possible, to please both parties. Therefore we decided to give the player a choice.
The Alternative Balancing ("AB") can be turned on or off in the main menu. Initially it is turned off, when patch 1.70 is freshly installed.
Before starting a new game a choice has to be made, if the game will be played with or without AB. Then after activation (or deactivation) Gothic 3 has to be restarted.
The saved games with Alternative Balancing are strictly separated from those without AB, as a mix up could lead to errors. Therefore it is also not possible to take a saved game, which was made without AB, and continue playing it with AB, or reverse.
The Alternative Balancing is a mode, in which a very large portion of the skills, spells and equipment values have been reworked.
Besides that, the Alternative Balancing also has a direct influence on the combat balance of the player.
For example the endurance of the hero becomes more important than before - who does not have much or none anymore, will hit a little slower in battle. An ideal situation for an opponent's counter attack.
In Alternative Balancing are also different, very specific interventions made.
Examples of this are:
* For armors new reputation levels have been build. (see image (alternative link))
* Small reduction of the gold values of all items, when the hero wants to sell them
* Some very powerful "chest weapons", which actually should be found only later in the game have been taken out of the inventory of traders.
* The hero also doesn't regenerate hitpoints, mana or endurance anymore when looking in the inventory.
* Goblin shamans do not fire homing fireballs anymore, when playing with AB.
That these - and many other - balancing adjustments also work out in the difficulty level, should quickly be clear.
If you played Gothic 3 until now on "Easy" or "Medium", you should keep it like this. If that is too easy, and those who would want to try "Hard", should however still start with "Medium" to get used to the new feeling of the game.
Only then take the pleasure (or pain) of "Hard". Then this mode will earn its name!
Pmst teeb mängu palju raskemaks.
EDIT : Tahaks ikkagi teada, mis max stat level on str, hunteril jne. Atm hunter lvl 500 ja tundub, et lõppu ei paista olevat.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
14.10.2009 17:06:43
|
|
|
väga võimalik, et polegi lõppu.. samas miks peakski olema?
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
14.10.2009 23:06:36
|
|
|
Noniih, nüüd tuli mängule väga imelik piir ette - vibonooled otsas. Mitte keegi ei müü mulle vibunooli enam, ei tea kas mingit chiiti ka on, et add item. Vväga imelik, et nooli lihtsalt ei saa enam :/
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
14.10.2009 23:09:19
|
|
|
kasutasid ehk kõik nooled ära mis mängus olemas..... Ise kasutasin seal suht stabiilselt ambu ja vibu. Otsa küll midagi ei saanud. Ikka ja jälle sai kellegi käest ostetud (küttide käest vist). Mäleta enam ainult kas mitte ise neid kah teha ei saanud? Fire jms nooli minuteada sai....
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
14.10.2009 23:13:45
|
|
|
Konkreetselt nooli ei saa ise teha, fire arrow tahab 6 arrowit tegemiseks + muu nodi. Mitte ükski hunter ega keegi ei müü mulle enam arroweid. Amb on liiga uimane ja hunter lvl 550 enivei
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
15.10.2009 08:22:27
|
|
|
kes siis vibu kasutab.. õpi tiba maagiat ja ice bolt spell ära ja vibu kasutamine ei tule enam mõttessegi
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
15.10.2009 20:46:13
|
|
|
Winterwind, pean nentima, et olin kohati ise loll ja tegin enda teadmatusest valesid otsuseid (liberatesin liiga suure innuga hiljem ja tapsin palju poeomanikke sellega). Arrowitest jääb liialt sõltuvaks, mis seal ikka, new game ja melee fighter ilmselt koos sepaoskustega õnnistatult Paladinina kakelda peaks hea olema.
Muidu olengi valiku ees suht kah, kas maag või fighter, aga maagina hakkad suuresti jälle mingist manast sõltuma, mis mulle ei meeldi. Kas ice bolt võtab siis näiteks palju manat ? Need goblin shamanid ikka visad tulepalle pilduma, mana nagu otsa ei saakski. Ja oskavad sulle kiiret lõppu ka teha, nii et hakkad viiulimängu varakult kuulama, kui end päästa ei viitsi.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
15.10.2009 21:34:50
|
|
|
Peale mana regeneratsiooni, on mäng juba väga igav
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
17.10.2009 00:05:34
|
|
|
Võtsin jah juba beliari spelli see lightning ja mis sea likka, suht raju see spellitamine
EDIt : Tegin nüüd kõik ühe õpetuse järgi, kohe peale Ardea vabastamist sai paljud maailma kolkad läbi käidud ja kõiksugused ancient tabletid ja weathered tabletid läbi loetud (mis walkthrough välja tõi), lõpptulemuseks lvl 3 character lvl 130 ancient knowledgega, kellel ka quick learner perk õpitud. Nüüd natukene veel teen questikesi ja õpin mana regenationi, water mage ja Ice lance spelli ligi Edasi siis pure massacre
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
nisu_unn
Bännitud

liitunud: 09.03.2008
|
19.05.2010 15:46:28
|
|
|
Kas on olemas mõni MOD kah mis teeb vaate First Personiks nagu Oblivionis on?
|
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
19.05.2010 16:13:39
|
|
|
Mu arust kerimisnuppu scrollides sai by default juba FP panna.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
nisu_unn
Bännitud

liitunud: 09.03.2008
|
19.05.2010 16:58:23
|
|
|
Youtubes ma küll ei leidnud ühtegi videot FP-na
Kas Gothic 3 rohkem asju ka kui Oblivionis ja kummal map suurem on?
_________________ iPawnzor |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
19.05.2010 17:36:21
|
|
|
Gothicus on rohkem kõmpimist/äraeksimist/mitteülesleidmisi, sest fast traveleid on seal suhteliselt vähe (14 suuremat asulat vms). Avastamisrõõme on seal ikka palju.
Kvantiteedi puhul Oblivionis ilmselt rohkem asju siiski.
Raske võrrelda neid kahte mängu, Oblivion on niisama fun game, aga Gothic on ka tõsiselt raske kohati.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
|