Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
25.06.2009 14:01:52
Keda usaldada lendamisel - piloote või arvuteid? |
|
|
link :: Tarbija24
Hiljutine Air France'i lennuki katastroof Atlandi ookeani kohal tõstatab küsimuse, kui suures mahus võib lennukite juhtimise usaldada arvutite hoolde, kirjutab Tartu Ülikooli tehnoloogiaportaal Novaator.
Loe edasi siit...
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
dohc-48v12
Aeg maha 1p

liitunud: 28.07.2008
|
25.06.2009 18:32:38
|
|
|
Ühesõnaga nende vigade nimi on (must auk)
Nagu mõnes mängus on hell nt: nfs hell : põhimõtteliselt graafika auk 8)
|
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
 |
MacRein
HV veteran

liitunud: 06.03.2006
|
26.06.2009 01:52:17
|
|
|
dohc-48v12 kirjutas: |
Ühesõnaga nende vigade nimi on (must auk)
Nagu mõnes mängus on hell nt: nfs hell : põhimõtteliselt graafika auk 8) |
Alustuseks tuleb/peab/vöiks usaldada iseennast, siis oma naist/meest -> EV -> EU -> maakera -> kogu universumit -> kogu universumite kogumit ...
_________________ Om Kriya Babaji Nama Aum |
|
Kommentaarid: 230 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
197 |
|
tagasi üles |
|
 |
dohc-48v12
Aeg maha 1p

liitunud: 28.07.2008
|
26.06.2009 07:38:28
|
|
|
Ääküll seda otsutavad tähtsamad inimesed keda usaldada ja kui palju
Mina nimetaksin neid ette arvamatuid situatsiooni (mustaks auguks või siis põrguteks )
|
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
 |
CoiL
HV Guru

liitunud: 07.06.2006
|
26.06.2009 12:14:24
|
|
|
Keegi teab statistikat Boeing (inimesel võimalus käsitsi juhtida) vs. Airbus (käsitsi juhtimine puudub) allakukkunud lennukite kohta?
Miskipärast olen arvamusel, et Boeing tüüpi lennukeid on rohkem taevast alla kukkunud Mitte, et ma arvuteid niipalju usaldaks.
e: mikk36, mind just huvitaski see tuim arvude võrdlus.
viimati muutis CoiL 26.06.2009 14:40:15, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
26.06.2009 13:01:43
|
|
|
Sellist tuima arvude võrdlemist ei saa teha, alati tuleb enne teha põhjalik analüüs et mis põhjusel lennuk üldse alla kukkus ja et kas inimese abi oleks võinud aidata antud juhul või siis oleks inimese abi ka näiteks mitte alla kukkunud aga ohtu sattunud lennuki hoopis alla kukutanud.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
26.06.2009 14:42:34
|
|
|
duh... arvutid ei tee vigu, inimesed teevad vigu neid ehitades ja programmeerides
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Look Right
Anna vin

liitunud: 05.02.2007
|
26.06.2009 19:55:16
|
|
|
Oot neid Airbuse ei saa ise üldse käsitsi juhtida?
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
26.06.2009 20:23:02
|
|
|
Vahe peaks olema selles, et Boeing jätkab vanas stiilis juhtkangide kasutamist, Airbus aga eelistab joystick stiilis kange.
Boeingu juhtkangidega saab ilma arvuti otsese abita vaid hüdraulikaga lennukit juhtida, Airbusil aga on juhtimine täisdigitaalne ehk siis kui elektroonika üles ütleb on lennuk täielikult juhitamatu, lisaks siis veel see, et Boeinguga on piloodil alati viimane sõna kui ta seda soovib, Airbusil jääb viimane sõna lennukile (ehk siis kui piloot üritab teha midagi, mis lennukile täiesti vastukarva on, siis lennuk eirab seda käsklust).
Boeing 787
Spoiler 
Airbus A380
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lotharius
rallisibul

liitunud: 06.11.2005
|
27.06.2009 00:15:21
|
|
|
OK nüüd selge - Airbusi ma ei istu igatahes.
_________________ Geek it til it MHz |
|
Kommentaarid: 123 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
115 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
27.06.2009 00:43:40
|
|
|
Lotharius kirjutas: |
OK nüüd selge - Airbusi ma ei istu igatahes. |
Kindlasti soovitan istuda Boeingu 787 Dreamlinerisse, mille kere on komposiitidest ja ei vasta turvalisusnõuetele ning pudeneb pinge all laiali.
Aga muidu head reisi.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
aX
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.09.2003
|
27.06.2009 00:47:28
|
|
|
Üks on kindel. Automaatikal on loll komme lakata töötamast. Inimene on hetkeliste vahendite juures veidi töökindlam kui automaatika.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
27.06.2009 00:53:29
|
|
|
Jah, kuid automaatika on asendamatu - või peaksid reisijad asendama kõiki võimalikke automatiseeritud funktsioone, mis viiks kokkuvõttes suuremate konfliktideni.
|
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
d3t
HV Guru

liitunud: 14.05.2004
|
27.06.2009 12:52:14
|
|
|
konimatsu kirjutas: |
Alustuseks tuleb/peab/vöiks usaldada iseennast, siis oma naist/meest -> EV -> EU -> maakera -> kogu universumit -> kogu universumite kogumit ... |
Kui mängus on suured rahad on soovitatav mitte kedagi usaldada
_________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
nah
HV veteran

liitunud: 17.02.2006
|
27.06.2009 12:57:15
|
|
|
Scart kirjutas: |
Lotharius kirjutas: |
OK nüüd selge - Airbusi ma ei istu igatahes. |
Kindlasti soovitan istuda Boeingu 787 Dreamlinerisse, mille kere on komposiitidest ja ei vasta turvalisusnõuetele ning pudeneb pinge all laiali.
Aga muidu head reisi. |
kõik uuemad lennukid on komposiitidest tehtud ja ei lagune/pudene nad kuhugi.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
141 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
27.06.2009 13:21:12
|
|
|
nah kirjutas: |
kõik uuemad lennukid on komposiitidest tehtud ja ei lagune/pudene nad kuhugi. |
Kontrolli oma fakte. Dreamliner on neli aastat hiljaks jäänud, sest B ei suuda selle keret muuta selliseks, et see üldse lennata suudaks ohutult.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
CoiL
HV Guru

liitunud: 07.06.2006
|
27.06.2009 13:39:46
|
|
|
Scart kirjutas: |
Lotharius kirjutas: |
OK nüüd selge - Airbusi ma ei istu igatahes. |
Kindlasti soovitan istuda Boeingu 787 Dreamlinerisse, mille kere on komposiitidest ja ei vasta turvalisusnõuetele ning pudeneb pinge all laiali.
Aga muidu head reisi. |
Ise olen Airbus A319-ga ja Boeing 737-800-ga lennanud ja Boeing`i kere tundus küll õhku tõustes nagu plastmass joonlaud paenduvat
Vähemalt mina tunnetasin küll seda paendumist. A noh, Airbus A319 suht lühike lennuk võrreldes Boeng 737-800-ga imo
Pigem lendan siiski elektroonikat täis airbus`ga kui lennukiga mille kere on nagu vorst. Vähemalt kui alla kukun, siis asja pärast mis mulle meeldib - elektroonika
e: mudeli nimed fixitud (ei olnud täpselt meeles)
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
Look Right
Anna vin

liitunud: 05.02.2007
|
27.06.2009 14:33:49
|
|
|
No eks see Boeing'u hüdrauliline juhtimine on ka siiski elektrooniline, kuna on ju kõike seda hüdraulikat liigutab siiski elektroonika. Jah, seda on ilmselt vähem kui Airbus'il, kuid ta pole siiski manuaalne.
Pole küll lennundusekspert, kuid kas kere ie peakski natukene painduma, et pingeid leevendada? Üdini jäiga kere korral lihtsalt praguneks ära ju...
Spoiler 
Vana video, kuid ikka jõhkralt kannatas tiib painutamist...
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
iceincube
HV veteran

liitunud: 18.11.2005
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
27.06.2009 15:06:21
|
|
|
taikonaut kirjutas: |
Pole küll lennundusekspert, kuid kas kere ie peakski natukene painduma, et pingeid leevendada? Üdini jäiga kere korral lihtsalt praguneks ära ju...
|
Dreamlineriga pandi niimoodi mööda, et B ehitab keresse sisse titaaniumist tugevdussüsteeme, et lennuk oleks üldse võimeline läbima vajalikud testid. Clusterfuck, nagu insenerid ise ütlevad.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Look Right
Anna vin

liitunud: 05.02.2007
|
27.06.2009 15:56:25
|
|
|
Mõistlikum oleks siis juba konstruktsiooni ennast muuta, kui veel tugevdusvardaid sisse toppida. Lennuk tuli niigi planeeritust raskem, mistõttu lennuulatus on vähenenud 10-15%.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
27.06.2009 15:58:51
|
|
|
taikonaut kirjutas: |
Mõistlikum oleks siis juba konstruktsiooni ennast muuta, kui veel tugevdusvardaid sisse toppida. Lennuk tuli niigi planeeritust raskem, mistõttu lennuulatus on vähenenud 10-15%. |
Ei saa. Sellele asjale on juba väga palju tellimusi ja kui nüüd, lennuki reaalse eksiteerimise ajal hakata kogu kupatust ümber disainima - kaotaks nad kõik kliendid.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
H_K
Aeg Maha 2n

liitunud: 09.01.2002
|
27.06.2009 17:10:56
|
|
|
Mis seost on sellel komposiidil ja elektroonikal-automaatikal? Ma usaldan 100% automaatikat rohkem kui inimest, suuremal osal õnnetustest on saatuslikuks saanud just inimlik faktor alates hooldusmeeste poolt anduritele teibi unustamisest
kuni lennujuhtimiseni, vahele mahuvad veel kõikvõimalikud muud inimfaktorid terrorismist piloodi veani.
Lennuki tehnilise poole pealt on olulisemad sõlmed dubleeritud ja kohati isegi 3-4 kordselt ja seda juba siis kui elektroonikast suurt haisugi veel ei olnud näiteks 2 karburaatorit ja dubleeritud süütesüsteem jne.
_________________ --------------- |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
27.06.2009 18:00:13
|
|
|
H_K kirjutas: |
Mis seost on sellel komposiidil ja elektroonikal-automaatikal? |
Loe 1 post minu esimesest ülesse.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
|