Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Riivo77
HV Guru

liitunud: 20.11.2006
|
26.03.2009 19:26:18
|
|
|
Üritasin TonyKart'i trajektoori "paberile" panna. Nüüd vaja veel see täpsustada, et kas ja kus jalg gaasipedaalilt kerkib.
Ning arvatavasti on vaja ka trajektoori veel detailides täiustada.
Kui ma sõidan nüüd esimesel etapil rajalt välja, siis on selles süüdi TonyKart'i õpetussõnad.
Parandusega:
Ja veel üks väike täiendus:
viimati muutis Riivo77 26.03.2009 20:59:11, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
The Stig
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.09.2008
|
26.03.2009 19:34:50
|
|
|
Kurvist number 8 väljudes ei peaks sinna lisaasfaltile sattuma.
_________________ Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo77
HV Guru

liitunud: 20.11.2006
|
26.03.2009 20:17:24
|
|
|
Panin kokku TonyKart'i ja zoomski trajektoorid:
Ei suutnud kiusatusele vastu panna ning lisasin ka ühe väikese kommentaari, loodetavasti zoomski ei pahanda.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Andre
HV Guru

liitunud: 31.08.2004
|
26.03.2009 20:19:41
|
|
|
Aga mis järgmisest kurvist väljudes toimub?
Pisike parandus veel punasele joonele. Nr 8 kurvis ei sattu punane trajektoor raja välisääre lähedale.
Kohe tuleb siia seletav video.
http://album.hv.ee/HV/kart20080921/video/B_finaal.wmv
Sealt peaks olema näha, millest jutt käib.
Tanel i kaameratöö pärjab sajaga praegu.
_________________ TULE KARTI SÕITMA!
viimati muutis Andre 26.03.2009 20:46:51, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
Look Right
Anna vin

liitunud: 05.02.2007
|
26.03.2009 20:33:07
|
|
|
Riivo peaks oma staatuse muutma "HV kasutaja" ---> "HV rajameister"
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
tagasi üles |
|
 |
Andre
HV Guru

liitunud: 31.08.2004
|
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo77
HV Guru

liitunud: 20.11.2006
|
26.03.2009 20:39:52
|
|
|
Teeksin näiteks Saurixi kohta samasuguse asja, aga nende rada ei saa ju üheltki fotolt kätte. Põltsamaa seevastu peaks ju samuti nähtav olema, vaatan, võtan selle ka mingi aeg ette.
|
|
tagasi üles |
|
 |
XR
HV Guru

liitunud: 04.11.2001
|
26.03.2009 20:41:10
|
|
|
Ma vaatan, et ma sõidan ka sellist trajektoori nagu Alder mitte nagu see teine joon.
Kuigi sealt S-ist sirgele lähen suurema kaarega.
See Alderi pakutud trajektoor on vihmaga ka seal palju parem.
_________________ www.estonia1918.com |
|
tagasi üles |
|
 |
ämber
HV kasutaja
liitunud: 26.12.2008
|
|
tagasi üles |
|
 |
Andre
HV Guru

liitunud: 31.08.2004
|
26.03.2009 22:25:04
|
|
|
Eks saab ära käidud ja erinevaid variante proovitud.
ämber, mis sinu aeg seal on?
_________________ TULE KARTI SÕITMA! |
|
tagasi üles |
|
 |
ämber
HV kasutaja
liitunud: 26.12.2008
|
26.03.2009 22:27:01
|
|
|
nja , ma olen seal ainult ühe korra sõitnud kunagi ammu niiet loe seda, kui ma pole rajal käinud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Andre
HV Guru

liitunud: 31.08.2004
|
26.03.2009 22:33:59
|
|
|
Tule sõitma siis.
See kurv ei ole päris nii üheselt lihtne seal, kui sateliidipildilt paistab.
Seal on mitu võimalust. Eriti hobikaga, kus on tähtis, et peale apexit rattad võimalikult otse oleks, et mootor üldse midagi tegema hakkaks. Punasel joonel on veel väike ebatäpsus. Sirgele tulles ei ole vajadust minna sedavõrd välja ja ei ole vaja järgmisse kurvi sisenemiseks põiki üle kogu raja sõita. Selle arvelt võidab ka teepikkuses veidi tagasi. Joonisel need jooned lõikuvad. Tegelikkuses mitte, nagu videost võib näha.
Võistluskardiga sõites on TonyKart i sõidujoon igal juhul õigem.
_________________ TULE KARTI SÕITMA! |
|
tagasi üles |
|
 |
ämber
HV kasutaja
liitunud: 26.12.2008
|
26.03.2009 22:50:43
|
|
|
Vaatasin video ära Ma saan aru küll, mida sa mõtled, aga ma arvan siiski, et su trajektoor kaotab seal.
Tonykardi trajektooriga jõuad varem sirgele ja kui zoomski trajektoori parem väljakiirendus toob kasu siis sirge lõpuks on see kart väga healjuhul teise sabas kinni, aga kiiremaks see igatahes ei tee.
Videot vaadates on näha, et kui sa seal suure kaare teed siis see ei anna midagi..
|
|
tagasi üles |
|
 |
The Stig
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.09.2008
|
26.03.2009 22:54:06
|
|
|
No fakt peaks see olema, et parimad ajad on siiani tulnud ja tulevad ka edaspidi ikka seda rohelist joont mööda seal joonisel.
_________________ Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Andre
HV Guru

liitunud: 31.08.2004
|
26.03.2009 23:15:59
|
|
|
ämber kirjutas: |
see ei anna midagi.. |
Huvitavaid mõtteid siiski ja alternatiivi kuidas kõrvale saab, kui eessõitja eksib näiteks.
TonyKart i kiirus kurvi keskosas on kindlasti suurem ja minusugusel algajal tulevad seda joont mööda kergemini vead just kurvi lõpuosas, mis on kõige tähtsam. Kui selles kohas veidigi lohisema või hüppama lased, siis igal juhul kaotad. Kui hoiad kiirust täpselt õigena, siis võidad.
PS: Videos teen suure kaare siis, kui olen valinud TonyKart i trajektoori.
TonyKart kirjutas: |
No fakt peaks see olema, et parimad ajad on siiani tulnud ja tulevad ka edaspidi ikka seda rohelist joont mööda seal joonisel. |
Minu rekord on tervelt 0.32 sekundit kehvem kui rohelist joont mööda sõidetud aeg.
Nii et pean veel palju harjutama.
_________________ TULE KARTI SÕITMA! |
|
tagasi üles |
|
 |
Aeron
HV Guru

liitunud: 11.02.2002
|
27.03.2009 00:44:19
|
|
|
No härrased, siin ei saa asja päris niimoodi vaadata. Seal mõnes kohas ikka delegeerib trajektoori asfalt. Kas või puu kurvi lõpus oli imo ikka asi kohtagi väga laineline ja sai veel eraldi välja natuke võetud, et kart hüppama ei hakkaks ja tagaosa ära ei kaoks. Tagumine kurv on ka ikka paras porno just selle pärast, et peab väga väga täpselt sõitma, sest mujal on ka asfalt selline nagu see on ja noh, mujal on kõik enam vähem sama kiired. KOHONESID on vaja, et gaasiga sõita lihtsalt natuke. Ma vaatasin, et minu mingid rekord ajad on ca .5 sec'i viletsamad Alderil, aga trajektroor on suht X. Ma loodan, et see on hea uudis mulle. Saab ka seda täppisteadust siin natuke uuritud ja eks siis rajale saades tuleb kohe proovida.
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
viimati muutis Aeron 27.03.2009 11:26:08, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
Andre
HV Guru

liitunud: 31.08.2004
|
27.03.2009 08:24:20
|
|
|
Aeron kirjutas: |
KOHONASID on vaja, et gaasiga sõita lihtsalt natuke. |
_________________ TULE KARTI SÕITMA! |
|
tagasi üles |
|
 |
Andre
HV Guru

liitunud: 31.08.2004
|
27.03.2009 09:29:57
|
|
|
zoomski kirjutas: |
TonyKart kirjutas: |
No fakt peaks see olema, et parimad ajad on siiani tulnud ja tulevad ka edaspidi ikka seda rohelist joont mööda seal joonisel. |
Minu rekord on tervelt 0.32 sekundit kehvem kui rohelist joont mööda sõidetud aeg.
Nii et pean veel palju harjutama.  |
On teada, et suur osa minu kaotusest toimub hoopis boksikurvis.
See minu 43.14 on sõidetud just selliselt, kus jäi meelde, et olin ise kah hämmingus, kui hästi boksikurv välja tuli.
Siinkohal on TonyKart ilt palju õppida.
Kui vaadata videost, siis tundub nagu liiguks ta seal väga rahulikult mööda rööpaid.
Tegelikkuses on trikk veidi keerulisem jällegi ja selle õppimist sai Saurixis alustatud.
Seda kurvi ei läbita lihtsalt pidur ->gaas sõites.
Siinkohal oleks kõigil palju kasu Riivo77 punastest kollastest ja rohelistest täppidest, kui TonyKart pidurdusmaad kuni apexini kirjeldada viitsib.
_________________ TULE KARTI SÕITMA! |
|
tagasi üles |
|
 |
Aeron
HV Guru

liitunud: 11.02.2002
|
27.03.2009 09:31:21
|
|
|
Kohones ("mehiko" keeles) = balls - courage, julgus.
Romantiline jutt ka sellest:
No matter how you pronounce it, it means the same thing: A passion to break the boundaries™. To go beyond. It is mind, spirit, body and soul in unison toward one purpose and one's own purpose.
Daring, vision, innovation, guts, heart, boldness, determination, mettle, grit, audacity, bravery, valor, courage, attitude and confidence describe the essence of what kohones™ stands for.
It is not about fearlessness, recklessness, or mindless rebellion, but rather about conquering fears that keep us from reaching that next level or new frontier. Kohones is the result of fear taking on passion and fear getting its butt whipped™.
Seek knowledge, speak out, set new standards, challenge old precepts. Hold firm to your visions even though others may be too narrow minded to see or appreciate them.
There is a new breed out there that got big ones™. Primarily inspired by extreme sports, the spirit of kohones™ can be seen in all walks of life. Look closely, its there.
Got big ones?
"kohones" - www.urbandictionary.com
That means that you have big balls and you're not scared to do something for example rob a bank.
Aleks: oo ma ma mia you have Big kohones
E: Yeez, SISU!
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
viimati muutis Aeron 27.03.2009 11:31:46, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
Andre
HV Guru

liitunud: 31.08.2004
|
27.03.2009 09:34:58
|
|
|
Aeron kirjutas: |
Kohonas ("mehiko" keeles) = balls - courage, julgus. |
Aa! Suomen SISU
_________________ TULE KARTI SÕITMA! |
|
tagasi üles |
|
 |
khan
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.11.2003
|
27.03.2009 13:11:02
|
|
|
8. aprill on Õismäel bronn kella seitsmeks tehtud kellelegi, nii et enne seda saaks vast üksiksõitudega trenni teha, kui kellelgi soovi on.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Andre
HV Guru

liitunud: 31.08.2004
|
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo77
HV Guru

liitunud: 20.11.2006
|
27.03.2009 16:21:33
|
|
|
Ja veel üks variant - trajektoorid kaardil.
* Lisasin väikese detaili.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Look Right
Anna vin

liitunud: 05.02.2007
|
28.03.2009 11:00:40
|
|
|
Kas see must tähendab seda, et lased gaasi maha korraks? Mitte ei pidurda.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
tagasi üles |
|
 |
Andre
HV Guru

liitunud: 31.08.2004
|
28.03.2009 13:43:19
|
|
|
Riivo77, boksikurvi pidurdus on märgitud täpselt selliseks, nagu mina seda teen.
TonyKart pidurdab seal teistiti, mille õppimist ma Saurixis alustasin.
Kuna ta ise ei ole viitsinud, siis ma kirjeldaks seda siinkohal ja pärast ta võib mind nuiaga peksta selle eest, kui ma valesti kirjeldan.
Sirge lõpus, pidurdusmaa sirgel osal, pidurdatakse suhteliselt tugevalt suur inerts maha.
Seejärel vabastatakse pedaal hetkeks, et kart hakkaks kaart tegema, ilma et tekiks külglibisemine.
Seejärel pidurdatakse kergelt veel peaaegu kurvi apexini (selle arvelt saab enne sirgel osal hiljem pidurdada).
Seejärel vabastatakse hetkeks mõlemad pedaalid ja kart keerab ise nina ümber nurga.
Nüüd gaasi! Ja palju!
http://80.79.117.130/~miilitsc/HV_kart_21sept2008.wmv
Viimastel ringidel on näha, kuidas TonyKart seal kohas ära hammustab võrreldes kõigi teistega.
Praktikas on selliselt pidurdusmaad keerulisem arvestada.
Sellesse kohta kaotan TonyKart ile suhteliselt palju, kuni ei ole seda selgeks saanud.
_________________ TULE KARTI SÕITMA! |
|
tagasi üles |
|
 |
|