Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Empire: Total War märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 17.03.2009 17:49:42 vasta tsitaadiga

Minu militia ehitab enne lahingut puidust oradest tõkked kahurite ette, kui vaja siis ka küljele, tüütu kui pead neid liigutama aga ükski hobune läbi ei tule.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2009 17:53:02 vasta tsitaadiga

kah hea idee aga ise ei ole veel toikaid leiutanud või siis ei oma väge mis neid teha suudaks icon_neutral.gif
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 17.03.2009 17:56:53 vasta tsitaadiga

MUl pole veel vastane kahuriteni jõudnud.
Viin osad hobused vatsase taha neid kiusama.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TeddyBbeer
HV vaatleja

liitunud: 06.11.2002




sõnum 18.03.2009 11:49:56 vasta tsitaadiga

ei tea.. ise küll battleAIs sügavalt pettunud.. mäng riiulisse niikauaks kuni see ära fixitakse.

paar näidet: ründav ai eelistab peale tulla tropis, ei moodusta paralleelset liini minu omaga vaid üritab mingit konkreetset üksust mitme teise abil murda, tekitades sellega minu liini ette mingeid kahtlaseid üksteisega osaliselt kattuvaid kujundeid... aga et friendly fire kehtib ka AIle siis AI suudab pooled kaotused endale ise tekitada.

täielik oskamatus kasutada suurtükiväge. näiteks viimases piiramises AIl oli 4 cannonunitit kaasas... minu forti pihta ei sooritatud mitte ühtegi lasku.. AI aint sõitis oma kahuritega ringi, samal ajal kui jalavägi vallidel kärvas. (pärast rünnati küll uhkelt ratsaväega auku fortis, mille ma ise kogemata tekitasin)
nujah.. ja siis muidugi oma kindrali paigutamine täpselt kahurite ette... icon_rolleyes.gif kindral põgenes lahingust siis kui tema ihukaitsest oli 5 meest alles jäänud.. minul kahureid ei olnud ja kindral minu vägede ette kooserdama ei tulnud...

ja siis meeldis mulle veel Kingisepa nimeline küla Peterburgi provintsis icon_razz.gif, paistab, et poisid on teinud tõsist "ajaloolist süvauuringut" selle perioodi kohta.

a nuh.. loodab, et moddingcommunity võtab seda mängu tõsiselt ja tekitab mõningad nauditavad moded vähemalt, twseeria vanillaversioonid om imo alati kuidagi pealiskaudsed ja lääged olnud.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
monty11
Kreisi kasutaja
monty11

liitunud: 14.04.2006




sõnum 18.03.2009 12:34:08 vasta tsitaadiga

Mis raskusastmel need jamad sul tulid? Mul H peal on AI päris nutikas olnud. Kõige hullema lollusega sain hakkama RtI-s, kus hakkasin ühte prantslaste kindlust ründama. Nägin, et kindluse taga paremal oli nende suurtükk, kes kohe mind kõmmutama hakkas. Vaatasin, et sinna saab ilusti ligi ka kindlusele liialt lähedale minemata. Noh ja saatsin ratsanikud teele ... kuni nad metsast läbi minnes varitsevatele indiaanlastele peale sattusid ja otsa said.

Ma ei oska seda öelda, et kas see oli antud kindluse puhul sisse skriptitud (kindluse võtmine oli põhimõtteliselt vajalik ja seega skriptimine lihtne) või oli see AI endapoolne liigutus. Kes mäletab seda suurema armeega kindlust, pärast esimese prantslaste linna vallutamist?

_________________
Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein

Tule ja kiika minu fotomaailma.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
andres1221
HV kasutaja

liitunud: 12.07.2005




sõnum 18.03.2009 14:10:57 vasta tsitaadiga

See Kingisepa on jah väha kõvasti mööda... : ) Aga njaa vahel ikka AI sähvatab oma ootamatute manöövritega, aga teine kord on jah päris haiglaselt loll.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
TeddyBbeer
HV vaatleja

liitunud: 06.11.2002




sõnum 18.03.2009 14:13:46 vasta tsitaadiga

puntras on nad kogu aeg peale tulnud.. nii H/H campaignis kui ka RtIs.

see kindlusevärk oli RtIs.. 3ndas chapteris on vaja montreal ja Quebec ära võtta... nende vahel on täpselt ilusas kohas 1 prantslaste fort, milles oli ainult paar unitit sees. võtsin selle ära ja sain 2 stacki prantslasi järgmine turn kaela... seal ma siis möllasin.. kõik mehed ei mahtunud forti ära niiet sain oma kahuritele 3 või 4 unitit jalaväge juurde jätta.. AI jalavägi konkreetselt ignoreeris neid mehi kes olid väljas ning tormas otse forti peale, isegi ratsavägi ei rünnanud väljasolevaid mehi vaid ootas külmavereliselt minu suurtüki tule all kuni kindlusesse auk tekkis icon_confused.gif

see kindralitrikk juhtus ka RtIs 4ndas chapteris.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
monty11
Kreisi kasutaja
monty11

liitunud: 14.04.2006




sõnum 18.03.2009 14:21:29 vasta tsitaadiga

Imelik, ma olen ühe korra RtI-s näinud seda punktratantsu, kui mingitel indiaanlastel oli probleeme.
Endal on tavaliselt AI muutnud jooksult oma rünnakustrateegiat kui mul mehed tema esialgse rünnakuplaani jaoks valmis olid pandud. Ratsavägi ainult külgi ründabki.

Ei mäleta, mis chapteriga tegu oli, aga minul oli terve fort prantslasi täis. Suht tegu oli nendest lahtisaamisega.

_________________
Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein

Tule ja kiika minu fotomaailma.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 18.03.2009 17:21:30 vasta tsitaadiga

kellelgi on relvastus lõplikult välja arendatud ?
Kas mulle tundub, et indiaanlased on kõvasti agresiivsemad ,kui euroopa sõjavägi.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rainer9968
HV kasutaja
rainer9968

liitunud: 07.09.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.03.2009 09:32:12 vasta tsitaadiga

Sai endale ka mäng soetatud ja paar päeva mängitud. Võrreldes teiste Total War seeriatega on Empire kõvasti rohkem arenenud ja tegevust jätkub. Tundub, et enne kui korralikult sõdida saad peab ikka suure arendustöö ära tegema.
Teine asi see, et õnnestus mäng saada tööle läpaka peal, millel integreeritud video. Settingud madalaks ja reso samuti ning mäng liigub isegi. Naljakas see, et videod ei jookse mängu alguses aga mäng ise toimib normaalselt.
Näitajad siis CoreDuo T8100 2,1 GHz, 2 GB mälu ja X3100, alguses tööle minna ei tahtnud, kuid pärast draiverite uuendust küll. icon_wink.gif
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 19.03.2009 12:01:30 vasta tsitaadiga

Loodetavasti siis tuleb varsti patch välja mis parandab need passive AI vead ära ja community mehed juba töötavad selle nimel et suurendada "turn" arve aasta peale. Kahjuks CA on jällegi andnud 2tpy ehk siis GC on 200 turni, kuigi enamus mängijaid eelistab 4 ja rohkem et saaks asja rahulikult võtta, ja paraku on nad ka failide moddimise oluliselt raskemaks teinud mingi koodiga...
Ei saa mina aru miks ei õpita.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wilts
HV veteran

liitunud: 07.02.2002




sõnum 21.03.2009 19:41:56 vasta tsitaadiga

Brand new multiplayer component includes player rankings, leagues and ladders, and completely new gameplay modes.

Woou ja ma peaks selle jutu peale mängu ostma tormama ve.. haiged inimesed.
Mingeid blooge ja KKKsi kuskil tuhnima kül ei hakka kui tootija ei suuda oma lehele mägu infot üles riputada.

a siis küsimus ka nendele kellel mäng olemas:

Kas world dominationi saab ka lannis/steamis kahe playeriga+ arvuti teha või on jälle ainult ühe kaardi peal peadpidi kokujooksmis võimalus millega naad siin viimastes mängudes hiilanud on.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 22.03.2009 13:56:35 vasta tsitaadiga

Indias vaesust ei tunta.Piirkonnad toovas keskmiselt 25 kilo raha sisse .
Varsti on India minu thumbs_up.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renq
HV veteran
Renq

liitunud: 21.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2009 17:32:28 vasta tsitaadiga

mul on 2 küsimust, kuidas saab sõita näiteks euroopast ameerikasse või siis indiasse... ja mis võlujõuga neid kahureid liigutada saab? mitte ei õnnestu nagu.

ma pole kunagi enne seda tüüpi mänge mänginud a tundub mõnda aega hoiab see mind arvuti taga küll icon_smile.gif

EDIT: sekund hiljem sain juba oma esimesele küsimusele vastuse.

_________________
Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2009 17:52:25 vasta tsitaadiga

teatud kahurid on liigutatavad teatud mitte. See mängus ka kirjas.
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renq
HV veteran
Renq

liitunud: 21.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2009 18:34:24 vasta tsitaadiga

mkay, a kas laeva kadumine on mingi bug või läks lihtsalt peitu? ma mõtlen et kui saatsin ta ivory coast'i läbi selle kollase, siis järsku on ta lihtaslt kadunud koos kolme ratsanike grupiga :S
_________________
Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 23.03.2009 18:36:33 vasta tsitaadiga

Laev jõuab sihtkohta järgmine turn, või oli see isegi 2 turni, sulle tuleb sinna vasakule ka teade et "Fleet arrived"

Hiljem saad teha kahureid millel ka hobused ees, st. saad vedada sinna kuhu vaja, osad olid veel eriti kiired mingi 6 hobusega.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crypto
Kreisi kasutaja
crypto

liitunud: 05.03.2005




sõnum 23.03.2009 18:46:00 vasta tsitaadiga

Laev kaobki üheks turniks ära, järgmine turn tuleb teadetesse info, et "fleet has arrived"

Enda jaoks muutub lõpp kuidagi jamaks, aasta ~1780, mängin rootsina, pool euroopat, terve india ja paar juppikest ameerikast kuulub mulle. Raha tuleb nii palju peale, et pole midagi teha, linnades upgrade'id tehtud, kõik tech välja aretatud. Kesk-euroopa (saksa, austria) alaadel kõikides linnades täistugevustega sõjaväed tühja ootamas peale nende alade vallutamist. Praegu siis laienengi indiaanlaste aladele, nendega saab juba vaeva näha ja pakkuvad põnevust. Esimene kord sain indiaanlaste käest peksa, kui nad ründasid kahe sõjaväega. Ühtedega madistan ja siis kui unitid hakkasid neil routima, siis kohe selja tagant tulid nende teisest sõjaväest back-up ja otse mulle selga, pole esimese pauguga tähele pannud ja siis avastasin, et ratsavägi raiub minu reservmeeste ridu, siis läks põnevaks kahel rindel korraga madistada, oleks üks terve jalaväe rügement alles olnud, oleks ära võitnud: Mul kaks line inf. nii 20 ja 30 meest ja 3 mortiiritiimi veel alles, vastasel üks 40-50 meheline inf. ja mortiirid pihta lasta ei saa, kuna liiga ligidal, üritasin siis stormida neid, aga jõudsid ühe paugu panna, üks rühm mehi pani mul jooksu ja teine pani suht kohe järgi ja ega siis mortiiri vennad ka enam passima ei jäänud icon_biggrin.gif

_________________
61. Logistikapataljoni võitleja
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 23.03.2009 19:42:32 vasta tsitaadiga

Eh, pärast Venemaa täielikku alistamist polnud rootslastega tõesti enam mingi pinge mängida - järgmine kord peaks long campaing hard tasemel proovima ja ehk siis ise tsaar olema :twisted:
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crypto
Kreisi kasutaja
crypto

liitunud: 05.03.2005




sõnum 23.03.2009 19:46:48 vasta tsitaadiga

Ahjah, Georgia võtsin endale vassaliks, päästsin vene karu küüniste käest, aga ma ei meeldi enam georgiale, liiga palju alasid vallutanud vist, kingitused kah ei aita enam. Kas protectorate võib mässama kah hakata või on see välistatud?
_________________
61. Logistikapataljoni võitleja
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
monty11
Kreisi kasutaja
monty11

liitunud: 14.04.2006




sõnum 25.03.2009 16:33:19 vasta tsitaadiga

Wilts kirjutas:

Kas world dominationi saab ka lannis/steamis kahe playeriga+ arvuti teha või on jälle ainult ühe kaardi peal peadpidi kokujooksmis võimalus millega naad siin viimastes mängudes hiilanud on.


Mina ausaltöeldes küll ei kujutaks ette, kuidas peaks kampaaniakaardil sellise mängu mängimine välja nägema. Täiskaardil oleks see välistatud kui asi on käigu põhimõttel. Vaata kaua sul endal aega võtab see, kui ootad arvuti käike ja kui nüüd peaksid veel ootama, kui teine inimene neid teeb ... mõeldav oleks mingil väga piiratud alal ja väheste provintside hulgaga majandamine. Nagu M2TW kampaania tutorial on näiteks, Briti saared ja osa Euroopast. Siis ei lähe kumbki mängija teist oodates vahepeal halliks. Ideepoolest oleks suure kampaania mängimine lahe, kuid isegi kahel inimesel (eeldusel, et neil on mingigi eraelu olemas) oleks vist raske leida jooksvalt sellist ühiselt sobivat aega, et see tervenisti läbi teha.

Wilts kirjutas:

Woou ja ma peaks selle jutu peale mängu ostma tormama ve.. haiged inimesed.
Mingeid blooge ja KKKsi kuskil tuhnima kül ei hakka kui tootija ei suuda oma lehele mägu infot üles riputada.


95%, kui mitte rohkem on võimalik täiesti iseseisvalt välja nuputada. Tootja kasutusjuhendist saad teada põhitõed. Kui sul kõik asjad (mis provintsid kõige rohkem raha annavad, millised on überunitid, mida tehes ratsa rikkaks saab, jne) ette antakse, siis pole ju endal üldse mingit avastamisrõõmu.

crypto kirjutas:

Enda jaoks muutub lõpp kuidagi jamaks, aasta ~1780, mängin rootsina, pool euroopat, terve india ja paar juppikest ameerikast kuulub mulle. Raha tuleb nii palju peale, et pole midagi teha, linnades upgrade'id tehtud, kõik tech välja aretatud.


Kui tohib küsida, siis millisel raskusastmel sa mängid? Kas tõesti oled nii hardcore, et mäng on käkitegu ka kõige raskemal tasemel? Kui oled, siis tegelikult ka: müts maha!

crypto kirjutas:

Ahjah, Georgia võtsin endale vassaliks, päästsin vene karu küüniste käest, aga ma ei meeldi enam georgiale, liiga palju alasid vallutanud vist, kingitused kah ei aita enam. Kas protectorate võib mässama kah hakata või on see välistatud?


No see protektoraat peaks olema kahepoolselt kasulik ettevõtmine. Kui sa oma protektoraati piisavalt kõrgete maksudega kiusad, siis läheb varsti madinaks, aga see sama kehtib ka ju sinu muude provintside puhul. Ehk on olemas veel mingi mehhanism, mille alusel protektoraat ennast lahku võib lüüa, pole veel kohanud.
See klausel on olnud ka eelnevates TW mängudes, et mida suurem sa oled, seda rohkem sind vihkama hakatakse. Täiesti inimlik ju.

_________________
Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein

Tule ja kiika minu fotomaailma.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 25.03.2009 16:43:05 vasta tsitaadiga

Muuseas 2 mängijaga online Grand Campaign on täiesti lubatud feature, ja peaks kohe kohe tulema betana välja testimiseks, lubati küll retailiga koos aga ei jõutud valmis.

Rohkem kui 2 võib tulla hiljem kuid pead ei anta kuna näiteks 4 oleks ooteaeg tohutu.

Juba on saadaval modid mis VeryHard raskusega on tegijate sõnul "impossible" ja peaks kõvematele meestele sobima, et mäng ei oleks liiga kerge. AI on oluliselt raskem nii Campaign mapil kui lahingutes + palju muud on muudetud.

Natuke patchidest kah.

tsitaat:
Hi guys,

As many of you have asked what will be contained in our next update, here is a list of some of the fixes that are currently being worked on:

- Load time detection on trade routes to fix pathfinding crash in campaign (this fixes a crash to desktop)
- Some General Sound balancing improvements (this fixes some unit sound problems)
- Fixed UI Chat hang when spectator leaves unranked match with 3+ players (this fixes a multiplayer problem)
- Addressed several code issues causing crash to desktop
- Fixed several save or load issues
- Corrected campaign map agents behaviour (this fixes a crash to desktop)
- Fix to animation glitch causing repetitive sounds when battle is launched.

A full list of fixes will be published with the update.

Thanks,

Mark O'Connell
(aka SenseiTW)


tsitaat:
Dear All,

I'd like to take this opportunity to outline our update plans more clearly.

The next hotfix will be released very soon, this fixes those critical issues described in Sensei's recent post. We're working very hard to get that tested and released as soon as possible.

We're currently following a model of releasing a hot-fix, followed by a large gameplay update afterwards.

This will then be followed by further hot-fixes and again, a later large gameplay upgrade.

The gameplay updates address everything to do with gameplay, naval landings, AI behaviour, unit balancing, the lot. The hot-fixes correct game code issues that cause crashes and instability on some systems.

The larger gameplay upgrades are being developed in parallel and will be released in a timely fashion following the fixes.

So in summary:

i. The next patch is coming shortly, this will fix a number of critical code issues.

ii. Following the next patch a massive gameplay update is being prepared which will address: balancing, naval units, AI behaviour and other issues.

iii. This cycle of 'fix-upgrade' will then continue.


We are genuine about intending to support the community in the long run and we are all still working on Empire, games sold are not games forgotten.

I'm aware everyone will inevitably ask 'when' and all I can say is very shortly for the next hot-fix and within a few weeks for the major gameplay upgrade.

Kind regards,
Kieran
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
monty11
Kreisi kasutaja
monty11

liitunud: 14.04.2006




sõnum 25.03.2009 16:51:26 vasta tsitaadiga

Pihv kirjutas:
Muuseas 2 mängijaga online Grand Campaign on täiesti lubatud feature, ja peaks kohe kohe tulema betana välja testimiseks, lubati küll retailiga koos aga ei jõutud valmis.

Rohkem kui 2 võib tulla hiljem kuid pead ei anta kuna näiteks 4 oleks ooteaeg tohutu.


See osa mängust on ju tegelikult mõeldud väga väiksele osale mängijatest (põhjus eelmises postituses). Tore, et arendajad siiski viitsivad asja kallal vaeva näha.

Ega sa pole näinud kusagil informatsiooni multiplayeri funktsionaalsuse kohta? Ise küll ei kujutaks ette, et peaks Grand Campaigni praegusel kujul kellegi teisega koos ette võtma.

_________________
Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein

Tule ja kiika minu fotomaailma.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crypto
Kreisi kasutaja
crypto

liitunud: 05.03.2005




sõnum 25.03.2009 16:57:16 vasta tsitaadiga

monty11, Ei ole nii väga harcore gamer icon_biggrin.gif Esimese GC tegin normal raskusastmel nüüd läbi. Aga nüüd teen hard'i või very hard'iga läbi ja vaatan kuida paistab. GC lõpus oli ~4milli kulda ja ottomanid läksid lolliks kui nad liitlaseks hakkasid, sest ma andsin neile niisama 25000 kulda 20 turni järjest ja ta hakkas uniteid masstootma, ühe linna juures oli tal ~25-30 täitugevusega armeed valmis tehtud icon_lol.gif ja kui mapi pealt näitas neid, siis poos masina kinni kenasti, fps langes neid näidates 1-2 fps peale icon_rolleyes.gif
_________________
61. Logistikapataljoni võitleja
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 25.03.2009 16:58:44 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Total War developer Creative Assembly has revealed new details on the game's multiplayer functionality, set to eventually be patched into the PC title post-release.

The two-player multiplayer campaign mode will see each player taking turns to move their armies across the map, with a set time limit agreed upon by the players limiting the length of each turn, according to an interview with CA's Mark Sutherns on PCFormat.
"Players will certainly have the option to take control of the AI armies in battle against their opponent," added Sutherns. "Another option we're looking at is to allow a spectator mode on battles."

The fog of war will act as it does, though Sutherns noted that players cooperating against the AI may have an option to drop the fog.

Sutherns also explained that the game's diplomacy systems will need to be changed for the multiplayer campaign, and will become a focus for the team following tomorrow's release of the full game.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Empire: Total War mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.