Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  OX.ee märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 63, 64, 65  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
MaitK
HV veteran
MaitK

liitunud: 14.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2009 22:43:29 vasta tsitaadiga

Tundub sedasi, et tuleb katsetada ox.ee garantiid. Sai 01.09.2008 tellitud kõvaketas. Tundub, et see on manalateele läinud. Mina targa ja aruka inimesena ei teinud vahepeal backupe ka oma andmetest ja nüüd on veidike kahju, et pooleteist aasta pildid ning 3 aasta kooli õppematerjal läks korstnasse.
_________________
Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju!
Kust tuleb tolm ja kuhu kaob raha?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ak.90
HV veteran

liitunud: 01.06.2007




sõnum 04.02.2009 20:12:05 vasta tsitaadiga

Nonii räägiks enda garantiikogemustest nüüd:
Garantiise läksid AMD X2 CPU ja X1900 Videokaart
9. Detsember - Panin paki teele, oli segane mida ja kuhu tuli saata.
11. Detsember - Pakk jõudis OX'i
5. Jaanuar - Saatsin kiri kaugel asjad on, vastust ei tulnud
9. Jaanuar - Saatsin uue kirja, seekord vastati kirjale.
12. Jaanuar - Tuli kiri "Täna saime kätte. Homme annan teada, mis võin pakkuda"
13. Jaanuar(Teisipäev) - Küsisin, et mida pakute siis, tuli vastus, et nädala lõpus öeldakse, mida pakutakse.
19. Jaanuar(Esmaspäev) - Pakuti uut kaarti, vähemalt oli korralik, mitte soodusmüügi oma.
20. Jaanuar - Saatsin kirja , et millal kätte saab, vastust ei tulnud.
21. Jaanuar - Saatsin uue kirja, lubati nädala jooksul tooted vahetada.
27. Jaanuar - Küsisin uuesti kaugel on.
28. Jaanuar - Tuli vastus, et ootavad PROTSAKAT ka veel.
4. Veebruar - Asjad pole ikka käes.
Ise leian, et see igasuguse mõistlikuse piir ületanud, olen puutunud kokku ka teiste firmade garantiiga ja aega läinud 2-3nädalat kokku.
Märksõnadeks: õigekirja vead, klendi kirjadele ei vastata, infot ei saa piisavalt, ei teavitata garantii kulgemisest vaid peab ise pärima koguaeg.
Kommentaarid: 209 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 188
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WäntWõll
make.believe
WäntWõll

liitunud: 18.01.2005




sõnum 04.02.2009 20:47:02 vasta tsitaadiga

Alo.Ko, seaduse järgi on mõistlik remontimise aeg 30 päeva ja peale seda kirjutad pretsensiooni ning müüja peab sulle tagastama raha või samaväärse toote icon_idea.gif
Tubli oled et niikaua kannatasid.
Arvutikeskusel ei olnud probleemi asjaga,kuna kaarti nad ei remontinud(või pidurdas Asus) siis 30-dal päeval käisin kohal ja sain summa peopeale thumbs_up.gif
Üli korralik asjaajamine 5+ AK-le
Tiba OT aga point peaks olema selge.
Kommentaarid: 374 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 300
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ak.90
HV veteran

liitunud: 01.06.2007




sõnum 04.02.2009 20:53:08 vasta tsitaadiga

wanawoll kirjutas:
Alo.Ko, seaduse järgi on mõistlik remontimise aeg 30 päeva ja peale seda kirjutad pretsensiooni ning müüja peab sulle tagastama raha või samaväärse toote icon_idea.gif
Tubli oled et niikaua kannatasid.
Arvutikeskusel ei olnud probleemi asjaga,kuna kaarti nad ei remontinud(või pidurdas Asus) siis 30-dal päeval käisin kohal ja sain summa peopeale thumbs_up.gif
Üli korralik asjaajamine 5+ AK-le
Tiba OT aga point peaks olema selge.

No ütleme jah uusaasta ja jõulud olid ka vahel, aga mõistlik aega on tõesti üle.
Kommentaarid: 209 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 188
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vortex
HV veteran
vortex

liitunud: 02.02.2003




sõnum 04.02.2009 20:54:59 vasta tsitaadiga

Viidet sellele seadusele paluks...
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WäntWõll
make.believe
WäntWõll

liitunud: 18.01.2005




sõnum 04.02.2009 21:10:19 vasta tsitaadiga

vortex,
http://www.consumer.ee/index.php?id=1385&highlight=mõistliku,remontimise,aeg
Puudusega kauba puhul võib tarbija nõuda kauba müüjalt toote remontimist või selle tasuta asendamist korras tootega. Nii remont kui asendamine tuleb läbi viia mõistliku ajaperioodi (umbes 2 nädala) jooksul ja ilma, et see tekitaks olulisi ebamugavusi tarbijale, võttes arvesse kauba iseloomu ja tema kasutamise eesmärki.

Kuskil oli veel ära öeldud et mitte rohkem kui 30 kalendripäeva aga ei ole hetkel eriti mahit otsida.
Kommentaarid: 374 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 300
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vortex
HV veteran
vortex

liitunud: 02.02.2003




sõnum 04.02.2009 21:20:13 vasta tsitaadiga

Jah, sda ma tean et tarbijakaitse peb mõistlikuks ajaks kahte nädalat, aga samas ei ole ma kohanud et kuskil seaduses oleks kirjas "mõistliku aja" definitsioon, samuti ei ole kohanud seda mitte rohkem kui 30 kalendripäeva värki. Iseenesest oleks teinekord hea selline number tõendatult teatud kodanikele ette näidata...
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WäntWõll
make.believe
WäntWõll

liitunud: 18.01.2005




sõnum 04.02.2009 21:23:39 vasta tsitaadiga

See on olemas VÕS-is ka aga ma ei ole tugev sealt midagi leidma.
Seal need lõige 1. 254.698 jne. isetead seda seadusandlust paberil või elektrooniliselt icon_mad.gif
Ma homme küsin oma maja juura ässade käest kes meil asju lahendavad ja vaikimisi on meil majas see asi arevsse võetud ilma kisakärata thumbs_up.gif
Kommentaarid: 374 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 300
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wtf
HV kasutaja
Wtf

liitunud: 22.12.2008




sõnum 06.02.2009 20:21:42 vasta tsitaadiga

Tellisin HDD 250GB. tellimuse tegin kolmapäeva õhtu ,maksin ka samal ajal. Pakk jõudis minuni Reede hommikul:)


Väga kiire ja hea teenindus thumbs_up.gif

_________________
wat?
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MMx
Kreisi kasutaja
MMx

liitunud: 04.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 06.02.2009 20:27:54 vasta tsitaadiga

Wtf kirjutas:
Tellisin HDD 250GB. tellimuse tegin kolmapäeva õhtu ,maksin ka samal ajal. Pakk jõudis minuni Reede hommikul:)


Väga kiire ja hea teenindus thumbs_up.gif

Teenindus on kiire ja hea seni kuni sult rahad kätte saadakse... parem looda, et garantiiga jändama ei pea
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ezh
HV kasutaja

liitunud: 26.02.2002




sõnum 12.02.2009 02:12:07 vasta tsitaadiga

1. Garantii juhtumide kohta vastutab nüüdsest uus inimene.

2. Nüüdsest pakume EGO järelmaksu. (tellimuse tegimisel saab valida mille liisingu me saadame andmed)
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jnt
HV Guru
jnt

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 12.02.2009 14:27:54 vasta tsitaadiga

njh, t2naseks mu m2lude garantii case t2pselt kuu aega kestnud!? kaua v6ib? :S Eelpool juba lootsin, et saab ylimugavalt asi aetud, aga kus sa sellega!

Oli ostetud 2x2GB a-data m2lude komplekt. Masinas proovides selgus, et yks neist on 6htal... Sai siis kysitud, et kas on vajalik m6lemad m2lud tuua ja vastati, et piisab ka yhest. Viisin siis selle yhe 2ra ja siis oli mingine 2 n2dalat vaikust. J2rsku siis kellatakse, et teist m2lu oleks ka vaja. Viisin sellegi 2ra ja t2naseks j2lle kipub asi sinna 2 n2dala kanti minema... Kas enam aeglasemalt on v6imalik asju ajada?! thumbs_down.gif

_________________
Progemisest: https://byteaether.github.io/
Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda. icon_wink.gif
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lexx_OX
HV vaatleja
lexx_OX

liitunud: 26.05.2008




sõnum 12.02.2009 15:37:40 vasta tsitaadiga

Kui see on G-65, siis see on valmis ja võite seda ka ise vaadata oma profiilis OX.ee süsteemis.
Täna see tuleb tagasi meie kontorisse. icon_wink.gif

_________________
OX.ee - Elektroonika e-pood
Softkey - Tarkvarakaubamaja
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jnt
HV Guru
jnt

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 16.02.2009 14:47:49 vasta tsitaadiga

lexx_OX, njaa... nüüd l2ks küll k2hku. icon_biggrin.gif

14:37 siis pandud uus m2rge garantii alla, et vahetus on toimunud. V2hemalt nyydseks, kui kuu aega on m55das ja isegi natuke kurjem post foormisse tehtud, on asjaga korras.

Tore on see, et reageeritakse ja loetakse seda teemat siin, kuid halb on see, et kui ma oleks posti siia varem teinud, oleks asi ehk kiiremini l2inud ja kui ma poleks seda posti ka t2na teinud, oleks v6inud see asi palju pikemaks venida... selline s6ltuvus sellest teemast on v2ga halb, kuid noh, mis teha... positiivset m2rget siit kahjuks v2ga ei tule... icon_sad.gif

Eks arvastavasti j2rgmise n2dala sees saab j2rgi tulla, kuna hetkel olen haige...

EDIT: Niih, m2lud k2es. Prime95 on ikka ebastabiilne, memtest praegu jookseb, kuid too on 32bitine, seega tervet m2lu ei testita... Hetkel pole memtest veel karjuma hakanud... Varsti katsetan yhe m2lu kaupa, kuid tundub, et yks m2ludest on siiski omadega tuksis.

EDIT2: Nonii, proovisin kenasti kahte mälu eraldi. Memtest on mõlemapuhul korras. (vähemalt siis, kui ühe korra läbi lasta nagu) Prime95'ga aga on lood sellised, et kui ühe mäluga annab otsad juba esimese 2min jooksul, siis teine jooksis mul pea 40min hetkel ja rohkem ei viitsinud oodata. Seega olen jätkuvalt veendunud, et üks mälu on vigane, kuid memtest seda lihtsalt ei tuvasta. Mis edasi? OX.EE'st soovitati mul foorumis siin edasi suhelda, seega küsikski, mis nüüd saab?
Ahjaa, õhtupoole, kui vaja, saan mälusid katsetada ka ühe teise masina peal, kui väga vaja. Kui nüüd tegelikult järgi mõelda, siis sai seda ka eelmine kord tehtud tegelikult ja tulemused vaid kinnitasid mu kahtlusi - üks mälu vigane, teine korras.

_________________
Progemisest: https://byteaether.github.io/
Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda. icon_wink.gif
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mks
HV veteran

liitunud: 27.09.2004




sõnum 16.02.2009 22:32:26 vasta tsitaadiga

jnt kirjutas:
Mis edasi? OX.EE'st soovitati mul foorumis siin edasi suhelda, seega küsikski, mis nüüd saab?


loe kõigepealt teema kõige esimene postitus läbi icon_smile.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
time123
HV Guru
time123

liitunud: 11.09.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.02.2009 22:40:16 vasta tsitaadiga

OX.ee soovitab siin foorumis edasi suhelda? See nüüd küll õige asi pole. Suhtlus toimugu ikka klienditoe kaudu, see teema siin on tagasisideks!
Kommentaarid: 203 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 178
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ezh
HV kasutaja

liitunud: 26.02.2002




sõnum 19.02.2009 17:29:08 vasta tsitaadiga

Panime hinna kõrval ka saadavl boonust. Nüüd saab näha palju reaalselt maksab kaup.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
vull
HV veteran

liitunud: 27.02.2004




sõnum 21.02.2009 00:07:03 vasta tsitaadiga

mingi allahindluse kood ka hetkel kehtib? icon_biggrin.gif
_________________
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaitK
HV veteran
MaitK

liitunud: 14.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.02.2009 00:08:55 vasta tsitaadiga

jaanuarikuu [DIGI] (ajakiri) kood vist kehtib, aga ei leia seda praegu üles.
_________________
Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju!
Kust tuleb tolm ja kuhu kaob raha?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 21.02.2009 00:59:40 vasta tsitaadiga

Tohiks küsida mis juhtus Olympuse objektiividega, enne nagu olid OXis saadaval,
nüüd aga kui tahtsin tellida siis näen ainult Canoni, Nikoni ja Pentaxi isendeid? thumbs_down.gif
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MMx
Kreisi kasutaja
MMx

liitunud: 04.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 27.02.2009 17:34:46 vasta tsitaadiga

Aina huvitavamaks läheb kogu see jama... Telekas katki 23.01, garantiivorm täidetud 24.01, telekas saadetud parandusse 03.02 (oma kuludega), 12.02 helistati OX-st et telekas on edastatud garantiihooldust teostavale firmale, sealt on tellitud parandamiseks vajalik jupp (kohaletoimetamiseks pidavat minema u nädal) ja veel nädala pärast peaks ma juba teleka tagasi saama. Täna ilutses juba OX lehel ilusti kiri, et telekas on parandatud ja tagasi saadetud. Igaks juhuks sai veel garantiihooldusesse helistatud, et täpsustada, millal telekas tagasi jõuab ja minu suureks imestuseks vastati sealt, et nemad ei tea sellisest firmast nago OX Eesti mitte midagi, teleka koha pealt nii palju, et see pidavat endiselt nedel kusagil nurgas seisma ja varuosa ootama... Öeldi veel, et nemad said teleka 05.02 ja 10.02 oli viga tuvastatud. Samas Ox lehel garantii all on hoopis teised kuupäevad, ehk siis et OX on saanud kauba 02.11 ja samal päeval selle edasi garantiihooldust teostavasse firmasse edasi saatnud. Sai ka OX Eesti infoliinile helistatud ja küsitud, et mis jama siis on ja miks on neil seal juba kiri, et telakas parandatud ja tagasi saadetud. Vastuseks sain nii palju, et nemad ei tea kah asjast midagi ja paranduse ning tagasi saatmise kirjad on juba garantiihoolduse firma poolt nende lehele mingi valemiga tekkinud. Lubati asja täpsustada ja "juba" esmaspäeval tagasi helistada.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lexx_OX
HV vaatleja
lexx_OX

liitunud: 26.05.2008




sõnum 02.03.2009 01:09:08 vasta tsitaadiga

Infocare ei tea OX Eestist mitte midagi, selle pärast, et teler oli registreeritud Teie nimele, mitte OX'ile. Nagu mina lubasin reedel Teile, homme, esmaspäeval ma uurin kõik infot ja loomulikult annan Teile teada, nagu lubasin, sest kahjuks reedel keegi ei olnud juba seal, kui Te helistasite meile. Proovime lahendada kõik tekkinud probleemid Infocare'ga kiiresti, kui võimalik.

Ma palun vabandust ebamugavuste pärast, ise tean, et kui teler remondis juba kuu jooksul, ei ole see päris hea :(

_________________
OX.ee - Elektroonika e-pood
Softkey - Tarkvarakaubamaja
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MMx
Kreisi kasutaja
MMx

liitunud: 04.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 02.03.2009 11:50:24 vasta tsitaadiga

lexx_OX kirjutas:
Infocare ei tea OX Eestist mitte midagi, selle pärast, et teler oli registreeritud Teie nimele, mitte OX'ile.


Ometi saatsin mina teleri Teie firmasse ja edasi toimetasite just Teie selle Infocare`i... Seega pole võimalik, et nad ei tea, kust ja kes neile selle kauba parandamiseks on saatnud. Kellegilt ju ikka lõpuks nõutakse töö ja vastavate varuosade raha sisse...
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lexx_OX
HV vaatleja
lexx_OX

liitunud: 26.05.2008




sõnum 02.03.2009 13:50:30 vasta tsitaadiga

Teler oli registreeritud Teie nimele seoses sellega, et nad ise peavad saatma teler tagasi Teile oma kulul.
_________________
OX.ee - Elektroonika e-pood
Softkey - Tarkvarakaubamaja
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
perseas
Kreisi kasutaja
perseas

liitunud: 01.06.2008




sõnum 02.03.2009 21:24:37 vasta tsitaadiga

Nonii, mul vist suri 3500 eek toiteplokk vist nüüd ära. icon_eek.gif Ei lähe enam mingitmoodi käima asi.
Kui tuua garantiisse see asi parandusse, on vaja originaalpakendit/kaableid vms.? Või toon lihtsalt asja kohale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  OX.ee mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 63, 64, 65  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.