Näiteks mina ei mängi EVE'i puhtalt selle pärast, et see on sci-fi. Kui keegi fantasy anris sama kompleksse ja sügava mängu valmis teeks, siis oleks neil minu näol hoobilt permanentne klient olemas. Vaikselt loodan, et kas DF või MO selle lünga täidab. Ühtlasi julgeks oletada, et kui mäng piisavalt keeruline ja n-ö 'hardcore' on, siis koguneb sinna ka mõnevõrra intelligentsem seltskond kui, ütleme, Runescape'i või WoWi keskmiselt?
Death penalty ehk siis surmaga kaasnev tagajärg on aga omaette huvitav teema, mida võib ka Darkfalli kontekstis arutada ilma rämedalt offtopicusse kaldumata. Mis te, kallid AHV'id, arvate - mis on paras karistus endast tugevamale jalgu jäämise eest? Ma saan aru, et DFis on full loot, aga skille/expi surres ei kaota? Kas mõrtsukatele (UO mõistes 'punastele') on karmimad 'karistused' - või kas peaks olema?
oleks ysna teretulnud threadist leida juttu teemal, mida threadi pealkiri endas väljendab jep.
DF saab päris kindlasti nishimänguks mis on keskmisele asjaarmastajale wow'ijale mittesobiv ja mängu tegijad teavad seda ning sihivadki oma nurka mängu maailmas.
Arvamise mängu ei ole suurt mõtet teha, me räägime DF'ist siin ja fantaseerida ei ole vaja, "milline mmo sulle meeldiks" teema võib eraldi luua, paigas on need asjad darkfallis.
Kui sind maha lüüakse, olgu see koll sõber vaenlane, su kraam on üles korjatav, samas ei sõideta kellelegi oneshotti, meaning et suurema mõõgaga mees ei tule lahmi nubikesi suvaliselt kahte lehte.
Alati on sul võimalus mängida ohutult, kui kaklemine kolliga lükkas elu kolmveerandile siis lähed eemale puhkad end täis mitte ei mängi end 20% peale et siis põõsas luuranud mister Wapper Red sulle oma terariista tutvustama tuleks.
Ja kui tuleb, annad kandadele valu ja võid sõpru appi hüüda, neelad potte põikled noolte ja madziku eest ja võid vabalt peituda osavasti varjudes ja asjade vahel kui vähe edumaad saavutad, üsna raske on pimedast varjust leida liikumatut vaenlast.
ja siis muidugi noh, ega igat poolpaljast algajat, kelle käes paistab starter relv, ei viitsita taguda, pole saada sinult midagi.
olles mänginud seda mängu Betas nädal-paar võib öelda, et ma ei mäleta enam ammu, et oleks arvutimängust, eriti mmo-st saanud sellist adrenaliinilaksu ja närvikõdi. Reaalne stealth taktika ja sinu elu väärtus seal (full loot) muudab mängu millekski muuks kui ma senini kogenud. Soovitan kõigil järgi proovida, kes väsinud auto--hit-go-make-sandwich mängudest.
olles mänginud seda mängu Betas nädal-paar võib öelda, et ma ei mäleta enam ammu, et oleks arvutimängust, eriti mmo-st saanud sellist adrenaliinilaksu ja närvikõdi. Reaalne stealth taktika ja sinu elu väärtus seal (full loot) muudab mängu millekski muuks kui ma senini kogenud. Soovitan kõigil järgi proovida, kes väsinud auto--hit-go-make-sandwich mängudest.
Sama siin. Sain betasse jaanuaris mingi aeg. PvP kogemused on olnud ilgelt mõnusad. Käed värisevad ja higi voolab. Taolist adrenaliini ja seikluse tunnet pole ammu kogenud.
laevad on olemas, kuid laeva ehitamiseks on vaja harborit, mida omavad vaid väga suurte guildide linnad atm, ning laevad tahavad palju materjale, nii et nende battle jne osas ei oska midagi kosta, neli viis laeva selle maa peale ei ole just palju feedbacki andnud.
-More of a graphical issue than a UI one, but there is no true widescreen support, so playing in a widescreen resolution doesn't result in a wider angle of view - it simply stretches everything resulting in a fat/inflated look.
No hellõu.. kui 2009 aastal releasetakse mäng ilma wide screen võimalusteta siis....
Minu üldine mulje on see, et kuigi alguses tundus minule, kui sandbox full loot mängude fännile, DF päris lahe, siis kahjuks jõudis mulle ajapikku kohale, et DF pole ikkagi see, mida ma oodanud olen.
Neil on lihtsalt nii palju peamisi alustalasid kas puudu, või siis olemas, kuid puudulikud. Ma usun, pigem loodan, et AV suudab mängu lähikuudel täiustada ning et DF suudab meelitada endale piisavalt suure hulga mängijaid, et servereid üleval hoida ja kasumit teenida. Sellises seisus nagu DF praegu on, kahtlen, et ta suudab hoida mängijaid kinni rohkem kui kuu aega.
-More of a graphical issue than a UI one, but there is no true widescreen support, so playing in a widescreen resolution doesn't result in a wider angle of view - it simply stretches everything resulting in a fat/inflated look.
No hellõu.. kui 2009 aastal releasetakse mäng ilma wide screen võimalusteta siis....
..
mida?..
tegelt?........
Ega muidu poleks aus kui widescreeni mehed rohkem näeksid. Õigetel fännidel on 14" punnsilmad lauapeal
olles mänginud seda mängu Betas nädal-paar võib öelda, et ma ei mäleta enam ammu, et oleks arvutimängust, eriti mmo-st saanud sellist adrenaliinilaksu ja närvikõdi. Reaalne stealth taktika ja sinu elu väärtus seal (full loot) muudab mängu millekski muuks kui ma senini kogenud. Soovitan kõigil järgi proovida, kes väsinud auto--hit-go-make-sandwich mängudest.
Sama siin. Sain betasse jaanuaris mingi aeg. PvP kogemused on olnud ilgelt mõnusad. Käed värisevad ja higi voolab. Taolist adrenaliini ja seikluse tunnet pole ammu kogenud.
No nii nüüd jõudis mulle pärale, aega läks, aga asja sai, selles mängus on tähtis adrenaliin, ja närvikõdi ja hästi suurtes kogustes. Et siis klavereid pähe pooleks lüüa, ja mööblit lõhkuda, juhul kui kõik ei lähe nii nagu peab.
Mina mängin rohkem selleks, et lõõgastuda, ja iga seikluse eel ei soovi higistada, vaid nautida, nagu jäätist kuumal suvepäeval limpsides. Ja online mängides, ka seltskonda, kellega külg, külje kõrval tunned, et oled oluline malenupp selles sõjas.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.