Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  Teie tehtud kunst märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 128, 129, 130  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 16.02.2009 21:58:26 vasta tsitaadiga

Eelised Maxwelli ees ?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 16.02.2009 22:36:25 vasta tsitaadiga

Eelised Mental-Ray ees ?
_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 16.02.2009 23:54:43 vasta tsitaadiga

tige kala, mental ray pole sama tüüpi renderdaja üldse icon_wink.gif

edit: ok, suurim eelis Indigo Rendereril on see, et ta on vabavara thumbs_up.gif
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 17.02.2009 01:28:09 vasta tsitaadiga

mikk36, Maxwelli kodulehel polnud kirjas, et Blenderiga kokku läheb. Googlest ei viitsinud praegu otsima hakata.

tige kala, Kas Mental-Ray ei ole rohkem Autodeski progredele?

Indigo on siiani minuarust parim mida Blenderiga koos kasutanud oled. Võibolla tegi renderi nii aeglaseks see, et seal on 2 3456x2304 resoga pilti koos paljude teiste tekstuuridega millel on bump- ja specularmapid osadel peal ning valguseks päike koos mesh emitteriga. Lisaks on veel photometric lightse aga ma ei tea kas need seal töötasid icon_biggrin.gif.

Vanem render samast toast: http://www.upload.ee/image/16006/im1234106286.png

Niisama üks: http://www.upload.ee/image/16007/iptGlazz.png

Praegu hakkasin Koenigseggi mängu tegema vtb mis valmis saab icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 17.02.2009 01:33:41 vasta tsitaadiga

HighEnd kirjutas:
mikk36, Maxwelli kodulehel polnud kirjas, et Blenderiga kokku läheb. Googlest ei viitsinud praegu otsima hakata.
Blender 3D'st saab .obj failidena exportida elemente ja siis Maxwell Studios need kokku keevitada ilusasti ja välja renderdada sealtkaudu.
Next Limit Technologies - Simulation -- Innovation -- R+D -- Dynamic kirjutas:
2: Via Blender 3D. I use Blender to load LightWave objects from our assets department and export them as Wavefront.obj files. This gives me much more control than using LightWave and the Maxwell plug-in, as I can export models split into separate objects based on materials. The plug-in can often create few objects with many sub-materials, which can be a hindrance when you have to swap out or create over two hundred materials. Using .objs means I can have few materials but many objects.”
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 17.02.2009 01:38:50 vasta tsitaadiga

HighEnd kirjutas:


Praegu hakkasin Koenigseggi mängu tegema vtb mis valmis saab icon_biggrin.gif


Räägi lähemalt icon_wink.gif

_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 17.02.2009 07:10:13 vasta tsitaadiga

tige kala, eile sai ~5 tundi mudeldatud http://www.upload.ee/image/16036/haxkk.png icon_biggrin.gif. Muidu plaanis kasutada Blenderi enda mootorit, midagi erilist ei looda. Mängusüsteeme saaks vist 3DsMaxiga paremini teha a see vajaks veidike ümberõppimist minupoolt.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Martin(ez)
HV vaatleja

liitunud: 17.04.2008




sõnum 17.02.2009 09:45:19 vasta tsitaadiga

Mida vanemat minu poolt:

Spoiler Spoiler Spoiler


Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
Herr Kurm

liitunud: 25.03.2004




sõnum 17.02.2009 10:06:25 vasta tsitaadiga

masin on ilus aga shoguni bodykit on rõve.
_________________
-logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio-
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 17.02.2009 22:16:19 vasta tsitaadiga

Alla 10h on siiamaani kokku kulunud: http://www.upload.ee/image/16377/loen.png icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 17.02.2009 22:18:34 vasta tsitaadiga

HighEnd, oot vasakul on nagu ref pic või renderdus?

Päris kiire vend oled aga oota kuni detaile tegema hakata siis võib paari pisi detaili peale ka vabalalt 10h kuluda icon_lol.gif

_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 17.02.2009 22:22:12 vasta tsitaadiga

tige kala, vasakul ref ikka icon_biggrin.gif Rohkem praegu vist detaile ei tule, UV mapiga üritan ülejäänud teha. Egas ma kohe siin needforspeedile uut järge ei tee icon_biggrin.gif See praegu rohkem testiks vtn mis välja tuleb, kui hästi välja tuleb siis kogun paar sõpra kokku teeb vb multiplayeri võimalusega mängu millalgi. Koolis hea länni teha icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 17.02.2009 22:29:33 vasta tsitaadiga

Tegin vahepeal uue renderi icon_biggrin.gif

Spoiler Spoiler Spoiler


Detailidest natuke:

http://defaultcreation.com/datas/users/12-bottom.jpg
http://defaultcreation.com/datas/users/12-enginebay.jpg
http://defaultcreation.com/datas/users/12-interior.jpg

Nii kaua sellega tegelenud aga ikka on kõik nii poolik veel icon_biggrin.gif

_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Azatris
HV veteran
Azatris

liitunud: 06.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.02.2009 22:53:52 vasta tsitaadiga

Millega te kõik oma 3D tubasid ja autosid teete ja mis oleks kasulikum tulevikuks selgeks saada? Päris huvitav tundub kohati.
Ise olen mõned tutorialid läbinud 3dsmaxis, kuid asi jäi ühe-õhtu-projektiks.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 17.02.2009 22:56:22 vasta tsitaadiga

Eks kõige rohkem tulevikku ole 3DS maxil, selle jaoks palju tutooriale ja õpetusi ka olemas thumbs_up.gif
_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
punktiir
HV Guru

liitunud: 20.07.2004




sõnum 17.02.2009 23:28:15 vasta tsitaadiga

maya on eilse päeva asi?
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 18.02.2009 00:46:03 vasta tsitaadiga

punktiir kirjutas:
maya on eilse päeva asi?


minu jaoks küll.

_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 18.02.2009 07:14:05 vasta tsitaadiga

Ma alustasin kunagi Maya-ga, lihtne füüsikat kasutada animatsioonides jms. Muidu vist jah ArchMage-le parim soovitus oleks 3DsMax ära õppida, aga kui raha ei ole ja piraatlus ei istu siis ajab Blender3D ka asja ära. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Martin(ez)
HV vaatleja

liitunud: 17.04.2008




sõnum 18.02.2009 09:15:41 vasta tsitaadiga

Oskab keegi nimetada eesti 3D foorumeid? Selliseid mis on ikka aktiivsed ka:D
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XR
HV Guru
XR

liitunud: 04.11.2001




sõnum 18.02.2009 12:29:21 vasta tsitaadiga

google-il on ka ju mingi asi.
_________________
www.estonia1918.com
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 18.02.2009 12:37:36 vasta tsitaadiga

XR, Google Sketchup, aq see saast suht.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Gotmilk
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2005




sõnum 18.02.2009 21:05:20 vasta tsitaadiga

Kusjuures CGTalk.com foorumis on ropult palju vaidlusi tekkinud selle üle, et 3ds max on täielik saast. Kohati on neil õigus. Tõepoolest on kaks viimast 3dmax versiooni uuendust onlnud allapoole igasugust arvestust. Sellepärast oligi nii palju kära ja kisa selle üle kui Autodeks XSI ära ostis kuna kardetakse, et see pakett stagneerub samamoodi nagu teised autodeski paketid. Õnneks tuli paar nädalat tagasi 3dmaxi fännidele hea uudis. http://area.autodesk.com/index.php/blogs_ken/blog_detail/announcement_3ds_max_design_2010 Paistab, et plaanitakse suuremat Max-i comebacki.

Kui tegelikult aus olla siis ple erilist vahet mis paketti õpid. Kõigega annab kõike teha. Mõnesid asju saab mõne paketiga paremini teha ja teisega mitte. Igal asjal on omad plussid miinused. Algajale soovitaksin õppida igaljuhul Blenderit. Eesti oludes oleks see kõige kasulikum sellepärast, et see on tasuta. http://www.youtube.com/watch?v=YE7VzlLtp-4 <----- on tõestus, et Blender on väga tõsiselt võetav pakett millega saab teha kvaliteetset 3D. Kui õpid ära Blenderi siis saad oma teenuseid pakkuda ilma et peaksid kümneid tuhandeid kroone raiskama tarkvara peale. (Pirana võid ka oma teenust pakkuda aga kui BSA-le vahele jääd on trahvid tohutud. Mina ei riskiks.) Kui mul oleks võimalus hakkaksin ise Blenderit õppima kuid ma olen nii palju oma aega investeerinud 3DSMaxi õppimisele, et kahju oleks neid teadmisi raisku lasta.

Juhul kui kedagi huvitab eesti 3d foorum siis hetkel ainuke foorum on foorum.filmpost.ee Kuid see foorum on suhteliselt vähe aktiivne ja bot-id läbustavad seda pornoga. Sisetunne on ,et ega kaua see foorum edasi kesta ei saa kui moded midagi ette ei võta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 18.02.2009 21:07:47 vasta tsitaadiga

Autosid ei ole enam mõtet teha, autotootjad käsivad muudkui riburada pidi üksteise järel 3D mudelid oma toodetest maha võtta thumbs_up.gif
_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 18.02.2009 21:16:14 vasta tsitaadiga

Bodykit peale ja ei ole mingit kobisemist icon_lol.gif
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Saiapäts
HV kasutaja
Saiapäts

liitunud: 02.10.2008




sõnum 18.02.2009 22:00:24 vasta tsitaadiga

Martin(ez) kirjutas:
Oskab keegi nimetada eesti 3D foorumeid? Selliseid mis on ikka aktiivsed ka:D

On plaanis teha HighEndiga Eesti Blenderi Kommuun aga see siis ainult vist siis Blenderi kasutajatele. Pole veel foorumit ülesse saanud, kuna ple Netpointist e-maili saanud. :/
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  Teie tehtud kunst mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 128, 129, 130  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.