Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
16.02.2009 21:58:26
|
|
|
Eelised Maxwelli ees ?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
16.02.2009 22:36:25
|
|
|
Eelised Mental-Ray ees ?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
16.02.2009 23:54:43
|
|
|
tige kala, mental ray pole sama tüüpi renderdaja üldse
edit: ok, suurim eelis Indigo Rendereril on see, et ta on vabavara
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
17.02.2009 01:28:09
|
|
|
mikk36, Maxwelli kodulehel polnud kirjas, et Blenderiga kokku läheb. Googlest ei viitsinud praegu otsima hakata.
tige kala, Kas Mental-Ray ei ole rohkem Autodeski progredele?
Indigo on siiani minuarust parim mida Blenderiga koos kasutanud oled. Võibolla tegi renderi nii aeglaseks see, et seal on 2 3456x2304 resoga pilti koos paljude teiste tekstuuridega millel on bump- ja specularmapid osadel peal ning valguseks päike koos mesh emitteriga. Lisaks on veel photometric lightse aga ma ei tea kas need seal töötasid .
Vanem render samast toast: http://www.upload.ee/image/16006/im1234106286.png
Niisama üks: http://www.upload.ee/image/16007/iptGlazz.png
Praegu hakkasin Koenigseggi mängu tegema vtb mis valmis saab
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
17.02.2009 01:33:41
|
|
|
HighEnd kirjutas: |
mikk36, Maxwelli kodulehel polnud kirjas, et Blenderiga kokku läheb. Googlest ei viitsinud praegu otsima hakata. |
Blender 3D'st saab .obj failidena exportida elemente ja siis Maxwell Studios need kokku keevitada ilusasti ja välja renderdada sealtkaudu.
Next Limit Technologies - Simulation -- Innovation -- R+D -- Dynamic kirjutas: |
2: Via Blender 3D. I use Blender to load LightWave objects from our assets department and export them as Wavefront.obj files. This gives me much more control than using LightWave and the Maxwell plug-in, as I can export models split into separate objects based on materials. The plug-in can often create few objects with many sub-materials, which can be a hindrance when you have to swap out or create over two hundred materials. Using .objs means I can have few materials but many objects. |
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
17.02.2009 01:38:50
|
|
|
HighEnd kirjutas: |
Praegu hakkasin Koenigseggi mängu tegema vtb mis valmis saab  |
Räägi lähemalt
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
17.02.2009 07:10:13
|
|
|
tige kala, eile sai ~5 tundi mudeldatud http://www.upload.ee/image/16036/haxkk.png . Muidu plaanis kasutada Blenderi enda mootorit, midagi erilist ei looda. Mängusüsteeme saaks vist 3DsMaxiga paremini teha a see vajaks veidike ümberõppimist minupoolt.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Martin(ez)
HV vaatleja
liitunud: 17.04.2008
|
17.02.2009 09:45:19
|
|
|
Mida vanemat minu poolt:
Spoiler 
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Herr Kurm
Piiratud kasutaja

liitunud: 25.03.2004
|
17.02.2009 10:06:25
|
|
|
masin on ilus aga shoguni bodykit on rõve.
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
17.02.2009 22:18:34
|
|
|
HighEnd, oot vasakul on nagu ref pic või renderdus?
Päris kiire vend oled aga oota kuni detaile tegema hakata siis võib paari pisi detaili peale ka vabalalt 10h kuluda
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
17.02.2009 22:22:12
|
|
|
tige kala, vasakul ref ikka Rohkem praegu vist detaile ei tule, UV mapiga üritan ülejäänud teha. Egas ma kohe siin needforspeedile uut järge ei tee See praegu rohkem testiks vtn mis välja tuleb, kui hästi välja tuleb siis kogun paar sõpra kokku teeb vb multiplayeri võimalusega mängu millalgi. Koolis hea länni teha
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Azatris
HV veteran

liitunud: 06.02.2006
|
17.02.2009 22:53:52
|
|
|
Millega te kõik oma 3D tubasid ja autosid teete ja mis oleks kasulikum tulevikuks selgeks saada? Päris huvitav tundub kohati.
Ise olen mõned tutorialid läbinud 3dsmaxis, kuid asi jäi ühe-õhtu-projektiks.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
17.02.2009 22:56:22
|
|
|
Eks kõige rohkem tulevikku ole 3DS maxil, selle jaoks palju tutooriale ja õpetusi ka olemas
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
17.02.2009 23:28:15
|
|
|
maya on eilse päeva asi?
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
18.02.2009 00:46:03
|
|
|
punktiir kirjutas: |
maya on eilse päeva asi? |
minu jaoks küll.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
18.02.2009 07:14:05
|
|
|
Ma alustasin kunagi Maya-ga, lihtne füüsikat kasutada animatsioonides jms. Muidu vist jah ArchMage-le parim soovitus oleks 3DsMax ära õppida, aga kui raha ei ole ja piraatlus ei istu siis ajab Blender3D ka asja ära.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Martin(ez)
HV vaatleja
liitunud: 17.04.2008
|
18.02.2009 09:15:41
|
|
|
Oskab keegi nimetada eesti 3D foorumeid? Selliseid mis on ikka aktiivsed ka:D
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
XR
HV Guru

liitunud: 04.11.2001
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
18.02.2009 12:37:36
|
|
|
XR, Google Sketchup, aq see saast suht.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gotmilk
HV kasutaja
liitunud: 13.04.2005
|
18.02.2009 21:05:20
|
|
|
Kusjuures CGTalk.com foorumis on ropult palju vaidlusi tekkinud selle üle, et 3ds max on täielik saast. Kohati on neil õigus. Tõepoolest on kaks viimast 3dmax versiooni uuendust onlnud allapoole igasugust arvestust. Sellepärast oligi nii palju kära ja kisa selle üle kui Autodeks XSI ära ostis kuna kardetakse, et see pakett stagneerub samamoodi nagu teised autodeski paketid. Õnneks tuli paar nädalat tagasi 3dmaxi fännidele hea uudis. http://area.autodesk.com/index.php/blogs_ken/blog_detail/announcement_3ds_max_design_2010 Paistab, et plaanitakse suuremat Max-i comebacki.
Kui tegelikult aus olla siis ple erilist vahet mis paketti õpid. Kõigega annab kõike teha. Mõnesid asju saab mõne paketiga paremini teha ja teisega mitte. Igal asjal on omad plussid miinused. Algajale soovitaksin õppida igaljuhul Blenderit. Eesti oludes oleks see kõige kasulikum sellepärast, et see on tasuta. http://www.youtube.com/watch?v=YE7VzlLtp-4 <----- on tõestus, et Blender on väga tõsiselt võetav pakett millega saab teha kvaliteetset 3D. Kui õpid ära Blenderi siis saad oma teenuseid pakkuda ilma et peaksid kümneid tuhandeid kroone raiskama tarkvara peale. (Pirana võid ka oma teenust pakkuda aga kui BSA-le vahele jääd on trahvid tohutud. Mina ei riskiks.) Kui mul oleks võimalus hakkaksin ise Blenderit õppima kuid ma olen nii palju oma aega investeerinud 3DSMaxi õppimisele, et kahju oleks neid teadmisi raisku lasta.
Juhul kui kedagi huvitab eesti 3d foorum siis hetkel ainuke foorum on foorum.filmpost.ee Kuid see foorum on suhteliselt vähe aktiivne ja bot-id läbustavad seda pornoga. Sisetunne on ,et ega kaua see foorum edasi kesta ei saa kui moded midagi ette ei võta.
|
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
18.02.2009 21:07:47
|
|
|
Autosid ei ole enam mõtet teha, autotootjad käsivad muudkui riburada pidi üksteise järel 3D mudelid oma toodetest maha võtta
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
18.02.2009 21:16:14
|
|
|
Bodykit peale ja ei ole mingit kobisemist
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Saiapäts
HV kasutaja

liitunud: 02.10.2008
|
18.02.2009 22:00:24
|
|
|
Martin(ez) kirjutas: |
Oskab keegi nimetada eesti 3D foorumeid? Selliseid mis on ikka aktiivsed ka:D |
On plaanis teha HighEndiga Eesti Blenderi Kommuun aga see siis ainult vist siis Blenderi kasutajatele. Pole veel foorumit ülesse saanud, kuna ple Netpointist e-maili saanud. :/
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
|